Pokémon Go začal na iOS využívat ARKit. ARCore od Googlu čeká dlouhá cesta

V nejnovější aktualizaci mobilní hry Pokémon Go přibyl jeden přídavek, který potěší výhradně majitele iPhonů. Do hry se totiž dostala podpora ARKitu, což jsou softwarové nástroje pro věrnější zobrazení objektů ve virtuální realitě, s nimiž můžete snadněji interagovat. Nové možnosti při chytání pokémonů budou brzy dispozici u iPhonů 6S a novějších, které běží na iOS 11.

Nový herní režim nese název AR+, a jeho součástí je nová interakce s pokémony. V prvé řadě musíte při jeho odchytu nejprve zaměřit telefon tak, aby byla detekována rovná plocha. Na ní se následně objeví trsy trávy, na které musíte několikrát kliknout, čímž „vylákáte“ pokémona. Ten vyskočí kousek od vás, následně může skákat různými směry. K pokémonovi se však musíte přibližovat pomalu, jinak se vyleká a uteče. Chytání příšerek tedy potrvá déle, při úspěšném chycení ale dostanete určité herní bonusy navíc.

Posledním přínosem jsou „skutečné“ rozměry pokémonů, které jsou aplikovány v reálném světě. Velcí pokémoni se ani nevejdou na displej, hmyz bude naopak titěrný. Nový režim bude primárně k dispozici u iPhonů, a to až s budoucí aktualizací hry. Android, resp. využití ARCore, přijde na řadu nejdříve příští rok. Celé řešení je však stále v plenkách, primárně se čeká na to, až se ARCore rozšíří i do dalších smartphonů mimo Pixely a Galaxy S8, na nichž byla prezentována verze Developer Preview.

První demo ARKitu u Pokémon Go:

Zdroj Nianticlabs

Váš názor Další článek: Xiaomi Redmi Note 5 nepřijde. Na jeho místo nastoupí již představené Redmi 5 Plus

Témata článku: Android, Pokémon GO, Virtuální realita, iOS, iOS 11, Rozšířená realita, ARKit, ARCore, První demo, Rovná plocha, Softwarový nástroj, Aktualizace, Nejnovější aktualizace, Budoucí aktualizace, Mobilní hra, Věrné zobrazení, Prvá řada, Reálný svět, Příští rok, Developer Preview, Skutečný rozměr, Chytání, Nový režim, Dlouhá cesta, Nová možnost

Určitě si přečtěte