Prodejní filozofii vůbec nechápu. Důvod, proč se pořádně nerozšířily asi není snadné vysvětlit. Knihy obecně mají různé typy konzumentů. Jsou to ti, kteří za nic nevymění papír, ti podle mě přečtou buď jednu knihu do roka a chtějí si ji vychutnat, nebo mají dost prostředků a dost prostoru, kde své stovky a tisíce knih skladují v obří knihovně. Ani jedno rozhodně není cílovka. Pak jsou tu elektroničtí čtenáři. Ti kteří čtou klasicky, tak sáhnou raději po telefonu, nebo tabletu, cenově to vyjde nastejno, má to mnohem větší využití a životnost je taky zhruba stejná. Vím to, protože jsem tátovi kupoval už třetí Kindle, má tam můj účet, takže si oba přečteme knihy, které jsem si koupil. Já sám dávám přednost převodu textu na řeč, můžu si "číst" při chůzi, sportu, práci, toto ale většina čteček ani neumí a když, tak se nedají strčit do kapsy a nedají se k nim bezdrátově připojit sluchátka. Takže zase celkem k ničemu. Kdo si tedy koupí jednoúčelové zařízení s mizerným ovládáním a organizací knih a mizerná opravdu je, když za něco použitelného musí dát skoro 3000 a pak si do toho ještě nakoupit obsah. Kdo přečte za tři, nebo čtyři roky více než 20 knih, aby se mu to vyplatilo oproti papíru?