Postihl vás výpadek sítě T-Mobile? ČTÚ radí, jak reklamovat služby a požadovat kompenzaci

Názory k článku

alien.cz  |  25. 06. 2018 10:40

Ano, bylo to nemilé, nám nicméně žádné škody nevznilky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (22)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
AsiJá  |  25. 06. 2018 13:06

Určitě každému doporučuji dát si žádost o kompenzaci, ani není důvodem úspora, jako spíš pokuta svýmu poskytovateli za nekvalitní síť a též za šetření na personálu. Sečtením dojde k pěkné částce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2018 16:08

Z pohledu zákazníka mohou vzniknout nefunkční sítí operátora škody, aniž by o nich věděl.- Volal zákazník, ale nedovolal se, zavolal konkurenci a domluvil se s nimi.
- Volala holka, ale nedovolala se, zavolala jinému a domluvila se s ním
- Volali z úřadu (např. finančáku) jen s neformálním dotazem, nedovolali se, pošlou formální výzvu a to už si vás pěkně proklepou a podusí.Osobně když se nemůžu dovolat nebo mi protistrana (což dělala jen bývalka) nebere dlouho telefon, tak se dostávám do stavu dočasné nepříčetnosti a jen máloco mě takhle vytočí.Jinak z osobní zkušenosti, kdy jsem dělal u mobilního operátora a v bance, tak můžu říct, že výpadky právě nejvíc poškodí ne podnikatele nebo bohaté firmy, ale právě ty nejchudší, kde jim to způsobí problémy, které si finančně nijak nevykompenzují, nikdo na ně čekat nebude atd.Pokud nefunguje mobil nějakému top-specialistovi, tak reálně o zákazníka nepřijde, protože nepůjde jinam kvůli tomu, že se jeden den nedovolá.
Ale třeba "hodinový manžel", stěhovák nebo levná kadeřnice, když půl dne nezvedá mobil, tak zákazník zavolá někomu jinému a nebude čekat, aby mu někdo za pár stovek odstěhoval skříň.Bohužel, právě ti, které to poškozuje objektivně nejvíc většinou nedostávají kompenzace vůbec žádné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
got2  |  25. 06. 2018 17:18

Velmi mne zarazil přístup českých operátorů k odškodnění zákazníků.
Moje zkušenost ze zahraničí je zcela jiná. Operátor měl výpadek v místě mého bydliště. Dotazem na zákaznickou linku mi bylo sděleno že opravují BTS a mám počítat s cca 14 denním výpadkem. Bylo mi nabídnuto 5 liber jako odškodnění. Vyjádřil jsem svůj údiv nad tak malou částkou a byl jsem přepojen na retenční oddělení. Okamžitě se mi nejen omluvili, ale dostal jsem paušál na 2 měsíce zdarma plus dalších 10 liber. Což i mně se zdálo trochu moc. Ale když dávají, neberte to.. Výpadek nakonec trval 4 dny.
Operátor to dělat nemusel. Ale velice lehce si spočítá, že nechce přijít o letitého zákazníka s nejvyšším paušálem a velice dobrou platební morálkou. I přes výpadek jsme já i operátor byli spokojeni. Já si stáhl aplikaci na wifi volání takže jsem byl stále dostupný a operátor má ze mne i nadále zisk. Navíc, takhle si operátor vytváří LOAJÁLNÍ zákazníky. Což českým opům evidentně nic neříká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor