Realme něco chystá. Mění logo a burcuje fanoušky

Realme na sociálních sítích zahájilo kampaň, v níž dává dohromady své fanoušky a vyzývá je, aby „vystoupili z davu“. K této příležitosti také (zřejmě dočasně) mění své logo, které má nyní podobu dynamického ručně psaného fontu se žlutým podkladem. Nový je také slogan „Dare To Be Realme“, který zastřešuje celou kampaň.

Klepněte pro větší obrázek

Vždy nám říkali: Počkej si. Dodržuj pravidla. Buď si vědom svých limitů. Ale uvnitř sebe slyším hlas, který říká: Vzepři se! Neboj se být rebel. Neboj se být odpadlík. Vyčnívat z řady. Buď tím, kým jsi vždy chtěl být. Tohle je pro všechny odvážné, kteří se nebojí vzít osud do vlastních rukou. Nebojí se být Realme.

Zatím není úplně jasné, zda mladý čínský výrobce chystá uvedení nového produktu nebo například slevovou kampaň. Zmiňuje Fan Fest, což by mohla být prodejní akce, jakou má už několikátým rokem po sobě konkurenční Xiaomi pod názvem Mi Fan Festival. Na stránce věnované kampani se také objevuje smartphone Realme C11, který už se v Česku prodává za 2 890 Kč.

Diskuze (2) Další článek: BlackBerry žije dál. V příštím roce se vrátí s 5G komunikátorem

Témata článku: Realme, , , , #realme, Fan Festival, Font, Fan Fest, Fanoušci, NEC, Logo, Česká republika, Sociální síť, F +, Prodejní akce