Pozor na změnu tarifu u Vodafonu (Aktualizováno)

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 71

Názory k článku

17. 02. 2014 13:40

Mam ted s vodafonem taky velke problemy..uctovane 2 tarify za 1 mesic taky znam...Prechazim k O2 od Vodafonu a delka prenosu cisla je stanovena asi na 60 dni od podpisu smlouvy u O2.Vodafone si proste dela co chce...zamestnanci absolutne nevi co maji delat protoze se zmenil telekomunikacni zakon...a ja budu 5..6 tydnu bez mobilu protoze za 7 kc na minutu volat nebudu a kod prenosu zadam uz 3 tydny...Me se nezda moc v pohode cekat 60 dni na preneseni cisla...nabizel jsem okamzite na prodejne uhradit veskere pohledavky a stejne kod prenosu nedostanu..budu cekat dalsi mesic nez se pokroci dal..dojde to nauctovane..zaplatim a teprve dostanu kod prenosu..to bude konec brezna...mooc divny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 11. 2013 15:36

Dle mého názoru mi přijde vše o okolo tarifů zbytečné. Na volání Viber, na smsky http://esemes.cz...
a když náhodou jsem někde mezi prací a domovem, tudíž bez WiFi, tak mi stačí fakt cca 50 Kč/měs na kreditní dobíjení.I rest my case. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 04. 2013 09:45

Tak co si myslíte, že to je pro všechny? Pokud už jsi uvázán smlouvou, tak si brát další smlouvu? Dámy a pánové, povinností každého občana je informovat se o detailech smlouvy a případných možnostech ukončení smlouvy! Je mi na nic z toho, jak tu někteří brečí, jak velký zlý operátor je na Vás ošklivý! Nechcete smlouvu? Neberte! Nebo berte volání bez smlouvy a telefon si kupte za plnou cenu, a nemůže se pak stát, že budete řešit problémy související s vyvázáním ze smlouvy. Jenže to byste neměli ten telefon o litr levnější co? To už se Vám samozřejmě nelíbí, že?
Já osobně jsem smlouvu s tmob. podepsal naposled, sice s luxusní retenční nabídkou (na české poměry) ale i tak to bylo naposled a smlouvu na x let už nepodepíšu nikomu. Za chvíli tu budou výhodnější předplacenky, ten rok si ještě počkám, pak to, doufám, bude vypadat jinak.
Nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 04. 2013 23:38

Vodafone má ve svém systému docela bordel, jsem u nich 3 měsíce a už jsem dvakrát měl problém s vyúčtováním. Jednou jsem si nechal měnit Fér 599 na "nulový tarif", jenže místo této změny mi byl balíček Fér 599 "rozbalen" a služby v balíčku zahrnuté mi byly naúčtovány jednotlivě (takže něco přes 700 Kč). Poté, když jsem rušil druhou kartu, kterou jsem u nich měl, nedošlo ke zrušení celého čísla, nicméně dalšímu rozbalení balíčku. Na druhou stranu, vždy mi na lince vyšli vstříc a situaci napravili, nebylo potřeba nic složitě vysvětlovat, asi jsou na to už zvyklí. No, už se těším zpět k O2 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 04. 2013 11:58

Tak mě vodafone poslal do háje uplně, prej nemám nárok přejít na neomezeý tarif za 691,- když jsem si bral dotovanej telefon, tím pádem musím doplatit měsíční paušál krát měsíce do naplnění smlouvy a pak můžu, nebo si nechat aktivovat neomezenej tarif za 900 nebo kolik ho maj. Muj stávající tarif Fér 799 je jen o málo dražší než neomezenej, ale prej moje mlouva neni vázaná MMP ale užívání daného tarifu po dobu dvou let. Jsem velmi nas.án!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 23:05

Jsem zvedavej jak dopadnu.
Mel jsem požádáno o přenos od VDF k TM pod rámcovou sml. Vše domluveno ještě před "revolucí" Měli jsme na 2sim neomezený za 1490.
VDF uvolnil číslo tak ze bylo jasné že se přenos protáhne do dalšího učt. období.
Takže za dva dny používání by jsme zaplatili celý paušál.Myslel jsem že v samoobsluze nebo přes operátora změním, poslední den na nulový tarif, ale omyl čísla v přenosu nelze měnit.
Takže až vše proběhne zkusím poslat reklamaci jinak za dva dny u dvou čísel 3000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2013 13:55

Nenechte se odbít (???) - nechtěli jste napsat dobít ?
A názory, že jsme na technickém serveru si strčte do pr..ele, napsat takovouhle prasečinu je prostě zvrhlost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2013 13:02

a co je na tom neférového? vodafone se tím nikde netajil , a funguje (resp. fungovalo) to u něj už řadu posledních let, že paušál se zaúčtuje na začátku období ...každopádně, to, že na to vodafone zareagoval a tuto věc (dočasně?) zrušil, je pozitivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2013 12:33

Taky se mi to s vodafonem jednou stalo. Nauctovali stary i novy tafir, po asi 10 min telefonatu a opakovani stale stejneho argumentu nakonec rekl typek na call centru ze me teda ten stary zrusi :D Proste to zkousi pancharti hanebny! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 11:42

Opravil bych autora - není to tím, že to systém neumí. Systém to umí a dřív klasicky naúčtoval poměrnou část obou tarifů (starého i nového). S tarify Na míru však Vodafone ÚMYSLNĚ přešel na tento způsob účtování. Tehdy se o tom opakovaně psalo i tady na MM. Je to asi stejná CHYBA jako účtování 60+60 u O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 11:33
17. 04. 2013 10:55

Jde se domluvit. Mamce loni měnili tarif v retenci 3. den nového zúčtovacího období. Poučená řekla, že nebude platit dva paušály, zejména když slíbili zavolat a změnit tarif v poslední den předchozího ZO. Slečna bez mrknutí nastavila na oba tarify poměrnou část.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 10:24

Kdo máte FB, zde je k tomu oficiální postoj Vodafonu. Naúčtujeme, ale používat nebudete moci: [url] www.facebook.com/vodafoneCZ/posts/10151567302701812?comment_id=27023986&offset=0&total_comments=1¬if_t=feed_comment [/url]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 10:23

Jedním slovem celá firma katastrofa,jsem rád že jsem po dvanácti letech odešel.Za 3 dni tarifu mě okradli o patnáct set.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 10:02

Menil jsem tarif vcera v prvni den zuctovaciho obdobi a zmena se provedla dnes tedy ve druhy den. Samozrejme jsem je na to upozornil a rekl, ze to nechci platit dvakrat. Pani povidala, ze to zaridi, ale mam uz zkusenosti z minulych let, takze jsem pripraveny byt opet na prodejne hlucny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 09:50

A co na to říká ČTÚ, proč jim nenapaří pokutu. Od čeho tady ten úřad vůbec je, když dovolí zjevné prasárny a zlodějiny? To je stejné jako s ERÚ nebo dohledem ČNB, ... Smutné, velmi smutné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 09:48

Takové zamyšlení:
Mám tarif X se 100 minutami, 100 sms a 100MB za 100kč.
Chci vyšší tarif Y s 200 min, 200 sms a 200MB za 200kč.
Objednám v půlce období. Zaplatím 100kč(X)+100kč(Y)=200kč a za to dostanu 200min, 200sms a 200MB.
Pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2013 09:27

vdf ještě větší zloději a okrádači než tý debile. krom účtování 2x za tarif během měsíce jako jediný - osttní dva opi maj poměrné účtováni, tak nevjíc zdržují při odchodu ke konkurenci, píšou si to tam asi ručně na papír, systémy jim na to nefungují. a po přenosu si klidně vaše číslo nechaj aktivní ve své síti , vystavují si i nadále faktury, zasílají jak faktury smskou tak i poštou . nehlede na to ze jako jedini neumoznujou svym zakaznikum prejit na nove flat tarify. a rovnou do xichtu se jim vysmejou platte 1500, 2100 kč na levnejsi tarif nemate narok. taky v okoli to kazdej u nich rusi a to jsem si myslel ze u nich zustanou vecne, ale taky dostali rozum.
v pokryti taky katastrofa , btska na stejnym dome a O2 signal ma, vdf ani omylem. a to nemluvim o turistickych oblastech ,vdf signal nikde , kdyz se ztratite, nebo vymknete kotnik tak si pomoc neprivolate , o2 signal v pohode. to vam trosku zatrne hruzou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 09:26

Zkoušejí to jak to jde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 09:16

Přesně, jak tu zaznělo - stačí se pak ozvat a poměrnou část vám vrátí.
Anebo tu je druhé řešení, na prodejně, když žádám o změnu, tak prvně oznámit, že chci změnit zúčtovací období třeba za dva dny a potom, co změnu provedou, tak říct, že chci změnit tarif :) Aspoň takto to fungovalo před rokem ale nevidím důvod, proč by to nemělo jít i teď ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2013 09:07

Z Vodafonu se stal neblaze proslulý Eurotel. Samé kličky, háčky a ojebávky. Skutečně hrůza. Jsem rád, že jsme od nich celá rodina po 12 letech odešli, to, co předvádějí poslední dobou, je už příliš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 09:04

Ja kdyz chtel zmenil net, u VF, byl jsem na to upozornen. Vůbec mi to nevadilo, protoze jsem zaplatil pomernou cast, tj. tri dny, noveho tarifu, ale mel plne FUP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 08:56

Tak ja jsem pred pul rokem menil tarif u VF a musel jsem platit taky mesic navic a to jsem to odhlasil 3dny pred koncem smlouvy ;). Jr to prkna svinarna a nikoho to nezajima...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 08:51

Vodafone začal být také docela hustý!!Například, když si necháte odpojit SIM u O2, tak služby logicky přestane účtovat (protože je nelze poskytnout na neaktivní SIM). Ale třeba takový VF vesele účtuje dál a ještě mu to přijde úplně OK:http://2i.cz/2i/i/516e5410/40648716278... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 08:51

Jak vidím, tak se jedná zase o další placenou reklamu od konkurence Vodafone.Autor článku píše nepravdivé informace, již včera totiž Vodafone přistoupil k tomu, že neučtuje nový balíček po změně, tzn. zákazník zaplatí celý starý, jako obvykle, ale z toho nového Neomezeného nezaplatí ani korunu navíc ===>>> tudíž nedochází k tomuto poměrnému účtování !Zákazníci se nemusí obávat toho, že zaplatí tarif 2*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 08:49

Můžu potvrdit. Při změně tarifu před 2 lety se mi přesně tohle stalo, ale stačilo se ozvat, a obratem mi proplatili (resp. slevili z budoucích účtů) vyšší z obou částek, takže jsem na tom ještě pár kaček vydělal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 08:47

Jo, že to neumí systém.... těhle výmluv jsem už slyšel, zejména na lince jedné nejmenované energetické firmy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 08:42

Když jsem posledně měnil tarif, tak jsem na tohle téma s operátorem vedl diskuzi(po předchozí nemilé zkušenosti) a změna tarifu poměrem obou období domluvit šla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 08:33

Jenže vodafone vždy vyjde vstříc a pokud se něco takovýho stane, nebude problém to vyřešit ke spokojenosti zákazníka.
Takovej tmobile by se bránil, měl by tisíc keců a vinu by svalil na zákazníka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 08:26

Vodafone je odhadem jeden ze tří nejhorších oprátorů v ČR
*(vtípek po ránu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2013 08:24

Ty nové systémy Vodfonu jsou pěkně praštěné. Divím se, že se někdo takovému okrádání nebrání u soudu. Vypadá to na neodůvodněné obohacování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2013 08:19

Konečně zase jeden užitečný článek (nemyslím to jako sarkasmus).
Recenze mobilů a takové to články (upozorňovat na chyby operátoru, poradit, jak se bránit atd.) bych uvítal na Mobilmanii nejvíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2013 08:19

No kdyby to bylo tak snadné, tarif na internet jsem potřeboval změnit před dvěma měsíci, vědom oné záludnosti jsem počkal na poslední den cyklu vyúčtování, vlezl do samoobsluhy a zde bylo uvedeno, že změnu již nelze provést. Po zavolaní na infolinku jsem se dozvěděl, že u některých balíčku to prostě v systému poslední den už nejde provést - právě kvůli poměrnému zaúčtování, že je tam potřeba alespoň ten jeden /poměrný/ den. Dosáhli svého, čtrnáct dnů jsem počkal a pak objednal i za nevýhodných podmínek - protože jsem to potřeboval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  17. 04. 2013 08:10

A asi nikoho nepřekvapí, že čtvrtý nejhorší regulátor z 27 států EU případnou stížnost zahodí do koše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor