Kámoš má eshop a prodává docela specifické zboží s vysokou marží. Na českém trhu má víceméně 2 konkurenty, kteří prodávají totéž. Když si porovnám jejich ceny, tak jsou víceméně stejné. Jeden má o korunu dražší tohle, druhý něco jiného. Liší se v podstatě akorát kvalitou webu, cenou dopravy a možná uživatelské přívětivosti. To je jediná věc, kterou se přetahují o zákazníky.Nikdo z nich není takový magor, aby zlevnil, protože ví, že v ten okamžik totéž udělají i ostatní a výsledek bude ten, že všichni vydělají miň a stejně si nepomůže. Takhle to funguje bez nějaké dohody. Zaměstnanci operátorů chtějí větší plat, zákazníci chtějí platit míň a vedení si chce udržet své místa. Kdyby přišli za akcionáři se slovy, sorry, lip už bylo. Zlevníme a vy vyděláte miň, tak to můžou rovnou podat výpověď. Chce to víc hráčů, nebo přísnější regulaci.