Nedávno T-Mobile v pražské prodejně na Chodově představil mluvicího robota Peppera. V prodejně na Roztylech budou moci zákazníci zase nahlédnout do virtuální reality. Moderní technologie mají zákazníkům zpříjemnit čekání, ale také je nenásilnou formou seznámit s nejnovějšími trendy v oblasti komunikačních technologií.
T-Mobile používá virtuální realitu především k prezentaci vlastních produktů a služeb. Virtuální brýle přiblíží službu Magenta 1, nabídku televize a internetu, službu Chytré auto a další. Zákazník si v brýlích může projít prostředím virtuální domácnosti a údajně je při prohlídce čeká i několik překvapení.
Nový T-Mobile používá dva sety brýlí Samsung Gear VR s vloženým smartphonem Samsung Galaxy S9+. Brýle jsou napojeny na čekací systém, takže zákazník nezmešká své vyvolávací číslo. Roztyly přímo v centrále T-Mobilu jsou pilotní prodejnou s ukázkami ve virtuální realitě, další pobočky budou následovat v příštím roce.