Je to napsany s troskou ironie, ale aby se nad tim pozastavil dany subjekt. A myslim si, ze ztraty zajimaji kazdou firmu. Jenze tu by neslo o ztratu, jen o demonstraci toho, ze jsou na penezich zakazniku opravdu zavisli. Ty penize putuji dalsim subjektum, plati elektrinu, platy a jine veci. Je pravda, ze zasob maj dost, protoze maj nakradeno z tech nehoraznych popltaku, za dalsi urcite se to nerozjede tak masove, aby se neco delo, ale vem si, ze jen tak demonstrativne bude volat par set lidi o odklad platby a kdyby jim duvod reklo par lidi, ze neni duvod tiziva situace, ale stavkova pohotovost. Operatori te budou od vseho varovat, ze se dopustis toho ci onoho, ale zbystri. Budou se bat hrozby vypadku prijmu, ze ktereho zivi beh firem. I kdyby se do toho pripojilo 1000 lidi a prumer je asi 400,- na jednotlivce(nevim, muj odhad) je to 400 000,- a kdyby se pripojilo jeste vic. Jde to do milionu. Je to jen navrh neceho, co urcite udela vic vrasek na vsech stranach a verim tomu, ze se media o to zajimaji. Jak rikam, netelefonovat? To jim vrasky urcite delat nebude, kdyz maj pevnej pausal, vzdy ho dostanou. Kdyz si zakaznik neprovola volne minuty, ktere ma predplacene at je provola nebo ne, nemyslim, ze je v kapse operatora o nejaky halir vic a jak zni heslo milionaru? Halire delaji talire.