Portál Vodafone live!: za co se utrácí a jak je vytížený?

Víme, kdy přesně stahují lidé nejvíce her, kdy čtou na portálu live! zprávy a kolik si kupují brandových telefonů ve srovnání s dřívějšími měsíci. A další informace: Vodafone plánuje povolit přístup na svůj multimediální portál i zákazníkům s běžnými mobily.
Portál Vodafone live!: za co se utrácí a jak je vytížený?

Koncem května zpřístupnil Vodafone uživatelům multimediální portál live!. Dnes jsou známy výsledky návštěvnosti, stahování a vytížení v letních měsících. Zákazníci v létě utratili nejvíce za zábavní část obsahu (hry, hudba, obrázky). Zájem o portál logicky roste a operátor sáhne konečně k logickému kroku – v několika následujících měsících (blíže bohužel nespecifikováno) zpřístupní portál i těm uživatelům, kteří nevlastní tzv. „live! telefon“, tedy upravený mobil z nabídky Vodafonu.

V létě se dařilo

V průběhu letních měsíců se zvýšila míra využívání portálu (měřeno tržbami) 2,5násobně (srpen oproti červnu), přičemž tarifní zákazníci za portál utratili dvojnásobně více, netarifní až trojnásobně více.

Zákazníci nejvíce utratili za tyto služby:

  • Hry (51%) - v srpnu vzrostl podíl tržeb za hry až na 56% díky nabídce novinek
  • Hudba (28%)

Klepněte pro větší obrázek
Využívání jednotlivých sekcí portálu

Mezi nejnavštěvovanější sekce patří v pořadí od nejvytíženější hudba, hry a aplikace, obrázky, zprávy a počasí, erotika. Žebříček nejnavštěvovanějších podsekcí je následující:

  • Top 10 reálných tónů (Hudba)
  • Hry a aplikace (Hry a aplikace)
  • Top 10 tapet (Obrázky)
  • Vivid (Erotika)
  • Další hudba (Hudba)
  • Z domova (Zprávy a počasí)
  • Top 10 animací (Obrázky)
Je zajímavé, že dny s nejvyšší intenzitou využívání portálu jsou úterky a čtvrtky, s malým odstupem následují pátky (o 2 % nižší než maximum). Oproti tomu jsou nejslabšími dny neděle (o 17 % nižší) a pondělky (o 15 % nižší). Středy a soboty mají shodně průměrnou úroveň.

Klepněte pro větší obrázek
Vytížení během týdne

Když se podíváme na rozdělení podle času v jediném dni, jsou proporce následující: hry se intenzivně stahují celý den, ale svého maxima dosáhnou ve deváté hodině večerní. Po hrách druhou nejvyužívanější sekcí je hudba, která má nejsilnější interval mezi 11:00 – 12:00. Obrázky stahují zákazníci nejčastěji mezi 13:00 a 14:00 odpoledne, mírně zvýšená aktivita nastává i mezi 19:00 a 23:00. Zprávy si nejčastěji zákazníci Vodafonu prohlíží od 23:00 do 01:00 (vrchol o půlnoci).

Klepněte pro větší obrázek
Vytížení v jednom dni

Live! mobily jdou na dračku

A jak se prodávají obrandované live! telefony operátora? Ve srovnání s červnem zaznamenal Vodafone nárůst jejich prodejů o dvaadvacet procent. Rekordní byl však až srpen, v tu dobu se prodalo o 98 % live! telefonů více než v červenci. Podíl Vodafone live! telefonů tvořil v srpnu téměř 60 % ze všech prodaných mobilů. Od konce května do srpna tvořily brandové telefony celkově třetinu všech prodaných kusů.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Port, Voda

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39