Tisková zpráva: Siemens, divize Mobilní informace a komunikace (Siemens mobile), ve 3. čtvrtletí letošního roku dodala na světový trh přes 12,1 milionu mobilních zařízení. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku tak dosáhla nárůstu prodejů o 53.9 procenta a podle průzkumu Gartner Dataquest se stala výrobcem s druhým nejrychleji rostoucím objemem prodejů.
Ve 3. čtvrtletí došlo také k dalšímu zvýšení podílu společnosti Siemens na celkovém trhu prodaných mobilních zařízení. Zatímco ve druhém čtvrtletí činil tento podíl přibližně sedm procent, během třetího čtvrtletí došlo k jeho zvýšení na 9,1 procenta. „Dosažené výsledky nás přirozeně těší. Jsme rádi, že našim zákazníkům nabízíme takové modely mobilních telefonů, které z hlediska poměru funkčnosti, moderního designu a ceny nejlépe odpovídají jejich potřebám“, říká Roman Vaňko, marketingový manažer Siemens, divize Mobilní informace a komunikace.
MobilMania komentuje
Siemensu se opravdu daří a dokazují to i výsledky průzkumu Strategy Analytics, o němž jsme psali ve víkendovém článku. Otázkou je, jaké produkty mohou za takový nárůst. Vlajková loď Siemens S55 se prodává už delší dobu a nové modely, které Siemens přestavil v červenci, se začaly nabízet až později. Jediným novým telefonem, který se nově prodával právě ve třetím čtvrtletí, byl Siemens M55.
Mimochodem, všimli jste si, jak se Siemens cíleně orientuje na levné telefony a doslova opustil vyšší třídu? Jejím jediným zástupcem je už pěkně starý Siemens S55 - a i ten se prodává za cenu pod šest tisíc korun. Velmi dobře vybavený je i Siemens SL55, ale ten patří do trochu jiné kategorie.