Přenos čísla od Vodafonu: Místo 4 dnů více než měsíc?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 61

Názory k článku

15. 06. 2016 14:43

resim neustale to same ale u t-mobile a o2. mame firemni tarif 50h za minutu a prevadim cisla ostatnich operatoru pod Vodafon. misto 4 dnu je to klidne mesic a vice. Na CVOP je to hned videt 4az7 cislo je mozne datum prevodu a nikdo s tim nehne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2013 14:14

Přenos čísla od Vodafone trvá v mém případě už více než 6 týdnů. Dosud mi nevydali kód pro přenos. Prý technická závada na které se pracuje. Nevíte někdo, jak z operátora za tuhle nestydatost něco vytřískat? Má ta lhůta 4 dnů taky nějaké sankce, které mohu uplatnit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2013 07:35

Také jsem chtěl začátkem září odejít.....po 11ti letech,protože mi Vodafone neuměl nabídnout lepší tarif který by odpovídal dnešní době. Nakonec jsem dostal retenční nabídku zase od Vodafone,ale protože jsem byl jejich zákazník,tak přenos nebyl možný a datum přenosu až na konci října !!! to je po 2 měsících,kdy mi drží jako rukojmí...HNUS. No a naštěstí jsem mezi tím dostal ještě lepší nabídku od šedivky v síti TM,která ale startuje od listopadu,takže nakonec díííky a pápááá Vodafone a dokud se nezlepší jednání se zákazníkama,tak mě určitě už neuvidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2013 21:50

Ano, bohužel, Vodafone to protahuje jak se dá. Už 14 dní mám podanou žádost a Vodafone mě pustí až 5.11., třebaže nemám také žádné závazky ani smlouvu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2013 08:13

Já si 2 září přenášel číslo od vodafone. A 5 Září jsem už byl v síti BleskMobil. Takže přenos proběhl za 4 dny. A bez jakych koliv problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 10. 2013 01:41

Taky mám tyto zkušenosti dokonce mi naúčtovali poslední započatý měsíc. Takže z původní faktury se poslední faktura navýšila o 300% potom mi dali slevu ale i tak byla dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 21:23

Kdyz tu koukam na Vase zkusenosti a taky jsem si precetl uz ledacos na forech, je to hruza, jake jsou obstrukce. Chapal bych to u nekoho, kdo ma fakturu za ctvrt milionu mesicne, ale u lidi za par stokorun, coz je v reci dolaru a eur jednotky az desitky.....Ale chtel jsem mluvit k necemu jinemu. V clanku bylo zmineno libe znejici 4 dny. Podle me 4 dny je strasne dlouho. Prenosy cisel byly bezne uz v Anglii, kdyz jsem tam byl pred 10ti lety. Nevim, jak dlouho to trvalo tam, nezajimal jsem se o to, ale podle me by prenos nemel trvat dyl, jak 1 den, pokud jsou vyrovnane zavazky samozrejme a je clovek treba vyvazany z pausalu na dobu urcitou nebo hrimadne zaplatil prislusne pokuty do konce obdobi. V pripade prenosu cisla by nemely platit zadne vypovedni lhuty mesic, konce zuctovacich odbdobi apod. To je specialni druh ukonceni smlouvy. Nejsem pravnik, je jasne, ze pokud tu nejaky je, rozcupuje me tady, ale podle me by to melo byt, jako odchod z banky do jine banky.Dnes jsem se rozhodl odejit, dojdu na pobocku, necham si uzavrit ucet, dam zadost, aby zustatek, pravidelne platby, inkasa, SIPO apod, prevedla banka za me na novy ucet do jine banky, ktery mam zalozeny, pripadne doplatim dluh, jsem-li v minusu a muzu ho uhradit a nazdar. Potazmo:Dojdu k operatorovi, reknu mu, ze koncim, duvody ho nemusi zajimat, ucet mi uzavre, sdeli mi, kolik dluzim, na pobocce to kartou nebo hotove uhradim, vygeneruji se prislusne kody a ja si jdu do ctvrt hodiny vyzvednout novou SIM k jinemu operatorovi a odchazim od neho s aktivni sluzbou, kterou jsem si zvolil. V dnesni dobe siti a sdileni s tim nevidim problem. Ale pri pomerech v nasi zemi to asi tak jednoduche nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 20:40

To jste ještě nevyzkoušeli odejít od Bleskmobilu....to je taky něco.Snažím se již měsíc přejít ke Gomobilu,ale marně.Datumy jsem měl již stanoveny tři a zítra čekám na čtvrtý,zda to "konečně výjde" nebo ne...A to mi na mobil od Bleskmobilu přišla během dne smska,že byla zahájena portace(to mi již píší poněkolikáté) a stanovili mi další datum na 8.10.2013....takže co se stane zítra ráno,kdy mám být už u nového operátora????Hádejte....no přeci zase budu čekat jako blbec do 8.10....neskutečné!!!!!A tak si semnou hrají....nevím,kdy k tomu skutečně dojde.Kdo mi pomůže??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 18:40

Moje zkušenost - počátkem září na pobočce Vodafonu podána žádost o uvolnění čísla. Po týdnu na pobočce urgence žádosti. Následně konečně došlo SMS s kódem pro uvolnění. Kontakt nového operátora s termínem přenosu 25.9. Po pár dnech mi přichází první balíček s novou simkartou Vodafone o kterou jsem nežádal a požadavkem zaplatit jistinu 500,- Kč. Znovu jdu na pobočku Vodafonu, aby mi sdělili co se děje. Zaměstnanec mi sděluje, že se jedná o chybu z jejich strany, ale že vše bude v pořádku. Následně dorazí i druhý balíček se simkartou Vodafone. Nový dotaz na lince péče o zákazníky. Tentokrát mi poradí, abych si kartu vyzvedl, že to tak má být. Mezitím uplyne datum přenosu a stále se nic neděje. Další kontakt na operátora, slečna mi slibuje, že mou žádost bude řešit a že se do tří dnů ozve. Sliby chyby. Nikdo se neozval. Mezitím mi posílají třetí balíček. A stále slibují jak na problému pracují... Tak snad do Vánoc se dočkám. Zkur.... Vodafone!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 17:51

Můj přenos čísla z předplacené karty T-Mobilu na předplacenou kartu Vodafonu dnes slaví přesně měsíc. Číslo momentálně už několik týdnů vůbec neexistuje, není aktivní na žádné SIM a přes opakované urgence jej Vodafone není schopen zprovoznit, přestože podle internetového ověření je má ve své síti. Tak nějak by se dalo říct, že to je absolutní fiasko. Když přenáším číslo, znamená to, že o něj nechci přijít. Je-li výsledkem, že číslo přestalo fungovat, patrně je to mnohem horší výsledek, než kdyby číslo zůstalo ve staré síti. Chtělo by se říct, že jde o přesný opak toho, k čemu to má sloužit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 17:44

Před pár dny jsem přenášel číslo od Vodafonu (bez smlouvy) a celkem bez problémů. 24.9. jsem získal na pobočce ČVOP, na infolince byli operátoři neschopní a 30.9. bylo číslo u nového operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 17:10

Pánové,
měl jsem stejný problém. Chtěl jsem odejít od vodafonu, kde mám pár tarifních čísel bez závazku.
Když jsem volal (radši) v polovině zúčtovacího období, že chci na konci odejít, tak mi řekli, že výpověď je ještě celé následující období, proto jsem použil velice jednoduchou a účinnou lest.
Zavolal jsem znova, že chci přejít na předplacenou kartu a bylo vymalovaný. neuběhl ani týden a zavolali mi jestli opravdu chci bla bla bla a jakmile skončil hovor, přišla mi smska, že mám předplacené služby. A ani nikomu nevadilo, že do konce zúčtovacího období zbývá ještě pěkných pár dní. Ještě ten ten jsem z nich vyrazil číslo pro přenos a u TescoMobile jsem byl asi za 5 dní.Takže kdo chce rychle pryč, nechť použije tento fígl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xls
02. 10. 2013 17:07

Já bych o VF (teda spíš Oskara) od začátku prakticky 10 let s 5 firemními čísly a šlo to od 10 k 5. Co už na zákaznících nevyzkoušeli, aby je mohli okrádat! Začalo to převodem volných minut, přes šibováním s tarify, DPH, "sjednocováním" zahraničních volání, ... - a všechno změny jen k horšímu, pokrytí mizerné a čím dál horší, data směšná, opakované chyby vyúčtování, vyloženě sprosté chování.
Teď už jsem přes 2 roky u šedivky a naprostá pohoda - volám jak potřebuju, platím pár korun, pokrytí bez problémů. Jen si můžu nadávat, že jsem nepřešel dřív.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 14:48

Povedena ilustracni fotka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 14:30

Vodafon jsou KUR.VY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 14:29

Také jsem s tím měl problém, že bych musel čekat přes měsíc na přenos od VF. Nakonec jsem si stěžoval na G+, označil jsem Vodafone CZ a přidal odkaz na článek lupy, kde je reakce Vodafone, že po dohodě se dá číslo převést dříve. Péče o zákazníky to se mnou ještě ten den začala řešit a hned byl přenos možný 4. pracovní den (předtím jsem 2x mluvil s operátorem na infolince, ale pokaždé mi řekli, že přenos je možný až za měsíc).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 14:21

Klasika op-zmr*ství. Co človek může dělat? Držet hubu a krok.Přecházeli jsme dubnu od O2 k Vodafone, a trvalo to víc jak měsíc a půl. Podali sme podmět k ČTÚ - jediné co jsme mohli udělat. Bože dobrý, dej nám čtvrtého operátora co nejdřív, už mám těch kun* plný zuby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 13:52

A takový to byl sympatický operátor. Poslední dobou to jde s ním od 10 k 5.
S přenosem čísla od VF mám též osobní zkušenost, ale nebudu se rozepisovat, jen bych opakoval výše uvedené nářky. Sbohem Vodafone, snad někdy až se polepšíš ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 11:57

Podle mě je to špatně nastaveno, měl by být přenos do 4 dnů povinně a nemělo by tomu nic bránit. Jestli někdo někomu dluží prachy, má závazek nebo kdesicosi je prostě irelevantní. Toto musí být vyřízeno v této době. Ať si to pak operátor klidně vymáhá soudně. Takhle je to samé obstrukce a nikdo neví co má dělat. A samozřejmě sankce za každý den prodlení 500kč nadřevo státu jako pokuta od 10tého dne i majiteli čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 11:28

Odešel jsem (tedy utíkal) jsem od Vodafonu asi před měsícem (po deseti letech) z důvodu jejich lživých informací, nedodržování dohodnutých věcí, laxního přístupu k zákazníkovi a hlavně zhoršení signálu..... Kde jsou ty časy Oskara kdy jsem k nim přešel od T- Debila, dnes je Vodafon asi nejhorší z celé trojkolky.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2013 11:22

26. září jsem vypověděl smlouvu Vodafonu a od 1. října jsem bez problémů u Gomobilu... Smlouva samozřejmě byla bez závazků a ukončení bude na konci zúčtovacího období, kdy příjde poslední faktura písemně. Jinak Vodafon slibuje převedení čísla do 4 PRACOVNÍCH dnů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 10:41

Zrovna jsem ve stádiu přenosu od Vodafone. Mám smlouvu na dobu neurčitou. 1.9.2013 jsem požádal o přenos v domnění, že to bude za 4 dny. 2.9.2013 mi přišel kód k přenosu, ale bylo mi sděleno od operátora, že mi končí účetní období 22.9.2013 a pak mají ze zákona nárok na měsíční výpovědní lhůtu, tak že přenos proběhne z 22.10.2013 na 23.10.2013. Když jsem před několika lety přecházel od T-mobilu k Vodafone, bylo to během necelých 3 týdnů hotové. Teď to bude trvat skoro 2 měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2013 09:59

Vodafone nepřestal okrádat zákazníky ani po změně zákona. Už předtím to dělali tak aby jim musel zákazník zaplatit minimálně jedno vyúčtování navíc a teď už to dotáhli " k dokonalosti" výpalného dvou měsíců. S velkou radostí jsem od nich v srpnu po 13 letech odnesl všechna čísla.
A vracet se rozhodně nehodlám pokud budou mít dál takový praktiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2013 09:40

Ano, přesně takovou zkušenost mám i já. Můj přenos čísla k O2 trvá již skoro měsíc a půl. A to včetně toho, že proběhla/proběhnou dvě další zúčtovací období.1. před měsícem a půl bylo zažádáno PÍSEMNĚ o vypovězení smlouvy a uvolnění čísla k přenosu. Týden se absolutně nic nedělo, tak jsem volal na infolinku a slečna mi říká, že tam tu výpověď zadá NYNÍ! Či-li moji písemnou žádost nejspíše někdo zmuchlal a zahodil. Slečna na infolince mi říká, že měsíc bude vodafone prověřovat, jestli nemám nějaké nesplacené závazky - asi minutu před touto informací hrála hudba a slečna prověřovala, jestli (ne)mám nějaké nezplacené závazky a zjistila že nemám. Na moji otázku proč to budou 30 dnů zjišťovat, když to právě zjistila během minuty, mi bylo odpovězeno, že taková je firemní politika. 2. Týden se opět nic nedělo, takže jsem volal znovu na infolinku (1.9.) a řekl, že předchozí žádost o vypovězení ať si strčí do zadnice, že chci podat novou žádost a za čtyři dny být přenesen k jinému operátorovi.3. okamžitě mi bylo vygenerováno číslo pro přenos, které jsem sdělil na O2.4. Teď přijde ta nejvtipnější/nejsmutnější fáze, kdy jsem se dočetl následující e-mail:"dovoluji si Vás informovat o uzavření Vašeho požadavku.

Požadavek číslo 1-3072760700 ze dne 23.9.2013 byl uzavřen.

Popis: portace k O2

Reagujeme na Vaši žádost o portaci k O2 u společnosti xxx.

Portované číslo: xxx

SIM: xxx

Tarif: xxx

ČVOP: xxx

Předpokládané datum portace: 15.10.2013!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dovolujeme si Vás informovat, že Vaše žádost byla vyřízena dne 27.9.2013."Tolik k mojí nekončící anabázi s vodafone a O2. Tito operátoři si dělají z ČTÚ neskutečnou srandu.Čas všeho nemusí přesně sedět, neboť to lovím z paměti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2013 09:10

Právě přecházím od Vodafonu se smlouvou a vše je naprosto bez problémů. Systém pro přenos čísel měl výpadky a problémy. Čemuž se v nárůstu desítek telekomunikačních příživníčků nelze divit. 26.9. jsem požádal o přenos, nejbližší termín 1.10. byl dodržen, nový operátor číslo přenese 4.10. Vodafone doúčtuje služby za nynější zúčtovací období a pošle fakturu složenkou. Nevím co víc si přát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 09:07

Odcházel jsem před týdnem a pustili mě ihned (paušál bez závazku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 08:55

Jak je to s vystavením smluvní pokuty u Vodafone? Měly se dělat nějaké změny. Jde mi o tarif Red.
Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 08:33

tiskova oddeleni jsou od toho aby poprela vsechn spinu a vychvalila vse dobre, je to odd. kteremu nekdo z vyssi pozice nakeca co ma tokat do tisku / medii, zakaze aby meli vlastni mysleni nedejboze nazor! a tak se i deje. Nechapu proc by se mel nekdo odkazovat na zrovna takove "predavajici - tlumocici" oddeleni... Vic parady si uzijes s koukanim na psa za brankou co na tebe steka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2013 08:30

Kdyz tak koukam na tu fotku v clanku, rikam si, jestli jsem jeste na webu o mobilech nebo na playboyi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2013 08:27

no jo, vodafone a lhůty, to byl vždy kříž. účtování celého měsíce místo poměrné části apod... Ale musím se zastat, mě převedli od vdf dnes v noci a to nebyly ani ty 4 dny :) No, nikdy víc, myslel jsem, že si od O2 pomůžu ale vodafone je ještě horší. Celé je to naprd, každá změna v průběhu měsíce = platit paušál navíc, past vedle pasti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2013 08:26

Já chtěl přejít z čd tarifu vodafonu, volal jsem na infolinku 30.9. a bylo mi vygenerováno nejbližší datum přenosu na 11.listopadu! Smlouva uzavřena žádná není, vyúčtování mám k 15. v měsíci. Pokud je výpověď brána ke konci až následujícího zúčt. období, pak nevím kde vzali 11.11., když by to mělo být tedy až 16.11.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 10. 2013 08:20

Vodafone to v ČR očividně balí.
Edit 10:37 - a jak tak čtu diskuse na mobilmanii, tak to vypadá na hromadný ´uprk od Vodafonu. Škoda, že VF nezveřejní kolik lidí za poslední rok přeneslo číslo nebo neměli trpělivost a sim hodili do koše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor