Perličky z reklamačního řízení

Diskuze čtenářů k článku

Cziko  |  20. 07. 2003 20:54

nevíte jak z nokie 3510i vymazat software tak aby nebylo poznat cizí zavinění??????????????????????????????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  31. 03. 2003 23:53

už to jsou 3 roky, ale co vím tak se nic u dotyčné firmy nezměnilo.
Koupil jsem si tehdy Sagem - byl malý a levný, nic víc jsem nepotřeboval, měl jsem telefon pouze na telefonování. Koupil jsem rovnou dva, ještě pro slečnu. Té ovšem začal Sagem blbnout - nechytala signál, tam kde já měl pět čárek, ona jednu či žádnou.
Bylo to jeden měsíc po koupi, tedy v záruce, šel jsem tedy do jediného autorizovaného servisu (teď nevzpomenu, někde u Křižíkovi na Praze 3 tuším).
Pravda, zarazila mě fronta lidí co tam stáli, nicméně jsem tam telefon dal, náhradní mi nebyl nabídnut, já měl naštěstí starou Nokii, takže ke slečně putoval můj Sagem.
Řekli mi ať zavolám za týden. Zkoušel jsem to, nedovolal jsem se. K dalšímu volání jsem se dostal až další týden, opět nikdo telefon nezvedal či bylo obsazeno.
Třetí týden už jsem to nevydržel - v práci jsem okolo sebe postavil tři telefony a vytáčel jsem všechna čísla která jsem znal a nastavil autodial. Po hodině mi to na jednom čísle někdo zvedl, tak jsem si řekl o další čísla na servis, dali mi dvě mobilní čísla.
Tak jsem tam zavolal, měl jsem úspěch na jednom z nich snad napoprvé a ptal jsem se na to co je s mým mobilem. Řekli mi, ať jim nadiktuji své údaje a pak telefonní spojení spadlo. Inu začal jsem vytáčet nové znovu stejným způsobem, ale přidal jsem ještě ty mobilní čísla. Když mi to ani po hodině nikdo nezvedl tak jsem napsal na to mobilní číslo kde jsem předtím komunikoval SMS - "To snad nemyslíte vážně? Jméno Příjmení" v zápětí mi přišla odpověď: "MYSLÍME".
To už bylo i na mě moc. Znovu jsem udělal martírium s voláním a po hodině jsem od operátorky sehnal kontakt na šéfa. Tomu jsem "vysvětlil situaci" a bylo mi řečeno ať přijdu, že se o to postará.
Inu přišel jsem (poslední den měsíční lhůty) a šel jsem si stoupnout do fronty na mobil. Stálo přede mnou 15 lidí, všichni čekali na mobil z opravy, ovšem všichni dostali papír, že mobil byl zničený vlhkem a museli zaplatit 500 Kč za to, že s tím v servisu ztráceli čas, či si museli koupit nový/zaplatit opravu.
Přišel jsem na řadu a co se nestalo - dostal jsem stejný papír. To mě už nasralo k nepříčetnosti, moje slečna je člověk, který ani z mobilu nesundá igelitovou fólii na displayi volala z toho všeho všudy tak pětkrát, tak jsem věděl, že to nepřipadá v úvahu.
Nechal jsem si zavolat šéfa a opět jsem mu vysvětlil situaci a chtěl jsem vidět zkorodované části. Zašel za technikem a ten pak přišel nazpátek, že je reklamace uznaná, že udělali chybu a místo papíru "reklamace uznaná" použili papír "mobil vyplaven, zaplaťte 500 Kč".
Bylo mi líto těch min. patnácti lidí přede mnou. Dostal jsem nový mobil (kterýžto je mimochodem jediný Sagem o kterém vím, že vydržel déle než půl roku, a to vím o minimálně 20 různých u různých lidí).
Je asi jasné, že už si nikdy mobil značky Sagem nekoupím, a to i kdyby byl zlatem vykládaný a za 5 korun. Utratil jsem takto zhruba 10 hodin mého času a na nervech jsem ztratil rok života. Změnil se i můj žebříček hodnot - dříve to byl pouze poměr cena/výkon, dnes už je to 1. reference, 2. zkušenosti se servisem dané značky (optimálně když není problém nikdy či výtečné), 3. parametry/cena. Z výše uvedeného je jasné, že si nekupuji technologické špičky s nevychytaným firmware, kam musím dávat vizitku pod baterku a podobně, raději půjdu do něčeho rok starého kde vím, že to bez problému funguje, případně do značky, kde vím, že je na mobily spolehnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhan3  |  31. 03. 2003 08:44

Je zajímavé, kolik lidí kolik času tráví nad "zmateným,nicneříkajícím, okurkovým,nedotaženým" a jiným kdovíjakým článkem. Očekával bych takovýto standartní průběh:
1, přečtení článku
2, pokus  o jeho pochopení
3, vyhodnocení obsahu vztaženo k mé osobě
    a-zaujal, budu reagovat
    b-přejdu bez povšimnutí

Vzhledem k odezvě usuzuji, že článek splnil svůj účel. Z mého pohledu určitě, zasmál jsem se dobře.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  31. 03. 2003 11:54

No nevim, konkretne me to spis pripada k litosti, nerkuli placi, nez ke smichu. Nicmene nechme i tem dusevne slabsim prostor na prezentaci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 03. 2003 23:07

Taky se přídám s kritikou.
Pokud měl článek rozdmýchat diskusi o tom jestli je dobrý nebo ne, povedlo se, pokud diskusi o reklamacích, nepovedlo se.
Jako článek na oddychové téma se bohužel nepovedl, je velmi krátky a nic neříkající, autor čtenáře nijak nezasvěcuje do svého problému, pokud tak udělal v jiném článku, měl na něj dát odkaz a nebo čtenáře zasvětit v tomto článku. Čtenář pouze ví, že autor měl problémy s telefonem, ale jaké a jiné podrobnosti už neví. Článek je velmi matoucí a autor v něm s prominutím "plácá páte přes deváté".
Poslední dvě věty posledního odstavce byly zjevně myšleny pro zasmání, bohužel, nepovedlo se.
Nejsem kritik a ani moje zkušenosti s novinařinou nejsou nijak velké a výše uvedené je pouze můj subjektivní názor, který se nesnaží být názorem objektivním a už vůbec není nikomu vnucován, je pouze přidán do diskuse k ostatním příspěvkům s kritikou, které by měly pomoci autorovi při psaní podobného článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kordac  |  29. 03. 2003 22:12

dobře ale budu to opakovat v dalších... dobil jsem číslo...na oskara... , a na čísle nic, druhý den tedy...volal jsem operátorce, chtěla číslo kuponu, náhodou jsem ho nevyhodil, tak podle toho zjistila, na jaké číslo to odešlo... přepsal jsem se v smsce, a poradila, že jedině přes reklamace, což mi odepsali...zjistili.../dobitín přes mobil dle návodu na kuponu.../ ... že jsem to dobíjel přes internet...přes samoobsluhu... že jsem použil heslo, což je blbost, a že tedy žídné peníze nepřevedou na žádané číslo..., magoři... ale co se dá dělat... ivan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 08:11

Ivánku kdyby si uměl vytočit *77 a dobil to takto tak nikomu jinýmu kredit nepošleš, no dobře ti tak,alespoň pro příště si budeš dávat majzla a nebudeš otravovat operátora s blbostí

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  31. 03. 2003 11:21

Hmm, a cislo, kam jste to poslal, Vam nerekli, co? IMHO by bylo nejjednodussi se zkusit domluvit s jeho majitelem, aby Vam kredit poslal zpatky. Stalo se mi neco podobnyho u EuroTelat, pri dobijeni pres USSD, musel to zprasit jejich podelanej system v kombinaci s telefonem, ze kteryho jsem to posilal (nevlezlo se tam zrejme cely cislo). Na reklamacnim se mi akorat vysmali, parchanti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koko  |  29. 03. 2003 19:07

Nevím , jak ostatní, ale já se při čemkoli, co je spojené s reklamací čehokoli nikdy nebavím, spíše naopak - hrozně se rozzuřím. Většinou díky chování prodavačů. Co se týká mobilních operátorů, už mě málem dvakrát vynášeli z prodejny T-mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 03. 2003 20:16

Nepochopím proč by tě měli vynášet z prodejny T-mobile, je to chyba výrobce a né prodejce (jasně u prodejce to reklamuješ a on pak v servisu), ale občas by to chtělo chladnou hlavu.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 03. 2003 22:20

Skoda ze ne nohama napred ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Karas  |  29. 03. 2003 16:48

Vazena redakce, vi "zdarvotni klaun "  Gary Edwards o tom, ze jeho fotografii pouzivate jako poutace k clanku. Kazdopadne jsem ho o tom informoval....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pej  |  29. 03. 2003 17:00

heh...to snad není možný, takový práskači jsou i tu ? jsi asi nějakej ing, že jo ?

 

ach jo, jak já tyto lidi nemám rád....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 03. 2003 17:30

Karas, Karas ne nadarmo jsem te nasel v seznamech StB:













Karas Jan
2.4.1924
KTS;A
13020
Honza
12.4.1977
X.správa FMV V.odbor 2.oddělení

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ravkeL  |  29. 03. 2003 17:50

:)) ty loler si myslis ze to on sem prispieval? a buduci tyzden si na jeho 79te narodeniny pripijes?:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 03. 2003 18:30

Radsi soupej nohama ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hojsmen  |  29. 03. 2003 16:31

A dál?!? Co to jako má být?To nejtrapnější co sem tady kdy četl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  29. 03. 2003 16:11

Co sa navazate do Lukasa B. ? U kazdeho clanku sa chcete valat od smiechu po koberci? Mna ten clanok celkom zaujal. Ked takmer vsetky clanky su o novych mobiloch ktore prichadzaju na trh (pritom pri prechadzkach po vonku mam dojem, ze kazdy na svete ma aj tak len tmavomodru Nokiu 3310), mi pripadne takyto clanok ako male osviezenie. Tiez som sa neisiel popukat od smiechu, ale suhlasim s tym, ze je to "lehce" usmevny clanek. A niektore pasaze su celkom zaujimave, a keby ste pohli rozumom, tak niektore veci z reklamacnych konani dokazete vyuzit aj vo vas vlastny prospech. Napr. zmienku o uznani reklamacie ako o opravnenej, na papieri na ktorom je peciatka a podpis. Zmienka o dopredu vytlacenych papieroch je tiez zaujimava, a moze svedcit o tom, ze jednoducho napr. cakaju naval reklamacii a zamietave odpovede. 1 pripad - netyka sa priamo mobilov, ale zmysel reklamacii je rovnaky - ja osobne som napr. vyreklamoval plne funkcny televizor v zaruke, lebo som jednoducho potreboval naspat peniaze, chytil som sa slovicka, ktore bolo na doklade predajcu, uviedol rozpor s obcianskym zakonnikom, a o tyzden som mal peniaze spat aj s ospravedlnenim. Vsimajte si veci, ktore podpisujete, ale aj to, co podpisuje predajca, ci servis. Dalsi priklad z nie mobilneho prostredia (ale tiez kvazi reklamacia - suvisiaca s davno predtlaceny tlacivom) - kamarat bol vyhodeny z vojenskej skoly a podla zakona bol povinny vratit peniaze, ktore donho skola vrazila - peknych par tisic. Vyhodeny bol 2 roky po rozdeleni CSFR ! a dali mu podpisat tlacivo, ze je povinny zaplatit xx.000 Kcs !!!. Tlacivo kludne podpisal, a o tyzden prisiel na vojensku spravu, a s usmevom oznamil, ze by velmi rad zaplatil to co dlhuje, ale pri najlepsej voli nemoze, lebo mena Kcs uz neexistuje. Tak tam pockal asi 10 minut, zmateny vojak zavolal pravnikovi a potom tomu kamaratovi oznamil, ze mu gratuluje, lebo prave usetril xx.000 korun, tentokrat slovenskych. Neodsudzoval by som taketo clanky, ako je aj tento od Lukasa B., nikdy neviete, kedy v zivote mozete vyuzit cenne informacie. Majte otvorene oci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  30. 03. 2003 09:51

Dobrý!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 04. 2003 14:46

LOL, tak to je pěkná kravina, protože jak Kč tak Sk jsou nástupnické měny Kčs, takže je úplně jedno, co tam bylo napsáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antiborovicka  |  29. 03. 2003 15:19

Hahaha, zasmal se dedecek a pak se pochcal, protoze trpel inkontinenci....  To je ale shitozni "clanek" 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  29. 03. 2003 14:29

Všichni víme, že jaro teprve začíná, ale pisatel článku mě velmi překvapil. Že by už začínala okurková sezóna? Teď v březnu? Na článku je vidět, že si s ním autor nedal práci, něco podobného bych "zfouknul" tak za 5 minut....

Doufám, že příště to bude mnohem lepší!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Borovička  |  29. 03. 2003 16:14

Doufati opravdu můžete… Nicméně, jak jste správně pochopil, dnešní téma nebylo až tak moc pro přemýšlení a bylo opravdu spíše hodně oddechové. Kdo chtěl nebo chce, může k němu napsat třeba podobnou zkušenost, nebo jako vy, kritiku. Já vám opravdu nemohu upírat právo na váš svobodný názor. Ať už je jakýkoliv…
 
P.S. Nejsem si jistý, jestli to bylo právě pět minut... vadí to moc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 03. 2003 12:28

Chápal sem smysl článků o reklamacích a potom docela přínosné diskuse pod ním, i smysl článku o záruce (2roky...) ale opravdu nechápu smysl tohoto článku, vím že je sobota,ale dávat sem s prominutím takovou hovadinu je už moc. To že se někdo někde splete a vzejde z vyjádření kravina a že někdo má na hlavičkovym papíře starý numero je důvod k článku? Už je to vážně moc.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 03. 2003 13:32

2Dejvidek

Mobilmanie tu psala, ze hleda nove redaktory, tak co Ti brani se prihlasit? Muzes zde tvorit mnohem zajimavejsi clanky. Ale verim, ze Ty se neprihlasis a radej tu budes jen remcat! Nuti Te nekdo tenhle server cist?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  29. 03. 2003 13:50

No, popravdě, vyjímečně s Dejvídkem souhlasím.

A argument "když se ti to nelíbí, jdi si to dělat sám ..." příliš neberu. Mobilmania snad není servet typu "one men show", tak by snad někdo mohl probírat, co je vhodné zveřejňovat a co už je trapnost nad trapnost.
Dopřej někomu, aby byl pouhým konzumentem. A hodnoty tvořil v sobě blízkém oboru. Zárověn mu ale dopřej, aby mohl hodnotit, co se mu líbí a co nikoli. To je myslím jeden ze základů demokracie a svobody slova. Vyjádřením svého názoru (v tomto případě) snad neohrožuje svobodu kohokoli druhého.

A můj názor je, že tenhle článek je prázdný blábol. Autore sorry, ale je to tak.

Chtěl jsem připojit své zkušenosti z reklamací, ale k takovémuto článku by to bylo skoro škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Borovička  |  29. 03. 2003 16:12

Váš názor budiž vzorným příkladem. Tento článek zcela jistě nepojednává o ONE MAN SHOW. Od toho jsou jiné WEBy, a bylo to psáno jako oddychové téma. Jestli bylo trapné či nikoliv a jak se k tomu vyjádříte, záleží pouze na vás. Ale, že jste dočetl článek až do konce, to mne těší… Zkuste ten článek přepracovat, jak by mohl vypadat podle vás a věřím, že jej velmi rádi otiskneme. A nepochybuji o tom, že bude třeba právě na váš článek diskuse s převažující chválou… máte možnost…
 
Jinak uvítám vaši zkušenost z reklamací, kterou, nebo které máte... článek jistě najdete... upřímné díky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 03. 2003 16:12

Presne tak, stejne jako ty minule historky - trapnejsi jsem snad ani necetl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  01. 04. 2003 21:23

Teda Satane, od tebe bych se za ty roky fakt chtela dozit alespon jednoho konstruktivniho prispevku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  29. 03. 2003 13:54

Naprosty souhlas. Nekrtitizovat. Bud to delej lip, nebo drz hubu. Hlavne zadna kritika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 03. 2003 20:01

2Mirek77: Já zde nemůžu tvořit žádné články, protože na to nemám čas, mám zaměstnání kde jsem spokojen a které mě časově dost vytěžuje. A nezmění tuto situaci ani nějakej Mirek77 ani autor článku Lukáš Borovička.

     Že se mi tento článek nelíbí je snad můj názor,který můžu vyjádřit zde v diskusi. Ty jsi se nevyjádřil ani k článku,ani k tématu....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  30. 03. 2003 10:14

2Dejv

Kdyz me clanek zrovna dvakrat nezaujme, tak neznamena ze budu hned psat, ze je to "hovadina". 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  30. 03. 2003 10:59

Aha, kdyz se mu nelibi, tak tady bude rektolezit autorovi a psat jakej je to super clanek, ze? Dle me je to jeste vetsi stupidita, nez predchozi clanek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 13:16

2Mirek77: Můj názor je to,že je to hovadina. Nemůžu snad mít jiný názor než ty?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  31. 03. 2003 09:58

to dejvidek:

podle toho ze te vidim v temer kazde diskuzi a s nekolika prispevky, tak to s tim tvym casem asi tak horky nebude a opravdu by ses  misto kritiky mohl stat prispevatelem MM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  31. 03. 2003 13:21

2wang: Čas občas na příspěvky mám to je fakt.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fookyue  |  30. 03. 2003 12:28

Nemate pravdu. Autor, ktery chce byt profesional a chce psat dobre nazory svych ctenaru potrebuje. Argumentovani proti kritice style m "nikdo te nenuti to cist" je tak trochu zcestne, protoze pak by se autor nikdy nedozvedel, co udelal spatne a kde se ma zlepsit.

A jelikoz chci autorovi pomoct, tak pripojim i svuj nazor . Tento clanek je jedna z nejhorsich slatanin co sem v posledni dobe cetl. Rad bych pripojil nejakou konstruktivnejsi kritiku a poradil, co priste zlepsit. Jenze to bohuzel nejde, protoze tenhle clanek je proste spatny uplne cely. A tak bohuzel jedina rada, co se primo sama nabizi je nidky uz nic podobneho nepsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 13:21

2Fookyue: Souhlasím s druhým odstavcem.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Borovička  |  29. 03. 2003 16:10

Potěšil jste mne, že jste chápal smysl článku o reklamacích. Ale srovnávat tento článek, co do vážnosti s tím o reklamacích, snad není zapotřebí. Každý je tak trošku o něčem jiném… Mohu vás ujistit, že každého názoru si vážím a zejména času, který kdokoliv z diskutujících chce a může strávit na MM. Berte to jako fakt, nehledejte v tom jiný smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  30. 03. 2003 14:45

Článek měl sloužit jako "rozdmýchávač" diskuse; proto je také v této rubrice. A aby to nebyla jen holá věta "pište svoje zkušenosti s reklamacemi", připojili jsme několik historek autora, s nimiž se setkal v průběhu výkonu svého povolání. Co je na tom špatného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  29. 03. 2003 09:23

V životě sem nic nereklamoval!

Zřejmě i proto, že používám kvalitní a pro český trh určené výrobky od Sony Ericsson

V servisu sem byl zhruba před měsícem pro nahrani nejnovějšího FW, pochopitelně zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
etheniel  |  29. 03. 2003 10:43

U koho jsi s tim byl? Celadon? GSMobil? Staci jim rict `navalte novej firmware`, nebo si musis vymyslet chybku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 12:26

Celadon ma pouze servis znacky Nokia. Sony Ericsson dela GSMobil - Praha, Letnany.

Firmware prehraji zdarma a na pockani, ale musite jim udat nejaky duvod. Mnohdy ani nestaci "zamrza" - za chvili se vrati technik a pta se, kde presne

Jinak pri tom prehravani FW si dejte pozor na data. Jiz dvakrat (T39 a T68i) mi vymazali 1/3 tel seznamu. A to se mi po tom prvnim vymazani omlouvali, ze se jim to snad jeste ani nestalo...  Oni mani samozrejme v reklamacnim radu, ze za ztratu dat neruci. Takze si na nich clovek nic nevezme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  29. 03. 2003 14:59

To vymazanie dát je ich chyba. Hneď po ukončení nahrávania FW treba vybrať batériu a až potom telefón odpojiť z kábla.
Pri upgradovaní FW v R380 a P800 sa užívateľské dáta v internej pamäti strácajú vždy, zákazník si ich musí zálohovať sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 17:30

Oni ale nevymazali cely seznam, "jen" tam misto 400 cisel nahrali 125 - byly podle abecedy (dle krestnich jmen) od A do J. A tak tomu bylo v obou pripadech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  31. 03. 2003 02:26

Áno, to je presne ten prípad. Aj mne sa to stalo niekoľkokrát keď som prepisoval FW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  31. 03. 2003 13:24

Technik by na to mel upozornit, ze ztrata dat se muze stat. Muze, ale nemusi. Me se to jeste nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 03. 2003 16:11

Oblibena chyba - zamrza pri datove komunikaci pres infra nebo bluetooth. Nema sanci nijak dokazat, ze to neni pravda ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 17:10

Ja pouzivam jeste prostsi "obcas zamrza pri pohybu v menu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
etheniel  |  29. 03. 2003 20:07

Pozor na to, Celadon dela i S/E (sam jsem u nic ca. pred 3 tydny byl, takze vim ;), viz. www.celadon.cz

... nemate nekdo T68i? Nevite, jestli uz je 7ckovej FW?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 20:44

Je to novinka z konce minuleho roku a nejak jsem ji nestlih zaragistrovat...

Kazdopadne je GSMobil jistota

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 20:53

Jeste k tomu FW u T68i. Ted mam R6A012 a vim, ze aktualni je nyni o jedno dale - RXX013 (presne zneni si nepamatuji).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  31. 03. 2003 13:54

Teď mám nejnovější R6A012, myslím, že sedmičkovej už žádný zásadní změny nepřináší.

Telefon se celkově zrychlil, teď už to je paráda. Šlo mi hlavně o to, abych moh s MCA25 zoomovat

Jestli máš tuhle verzi, tak se sedmičkou zbytečně nevopruzuj a jestli si jí nahraješ, hoď mi prosím info do mejlu, jaký je oproti předchozí verzi rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
etheniel  |  29. 03. 2003 20:07

Pozor na to, Celadon dela i S/E (sam jsem u nic ca. pred 3 tydny byl, takze vim ;), viz. www.celadon.cz

... nemate nekdo T68i? Nevite, jestli uz je 7ckovej FW?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 03. 2003 20:13

2viktor: Takovej malej detail, Celadon opravuje Nokie i SonyEricssony (Ericssony). A další servis pro SonyEricssony je např. Britex .

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 20:48

K tomu Celadonu jsem se jiz vyjadril vyse - jeste vloni delali jen Nokii...

A Britex neni z Prahy, o ktere jsem hovoril (i kdyz to z toho meho prespevku neni patrne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 03. 2003 21:45

2viktor: Britex má pobočku v Kladně, což je od Prahy kousek, někdy si v Kladně rychleji než z Dejvic na Skalce (kde je CellNet)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 22:00

Vim, ze je Britex v Kladne a vim, kde je Kladno. Ale Praha je Praha

Navic nejsem z Dejvic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 08:02

Dal sem příklad, normální člověk to pochopil,pražák nikoliv (to v praze pracuju...)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  30. 03. 2003 12:29

Pochopil to i normalni Prazak, jen reagoval na Vas nesmyslny priklad...

Pokud mate neco proti Praze, muzete si pracovat "tam u Vas", my budeme jedine radi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brnoo  |  30. 03. 2003 12:47

...tak proč si čtete Brněnský server a né ten Váš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  30. 03. 2003 13:01

Pokud chcete mit prehled, musite cist (minimalne) oba.

Me osobne je jedno, jestli to pisi lide z Prahy, Brna nebo treba z Moskvy. Koukam ale, ze nekterym zakomplexovanym spoluobcanum to jedno evidentne neni...

Me by nikdy nenapadlo mluvit o Mobil serveru jako o svem (ci nasem) jen z toho duvodu, ze ziji ve stejnem meste, kde maji redakci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 13:45

2viktor99: Souhlas.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 13:44

jéžiši, co se to provedl

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 13:23

typickej názor někoho kdo bydlí "někde" ... hehe, nic jinýho sem nečekal. S Prahy do Kladna to je cesta na chvíli, to je jako když jedu na konec Prahy....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  30. 03. 2003 15:10

Jak jsem jiz psal - vim, kde je Kladno a vim, jak je to daleko z Prahy. Ale cesta do kladna trva chvili jen autem, pokud chce clovek pouzit MHD, ma smulu.

Ja neziji "nekde", ziji v Praze. Nemyslim, ze je to neco, za co bych se mel stydet (ani povysovat). To same bych cekal od kazdeho normalniho cloveka - at zije kdekoliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 03. 2003 16:54

2viktor99: Jó pohoda, necháme toho bejt.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  31. 03. 2003 09:53

Celadon ma pouze servis znacky Nokia. Sony Ericsson dela GSMobil - Praha, Letnany.

Placate, zavolejte si do Celadonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cartmen69  |  31. 03. 2003 15:24

Celadon umí NOKIA, SONY-ERICSSON

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  31. 03. 2003 20:31

Priste si, jeste nez zacnete nekoho urazet, prectete i ostatní prispevky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikes  |  26. 04. 2003 09:53

To co píšete je hloupost,Celadon má i servis SE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  26. 04. 2003 23:15

Opet dalsi, co nejdrive pise a az potom cte (pokud vubec)

To, ze jsem se mylil jsem psal jiz nekolikrat, stejne tak i co me k tomu zaveru vedlo. Do nekonecna se opravdu opakovat nehodlam, takze si laskave prectete me predchozi prispevky (coz jste mel udelat jeste pred tim, nez jste reagoval)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  31. 03. 2003 13:22

Dosel sem do GSmobilu, ze chci novej soft a normalne mi ho nahrali, zadny radoby chyby sem si nemusel vymejslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
don_Raphael  |  29. 03. 2003 08:58

Mám telefon potřetí v servisu (T-Mobile).Vypadá to,že nedodrží reklamační smlouvu (reklamoval sem 1.3,už je 29.3 a v pátek ho ještě ze servisu nepřivezli).Znamená to tedy že po nich můžu chtít vrácení peněž za telefon?Aspoň tak to teda funguje třeba u počítačového hardwaru,..předem díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Master_MMS  |  29. 03. 2003 09:08

Mata na to narok, ale do te znackove prodejni jdete co nejdrive. Stava, ze telefon jim tam lezi ve skladu  a zapomenou vam zatelefonovat... Jednou uz  se mi to stalo u  ET. Jinak reklamace mam rad, hodne uz reklamovat pocilam nekoho jineho, protoze kdyz chodite reklamovat skoro kazdy mesic tak uz vas nemaji moc radi:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
don_Raphael  |  29. 03. 2003 09:50

No ja uz mam toho svyho Siemense (MT50) v tom servisu potreti...(1.-sam od sebe se vypinal,resili to vymenou FW,2.-po odeslani SMSky neslo pracovat se zpravama,vymena zakladni desky=ztrata vsech dat v mobilu,3.-sam od sebe se vypinal+15 vterin po odeslani SMSsky neslo opet pracovat se zpravama,ach jo..) aneb Siemens uz asi nikdy vice (mluvim-pisu z osobni zkusenosti)..ted jde jenom o to aby az si pro ten mobil prijdu a porad ho nebudou z toho servisu mit,aby se z toho nejak nevykecali a ty penize mi stejne nevratili..no uvidime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brritva  |  29. 03. 2003 10:46

To já si teď nedávno koupil Siemense C55 a sestra,protože záviděla, si ho pořídila taky (každej od jinýho dodavatele). Společná závada na obou byla, že nešla nastavovat hlasitost vyzvánění, hrálo to děsivě potichu. Taky když mi někdo volal a měl sem nastaveno normální prostředí, ten prevít pokaždý začal hrát, ale i vibrovat! A to sem měl vibrace vypnutý! V tichym prostředí to bylo u mě v pořádku, po smsce to párkrát zavrčelo a byl klid,ale u sestry to už vibrovat nepřestalo.Jednou byla v koupelně a mobil nechala u postele na stolku.Přišla jí smska, mobil se začal třást, tim spadnul ze stolku a 9 minut lítal po koberci, než se ségra vrátila. Mooooc pěkný.Tak sme to druhej den hned zanesli reklamovat. Na počkání přehráli software a už to šlape jak má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš M.  |  30. 03. 2003 10:22

Zdravim,

velice zajimava reklamace "sluzeb" operatora nahrana na zakaznicke lince jednoho nejmenovaneho operatora.

Celkem dobry a muzu doporucit.

http://www.ftipky.cz/download.php?sekce=zvuky&id=47&soubor=nespokojena_zakaznice.wav

620Kb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel77  |  30. 03. 2003 13:30

tak to je fakt dobry. At zije Paegas!!!!
Chudak operatorka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  30. 03. 2003 16:14

Boha tak to je fakt sila.Smula na tom je, ze ta operatorka za to urcite vubec nemohla, ale zase na druhou stranu chapu tu rozcilenou pani.....docela by me zajimalo, jestli je jeste zakaznikem teto spolecnosti.Ja osobne bych jim podekoval za dosavadni kvalitni sluzby a...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Borovička  |  29. 03. 2003 16:06

Velmi si vážím příspěvku do diskuse. O to více, že jsme o tomto tématu psali včera 28.3.2003 v článku POZOR NA TO, CO SE UVÁDÍ… a je pod článkem velká diskuse…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jrda  |  29. 03. 2003 08:14

Naprostej souhlas, zbytečný plejtvání místem na serveru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Borovička  |  29. 03. 2003 16:07

Jsem rád, že víte, jak velký server MM má. A jsem také rád, že jste článek pochopil a četl. Opravdu si toho vážím. Jsou lidé, kteří k nám ani nezavítají, protože o MM nevědí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzelen  |  29. 03. 2003 07:33

No, docela trapnej clanek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  29. 03. 2003 12:28

Bohuzel, musim souhlasit. Pritom to tema neni az tak uplne od veci. Ale rozhodne to slo napsat lepe.

A ty prihod take moc vtipne nebyly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Borovička  |  29. 03. 2003 16:08

To mohla být hozená rukavice právě pro vás. V dobrém slova smyslu, můžete napsat vy jakýkoliv zážitek, který se tématu týká…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  31. 03. 2003 08:20

Jojo, vděčné téma, bohužel ale nedobře uchopené... Jenom doufám, že autor článku nevyhrál "konkurs" na místo nového redaktora MM  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 03. 2003 16:04

Hehehe, trham se tady jak u minuleho clanku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  31. 03. 2003 07:54

Souhlas. Doopravdy "lehce úsměvný" článek. Když už jsem si ho otevřel, tak jsem čekal, že se třeba doopravdy nějaký příhodě zasměju, ale než se tak stalo, tak byl konec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor