Pozor, co říkáte! Volaný vás slyší, i když hovor teprve vyzvání

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 46

Názory k článku

07. 06. 2019 22:03

Článek o ničem a o trusu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2018 16:32

Tohle by se s iPhonem nestalo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2018 20:33

Už je to delší dobu, ale vyřešilo se to nějak? Jinak názor za mě. Prostě nezáleží na koncovým zařízení, prostě příjemce hovoru nesmí mít možnost slyšet druhou stranu bez zvednutí telefonu. Jednak to popírá veškeré snahy o trafikaci hovoru, a jednak je to bezpečnostní riziko. Nedivil bych se, kdyby na tom už někdo nevydělával. Řešení situace je to oznámit nově nebo primě. Až bude ČTU mávat mikrofonem před xichtem prsatá blondýna a ptát se, jak je to jako možný (uvidí to spoustu diváků, kteří se následně budou ptát na totéž), tak se začnou dít věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2017 19:57

Nějaký tip, proč mi video jede se zvukem pouze na 360p?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 07. 2017 10:04

Ty příklady jsou těžce úsměvné. "Takže jste ho zakopal na zahradě". Jasně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2017 16:57

Stejne za to nejspis muze Huawei
Asi nejaka nekompatibilita v signalizaci pri propojeni s ustrednami jinych vyrobcu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 07. 2017 22:15

No..jak to tak čtu tak už znám odpověd na již více hovorů s podobným úkazem..a pozor nestalo se mi to ani jednou při hovoru na nebo s pevnou linkou..A to jsem si myslel že dotyčný místo tichého režimu zmáčkl hovor přijmout. Tzn že toto jde i opačně a i z mobilu na mobil..Nedávno se to dokonce stalo sousedce, která naštvaná volala kurýrovi dpd, kde že zase vězí s tím balíčkem a hlásila do telefonu koukej to zvednout ty haj..... ty zmet.... atd... Jak to vím? Balíček přivezl k nám v době kdy již nebyla doma a mrzutě přednesl at pozdravujeme p. sousedku, která ho do telefonu pěkně sjela aniž by telefon zvedl! Hovor byl z mobilu na mobil. Takže si lidi dávajte sakra majzla:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 07. 2017 06:23

To je přece stará známá věc. Tohle znám spoustu let a netýká se to jen Nokií.
Momentálně mám Samsung a stává se mi celkem běžně, že slyším volajícího ještě při vyzvánění než přijmu hovor.
Nebo hovor přijmu, slyším volajícího a on neslyší mě a říká tam - je to hluchý, hele Marcelo udělej mi kafe...jo,Milane ta megera se včera neozvala...
A já do telefonu řvu a na druhém konci ukončí hovor. To je ale věc jiná.
Tady jde o to slyšení volajícího ještě než přijmeme hovor... To znám přes 20 let, hned s prvními mobily různých značek. Je to záležitost celkem běžná a divím se, že to lidi neznají a že se tomu diví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 07. 2017 00:19

Neco podobneho jsem dlouho resil z opacne strany.
Odhadoval bych to na ne prilis RFC implementaci "Early media" na strane vodafonu, striktni implementaci na strane operatora volajiciho a starsi pristroj volaneho, ktery si neumi poradit s featurou, ktera jeste neexistovala v dobe jeho vyroby. At uz se jedna o Nokii, dectove domaci rucky, nebo jine muzealni kousky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2017 23:15

.. a přitom taková blbost, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2017 17:35

Klasika, nic s tím neudělají jako vždycky, zametou to pod koberec.
Oni ani technici nevědí co s tím, a kvůli jednomu člověku a ještě k tomu starému zařízení se tomu nebudou ani věnovat. Nakonec by zjistily že musí aktualizovat firmware na vysílačích (a na x dalších věcech) a to dělat nebudou páč by jim to zbouralo celou síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 07. 2017 15:03

Kecaj, "NBÚ ... nezabývají se technicky zastaralými zařízeními...".
Jak zastaralé jsou technologie jaderných zbraní atp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2017 11:58

Tak toho se mi podařilo dosáhnout asi před rokem u VoIP. Ale už si nepamatuju přesně ty podmínky, zda jsem volal z mobilu (přes aplikaci CSIPSimple) na jiné VoIP, nebo na mobil, nebo na pevnou (která je taky VoIP). Ale myslím, že jsem volal z VoIP na VoIP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2017 11:44

Velice zajímavý podnět, nikdo ovšem nepodotknul, že pevná od O2 jsou i tzv. budky. Tam by se to dalo využít nejvíce bych řekl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 07. 2017 09:27

Ona ta chyba byla(a možná je) i v pevných linkách.... Jednou se nám něco podobného stalo s 2. pevnýma linkama po přerušení hovoru....... je to ale 10 let z5 tak to možná nesouvisí ale taky nám nechtěli věřit.... a nejspíš pak týpek jen vypnul a zapnul ustřednu.a mimochodem asi tuším kde v případě nokie chyba... nekdo v ADC zapoměl že má místo hlasu vysílat bílí šum a ne data...... chtělo by to aby někdo udělal uměl udělat appku na telefon co by tohle uměla ( i kdyby byla pod rootem tak mi je to jedno)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 07. 2017 09:13

Staci pohledat po netu, problem melo hodne lidi i v zahranici, asi se jedna o vlastnost site. jeden z nich
http://www.howardforums.com/showthread.php/462123-I-c...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2017 09:07

Mám 3 sim karty Vodafonu ve dvou mobilech, Nokiích, jedna Nokie je starší (a hodně starší) model. Zkusila jsem si z pevné linky (UPC) zavolat (postupně na všechny simky), což ostatně běžně dělám, když mobil nemůžu najít. Nejde to. Je to reakce Vodafonu? Na pevné lince je tón obsazeno, na mobilu se mi nezobrazí nepřijatý hovor. Že by řešení Vodafonu, aby měl po problémech? Už se mě nikdo z pevné linky nedovolá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 07. 2017 08:36

Pánové naprosto to stejné si mi několikrát stalo už cca +8let zpět na HTC HD2 s custom romkou, karta O2 a člověk volal klasicky z mobilu..
Když by jste si projeli vlákno tady na fóru htc hd2, tak tam najede několik těchto příspěvků.. :D takže to opravdu není problém jen "nokie" ale všech telefonů obecně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Mám pevnou linku s O2 a přenosný telefon Gigaset.
Problém, který se tu probírá, mám také, zjistila jsem to před rokem. Na rozdíl od Vás si nemyslím, že jde o technickou poruchu. Volalo mi dost lidí, z různých telefonů, z různých telefonních společností. S Nokií to nemá nic společného.
Každý, kdo mi zavolal, myslím tím skutečně KAŽDÝ !!!!!!!!!!! aktivoval cvrkot v našem bytečku. Takže s tím počítám a ničemu se nedivím, ani tomu, že se s tím nikdo nechce zabývat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 07. 2017 08:23

Copak Vodafone, ten je "kvalitou" své sítě proslulý. Jediný operátor u kterého jsem celkem často slýchal ozvěnu vlastních slov. To je strašně příjemné, když mluvíte a s 1,5 vteřinovým zpožděním se vám polohlasně všechno opakuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 07. 2017 07:02

Vodafone to na 100% rychle a chytře vyřeší... Budou pro dobro zákazníka účtovat i vyzvánění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 07. 2017 03:12

Bude to problém Nokie, s tou už se to nevyřeší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor