Tak nyní s Vámi nemohu nic než souhlasit. Eurotel má nejvíce zákazníků zakládajících si na vlastnictví jejich SIM. Zvláště pak ty které začínají 0602. To nejen, že Eurotel je nejlepší, ale dokonce oni mají i ty nejranější čísla (neberu-li NMT) a jsou tím pádem mistři světa, kteří měli mobil ještě dřív než jsme věděli, že něco takového existuje.
S používáním operátorů jsme na tom shodně, akorát u Oskara mám tarif. Cena výkon je asi to nejlepší řešení, na které by se měla zdravě smýšlející bytost dívat. K marketingové strategii jednotlivých operátorů je pro mne neradno se vyjadřovat, ale vesměs s Vámi souhlasím - u Oskara se skutečně zasměji. Jediné, proč jsem zareagoval poprvé byl pocit, že tvrdíte, že jste člověk naprosto neovlivnitelný reklamou. Vím, že je to věc téměř nemožná, zvlášť v tomto státě. Člověk může říkat co si myslí, ale mnohdy co se z úst vypustí má daleko ke skutečnosti.
Takový dovětek: dělám v marketingu již něco kolem šesti let (také ne u stejné firmy) a ač si myslím, že reklama je to poslední co mne ovlivňuje, tak když někde vidím bill-board třeba s twistrem z KFC, musím přiznat, že na něj povětšinou dostanu chuť. Vás živí "distribuce" produktů operátorů a výrobků elektronických koncernů. U mne je to nabídka různorodých služeb formou reklamy, která se finálně dotkne i Vás. Vy můžete mít radost, že spousta lidí si nechá "vypláchnout" hlavu reklamou dočista a příjdou k Vám utratit své peníze a já mám radost, že se reklama líbila a měla úspěch, protože ten kdo jí zaplatitl příjde znova a zaplatí další.