Pozor: SMS do mých5 může stát i třikrát více

Diskuze čtenářů k článku

ANDREA 44!!!!  |  13. 01. 2008 22:36

Vzkaz pro stepank.84.Pane,rozhodně se neřadím mezi fanatiky O2-mám i dva Odepiše od V.Ale člověk má bohužel na výběr jen ze tří operátorů.A T-MOBILE je opravdu nejhorší.Jen chci říct že akční předplacenka bude a je vždycky nejvýhodnější než ten nejlevnějš i nejdražší a rádoby výhodný paušál...!Jo a nejvíc se vždy zasměju,když operátor mluví o volných minutách,který si stejně každej zaplatí!Jen si někdy spočítejte kolik vychazí minuta hovoru...Nemluvím o tom,že vás maj každý měsíc pěkně jistého....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jonatan  |  14. 01. 2008 16:20

a co jako ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANDREA 44!!!!  |  13. 01. 2008 03:09

Ano situace na Českém trhu s operátory je zoufalá!A T-Mobile se řadí na dno žumpy..A proto 3.80...FELICIA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  13. 01. 2008 19:36

Cau lidi, ja jsem u T-mobajlu.. K par nozorum se tady pridavam, ale fanatiky modlici se k O2 prestavam muset. Kazdopadne me T-mobajl zklamal.. Ne, ze by se me to osobne dotykalo, ale neni to od nej vazne hezky.. Kazdej operator je obcas vycuranej jak dira do snehu, ale tohle bych cekal spise od krvacejiciho errortelu. Nehodlam nikam prestoupit, ale me sympatie do znacne miry získává Vodafoun, kterej se tak nejak placa kolem TEENage, ale celkem se zmaha. Vsem operatorum preju klid a mir a nemit potrebu delat z lidi dementy a pak je stirat drobnejma pismenka pod smlouvou. Jsem zklaman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  13. 01. 2008 20:39

Proč mám pocit, že mi u Felicie ubývá kredit rychleji než by mělo? Druhá felicie, viz výše, byla O2 vyždímána zpoplatněním neexistujících sms. Tak reklamuji, ale asi to budu muset řešit soudně.
Doufám, že jsem výjimka, že to není cílená likvidace Felicií operátorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  14. 01. 2008 11:16

Ja myslim ze ne. Mam ji taky ale sms z ni neposilam, jen volam a zatim mi jeste nenauctovali zadnou sms. Obcas kontroluju i hovory a taky zatim nic navic.
Mam ale dojem ze podobne chyby nejsou u O2 umyslne ale jsou zpusobene neskutecnym bordelem v uctovacim systemu. Nekterym lidem se totiz stavaji stejne veci i na vysokych pausalech a tam se o umysln e likvidaci mluvit neda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  16. 01. 2008 22:36

Asi máš pravdu, bordel je tam neskutečnej. Vůbec mi není jasné, komu jsem se dovolal, když volám na centrum pro zákazníky a chci reklamovat předplacenku. Mám pocit, že tam mají školené bordel-pracovníky, kteří mají stůj co stůj vymluvit zákazníkovi jeho reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  13. 01. 2008 20:41

Proč mám pocit, že mi u Felicie ubývá kredit rychleji než by mělo? Druhá felicie, viz výše, byla O2 vyždímána zpoplatněním neexistujících sms. Tak reklamuji, ale asi to budu muset řešit soudně.
Doufám, že jsem výjimka, že to není cílená likvidace Felicií operátorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vf  |  13. 01. 2008 00:18

No jejich šéf chce udělat z tdebila jedničku v zisku a možná se i daří ale za cenu okrádání a podvodu,jsem rád že jsem od nich dávno odešel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  14. 01. 2008 09:40

vis, ze pokud nekdo vi o trestnem cinu, tak je povinen to ohlasit !
a ty pises ze nekdo nekoho okrada a podvadi. takze pokud mas dukazy a ne jen dojem, musis to nahlasit na policii.
takze do toho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neználek  |  12. 01. 2008 21:32

Žádné překvapení, jen další krok našeho milého růžového operátora který hraničí s podvodem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thefan  |  12. 01. 2008 18:52

T-Mobile to proste zkousi.Najdou se lidi co se jim to spatne nauctuje a reknou "No co prece se nebudu strapnovat reklamaci a ani mi to za to nestoji" Ale to je spatne tohle prece T-Shit chce.Nebudu tady zadneho operatora oslavovat kazdy at si vybere sam jsme ve svobodne zemi.Ale 2 ze 3 operatoru mi proste do baraku nemuzou.A je to asi dano kvalitou,protoze cela moje rodina ma Cervenyho operatora a ptate se proc?Protoze je NEJ.Kritika me nezajima jsou lidi co to tady na MM stejnak nepochopi.Sakra stejnak jsem tady jednoho vychvalil az do nebe.Lidi co ho maji vedi o cem mluvim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  14. 01. 2008 09:35

no, reakce typu tohle nebo onohle mi "do baraku nesmi" mi prijdou hodne pubertacky...a komicky.
windows mi do baraku nesmi, tmobile mi do baraku nesmi, skoda mi do baraku nesmi...a ja nevim co vsechno jeste nekomu do baraku nesmi.
nejak mi vysvetli, proc by mel nekdo chapat ze je cervenej nejlepsi, kdyz mu naprosto a k plne spokojenosti vyhovuje ruzovej nebo modrej ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thefan  |  14. 01. 2008 10:10

Jen tak na uvd pubertu uz mam davno za sebou.Muj prispevek by se dal brat jako ze jsem za svoji eru zivota mohl vyzkouset vsechny nabidky nasich operatoru.A proste jsem si vybral kde mi bylo nejlip,coz by asi udelal kazdej.Nebo VY snad jste tam kde vam je spatne???Urcite NE.T-Shit=drahej a nekvalitni.O2=Drahy ale na druhou stranu kvalitni to priznavam,ale jak v cem.A Vodafone si kritiku a chvalu necham pro sebe.Jsem u nich neco pres 6 let a zadny problem.Ani jedina reklamace ani jedinej problem.Diky za tvuj cas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  12. 01. 2008 08:36

Jak to slečna z T-Mobile tvrdí tak jistě, že jen u Mých5 ať si pořídí zvýhodnění NEJ NONSTOP jako já a zjistí, že i tam se smsky na dané číslo účtují běžnou sazbou, ač by mělý být zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  12. 01. 2008 09:59

ne nemely....mozna by mely byt zadarmo pokud pisete prave a jedine na to jedine vase vybrane cislo. jinak ten co pise vyse sve zazitky tak vf je pekne o nicem. kdykoliv volam nekomu na vf tak se mi v mnoha pripadech ozve ten jejich hlasek o tom ze nekdo neni pristupny....po tretim vytoceni uz pripoji. navic znam mista (plno mist :D) kde s vf musite k oknu aby jste meli signal kdezto tmcz nee. spatne zkusenosti s tmcz mam ale pokazde mi do mesice (za zakona 30dni myslim??) bud vratili penize nebo mi ty penize strhli z vyuctovani. stane se. omluvili se mi a vyrovnali to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyklop  |  12. 01. 2008 11:20

Každýnu vyhovuje jinej operátor. Nejsem " socka " ale O2 je pro mě dááhej, TM jsem měl a jsem rád že jsem od něj odešel, VF mám už 5 let a spokojenost. Dovolám se. SMS mi fungují a ostatní služby jsou mi na nic. Upozorňuji , že používám předplacenku. A co se týká reklamací? Ukradli mi mobil , zavolal jsem na operátora, zablokovali mi kartu, vystavili duplikát se stejným číslem a grátis. Dobil jsem si ale špatně, oerátorce na info jsemřekl číslo transakce, řek sem něco o " trotlovi". Slečna se smála a špatně dobitý kredit se mi objevil do 3 hodin na účtu. U Tm mi při stejné chybě řekli, že mám poprosit toho komu jsem dobil aby mi peníze dobil zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  12. 01. 2008 23:15

nic proti, ale u T-M jsem si nechal menit simku 2x - plne funkcni - z me vlastni pohodlnosti kvuli gsm bankingu a ani jednou jsem neplatil - jen tak pro info...
a pokud nekdo neni schopen vytukat svoje cislo spravne a dobije nekomu cizimu, tak mu to patri - z toho bych rozhodne nedelal prednost operatora... to je ciste tvuj problem! ten bobek, kterej na tebe hodili, ti patri pravem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  13. 01. 2008 00:38

To, že ti TMO udělal vyjímku ze svého ceníku, ještě neznamená, že je milášek a lidumil
Bobek mají v hlavě ti věční neomylní, kteří lidem chybujícím od srdce přejí následky jejich omylu Přednost opa to rozhodně je a chápu, že tě štve magenťácká neochota nebo neschopnost
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  12. 01. 2008 12:03

no samozřejmě, že jsem myslel zdarma na to dané číslo! to je logické. Bohužel se účtují, ač je jasně napsáno, že po vyčerpání volných jsou účtovány podle ceny tarifu, případně tarifního zvýhodnění. Není tomu tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  12. 01. 2008 12:15

Ty jo....TM má akci sms pěti lidem za 60 háků, jinak 1,79 Kč..........MMMMMMM............Úžo (VF 600 sms do všech sítí pro studenty, a nebo třeba odepiš 42 háků/1,40 ) Nj sem si musel rejpnout nad nešikovností jiných sítí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  12. 01. 2008 15:47

To je mi tě docela líto a doufám, že nikdy nebudeš dělat na marketingu nějaké velké a dobré firmy, rychle by skončila. Ono je to o tom, že oni nemusí. Vodafone je malej, má nejméně klientů a on to MUSÍ dělat. Naopak ti dva NEMUSÍ. Oni prodávají i tak ;)
btw: ten příspěvek byla soutěž ve smajlikách, nebo záchvat před neschopností reakce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  12. 01. 2008 15:49

To je mi tě docela líto a doufám, že nikdy nebudeš dělat na marketingu nějaké velké a dobré firmy, rychle by skončila. Ono je to o tom, že oni nemusí. Vodafone je malej, má nejméně klientů a on to MUSÍ dělat. Naopak ti dva NEMUSÍ. Oni prodávají i tak ;)
btw: ten příspěvek byla soutěž ve smajlikách, nebo záchvat před neschopností reakce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  12. 01. 2008 23:18

preji ti, aby ti status studenta vydrzel az do duchodu... za par let si klidne muzem o cenach tveho hovorneho popovidat znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2008 01:51

Uz se tesim, az to zase bude obhajovat, jak to jeho Velky Ruzovy zase zmaknul. Uz at zacne VF davat rozumen data do mobilu a hura pryc. Jinak toto mi spis pripomina O2, u nich jsou takove "finty" na dennim poradku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  12. 01. 2008 08:39

Proč to děláte? Máte zapotřebí vyvolávat flame? V pozadí věty naopak naprosto fádně vytahujete, jak je nejlepší Vodafone. Všichni mají svoje chyby a pokud jste nevyrovnaný, tak aspoň nevyvolávejte flame, dokud tu není, jen proto, abyste něco napsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  12. 01. 2008 09:42

Ale ono je to opravdu tak. Teď z mobilu mojí dcery O2 vykradl kredit, neboť strhával vesele peníze za sms které nikdy neodeslala. S T-mobilem jsem měl špatné zkušenosti s naúčtovanými daty. Dvakrát po sobě jsem musel reklamovat surf+. Dvakrát po sobě stejná chyba. Trvalo to několik měsíců, než mi vrátili peníze.
Teď reklamuji okradení od O2. Mám pocit, že máme málo mobilních operátorů.
Tohle není flame, to je osobní zkušenost. Pepe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor