Podívejte se na nejlepší reklamy na Animoji. Takhle umí uplést z hovínka bič jenom Apple

Podívejte se na nejlepší reklamy na Animoji. Takhle umí uplést z hovínka bič jenom Apple

Apple ví, jak vyrobit dobrý produkt. To ale umí kde kdo. Ovšem Apple ví, jak jej nejlíp zpropagovat. Ostatní výrobci vychvalují megapixely na fotoaparátu a výkon procesoru, což většinu uživatelů zajímá asi tolik, jako jak velký je točivý moment motoru jejich auta. Apple na to jde jinak.

U svých smartphonů vyzdvihuje obvykle úplně něco jiného než hardwarové vlastnosti. Někdy se propagované funkce mohou zdát i banální. Ale ono to funguje. Jako například kampaň na Animoji. To jsou mluvící emotikony, které se snaží přebírat grimasy a mimiku svého majitele.

V sérii jednoduchých videí vystupují jednotlivé postavičky a zpívají písně většinou ne úplně známých interpretů. Apple tak zároveň dělá promo začínajícím nadějným hudebním skupinám a potažmo svojí službě Apple Music. Podívejte se na sérii spotů z korejského YouTube kanálu Applu, kde se představí Animoji medvěd, mimozemšťan, pes a samozřejmě i slavné hovínko, i když to tentokrát dělá jenom křoví méně aromatickým postavičkám.

Váš názor Další článek: Neslyšen a neviděn. Samsung v tichosti představil Galaxy J4 a Galaxy J6

Témata článku: Apple, Humor, Emotikony, YouTube, Apple Music, Animoji, Reklama, Propagace, AR Emoji, Známý interpret, Hovínko, Megapixely, Jednoduché video, Dobrý produkt, Postavička, Točivý moment, Ostatní výrobci, Bič


Určitě si přečtěte

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

** Donedávna jsem používal Windows 10 Mobile, změna bolela ** Co není na očích, neexistuje, takže mám jedinou plochu ** Důležitým pomocníkem je Nova Launcher s bohatým nastavením

Jakub Vrbacký | 29

Virtuál Heyah má pohádkovou nabídku: Všechno bez limitu a 10 GB za 160 Kč

Virtuál Heyah má pohádkovou nabídku: Všechno bez limitu a 10 GB za 160 Kč

** Ano, pro kartu s neomezeným tarifem musíte za hranice ** U nás byste se nedoplatili, v Polsku je to ale jiné, pohádkové ** Jak může být tak levný? Ptejte se, jak jinde můžou být tak drazí...

Aleš Pospíšil | 47