Prý jde o obchodní tajemství, takže se nedozvíme, kolik lidí který speciální balíček používá ...................Obchodní Tajemství je to proto, že operátorům skočilo na Špek jen velmi Málo zákazníků ... Operátoři se pochopitelně Stydí za Svůj Stupidní, Marketinkový Prů.ser, který od samého počátku jako Nápad, byl De.men.tní, pochopitelně i jeho Autor a Vynálezce .
-----------------------------------------------------------------------------------
Jak úspěšnost hodnotí operátoři ................My Nic, my Muzikanti .
----------------------------------------------------------------------------------Když přijdu do Obchodu, chci něco konkrétního Nakoupit - to, co Potřebuji,
Obchodník mi místo Konkrétního Požadavku začne Nabízet Něco, co Nepotřebuji,
co Nechci a Není s Ním Kloudné řeči, Co Uděláš ?
No pošlu ho k Vlkům a hledám jiný Obchod .
Ten předchozí, po vlastní zkušenosti budu obcházet a Předlouho ho Nenavštívím !Tak se už Vy Chamtivci Operátorští Vzpamatujte - Kdo chce Mnoho, Nemá Nic !
A každá taková Vaše Akce, Bude Vyvolávat u Zákazníků Reakci a Odpor !