Prodeje smartphonů porostou, brzy překonají notebooky

Diskuze čtenářů k článku

Narcissus  |  30. 10. 2009 09:26

"A jelikož chytré telefony jsou stále výkonnější a poptávka po nich bude růst i nadále"
Není ani tak pravda, oproti top modelům starým 5 let je posun hodně minimální. Dokonce výkon procesoru začíná být vyšší až se Snapdragonem, do teď se používala nechvalně známá, velmi levná a nevýkonná čipová sada Qualcomm MSM720x ve s*ačkoidních telefonech jako HTC Kaiser, Diamond nebo Touch HD. I některé další funkce bývají vypuštěny úplně.
"vytvořit atraktivní módní design"
To je pravda, dnes se prakticky nevyrábí jiné chytrofony než černá lesklá zrcátka. Hlavně být módní, originalita a vkus jsou zašlapány do země.
Občas vycházejí na bulvárních pseudoodborných serverech články o skonu chytrých telefonů, ale pokud člověk přemýšlel už i tehdy, bylo jasné, že k němu nedojde. Mě tento trend těší, bez chytrofonu to zkrátka nejde .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  30. 10. 2009 13:11

Asus i Acer maji sanci... podbizivy poutovy design, podbiziva cena, kvaliota akorat tak na rok pouzivani, kdyz uzivatel masirovany medii, reklamou a kamarady sahne po novem pristroji, aby nebyl socialne out.
Cim chteji ale lidi opravdu zaujmout? Dalsim honem za MPix, MHz, integrovanim nevimjakych technologii? V posledni dobe jediny Android a iPhone (diky SDK, iTunes Store a App Store atp) nabidli opravdu neco 'jineho' a uzitecneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichalPolan  |  02. 11. 2009 13:25

Čím zaujmout? Co třeba vyváženým souborem parametrů za rozumnou cenu, postaveným na dobré softwarové platformě (ať už WinPhone 7 nebo Android nebo Symbian), podtrženým dobrou výdrží baterií. Mnohým lidem stačí málo a věřím, že by začali i od posledního mnou zmíněného tématu.
Acer i Asus možná mezi "profíky" (v uvozovkách záměrně) nemají dobrý zvuk, pravda ovšem je, že jsou to dobré stroje za dobré ceny pro rozumné lidi. Ti budou vědět, jak je používat.
A ke kvalitě jen tolik, že na ten rok je dnes u mnoha přístrojů "zvučných značek" s cenovkou vysoce převyšující deset tisíc korun. Není právě "zvučnost" iPhone, HTC nebo Xseries Nokia výsledkem mediálně-marketingové masáže? Je, jen si to mnozí nepřipouští.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  04. 11. 2009 18:30

Už jsem si na čekání na WM7 postavil betonovou čekárnu, aby mě neofouklo. WM 6.1 či 6.5 nestojí ani za zlámanou grešli a telefony degradují. Na iPhone reklamy moc vidět nejdou na Android už vůbec ne a na HTC taky moc ne, kdežto na Nokii , Samsung a podobně je jich jako máku. Matláte páté přes deváté a za výsledek nemůže mediálně-marketingová masáž, ale prostě fakt, že tyto telefony jsou dobré (mimo HTC, kde to totálně degradují WM). Jen vy si to nepřípouštíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor