Možná bych nepoužil tak plamennou rétoriku, Kapitáne Bobře, ale myslím, že naše postřehy se do velké míry kryjí. Jsem klientem Expandie, posléze eBanky a nyní RB už od března 1999, tedy dvacet let, a zažil jsem autentizační kalkulátory (pardon, osobní klíče), následné mobilní klíče a eBanka pro mě zkrátka vždy byla něco extra. Že nepodporovala banka placení mobilem, na to jsem si se slzou v oku tak nějak zvyknul, ale teď, když se objevila RaiPay, neumím moc dobře definovat své emoce... asi zklamání. Díky jedné kreditce jsem přišel na chuť GPay a doufal, že RB půjde podobnou cestou. Jen si to představte - pustíte GPay, vyberete, kterou kartu chcete, přiložíte a tradá... Jenže teď mám aplikace pro placení dvě a podle obchodu chci samozřejmě použít tu nebo onu kartu. Defaultní aplikace pro placení může být ale v Androidu bohužel pouze jedna a neustále přepínání mezi výchozími platebními metodami mě... řekněme irituje.Jako pravověrný klient eBanky jsem si navác chtěl do aplikace alespoň natlačit kartu, kterou mám k firemnímu účtu (navzdory poplatkům jsem se nepoučil, protože mi "jedno rozhraní" pro soukromé i firemní finance zkrátka vyhovuje) - jedná se o Visu vydanou RB asi půl roku zpátky. A ano, nelze ji přidat.Absence zabezpečení otiskem prstu chybí i mně a doteď nad tím kroutím hlavou.Chovám tedy naději, že jim to lidé omlátí o hlavu - a RB přejde s velkou slávou na GPay.