Placená SMS brána Eurotelu: škoda zbytečných chyb!

Diskuze čtenářů k článku

Já Osobně  |  13. 06. 2003 11:35





!

Temporarily Unavailable

Display error = 'more than 40 requests in the input queue'
Error message = 'exitting with HTTP 503'
PCGI version = 'pcgi-wrapper-etn v1.0 rc2'

Tak tohle je dnešní hlášení v 11:30 (a později) ze stránky http://www.eurotel.cz/site/cz/smsGateway/,  což je brána Eurotelu  Kluci, kluci

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Historik  |  06. 06. 2003 21:30

Do konce února hodlá podle neoficiálních informací zprovoznit společnost EuroTel možnost zasílání SMS zpráv z předplacených karet Go. Zatím se očekává, že cena bude stejná, jako v případě konkurenta - tedy 3 Kč za jednu SMS zprávu.

Pro Go karty by postupně měly fungovat všechny služby spojené se zasíláním SMS zpráv, nicméně stejně jako v případě RadioMobilu nebudou služby jako InfoText fungovat ihned od začátku a to kvůli problémům s rozdílnou tarifikací. U EuroTelu se pro Go karty totiž avizace AoC pro účtování poplatků přenáší v reálném čase, zatímco Twist karta v síti Paegas dostává zpčtovací informace se zpožděním v řádu desítek minut.

RadioMobil svůj zatím měsíční náskok vydatně zužitkovává - masivní reklamní kampaň upozorňuje na to, že Twist karty jsou zatím jediné předplacené karty na našem trhu, nabízející odesílání SMS zpráv. Vzhledem k výrazně rostoucí oblibě SMS zpráv zejména mezi mládeží, je nasnadě, že jejich absence představuje pro Go karty výrazný handicap. Ten by ovšem měl být brzy minulostí - na tikové konferenci počátkem února EuroTel sliboval, že do uvedení SMS zpráv pro Go karty zbývá jen pár týdnů a zdá se, že tento limit se právě chýlí ke konci.

Na zavedení odesílání SMS zpráv se váže také velké množství nadstandardních služeb - v případě Twistů jde o služby Paegas Info a SIM toolkit, tedy aplikace vystavěné nad SMS službami. Nicméně v případě SIM Toolkitu je zatím hlavním problémem skutečnost, že SIM karty Twistu SIM Toolkit nepodporují a vzhledem k dosud omezené nabídce aplikací by jeho podpora měla smysl pro poměrně omezený počet uživatelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbožné přání  |  06. 06. 2003 12:38

Sice to není na téma této diskuze, ale mým velkým zbožným přáním by bylo, kdyby Oskar zavedl další tarif u předplacené služby Oskarta. Tarif by se jmenoval Oskarova Strefa. Tarif u této Streffy by byl následující :

Druh hovoru                                       Špička                               Mimo Špičku
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hovory v síti Oskar                           6,90 Kč/min                          1,50 Kč/min
Hovory do pevné sítě                      9,90 Kč/min                          9,90 Kč/min
Hovory do ost. mob. sítí                11,90 Kč/min                        11,90 Kč/min
Hlasová schránka                             2,00 Kč/min                            zdarma
Wap surfování                                    6,90 Kč/min                           1,50 Kč/min
Datové a faxové hovory                 9,90 Kč/min                           9,90 Kč/min
SMS zpráva v síti Oskar                 2,10 Kč                                     1,50 Kč
SMS zpráva do ost. sítí                   3,90 Kč                                     3,90 Kč
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Špička ( pásmo od 08.00 hodin do 20.00 hodin )
Mimo špičku ( pásmo od 20.00 hodin do 08.00 hodin + víkendy a st. svátky)

Tak takový tarif, kdyby Oskar zavedl, určitě by neprohloupil + navíc by mohl zavést placenou sms bránu pouze pro tento druh tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  06. 06. 2003 18:34

 Souhlasím s názorem, že by měl Oskar zavést nový tarif u Oskarty, ale takový, jako navrhujete vy, se mi vůbec nelíbí . Nezdají se vám ceny přehnané? Také rozdělení špička/mimo špičku podle mě není šťastné. Spousta lidí zůstává u konkurenčních operátorů (co se týká prepaidových zákazníků -kteří však nejsou pro operátora tak důležití a Oskar podle mě záměrně nemění tarify Oskarty kvůli přechodům právě na tarify) hlavně kvůli výhodnějším cenám SMS u předplacenek. Věřím, že v Českém mobilu brzy nějaké chytré řešení naleznou.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 06. 2003 17:52

Paušál : 0.1Kč, volných SMS :1, volné minuty : 5s

potom minuta do oskara : 500Kč, do jiných sití 10000Kč, SMS za 300 Kč.

 

našlo by se plno blbců co by onanovali nad tím že mají paušál 0.1 Kč......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.K.  |  06. 06. 2003 07:34

Co to je za blábol s tou odpovědí? Autor si zřejmě myslí, že nějakým nastavením na SMS bráně je možné dosáhnout toho, aby položka "Odpovědět", která je na displeji TELEFONU, zmizela.

Já vidím ten rozdíl - pokud chcete poslat zprávu a nechcete, aby někdo věděl od koho je, tak se místo vašeho čísla zobrazí číslo 99000911 (jak je na obrázku). Pokud chcete, aby příjemce viděl vaše číslo, tak potom uvidí vaše číslo - nebo pokud je v seznamu telefonu, zobrazí přímo jméno (vidíme na obrázku, autor má zřejmě Siemens).

Funkce "Odpovědět" je funkce TELEFONU a pokud chcete odpovědět, vaše SMS zpráva se pak odešle na číslo z původní zprávy (jestli je to číslo Tomáše Votruby nebo 99000911 - to je telefonu jedno).

To je tedy bota jak HROM, když někdo publikuje na MobilManii a přitom ani moc nerozumí jak mobil funguje, že pane Votruba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  06. 06. 2003 12:03

Autor měl jistojistě na mysli položku Odpovědět umístěnou na webové bráně. Podívej se na horní obrázek vpravo, než napíšeš takový "blábol" (nebo je to "bota jako HROM, když někdo publikuje na MobilManii a přitom ani nerozumí, jak mobil funguje, že pane" P.K.?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xsoft  |  06. 06. 2003 01:15

Eurotel mozna ma v SMS brane chyby, ale MobilMani dneska v polednich hodinach take nesla, ze ??

Microsoft VBScript runtime error '800a01ce'
The remote server machine does not exist or is unavailable: 'CacheAdrenaline.Item'
/mod_Banners/Banners_INC.asp, line 343

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  05. 06. 2003 23:08

Eurotel je debilní, jakmile je po půlnoci nefunguje SMS brána vůbec, nejde zmačknout potvrdit, tudíž Eurotelí sponzorovaná brána je na nic. Eurotel = SOCKA když potřebuje nabrat peníze i z tohodle!T-Mobile?Jak může někdo říct, že nejlepší?Spíš nejdebilnější!První přišel s placenou SMS bránou a ještě do ted to pořádně nezprovoznil. A to už na to má půl roku, jsou to hovada a ještě socky. Oskar, nic neudělal, běží mu to naplno furt a žádný výpadky ani problémy. Oskar není socka, protože to nemá zpoplatněné. To že tady někdo kecne, jo taky to někdy zpoplatní. Hlavní je, že to prostě nezpoplatni a basta. Eurotel a T-Mobile = SOCKY největší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jura  |  06. 06. 2003 19:42

Zadrrrrrž... Oskar nezpoplatnuje jenom proto, že má zatím "nejmenší podíl na trhu". Jakmile se k němu nahrnou všichni ti pubertáci, co jsou u T-čka, tak to taky zpoplatní. Zatím se ale k Oskarovi hrnou jen tarifní zákazníci od Eurotelu (lidi, co si raději připlatí za hlasovou službu a vyřeší problém "na místě", než by dlouze "konverzovali" přes SMSky [já když řídím auto, tak prostě SMSky "nezobu )) ]), tak je to snad zatím v klidu. Přesto to občas testuju a mám pocit, že součástí školení kohokoliv z oskarova call centra je NEpodávat jakékoliv informace týkající se (ne)zpoplatnění SMS!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  05. 06. 2003 19:28

?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  05. 06. 2003 16:17

Dobrý den.

Internetovou SMS bránu Eurotelu jsem zkoušel, skutečně se tam pár chyb nachází, ale myslím že to brzy vyladí k plné spokojenosti.

Jinak bych chtěl poprosit aby se určití pisatelé zdrželi názoru TMO je nejlepší, ET a OS at jdou do h.... u a naopak. Nikoho vaše stupidní názory nezajímají a jestli máte s konkurenčními operátory problém tak je prostě nepoužívejte, nikdo Vám nic nevnucuje. Zbytečne snižujete úroveň této diskuze, redakce mi dá jistě za pravdu....??????

Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 06. 2003 15:54

Já o žádných chybách a nefunkčnostech nevím. SMS posílám už od pondělka a naprosto v pohodě. Doručenky mi chodí taky normálně i na e-mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  05. 06. 2003 13:58

Tady to vidíte,ještě ani nezačala pracovat placená sms brána od eurotelu, ještě se ani nezahřála a už jsou slyšet první kritiky na tuto placenou sms bránu. Můj kámoš právě používá Eurotel a bohužel musím s autorem tohoto článku souhlasit, že ta placená sms brána je jen polotovar a s kámošova pohledu je to graficky nepropracované. Když jsem mu řekl, ať přejde na Twist, že má zaručenou 100% spolehlivost na portále T-zones, že má navíc možnost kromě placené sms brány také nastavovat parametry služeb a navíc zdarma může používat emailovou schránku, tak se zamračil. On raději bude u Eurotelu, který si říká, že nabízí více ze života. Zkrátka T-zones je prostě nejlepšííííííí !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnusná socka  |  05. 06. 2003 14:34

Ani bych neřekl, nejlepší je Oskar. Mám jak Twist, tak Odepiš. Naštěstí mi těch 20 volných SMS z netu na Ty-debile za měsíc bohatě stačí, ale musel bych být padlý na hlavu posílat SMS za 3 Kč, když tak ji pošlu z Oskara za 1,58 Kč, to je podstatný rozdíl a ještě mám za 10,50 Kč 40 volných minut do Oskara a roaming za přijatelné ceny, ne jako u "nejlepšího" operátora, toho automaticky za hranicemi vypínám a za 10 Kč/min. se nemusím bát zvednout kdekoliv v Evropě příchozí hovor. Jsem zvědav, co mi na toto odpovíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zzz  |  05. 06. 2003 17:40

Taky mam jednu twist kartu, ale ani se mi to nechce registrovat pro ubohych 20sms. SMS by odchazely s cislem TM ja bych se na ne musel kvuli tomu prepinat.
Tech 30Kc, ktere bych na 20 sms usetril mi za to vubec nestoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  05. 06. 2003 19:33

2Hnusna socka

Neboj se ze Ti dotycna osoba odpovi. Vzdy tu jen neco vyblinka - vzdy je to hrozna hovadina, asi aby byl zajimavy, ale na alespon nejaky argumenty jiz nema!

PS: Jeste se me nestalo, aby nedorazila, nebo dorazila se zpozdenim SMS zaslana z Oskarove SMS web brany. Jak vidno, tak "svetovy TMO" a "Cesko statne monopolne komunisticky Eurotel" je na tom podstane hure, za postatne vyssi penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  06. 06. 2003 09:09

jses Hnusna Socka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  05. 06. 2003 17:39

Videl jsi nekdy oskarovu samoobsluhu?? Designove sice nic moc, ale jinak naprosto bezkonkurencni. Ostatni operatori muzou maximalne slintat ;-]]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dederón  |  05. 06. 2003 18:20

To je psina že má zaručenou 100% spolehlivost na portále T-zones
Ze tohle nekdo vubec napise po vsech problemech co ten bastl mel. Nejlepsi bylo jak to slabsi povahy nemohly vydrzet a nekonecne chybove hlasky T-zones kopirovali i do diskusi.
Mozna ti nekdy ukazu Oskarovu samobsluhu. Neveril bys tomu ale krome nastavovani vsech sluzeb on-line, tam dokonce muzes zdarma posilat hromadne sms. Uz toho ale necham, jeste bys vecer nespal.
Bez si radeji koupit bublifuk a nic si z toho nedelej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  06. 06. 2003 13:00

T-zones bez problémů??Není možná. Nedostals polštářem po hlavě???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chytas  |  05. 06. 2003 13:41

nechce nekdo 7210 novou za 7850 kc?

piste na mail ,mozno i dalsi telefony

prijemny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  05. 06. 2003 13:35

zatim jsem zkousel jen na oskara (a dorucenku na mobil) a bez problemu. taky zadavani cisla je uvedeno v pomoci a kdo pouziva 9ti mistne cislo je u me docela prase

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Slepánek  |  05. 06. 2003 13:34

Na placené SMS bráně má ET možnost zvolit i slovenská mobilní čísla. Tedy alespoň nabízí předčíslí +421. Zkoušel jsem to. Posílal jsem 2 SMS, ale podle mých informací vůbec nedorazila .... tak nevím, jestli to prostě nefunguje, nebo to byla smůla. Každopádně by mne zajímalo, zda mám možnost to reklamovat, neboť jsem určittě zaplatil plnou cenu za SMS do zahraničí ... co myslíte??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
znalec  |  05. 06. 2003 16:00

z SMS brany na www.t-zones.cz muzete odeslat SMS na vsechny zahranicni operatory se kterymi ma T-Mobile roaming.. nikoliv jen na Slovensko. Proste zadejte napr.. 0049.. pro nemecko. Volne SMS se na zahranicni destinace samozrejme nevztahuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  05. 06. 2003 11:04

ani z práce (IE6.0) - tady by snad mohl vadit firewall, avšak ani z domu (IE5.5) - stejné chování 4. i 5. června. Kéž by se eurotelí weboví programátoři zamysleli nad koncepcí svého programu, aby mohl být použit z jakéhokoli obvyklého nastavení exploreru. Pokládám to totiž za užitečnou a pohodlnou službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  05. 06. 2003 10:06

Docela závidím eurotelu ty kontakty.. ono přeci jenom pořád si pamatovat čísla něbo je opisovat do webové brány t-mobilu je dost zdlouhavý...... Světová skupina, ale takovouhle blbost, kterou má každej free server nedokážou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Jancarik  |  05. 06. 2003 10:18

Eurotelu nemusis nic zavidet, posilej pres t-zones pres dreamcoma. Ja to delam jiz delsi dobu a slape to bezproblemu, zadny kontakty si nemusim pamatovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
znalec  |  05. 06. 2003 15:58

Omyl pane, na www.t-zones.cz u sluzeb Mobilebox a Mobilebox Easy mate adresar kontaktu, ktery je spolecny pro SMSky, emaily a faxy (jen Mobilebox).

Asi pouzivate Mobilepager, ktery jen SMS forwarduje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  05. 06. 2003 17:39

no, Mobile Box Easy jsem si aktivoval, nějaký kontakty tam jsou, ale nepřišel jsem na to, jak osobě z adresáře poslat tu SMS. To musím pokaždý to číslo dát do schránky a pak ho vložit do SMS brány?? Nechce se mě to studovat... díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l.j.d.  |  05. 06. 2003 10:01

zajímalo by mě, jestli se při posílání sms z webu zohledňují volné sms (v závislosti na tarifu).. zda se mi nejprve počítají ty volné, a pak teprve platím, nebo rovnou platím, a volné můžu využít pouze při psani přes telefon.
logičtější by mi přišla ta varianta č. 1, ovšem u Eurotelu jeden nikdy neví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kalous  |  05. 06. 2003 11:32

Zohlednuji se volne SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  05. 06. 2003 09:00

Tak to se divim, ze nikdo neplanuje bojkot jako kdyz T-Mobile zpoplatnoval sms branu. Kde jsou ty ****** co tady o tom psaly a prechazi k jinemu operatorovi, ted to vypada, ze to eurotel udelal skutecne na prani zakazniku .

Jak jiz tady nekolik ctenaru psalo vyse, ted jsou na tom lip zakaznici t-mobile a to o dost .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  05. 06. 2003 10:02

Ty seš ale lama  Eurotel nezrušil možnost odeslání SMS zdarma jako T-Mobile! Tak proč bojkot?  Dřív než něco napíšeš, tak si vzpomeň proč ten bojkot tehdy byl...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  05. 06. 2003 10:26

No ja teda vim, proc ten bojkot byl a byl jsem odpůrcem bojkotu a schvaloval jsem postup t-mobilu, tj. zpoplatneni sms brany, me udelalo radost. To omezeni na 60 znaku je krutejsi nez zpoplatneni u t-mobilu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  05. 06. 2003 11:37

60 znaku u ET (a kdyz se zprava rozdeli na casti tak i mnohem vic) je vzdycky vic, nez 0 u TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  05. 06. 2003 12:02

Jestli te bavi cist zpravu rozdelenou na 5 casti, kde je 500 znaku reklama tak to ses asi vyjimka. Kazdej kdo ma eurotel, tak mi rika, at mu z jejich sms brani nic neposilam, ze ty reklamy jsou protivny.

Pokud ale vim, tak se zprava automaticky po 60 znacich nedeli, ty si ji musis rozdelit sam a poslat to po napsani 60 znaku. Jeste se asi hodi dopsat 1/x do zpravy, takze ti na zpravu zbyte pouze 57 znaku .

Nevim jak myslis tu 0, ale z t-zones se necha poslat 20 zprav zdarma bez reklam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 06. 2003 13:51

A když nejsem zákazník Téčka? Tak si pošlu leda tak prd. Tak myslel tu 0. Z Eurotelu aspoň těch 60, i když nejsem zákazník nebo nechci platit nehorázné peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zzz  |  05. 06. 2003 17:33

Tyhle bitky ktera z webovych bran je vic k nicemu jetli TM nebo ET me fakt bavi.
Enjoy it

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  05. 06. 2003 18:32

Cist ty zpravy mi nedela problem. Jak narazim na "#" preskakuju na dalsi. A zatim si mi nikdo z prijemcu nestezoval. Berou to tak, ze je dulezite, ze SMSku a s ni nejakou informaci dostali. Omezeni (60 znaku + reklama) beru, hlavne ze je to zadarmo. Jinak automaticky to rozdeli (a prida i "1/x") DreamCom (napriklad).

T-Zones sem myslel tak, ze ne-zakaznici TM si z nich neposlou nic a kupovat si kvuli 20-ti SMSkam mesicne SIMku TM nema smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  05. 06. 2003 08:51

Skoda, ze autor clanku nezminil, ze program DreamCom narozdil od jinych programu tuto branu podporuje. Muzete tak psat smsky naprosto pohodlne, vidite presne rozdeleni zpravy, zadne prihlasovani atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec  |  05. 06. 2003 09:08

Pane Kubiku, nic osobniho proti vam nemam ale bezte si delat reklamu na svuj produkt jinam, ano? Zda se mi to nevhodne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  05. 06. 2003 08:41

No, drive, kdyz mel jeste Eurotel bezplatnou a "plnohodnotnou" SMS branu, tak fungovala takrka bezchybne! Alespon ja s ni nikdy problemy nemel. Nynejsi stav je myslim "slapnutim" vedle...sama grafika, funkcnost nic moc. No, ale treba se to zlepsi. Ten puvodni "engine" byl ale rozhodne lepsi!!!
Zpoplatneni SMS brany je podle me take trosku "vraceni se na zacatek mobilniho zivota", ale je to pravo OPa. Ale ze nasadi cenu STEJNOU jako z tarifu??? To je "skubani" lidi!!!! Usetri polovinu cesty, a jeste to neni plne funkcni?!?!! Napred to meli vychytat a pak to pustit do sveta. Posledni dobou to ty firmy nejak flakaj. Nedodelky se ladi na uzivatelich (viz vyrobci mobilu a jini).
Snad to Eurotel zvazi a stahne cenu dolu. Za takovych 30-50 haleru mu to ty naklady take pokryje, a jeste vydela. No a uzivatele budou spokojeni a budou posilat. Cim vic budou uzivatele posilat, tim vic bude Eurotel inkasovat. Anebo se pletu? Ekonomku nemam
Tot muj soukromy nazor!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  05. 06. 2003 08:33

to pokazdy, kdyz vyprsi lhuta dny/sms musim si zazadat zase o novy heslo? jestli jo tak je to pekne na hovno jinak mam t-mobile a s t-zones jsem spokojenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drrrak.2  |  05. 06. 2003 08:24

Takze, clanek hodnotim znamkou 1,256854412

Co se tyce EuroTelu, tady sedi spise ErrorTel. Tato firma byla v me mysli jako profesionalni a hlavne precizni firma bez - zbytecnych - chyb, ale tou branou to s prominutim posr...a. Nu coz, aspon maji co delat...

Oskarek jede u me spolehlive, z netu mi vzdy dosla kazda SMS, a s mym - rozmazanym  -cislem nebo bez, to uz je uplne jedno. Hlavne porad pretrasejte problemky u T-Mo i ET, hlavne, ze Oskarici jsou v pohode, hihihi...

Jen doufam, ze to nezpoplatni. Proto se snazim neposilat (jako jeden z mala) zbytecne SMS z internetove brany...

Servus!   

P.S. Tomasi, co delaji okurky?   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  05. 06. 2003 08:22

Me nechodi od vcerejska dorucenky......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  05. 06. 2003 08:11

"....která ovšem nabízí naspání pouze 60 znaků textu...."

No naspat jen 60 znaků, to bych se asi moc nevyspal.....

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iXY  |  05. 06. 2003 08:10

Než bych se s tím takhle mrcasil, tak si radši napíchnu telefon na kabel a odešlu to přes nějakej normál prográmek, kór, když je to za stejnou cenu jako kdybych to cvakal do mobilu.

A ještě SMS za 3,30? To je asi nejdražší SMS v EVROPĚ. (Aspoň teda v mým případě GO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  06. 06. 2003 11:52

neni, v Britanii stoji SMS bezne 10 penci... krome akci, jako je treba ted u Virgin. A operatorum cizich zemi ji posles vetsinou za 20 penci, pekna palka. Zlatej pegas, jsem naroumovanej na Orange a mam sms za 3 koruny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  07. 06. 2003 13:29

Já jsem vloni v létě neplatil za jedinou SMS zprávu, poslanou ze sítě Orange (mám doma T-Mobile) a že jich bylo teda požehnaně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Moravec  |  05. 06. 2003 07:59

Skoda, ze se autor clanku clanku nezminil o Duskove GateKeeperu a www.mobilem.cz. Tim by skoncily jakekoliv diskuze o placenych branach. Protoze 1 SMS = 1,50 do vsech siti po cely Evrope bez reklamy a pohodlne pomoci jednoduche aplikace nema chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 06. 2003 08:43

A není lepší posílat aspoň v Česku za 80 haléřů z www.email.cz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  05. 06. 2003 08:45

Vyhoda teto brany je hlavne v placeni, penize se ti odecitaji z kreditu, coz je pro mnoho lidi vyhodne a hlavne pohodlne.

Navic pres DreamComa (www.dreamcom.cz) muzes odesilat za 1,20 Kc a na rozdil od Gatekeepera DreamCom je otevreny a tak umoznuje odesilat jak pres jine skripty (t-zones), pres tuto branu Eurotelu nebo pres pripojeny mobilni telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Moravec  |  05. 06. 2003 09:03

GateKeeper, DreamCom, Email.cz -> mozna by stalo za to nez se trapit s Eurotelem provest aktualni recenzi techto systemu, ktere se od posledniho srovnani radikalne zmenily a jak je videt, zhostily se ukolu velmi dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zzz  |  05. 06. 2003 17:29

Hmm za 1,55Kc to mam i z telefonu a do sve site za 0,35Kc a to se 100% spolehlivosti vcetne dorucenky. Navic odesilam se sveho cisla, takze neni problem na sms odpovedet.
Byl bych blazen komlikovat si zivot nejakou branou. Svoje webove sms mam zdarma a do jinych siti muzu posilat pres infrak nebo kabel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor Pešek  |  05. 06. 2003 07:45

Neplacená SMS brána se 60 znaky je naprosto nepoužitelná. Aspoňže se snaží zrobit normální placenou. Připadá mi, že nejlíp jsou teď na tom paradoxně zákazníci t-mobile, kteří mohou zdarma posílat celé SMS do všech síti. Sice jich je jen 20 za měsíc, ale mě to stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 06. 2003 07:49

Zdarma do všech sítí asi těžko, není těch 20 jen do Téčka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  05. 06. 2003 08:51

20 zprav zdarma můzes posilat do vsech tri siti ceskych operatorů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sibelius  |  05. 06. 2003 09:08

To nemáš pravdu, těch 20 volných sms u T-Mobile je jen do sítě T-Mobile, pokud z T-Zones pošleš sms na jiného operátore, je tato sms zpoplatněna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  05. 06. 2003 09:20

Mas pravdu, zmylil jsem se .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wiky  |  05. 06. 2003 09:17

Volné SMS jsou opravdu pouze do sítě T-mobile.

Stačí se podívat na http://t-mobile.cz/cms/default.asp?menu=110 

Zdraví Wiky.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 11. 2003 19:05

Abych mohl poslat SMS z netu do site T-mobile musim byt zakaznikem T-mob?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  02. 11. 2003 23:42

Samozrejmne ze ano .

Spedrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  05. 06. 2003 11:32

Proc neouzitelna ?  Posilam z ni denne kolem 50-ti textovek a par desitek i dostanu a nevidim v tom problem.

Tech 20 free u TMO je spis pro zasmani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rasťo  |  05. 06. 2003 07:27

Aktivácia cez SMS sa mi naedarila, tak som zavolal na infolinku. Bolo mi povedané, že každý zákazník ma službu automatický aktivovanú, tak som pristúpil ki druhému kroku a to heslo. Zvolil som si heslo a došla SMSka, že moje heslo bolo zmenené. Nesúhlasím s autorom článku "V prvé řadě je potřeba vyplnit telefonní číslo, nikde však není napsáno, že musí být v mezinárodním formátu (+420xxxxxxxxx)". V helpe je to napísané. Predpokladám, že ste použili ten istý help ako ja zo stránok eurotelu, lebo ako sa mení heslo, počet dní a počet SMSiek je práve podrobne rozpísané v helpe. Ináč s vami súhlasím a dúfam, že tie chyby sa rýchlo odstrania. Platená SMS brána mi vyhovuje a ochotne za nu zaplatím. Som v Taliansku a aspon nemusím platiť romingové SMSky za cca 5,10 Kč a posielať SMSky z predpaltenej karty TIM je za 0,15 Eur, čo je potom lepšie a ekonomickejšie už ten internet. Áno, platim za internet, ale na internet idem vtedy ak niečo potrebujem, takže spojím príjemné z užitočným.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  05. 06. 2003 07:31

Ano, v návodu je to napsáno, ale podle mě by tato informace měla být hned na titulní stránce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 06. 2003 07:51

Podle mě by také na titulní stránce a i v tomto článku mělo být napsáno, kolik stojí aktivační textovka a heslová textovka, nikde jsem nic takového nenašel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Somebody  |  05. 06. 2003 07:06

Me nejvic stvalo to, ze se nikde nezobrazuje pocet napsanych znaku a tudiz se neda poznat, jestli uz jsem prekrocil delku 1 SMS ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares  |  05. 06. 2003 06:38

Prvniiii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SARS  |  05. 06. 2003 06:41

a posledniii.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor