No jo Michale, je asi jasné, že katastrofální zvuk je způsoben přetíženou sítí. Jde tu ale o to, že při zavolání na info PG se Ti dostane takové odpovědi, že zůstává rozum stát : "...nemáme hlášeny žádné závady, naše síť je O.K., máte špatný telefon..."
Problémy jsem začal pociťovat v loni koncem léta. Už tehdy jsem navštívil EUROTEL, že změním operátora. Pořád jsem ale váhal. Změnit si číslo není jen tak. Na jaře jsem objednal na zkoušku paušál OSKARA. BUM ! Rozdíl jako byk... Ihned následovala výroba nových vizitek a ani jsem v tu chvíli nepřemýšlel, jaký dopad bude mít změna čísla na mé zákazníky. Na dobíhajícím PG (do prosince) jsem dal do hlasové schránky hlášku, nechť mi dotyčný volá na 0608/02.... Vše je v pohodě, lidi se dovolají. A nekecám, někteří mí zákazníci mi nevěří, že volám z mobilního telefonu ! Tak je zvuk čistý...
Kdyby alespoň PG nelhal a skutečně místo CLICKU by posílil síť. To ne. Vypadá to, že se mocí mermo snaží předstihnout konkurenci. A jak už to tu bylo psáno : CHUDÁCI NOVÁČCI... (Když ptáčka lapají...)