Pomohou moderní služby ke zlepšení pověsti taxikářů? Řidiči houfně migrují od taxametrů k aplikacím

Názory k článku

War  |  02. 06. 2020 17:51

Kdyby jeste k tomu udelali mobilni STK a zkontrolovali vozovy park Boltu/Uberu, razem by ty cisla byly nizsi. To, co občas přijede za vylítanej pelech s uzbekem nebo kazachem na palube, do toho muze nastoupit jenom nekdo slepej (se psem, aby ho ten laskavy ridic ihned vynesl ven)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_Rocco_  |  02. 06. 2020 18:53

Konkurence má být zdravá! Tohle je jen likvidace klasických Taxíků. Ano, každý neni ten podstivy. Ale, těch co to dělají dobře je víc. Mají solidní Auto, řádně pojištěné proti úrazu cestujích (což vyžaduje zákon), umí česky plus znají své město a dokáží poradit kam zajít třeba na oběd apod. Moc Tágem nejezdím, tak 3X do měsíce, ale v životě bych si nezavolal něco takového. Aj kdyby byl 5Kc za KM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Okulus  |  02. 06. 2020 20:52

Češi v taxislužbě končí a nahrazují je řidiči z Ukrajiny co jezdí pro Uber a Bolt. Jezdí nám tady na flotilových vozidlech Ruský mafie a nikomu to nevadí. Bez navigace netrefí ani na Václavák. Nabízejí tu nejhůře placenou práci, ze které si vezmou 20 - 30%. A stejně pořád prodělávají. Uber a Bolt spalují miliardy. Podplácení úředníků a obcházení zákona ve všech zemích je jejich standardní postup. Říkají, že nikdy nebudou v zisku a žádají o další peníze od investorů. Jejich akcie jdou pořád níže. Vyhýbají se jakékoli odpovědnosti za lidi, co pro ně pracují. Adresa někde na ostrově, žádný telefon, jen mail. Tak jestli je tohle ta super sdílená ekonomika. Tak tu nechci. To je kapitalismus v té nejhorší podobě. Vymačkat z lidí co jde a zahodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  03. 06. 2020 07:29

Tuhle situaci se “sdílenou” přepravou nechápu. Líbí se mi systém u letadel. Jsi soukromý pilot? Tak od pasažérů můžeš chtít maximálně poměrnou část nákladů za palivo (a možná poplatky letišti). Chceš na tom vydělávat? Potřebuješ složit podstatně přísnější zkoušky pro profesionální piloty.
Nechápu, že něco podobného dávno nefunguje i u aut. Když vezmu známého na dovolenou, tak mu neúčtuji víc, než dám za benzín. Tihle Uber řidiči by měli splňovat nároky kladené na taxikáře. Jestli zákazník preferuje taxametr nebo předem dohodnutou cenu je podle mě vedlejší a záleží na individuálních preferencích. Že “řidič” nezná město a často ani jazyk, neplatí daně a maskuješ za sdílenou ekonomiku a spolujízdu je problém. Stejně jako jsou problém taxametry s posuvnou desetinnou čárkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor