Podívejte se na nejlepší reklamy na Animoji. Takhle umí uplést z hovínka bič jenom Apple

Podívejte se na nejlepší reklamy na Animoji. Takhle umí uplést z hovínka bič jenom Apple

Apple ví, jak vyrobit dobrý produkt. To ale umí kde kdo. Ovšem Apple ví, jak jej nejlíp zpropagovat. Ostatní výrobci vychvalují megapixely na fotoaparátu a výkon procesoru, což většinu uživatelů zajímá asi tolik, jako jak velký je točivý moment motoru jejich auta. Apple na to jde jinak.

U svých smartphonů vyzdvihuje obvykle úplně něco jiného než hardwarové vlastnosti. Někdy se propagované funkce mohou zdát i banální. Ale ono to funguje. Jako například kampaň na Animoji. To jsou mluvící emotikony, které se snaží přebírat grimasy a mimiku svého majitele.

V sérii jednoduchých videí vystupují jednotlivé postavičky a zpívají písně většinou ne úplně známých interpretů. Apple tak zároveň dělá promo začínajícím nadějným hudebním skupinám a potažmo svojí službě Apple Music. Podívejte se na sérii spotů z korejského YouTube kanálu Applu, kde se představí Animoji medvěd, mimozemšťan, pes a samozřejmě i slavné hovínko, i když to tentokrát dělá jenom křoví méně aromatickým postavičkám.

Váš názor Další článek: Neslyšen a neviděn. Samsung v tichosti představil Galaxy J4 a Galaxy J6

Témata článku: Apple, Emotikony, Humor, AR Emoji, Animoji, YouTube, Apple Music, Reklama, Propagace, Známý interpret, Hovínko, Bič, Postavička, Dobrý produkt, Ostatní výrobci, Točivý moment, Jednoduché video, Megapixely


Určitě si přečtěte