Tak. Úplně na začátku Oskarovy tabulky mimo jakoukoliv logiku vzestupného uspořádání uváděných čísel je 906 34 09 XX a 6,80 za hovor.
Dál v tabulce na příslušníém místě je 906 34 09 XX a 34 za minutu a pod tabulkou poznámka: Po první provolané minutě účtování po 15 vteřinách. To je podle mně 60 + 15.
Prima si od ČTc objednala službu s cenou 6,80 za hovor, kterou taky uvádí ve své grafice. Tím, že Oskar účtuje tabulkovou položku za minutu Prima nikoho nešidí a nikoho nepodvádí. Je to úplně stejný, jako když si ve Vkazech na MM někdo stěžuje, že zaplatil búra nebo kolik za melodii ke stažení inzerovanou na MM a nic nedostal: dočká se odpovědi, že MM není provozovatelem této služby a má si stěžovat jinde (a je řečeno kde).
Oskar se nemá co ohánět tím, že má i položku s cenou 34 Kč za minutu: vsadím se, že možnost účtování 6,80 za hovor zavedl na žádost ČTc právě kvůli VyVoleným, někdo něco zvoral nebo zkusil účtovat dražší variantu s tím že si toho třeba nikdo nevšimne - to si netroufám rozsoudit a nechci podezírat bez důkazů Oskara z té horší varianty. Vše bude určitě černé na bílém ve smlouvách, včetně toho, že dejme tomu volání na 906 34 09 61-3 se účtuje 6,80 za hovor a veškerá ostatní volání, tj. včetně třeba 906 34 09 64-9 už 34 za minutu (není-li vyhrazena třeba celá řada či dvě a víc, samozřejmě).
Takže ať vědomě či nevědomě: šidí Oskar a měl by vracet. K Oskarovi taky musí směřovat případné reklamace: bez ohledu na to, co má Prima v grafice, volajícím účtuje nesprávnou cenu Oskar, nikoliv Prima nebo ČTc. VyVolení, VyHolení nebo VyHulení: já být zákazníkem Oskara, chci peníze od něj, protože má v ceníku dvě stejné položky s různou cenou a nedává mi nijak na vědomí, kdy která cena platí. Kdejaký právnocký začátečník ví, že využiju-li takovou službu, platí cena, která je pro mně výhodnější. V tomhle uspořádání Oskarova ceníku navíc bezpochyby volám 906 34 09 XX v dobré víře, neboť jsem číslo našel hned na prvním řádku ceníku s cenou 6,80 za hovor a absolutně nemůžu předpokládat a rozhodně nemám povinnost hledat v ceníku dál, jestli tam to číslo není ještě jednou za čtyřnásobek.
Nebo snad někdo z vás přijde do obchodu s mobilama, kde mají ve výloze co já vím třeba N90 za 19K a bude chtít vidět jejich ceník, jestli náhodou na šesté stránce není za šedesát?