Já jsem s Vodafonem měl kdysi jednu špatnou zkušenost, ale i přesto ho považuji za nejlepšího operátora, který nechce úvazky a účtuje po minutě po sekundách.
Je to již delší dobu, ale volal jsem na jejich infolinku, že bych si chtěl své stávající tři paušály převést na IČO a že bych rád individuální nabídku a nebo že odejdu k T-Mobile, kde mi nabízí něco výhodnějšího. Přepojili mě na infolinku pro firemní zákazníky. Samozřejmě jsem měl od T-Mobile konkrétní nabídku, která byla opravdu výhodnější než Vodafone. Na infolince mě řekli, že mě mohou dát pouze běžné tarify na míru. Individuální nabídka je možná pouze pod víceletou rámcovou smlouvou. Tak ok, něco navrhněte a sepíšeme smlouvu i třeba na dva roky. Řekli mi, že písemné smlouvy z nějakého důvodu na dalších 5 měsíců nebude možné sepisovat Asi nějaká chyba v systému. Tak prý bohužel a že jen klasickou nabídku na tarify na míru. Tak jsem jim řekl, že nemám zájem a protože jsem byl naštvanej, tak jsem jim řekl, že chci všechny tři čísla rovnou zrušit a že si od T-Mobile vezmu nová... Následovalo přepojení na retenční oddělení a dohadování se s babou, která asi vstával zadkem napřed. Udělala mi nabídku na dvě čísla ze tří... Byla tam jen nějaká sleva na paušály, ale i tak mě ten T-Mobile pořád vycházel levněji. No, stál jsem si za svým, že u konkurence to mám levnější. Ona mi tvrdila, že nic dalšího mi nemůže nabídnout a hučení do mě, že u T-Mobilu mám víceletý závazek ( ale hlavně že by mě nevadil ani u toho Vodafonu!!) a že si na něho lidé stěžují apod. No, dohodli jsme se na zrušení všech tel. čísel a šel jsem stejně k T-Mobile a víte co ????? Skončili mě smlouvy u Téčka a já šel s čísly zpět k Vodafonu, protože přívětivost T-Mobilu byla na hranici mrazu a když od nich někdo něco chtěl, tak se nic nedělo a člověk je musel pořád urgovat, ale nedej bože, když se zpozdila platba za účet prostřednictvím inkasa, kde problém nebyl na mé, ale na jejich straně, to byl oheň na střeše a hned mě kontaktovali ve dne a v noci. Takové to bylo u Téčka pro firemní zákazníky. Ne, už tedy nikdy nechci. Nyní jsem u Vodafonu a jsem vcelku spokojen, jen bych byl rád za nějakou menší platbu. Měsíčně jim tam nasypu 1600 Kč za tři čísla. S tím číslem co nejvíce využívám jsem vázán kvůli telefonu až do března, jinak bych to začal řešit nějakou tou redukcí tarifu. A k tomu podnikání? Nejvýhodnější je pro ty malé živnostníky opravdu Vodafone. Pokud se podíváte do větší firmy, tak už tam je většinou T-Mobile a občas i O2, ale tam se hraje na vysokou kvalitu hovoru a hlavně taky tam mají zdaleka jiné tarify na volání, které by T-Mobile a O2 samostatnému a jedinému živnostníčkovi nikdy nedal !!! Proto souhlasím, že na drobného podnikatele je Vodafone opravdu to nejvhodnější řešení.