Podívejte se, jak byl nový iPad otestován při rapidní dekompresi

Společnost Jeppesen (divize Boeingu) se zabývá různými produkty a službami v oblasti navigací a spojených informací. Své produkty nabízí i v rámci dotykového tabletu iPad. V případě „staršího nového“ iPadu třetí generace se Jeppesen spojil s testovací laboratoří Garwood, aby prověřil schopnost iPadu zvládnout rapidní dekompresi, která může v případě problémů nastat ve vysoké výšce, kde se letadla vyskytují.

Případný pilot i samotní cestující mají pro tyto kritické případy k dispozici kyslíkové masky, takže lze přečkat i takovou situaci relativně bez problémů. A právě stabilita elektronických zařízení pro tyto případy je jednou z oblastí, na kterou se zaměřují různé předpisy. Ipad slouží pro zobrazení leteckých manuálů a dalších údajů o letu, což je lepší řešení nejen pro přenášení a aktualizaci dat, ale i při nutnosti rychlého vyhledání problému a jeho řešení.

V testovací komoře byl umístěn iPad se spuštěným programem a tlakem, který simuloval výšku 15,5 km. Pomocí změny tlaku v několika vteřinách stoupne na hodnoty ve výšce 2,4 km. Standardní iPad přečkal tyto podmínky zcela bez problémů, vše fungovalo tak jak mělo, což je pro použití v letadlech velmi důležité. Pokud tedy při letu dojde k rozbití jednoho z oken a pilot vašeho letadla bude vybaven iPadem, můžete být relativně v klidu. Alespoň pokud si před použitím iPadu nasadil potřebnou kyslíkovou masku a neomdlel.

Diskuze (9) Další článek: Který mapový portál nejlépe rozumí Čechům?

Témata článku: , , , Rychlé vyhledání, Rapid, I/O, Jak, Nový iPad, Nov,