Perličky z reklamačního řízení

Nedávno jsme na MobilManii zveřejnili lehce úsměvný článek s mobilními legráckami. Dnes v tomto stylu pokračujeme. Přečtěte si úsměvné historky z reklamačního řízení. Určitě i vy máte v záloze pár perliček. Podělte se o ně.
Perličky z reklamačního řízení

Určitě se vam to někdy stalo. Ano, třeba právě vám pane, nebo vám slečno. Ten úvod je záměrný. Nedávno jsem totiž vyřizoval jednu velmi podivnou reklamaci co do obsahu, více mne však udivilo, že odpovědi na reklamaci jsou jaksi stylizované. Ovšem naprosto neuvěřitelné se zdá býti právě oslovení VÁŽENÝ SLEČNA nebo jsem to už dostal i v té druhé variantě VÁŽENÁ PANE.

***

Navzdory oslovení, které bych zkousnul, i když v obchodním styku se to dá chápat všelijak (nechám opět prostor k vyjádření v diskusi), mi byla moje reklamace, resp. jedna ze série nevyřešených reklamací, zamítnuta. Důvod zamítnutí není podstatný, jako spíše text, který se nachází na konci. Cituji doslovně: Z VÝŠE UVEDENÝCH SKUTEČNOSTÍ UZAVÍRÁME VAŠI REKLAMACI JAKO OPRÁVNĚNOU. VĚŘÍME, ŽE SE TATO SITUACE JIŽ NEBUDE OPAKOVAT A ZŮSTANETE NADÁLE NAŠÍM SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM - datum, podpis. Snad jen dodám, že to zdaleka nebyla první řešená reklamace (v té době již několikátá a snad abych neodradil, záměrně neprozradím, o jakou firmu se jedná), a už vůbec nereklamací s kladným výsledkem pro nás.

***

Jako další perlička by se dala uvést skutečnost, že na předtištěném papíře jsou uvedeny i jakési kontaktní údaje. U telekomunikační společnosti, jíž se tento problém týká, bych po půlročním přečíslování očekával i správný tvar národního čísla. Nebo že by měli již dopředu vytištěno tolik papírů? Ovšem, napadá mne ještě jedna možnost, že očekávají zvýšený počet reklamací a zřejmě nejen ode mne.

***

A teď z jiného soudku. Málokdy reklamuji osobně, ale bylo celkem příjemné, když jsem reklamoval poněkolikáté svůj telefon a prodejce v podobě ženy sdělil následující informaci: VY TO MÁTE STÁLE NĚJAKÉ POROUCHANÉ. Poté jsem u toho zažil nádherný pohled kamsi na povrch mé hlavy a poté slečna přelétla očkami kamsi dolů. Tak nevím, byla řeč o telefonu?

Nepochybuji o tom, že se to u vás podobnými perličkami a historkami jen hemží. Nebo jsem opravdu jediný?

Témata článku: Ostatní, Reklama

89 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Cziko 20. 7. 2003 20:54:55
    nevíte jak z nokie 3510i vymazat software tak aby nebylo poznat cizí...
  • viktor99 26. 4. 2003 23:15:26

    Opet dalsi, co nejdrive pise a az potom cte (pokud vubec)

  • Mikes 26. 4. 2003 9:53:31
    To co píšete je hloupost,Celadon má i servis SE!!!
Určitě si přečtěte


komerční sdělení

Komerční sdělení