Podrobnosti o přeměně Ericssonu T68 na Sony Ericsson T68i

Diskuze čtenářů k článku

KRIVACEK  |  28. 02. 2003 14:24

na webu SE sem četl o tomhle? Nevíte někdo co je to ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riki  |  25. 09. 2002 19:00

Zdravím nadšencov T68i. Obraciam sa na vás s prosbou o poskutnutie info ohľadom oznámenia novej SMS. Pôvodne som používal staršie modely Ericssonov, až som sa nakoniec rozhodol kúpiť si model T68m. Aj v tomto type mi vyhovovalo oznamovanie novej SMS ako hláskou na display, hlasitým pípnutím a hlavne rýchlo blikajúcou zelenou kontrolkou. Ak som mal v telefóne nastavené postupné zvonenie, nová SMS dala o sebe vedieť rovnakým spôsobom. Nechal som sa však uniesť novými funkčnosťami a vyššou rýchlosťou softwaru pre T68i v servisnom stredisku som si nechal tento software nahrať. Tým sa však moje návyky na príjem SMS zrútili. Príchodzia SMS sa síce zobrazí na obrazovke a kontrolka sa narýchlo rozbliká, avšak po niekoľkých sekundách sa na obrazovke zobrazí šetrič s šasom a kontrolka začne blikať klasickou intenzitou akoby nová sms vôbec neprišla. Zvukové oznámenie už nie je hlasité pípnutie, ale len slabo znejúca krátka melódia. A ak mám navyše zvolené postupné zvonenie, príchodzia SMS sa predstaví len zvukom "click". Keďže som zvyknutý neraz nechávať mobil na viditeľnom mieste, ak neustriehnem novú SMS priamo pri telefóne, neskôr už nerozonám, čo som niečo dostal. Musím preto telefón často kontrolovať, čo zasa nieje nič príjemné.

Obraciam sa preto na vás s otázkami:
1. Máte niekto rovnaké skúsenosti na telefónoch T68m so softwarom pre T68i?
2. Je mnou popisovaný spôsob signalizácie aj na T68i, alebo je to chyba.
3. Ak sa to dá nejako prestaviť, môžete mi poradiť, ako sa znova dostať ku klasickému ericssoňackému štýlu signalizácie? Spätne sa software T68m nahrať nedá a ani by som to nechcel.

Vopred ďakujem za vaše rady.

Riki.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JFK  |  17. 08. 2002 20:05

Nevíte někdo, please, co se pak stane s českou T9? Jestli to pak nezačne konečně fungovat bez háčků a čárek, aby se mi SMSka nesmrskla zase na nějakých 70 znaků? Díky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moltrez  |  19. 05. 2002 10:35

Tak pratele nedalo me to a v patek 17.5.2002 jsem zavolal primo na Ericsson CR a vyzvidal jsem jak to bude. Bylo me receno, ze prozatim to ty servisaci nemaji k dispozici, ale ze upgrade bude jen nebude zadarmo. Ptam se tedy zakolik, a odpoved cca 1000,- kc. Tak doufam ze uz to bude co nevidet. Uz se na to tesim.  U Radiocom www.radiocom.cz to prej budou delat jen co to bude oficialne uvolneno. Zdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.t  |  15. 05. 2002 22:37

Nevíte jak to vypadá?Já se ptal v čakovicích a ty říkali,že to dělat nebudou!!!Na žiškově zase tvrdili,že aš tak za měsíc!!!!GRRRR!!!Já už to chci!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stanislav jursik  |  07. 05. 2002 11:55

myslim si ze integrovanou baterkou prichazim o svoje pohodli.

ke kazdemu telefonu jsem mel vzdy vice baterek , ktere muzete mit treba v aute, kapse ci ledvince, nebo kdekoli jinde, pri telefonovani to nevadi . (nosit si sebou nabijecku by bylo jiste neprakticke, dyt je mnohonasobne vetsi a tezsi nez nahradni baterie!, bohuzel sem nevidel nabijecku k T6?)

tet k tomu phodli , prakticky se nemusite starat kolik je baterka nabita a zda vydrzi jeste den nebo dva (budu telefonovat vice ci mene),  proste vemete druhou a mate jistotu ze vam vydrzi jeste dlouho (tohle mi bude chybet).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stanislav jursik  |  07. 05. 2002 11:34

mel sem erika A1018s, T10s, T10s flash na t18, a tet mam R320s , mam skusenost ze se mi kazdej telefon zaseknul , nejvis mi to dala 1018, dys nesel jakejkoli telefon pri ZAMRZnuti vypnout TAK SEM VYNDAL BATERKU a telefon sem NORMALNE ZAPNUL,, to je docela rychle reseni

ALE CO NA CEKA U T65 A T68 ??? to budu muset jit do servisy ay me vyndanim baterky aktivovaly telefon!!!

nebo je lepsi pockat (za jak dlouho se asi tak vybije zaseknutej mobil???)

R320s se mi zasekla jenom 3x a jednou sem musel vyndat baterku, mam ji 5 mesicu

ZASEKNE SE I T6? ?

PUDE NORMALNE VYPNOUT?

nebyla integrovana baterka neuvazenej krok vytobce? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  30. 05. 2002 21:25

tak ja mam erika t20e (vyrobeny v uk) uz skoro rok a este som s nim nemal ziadne problemy tohto druhu. :-o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JUlek  |  03. 05. 2002 18:34

mam dotaz-poradi mi nekdo ?

 

 chtel bych T68i rozchodit prez kabel ... Potrebuju link kde si muzu stahnout softik na komunikaci telefonu s PC poradte mi prosim...

¨Nechci vymejslet zazraky :) jde mi o posilani obrazku setricu atd....

diky moc za odpoved !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Papoušek  |  14. 04. 2002 21:01

Bude mít t68i hlasite handsfree???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaryn  |  15. 04. 2002 12:22

T68i nemá hlasité HF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  13. 04. 2002 12:05

Prosim poradte jak mam nastavit emailove klienta u Ericssonu T68i mam v anglictine to me tak ale nevadilo protoze anglicky umim ale zda se mi nejak ze tam je mene veci nez treba u klienta v t39!!Mam eurotela a ucty u centrum.ce a atlas.cz a ani jeden nefunguje!!Zkousel jsem to nastavit podle navodu na vsechny ericssony ale to nejak nejde pokud mate nekdo vlastni zkusenost poradte mi prosim!!!Mam nastaveny i ip misto pop3 a telefon proste nenajde sever hleda hleda a hleda!!Pamatuji si ze u t39 musel byt nastavenen specialni dazovy ucet pro email ale nepamatuji si to nastaveni a ted to nikde nemohu najit!!!Prosim poradte!!Dekuji !!Jinak je to skvelej telefon nemam s ni m nejmensi problemy!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T68  |  11. 04. 2002 16:20

Dobrý den.

Je možné, abych při příchozím hovoru slyšel jméno volajícího z HBH-10? Vždy je slyšet z telefonu, ale např. při jízdě v autě je to dost nepraktické. Tuto funkci mám v telefonu zapnutou, ale jeksi se mi to nedaří dostat do této HF.

Také jsme měl problém, jak nahrát jméno volajícího přes tuto HF. V  návodu se o tom nic nepíše, ale už jsem to rozchodil. Takže teď bych to jenom rád slyšel z tohoto zařízení a ne z telefonu.


Díky za odpověď.


P.S. Mám T68
P.P.S Je možné tuto sadu (včetně DBA-10) připojit k T65? Když tak učiním, menu "příslušenství" zůstává nevysvícené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  09. 04. 2002 12:45

SonyEricsson uvádí, že si budeme muset nainstalovat nový SW pro synchronizaci s Outlookem, lépe řečeno SW pro zpětné nahrání seznamu a kalendáře z PC do telefonu. Kde ale ten SW vzít? Na webu SonyEricsson je stále SW jen pro T68, když jsem rozklikl odkaz pro T68i, tak mě to hodilo na tu samou stránku a na tu samou verzi, jakou jsem stahoval pro T68. Nevíte někdo, kde se údajný nový SW vyskytuje?

Díky 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  09. 04. 2002 13:33

Stačí se podívat pořádně. Sice to hodí do kolonky T68,ale v odkazu na synchro jsou dva softy.Jeden pro T68 a druhý pro T68i. Ten pro T68i má dokonce i větší velikost.Ale v prodejním balení T68i je přiložené CD a na něm je soft R2A pro T68i. Tak nevidím žádný problém..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  09. 04. 2002 14:55

Díky... problém vidím, jelikož T68i kupovat nebudu, budu updatovat T68  tak potřebuju SW stáhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  08. 04. 2002 13:21

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  08. 04. 2002 08:42

Stačí si zistiť info u Ericssonu CZ alebo SK a zistíte, že to ešte chvíľu potrvá pokiaľ bude upgrade povolený. Teraz ani v blízkej budúcnosti to možné nebude.

Ja som sa u Ericsson informoval. A Vy???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scenic  |  28. 04. 2002 09:29

Zdravim

 

 

Takze ako to je teraz, bude mozne to prepalit alebo nie... Rozmyslam nad kupou toho telefonu a zatial 68 je lacnejsia ako 68i takze sa spolieham na upgrade...  A este jedna otazka, cital som ze 68 je pomala, zvysi sa mi upgradeom rychlost alebo nie... Teraz mam N8310 a som s nou spokojny az na niektore funkcie co mi tam chybaju...

Dik za odpoved

 

 

Stevo alias scenic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán Kadlec  |  06. 04. 2002 11:04

Mohl by mi nekdo ric jestli bude v novem FW (68i)  podpora javy???

Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  10. 04. 2002 17:00

Ne bohužel Java nebude právě jsem o tom mluv s Ericssonem ale ma byt v pozdejší verzi T68i takže se mužeme tesit na parby z atari kvůli kterym to vse vzniklo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HiQ  |  05. 04. 2002 16:29

Ahoj.Jen by me zajimalo to jako kdyz zanesete telefon do servisu tak vam prehraji mobil a jeste vymeni kryt?Jaky ma vlastne novy kryt ucel?jen designkem?S pozdravem HiQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Papoušek  |  05. 04. 2002 16:39

Jenom tak pro zajímavost přední kryt na "starou" t68 stojí okolo 3000Kč. Proč by jako měli kryt měnit??? Jirka Papoušek

Přeji Vám krásný den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikan  |  05. 04. 2002 14:45

Radiocom v Praze Karlíně už tento flash má, ale do oficiálního uvolnění SE ho nebudou dělat. Až to SE oficiálně uvolní tak ho přehrávat budou. Nevím sice jestli se záručákem to bude zadarmo, ale
mělo by to stát kolem 500 Kč.
To je, myslím, v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Papoušek  |  05. 04. 2002 13:58

To si dělá sony ericsson srandu stěma hlasovejma poznámkama a příkazama. Dnes kdejaký low-end tohle má. Jsem zvědav jak to dopadne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arthur  |  05. 04. 2002 14:56

Ja to pochopil tak, ze pri upgrade prijdu o ty hlasove jmenovky a poznamky, ktere mam ulozene v telefonu. Totez se tyka kontaktu ulozenych v telefonu. Jinak T68i samozrejme hlasove vytaceni i poznamky ma, jde o to, ze T68i je uklada jinak nez T68m a z toho duvodu neni mozne prenest behem upgradu tato data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Papoušek  |  05. 04. 2002 15:13

Dekuji za upresnení. Ale na první pohled v clanku to vypada jako kdybi jsme prisli o funkci ne o data. Nevite nekdo kolik ma t68 pamet? dekuji jirka

p.s. preji Vam vsem krasny vikend.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  05. 04. 2002 10:20

Takze doslo na moje slova !

Porad jsem veril, ze T68 a T68i je hardwarove stejnej.

No a jestli me nekdo nebude chtit prehrat novej firmware, tak ho osobne zazaluju nebo dostane do frnaku.

 

J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  05. 04. 2002 11:42

No ty jsi tedy frajér ! Výhružkama ničeho nedocílíš,to by jsi měl vědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  05. 04. 2002 09:36

Ano,můžu potvrdit,že T68i je o velké poznání rychlejší ! Mám doma jak T68 tak T68i (ta už se chvíli prodává v zahraničí).Ta změna je opravdu citelná. V T68i jsou i jiné,lepší změny,ale to by vydalo na delší článek a já opravdu nemám moc času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš Klient  |  05. 04. 2002 09:22

bohužel jsem se nedočetl, kolik bude ta legrace stát; také mne děsí představa, že všechna data uložená v kalendáři zmizí....a co tel. seznam? když ho zkopíruji na SIM a po zákroku zase zpět, zůstane zachována struktura? a co ostatní info (email, text. pole) ty se ztratí? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  05. 04. 2002 09:26

Stačí, když předtím data synchronizujete třeba s Outlookem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 04. 2002 11:43

Když Sony Ericsson v Praze představoval nové modely, bylo nám řečeno, že update bude zdarma, platit se bude klasicky pouze za práci servisu - tj. čtyři až pět se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arthur  |  05. 04. 2002 08:55

Podle GSMmobilu, servisniho strediska Ericsson v Praze-Cakovicich nebude tento upgrade mozny. Tak si vyberte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 04. 2002 09:02

Jak je stará tato informace? Já bych přece jen raději věřil oficiálním informací na webu Sony Ericsson ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ericsson  |  05. 04. 2002 09:35

Moja oficialna informacia priamo od ericssonu je, ze zo zaciatku tento firmware nebude k dispozicii, preflashovanie sice bude mozne, ale servisne strediska na to nebudu mat pravo (toto preflashovanie bude moct spravit len niekolko ludi od ericssonu)...aspon tak to bude na slovensku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arthur  |  05. 04. 2002 10:34

Ja taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vesuv  |  08. 04. 2002 14:08

Nojo to je tím že jejich informace jsou nepřesné. Nejdřív by si měli zjistit jak to je a pak říkat lidem jako to ve skutečnosti je. Jinak ale GSMobil je jednička v servisování telefonů. Takže jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  10. 04. 2002 16:51

Upgrade bude(je)!!!Ale Ericsson ho nemuze uvolnit ne ze by na to nemel prava ale protoze ma potíže s upgradem T68m totiž po upgradu zamrzaj a jsou s nima potíže a hlavně při "flešování" může tel. totální umřít!!A středisko ať je kýkoliv Ericsson nebo ... vám nedá nic!! Takže risk je to docela velkej!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Korbelar  |  05. 04. 2002 00:16

skoda ze se take nikdo nezminuje o tom, zda-li t68i "rychlejsi", anebo jestli i nadale bude tak pomaly, co se psani sms, ci vyhledavani kontaktu tyce..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 04. 2002 08:54

Sony Ericsson T68i je rychlejší, o tom se už několikrát psalo. Jestli bude rychlejší i Ericsson T68 přeflashovaný novým firmwarem, to není jisté, zatím to nikdo neměl v ruce. Ale vzhledem k tvrzení Ericssonu, že oba telefony jsou s výjimkou designu a barvy hardwarově naprosto stejné, rychlost T68 by se mohla zvýšit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luciusx  |  11. 04. 2003 10:56

Neboj ten telefon se fakt nezrychli, ja si ted nechal nahrat ten i software a muzu ti rict rychlost je porad stejna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor