Proč si (ne)pořídit Paegas Click

Diskuze čtenářů k článku

aaaa  |  02. 02. 2006 14:35

Hustý, až na to že Peagas už neexistuje. Teď je T-Mobile. A taky Oskar už není, je Vodafone. ňaf ňaf ňaf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  17. 07. 2001 19:00

Me proste silenym zpusobem depta, ze na jednu stranu ma paegas strasne prijemny operatorky, ochotny zodpovidat dotazy i ktere vubec nechci, nadruhou stranu pokud poslu dotaz clickmasterovi, ktery je netipicky a tezko se priznava pravda zakazniku, tak proste a jednoduse neodepise!! paegas byl vzdy levnejsi a tak 99.94% mych znamych ma paegase, byl sem nucen si ho poridit take, kdo by mi volal kdybych mel eurotela, ze? sit ma vecne pretizenou, z clicku mi nechodi maily na mobil coz me s..e asi nejvic, taky mam zbytecne dalsi mailovou adresu, ktera nema nic navic nez napr.centrum a dalsi, je silenym zpusobem pomaly a proto me u pg drzi pouze tech 99.94% znamych s pg!! uz bych dezertoval nekam jinam. informace jsou dnes dulezite a vyhrava ten kdo je ma co nejdriv a pg? moc mi zneprijemnuje zivot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Dršata  |  17. 07. 2001 19:00

Taky jsem se napalil a registroval si Paegas Click. Sice mi zadne vyhody neprinesl, zato se tesim z nejistoty zruseni dosavadniho Paegas Info Profil, e-mailove adresy atp. Na mou otazku tykajici se deaktivace tohoto "darku" se mi operator ani neobtezoval odpovedet. J.D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra Kozina  |  17. 07. 2001 19:00

Prave sedim u pocitace a tak me napadlo zavolat operatorovi, a on mi normalne rekl ze click proste NEJDE ZRUSIT. Dobra sranda, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
igor  |  17. 07. 2001 19:00

Mam stejnou zkusenost. Tak bych alespon vyzadoval funkcnost upozornovani na prichozi e-mail na svuj mobilni telefon.Zkousim nastavit filtry v Clickboxeasy, ale bud delam neco spatne anebo to "opet" nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:00

Takze po tom co mi clickmaster vytrvale neodpovida na emaily, jsem volal na operatora a tam mi bylo sdeleno nasledujici: cluzba Click! se NEDA zrusit. Tudiz se neda vratit puvodni adresa 060xxxxxxx@sms.paegas.cz, a navic mi bylo sdeleno ze tato brana (sms.paegas.cz) bude ZRUSENA (nebylo mi receno kdy) a bude jen Click! Takze pokud se divite stejne jako ja, zkuste si taky zavolat na operatora, jestli vam to take reknou. Ja z toho byl dost prekvapeny, ze se stavajici brana bude rusit a Paegas se ani neraci obtezovat zakaznikum tuto informaci sdelit. I kdyz jak mi operatorka tvrdila, je to "do budoucna", ale nebyla schopna mi rict ani casovy odhad kdy by to melo byt....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenik  |  17. 07. 2001 19:00

...a jeste jednu vychytavku zavedl Paegas v souvislosti se spustenim Clicku. Tim, ze aktivace clicku zmeni nastaveni hlasove schranky, se dost casto stava, ze pokud volate nejakemu chudakovi, ktery si click aktivoval a dotycny telefon nebere nebo je mimo signal, ozve se vam hlaska, ze hlasova schranka nefunguje a vy platite za to jako za normalni hovor. Opravdu skvela sluzba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Bala  |  17. 07. 2001 19:00

Paegas davno neni to co byl.Jsem jeho klient,ale az mi skonci upis,tak rychle pryc.Pouze se honi za novacky (chudaci) a na vsechno ostatni s..e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:00

Takze ja mam asi nasledujici zkusenost. Aktivovaljsem si Click a kdyz jsem si prochazel co to umi nebo neumi, rozhodl jsem se ze to zase zrusim. Ale ouha, neni jak. Kontaktoval jsem Clickmastra a po drahne dobe a urgencich se mi dostalo odpovedi ze to nejde zrusit !!! a ze ta adresa se zpatky zmenit neda. Tudiz ze veskere zpravy z emailu mi budou chodit jen na click. Poslal jsem dalsi mail, jak to ze to nejde zrusit co je to potom za sluzbu atd... Odpoved jsem nedostal. Dluzno ale rict, ze po nejake dobe mi emaily na mobil zase zacali chodit, takze asi to zmenit zpet jde, akorat to nechteji priznat. Muj pocit je, ze Paegas tuto sluzbu jeste zdaleka nema dotazenou do nejake rozumne podoby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  17. 07. 2001 19:00

Zdravím Vás,
vždy jsem patřil k těm, kteří tolerovali některé Paegasí výstřelky a ještě jsem jej doporučoval kamarádům (asi začnu chodit kanálama). Nejdřív mě vytočili, když jsem si koupil za plný prachy S35i a ona je blokovaná. Potom se objevila zpráva o Paegas Click. Zjistil jsem si první 4 číslice PUK2 a pokusil se přihlásit, jenže ouha nešlo to. Podle pokynů na obrazovce jsem v pondělí 6.11. v cca 9 hodin kontaktoval clickmastera a včera jsem svou odpověď urgoval. Dostalo se mi této odpovědi :"Vas pozadavek byl prijat" a nic! a to už je čtvrtek a ani se nezeptali jestli chci zrušit InfoProfil. K těm SMS co tu taky někdo píše snad jenom ro, že kolegové mají ET a zprávy jim přicházejí né s hodinovým , ale běžně s třídenní sekyrou. Takže mám ten pocit, že nebude dlouho trvat a naši milý operátoři nás přesvědčí, že nejlepší je Český Telecom. Buďte zdrávi. Vašek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:00

No ještě že už pár dní nemám Paegas a mám pokoj od jeho "výhodných" a hlavně nespolehlivých služeb. Podle mě by Paegas měl v prvé řadě zabezpečit funkčnost základních služeb, tím myslím ty jeho známé běžné několikahodinové zpoždění SMSapod. a pokud na to nemá (pochybuju že ne, ale asi je levnější přidat na reklamě, než posílit síť), ušetřit třeba tady. I když s tím už si lámat hlavu nemusím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:00

Souhlasím - PAEGAS je trapný svou kvalitou sítě... ( OSKAR mi funguje stále na 100%, porovnám-li to s PG )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:00

Smarja! Kdyz mel PG 160 tis zakazniku (srovnani s Oskarem), tak mu taky behala sit v pohode a bez vypadku (evidentne zpusobenych pretizenim site). Nechci se zastavat PG, ale tenhle argument je proste nesmyslnej. A jeste neco - mne napr. nefunguje jmeno.prijeni@click.cz, ale naopak porad stara verze jmeno.prijemni@sms.paegas.cz. V tomhle ma PG trosku bordel, zda se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:00

No jo Michale, je asi jasné, že katastrofální zvuk je způsoben přetíženou sítí. Jde tu ale o to, že při zavolání na info PG se Ti dostane takové odpovědi, že zůstává rozum stát : "...nemáme hlášeny žádné závady, naše síť je O.K., máte špatný telefon..."
Problémy jsem začal pociťovat v loni koncem léta. Už tehdy jsem navštívil EUROTEL, že změním operátora. Pořád jsem ale váhal. Změnit si číslo není jen tak. Na jaře jsem objednal na zkoušku paušál OSKARA. BUM ! Rozdíl jako byk... Ihned následovala výroba nových vizitek a ani jsem v tu chvíli nepřemýšlel, jaký dopad bude mít změna čísla na mé zákazníky. Na dobíhajícím PG (do prosince) jsem dal do hlasové schránky hlášku, nechť mi dotyčný volá na 0608/02.... Vše je v pohodě, lidi se dovolají. A nekecám, někteří mí zákazníci mi nevěří, že volám z mobilního telefonu ! Tak je zvuk čistý...
Kdyby alespoň PG nelhal a skutečně místo CLICKU by posílil síť. To ne. Vypadá to, že se mocí mermo snaží předstihnout konkurenci. A jak už to tu bylo psáno : CHUDÁCI NOVÁČCI... (Když ptáčka lapají...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor