Recenze Sony Ericssonu T310: třístovka dospěla

Diskuze čtenářů k článku

jan  |  31. 01. 2014 23:43

lol vraj mohol byt mensi :D a teraz len ench je väcsi.. tak co ludia vlasne chcete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrůza  |  06. 04. 2004 07:27

Sony Ericsson má 4096 barev, kterej kretén tam napsal že má jenom 256, ten kdo to tam napsal je piča století a měli by mu dát titul kretén roku 2003

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4daPeace  |  22. 11. 2004 00:01

Mylis se, T310 ma 256 barev (na rozdil od tebe ho mam)... 4096 barev ma funkcne horsi T230

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  09. 02. 2004 15:32

mam ho od srpen 2003, a zkusenosti, jsou nasledujici. kdyz telefonuji vice , pripadne hraji hry, vydrzi 3 dny. kdyz uskutecnim jeden hovor, + denne 50 prichozich sms + 10 ochodzich, vydrzi 6 dni. to nekecam, proste mi tak vydrzi, na noc nevypinam. verzi firmare mam R1G001, a pamet jsem mel 521 kb free. takze velmi solidni.  mam tam 3 origos hry, + 2 sve (200 kb) , 7 midi skladeb 250 kb a 4 obrazky (60 kb) s telefonem nejsou temer zadne problemy, jedine co se stane tak +- 1x za 2 mesice , ze telefon se resetuje. IRDA funguje perfektne, zadne problemy. odzkouseno i wap(prilis drahe) i GPRS internet (na emaily)-pouzivam stale.srpen 2003 jsem ho kupoval 4990 s DPH, nyni se da koupit snad kolem 3990 s DPH. myslim ze za ty penize, pokud nehonite image bude jeste nejaky ten rok slouzit - doufam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  09. 02. 2004 20:47

Napiš prosím kde se dá sehnat  za 3990 s DPH? Díky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sosak  |  18. 01. 2004 15:25

Kde mam kurna najít Firmware na T310

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@uS  |  21. 11. 2003 16:32

LITUJE, že sem si ten sráč koupil. Baterka mi vydrží tak den a to sem rád. Pak ještě ten Tony se nedá hrát. Fakt je to hrozný. Odrazuju všechny, který si ho chtěj koupit, aby to NEDĚLALI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zákazník 442  |  19. 11. 2003 09:40

POZOR!!!!! pěkně s vámi vypečou!!! tohle si tu někdo napsal od nich jak jsou Super :)) Jsou to zmrdi!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zbynek  |  29. 10. 2003 05:26

Ma ho vubec? Kde je? Nejak ho nemuzu najit. Nebo aspono jak zjistim kolikateho je a co je za den? Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 10. 2003 22:30

Tak teď jsem  z toho zmatený.Někdo napíše že tam je pamět 350kB,někdo 500kB,teď jsem se dokonce dočetl (na Mobilmanii ) že má T310 dokonce 1000kB.Tak mi prosím poraďte co je pravda !! Muzete i odepsat na muj mail.  Děkuji Martin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš koněrza  |  15. 10. 2003 16:43

no zakoupil jsem 310 ku a při psaní SMS s českou T9 se mi přepne na 2. SMSku už po 70 znacích, bez  T9 , bez češtiny to jde na 160 , není to firmwarem?? Jak zjistím verzi a kde mi ho v Praze přeflashují??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  08. 10. 2003 00:11

Poradí mi někdo, kolik údajů se vejde do upomínek? potřeboval bych min. 300. je to reálné? děkuju Jan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  08. 09. 2003 12:16

v clanku T310 je uvedeno ze do telefonu se vejde 40 sms. dnes mi jich prislo 67 (preposilani emailu ) jak je to mozne ?????? pouziva se pro prichozi rovnou i ukladani na simku ???? to je asi blbost co ?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ACCEPTus  |  18. 08. 2003 18:44

Víte někdo co je ta ta technologie Mophun. Chtěl bych si programovat vlastní aplikace, tak mě zajímá co je to vlastně za jazyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  05. 08. 2003 14:15

mam novy t310, ale na zacatku jsem mel 520 kb free, a ted jiz 512. a to jsem jen zkousel zmenit theme, a prislo par sms, ktere jsem smazal. jak zase vycistit pamet na puvodni hodnotu, ??? a proc se zaplnuje pamet jen pouzivanim ??? diky za pomoc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  06. 08. 2003 10:47

a jeste jak zjistim verzi firmware ???? diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  06. 08. 2003 11:42

aha tak na to jsem prisel. u SE je to : doprava, hvezda, doleva, doleva,hvezda, doleva, hvezda.

mam R1G001. jaka je nejnovejsi verze, kde ji stahnu a jak ji dostanu do telefonu ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  07. 08. 2003 16:48

Novy firmware Ti nahraji v aut. servisu napockani a zdarma,staci rict ze chces ten kalendar ktery ma byt v novejsim fw nebo ze se ti vypina a at nejdriv zkusi jen to prehrati.Mely by tu udelat na pockani.Jinak ty nahledy o terych jsme mluvil,to jsme myslel u obrazku,ty si ten tel. dela automaticky jak si je jdes prohlizet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  07. 08. 2003 16:43

Ja teda mel T300,ale vim ze toto dela kdyz z neceho udela treba nahledy,nebo kdyz spustis nakou tu hru taky se trochu rozbali,to samy MMS,nebo treba kdyz ulozis sms nebo telefonni cislo... S pameti je na tom T3x0 fakt spatne vzhledem k tomu jak ji neusporne uziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  08. 08. 2003 16:29

takze ty tvrdis, ze casem se to zaplni kompletne a bud free 0 , aniz bych neco mohl nahrat ? a jak to potom resetuju ??? nebo to nejde ? takze nakonec bude telefon plnej respetkive pamet bude 0 kb free ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  09. 08. 2003 15:18

Ne ne ne ,to jsem asi nepsal pouze nezretelne,ja to myslim tak,ze jak mels novy ten mobil,jeste nebyly udelane mozna nahledy i toho co tam uz mels prednahraty,no a ty nahledy se potom udelaly a tim vysvetluji ten ubytek kteremu se divis.A ty dalsi veci co se rozbaluji jako MMS a hry,to se taky rozbali jen 1* a pak uz to pouziva to rozbalene predtim a kdyz smazes neco co ma ten nahled nebo co se rozbalilo,samozrejme se uvolni cele misto a smaze se to i s nahledy sebe i dalsim marastem co to vytvorilo... No ted jsem to napsal taky trochu kostrbate,ale chapes ne?Proste neboj,ze kdyz tam nic nebudes nahravat by Ti zmizlo misto jen pouzivanim.To se nedeje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DejF  |  02. 08. 2003 10:57

Zde je odkaz na koupi infra do pocitace:

http://www.infraport.cz

A zde na vyrobu infraportu:

http://pavouk.org/hw/irda.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomcat  |  31. 07. 2003 15:22

Nevíte někdo jestli 310 nabidnou ostatni dva operatori tedy Oskar a T-mobile?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  30. 07. 2003 20:57

Da sa zistit zostavajuci kredit na predplatenej karte s tymto mobilom??

Trebars v siemense A50 to ide pekne z menu , ale tu neviem.

Navyse sa mi zostavajuci kredit neukaze ani po dokonceni telefonovanie.

Ukaze iba cas.Mozete mi poradit akym sposbom sa to pomocou toho telefonu da zistit?

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Bad Bruins  |  01. 08. 2003 01:39

Musis si dat VLASTNI MENU - UPRAVIT VLASTNI a najdes tam KREDIT, oznacis a mas ho ve vlastnim menu. Taky sem to hledal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patronek  |  20. 07. 2003 17:12

Poraďte zoufalci, jak udělat nebo koupit infraport do PC...

děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ishi Yaha  |  28. 08. 2003 19:20

Nazdárek, předepsany infraport pro SE310 je typ MII-888.Na internetu ho pohodlně najdeš,stačí třeba u Volného do zadání hledej celý typ infraportu,jak jsem ti uvedl a nebo projdi Quick, nebo Seznam a budeš mít jistě na výběr. Ať se daří - ISHI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  15. 07. 2003 15:19

neviete niekdo ci je mozne pouzit kryty z t310 a osadit do nich t300?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sollee  |  15. 07. 2003 00:34

Celkove se mi tenhle telefon moc libi jen by me zajimalo jestli se na nem nejakym zpusobem daji poslouchat mptrojky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  14. 07. 2003 21:40

Prosel jsem radu prispevku v diskusi k T300 a T310, ale stale mi neni jasne, zda jde pripojit T300 nebo T310 k PC pres seriovy kabel a vyuzivat jej takto k GPRS pripojeni. Pres IRDU to dle dostupnosti driveru na www.sonyericsson.com asi pujde. Ale co pres ten kabel??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MHPlus  |  15. 07. 2003 08:05

Lze, viz odpověď v diskusi o T300.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  15. 07. 2003 12:03

diky a zdravim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas D.  |  13. 07. 2003 18:08

Dobrý den redakce,
nechci se nikoho dotknout, ale nezdá se Vám, že by se redaktor mohl trochu vyhnout vlastním subjektivním pocitům ("nevypadá jako hračka koupená na tržišti u Vietnamců") a spíše hovořit o vlastnostech telefonu? Přečetl jsem jen část a hned mě dvakrát oslovilo, jak je T300 naprosto odpudivý telefon. Nehodlám nikoho přesvědčovat o opaku, každý ať si udělá vlastní názor, ale ať ho prosím autor nezveřejňuje v článku, který je o jiném telefonu. Může napsat, jaké jsou v těchto telefonech rozdíly, dát tam jejich fotografie, ale nepsat, že "kterým bych se na rozdíl od T300 klidně chlubil". Koho to prosím zajímá? Ať se pan autor chlubí třeba opravdu hračkou od stánku, mně osobně je to opravdu jedno.
Nic ve zlém, jen kritika neprofesionality...

postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilátor  |  12. 07. 2003 17:14

kolik stojí v SE T310 (pouze přístroj nebo Twist sada, nezajímá mě cena se smlouvou)???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrusa  |  11. 07. 2003 14:52

Koupil jsem si 310. Může mi někdo poradit, nejakej software na propojeni s počítačem?

Na sonyericsson.com sem nic nenašel. Rád bych si přes Ir nahrál nějaký zvonění a hry.

Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  13. 07. 2003 15:15

Ziadny software nepotrebujes, jednoducho po prepojeni cez infra sa na desktope objavi "Odoslat subory do jineho pocitace" (mozno to nejde na Win98 ja mam XP) a cez to odosles do T310 co chces.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buzna KÁJA  |  09. 07. 2003 10:58

něco

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buzna KÁJA  |  09. 07. 2003 10:56

Běžte do hajzlu s tim mobilem, stejně je to shit.Hnusnej SonyEricsson.Fúúúúúúj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Plicka  |  08. 07. 2003 08:24

Ahoj, muzete mi poradit, jestli jde z T310 nahrat fotky do PC pres kabel. A jestli jo, kde se da sehnat SW. Diky 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ishi Yaha  |  28. 08. 2003 19:11

Nazdárek,máš smůlu panáčku,přes kábl do PC fotky nedostaneš ani náhodou.Jsou jen 2 cesty,jak si pomoct.1)Buď si pořídíš infraport typu MII-888 v ceně od 1,000Kč a výš a budeš používat jej, nebo pomocí e-mailu z mobilu na svůj PC mail.Jak možná víš foťáček k SE310 má 4 varianty nastavení focení od nejmenšího rozlišení,po největší.S malými zkušenost nemám,ani jsem to nezkoušel.U velkých snímků se ti jich do mailu v mobilu vejde 5.Běžná cena infraportu je kolem 1,200Kč a když si to spočítáš, tak ti zaplacení infraportu vyjde bratru na Xfotek,podle toho u jakého jseš operátora. U mně to vychází na dobrých 3,000 snímků, aby se mi cena vrátila. Rozhodnutí je na tobě, ale jak říkám, s káblem máš smůlu. Jo, vím, že se dá sestrojit infraport i amatérsky a jeho cena vychází na zlomek ceny výrobce, jen se trochu pohlídni po internetu. Měj se - ISHI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Plicka  |  31. 08. 2003 13:19

Dík za odpověd.

M.P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirda  |  07. 07. 2003 23:22

Chceš - li se připojit na internet s tímto jinak skvělým telefonem pomocí datového kabelu tak honem zapomeň.

Nikde se to nepíše a Sony Ericsson se ani nechlubí že tak jejich bomba T310 za necelých 6 tisíc je modem použitelný akorát tak přes IR. ............a firmware můžeš mít jaký chceš........

Ať žije nejlevnější  modem od Siemense (C55)  s GPRS 4+1 za pár tisícovek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 07. 2003 16:32

 Jede přes kabel GPRS. Přes IRDA jen 9600 ale přes kabel jede rychleji. Problém je v tom, že ovladač nastaví pomocí AT&F standartní hodnoty. Ta je 9600 bez autobaud. Změňte pomocí AT+IPR=57600 rychlost na 57600 potom spustit nový Hyperterminál už na 57600 a pomocí AT&W uložit parametry do paměti. Musí se ale v ovladači *.inf změnit příkazy AT&F na ATZ. A poté teprve modem nainstalovat. Je to sice komplikace ale jede to v pohodě.  Pokud chce někdo poradit, nebo to dělá jinak ozvěte se na email. Díky 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bif  |  02. 07. 2003 17:58

Daji se do toho dohravat hry/aplikace po kabelu?

Komercni Mophun hry jsou sice pry "podepsane" na konkretni telefon ale jde mi spis o aplikace, at uz z webu nebo vlastni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Irbe  |  01. 07. 2003 19:56

Mno podle me je to momentalne asi nejlepsi mobil, za ty prachy po T300,ktrou vlastnim. Vzhledem k tomu ze ji mam uz asi pul roku tak bych mel par pripominek.

1.Trochu spomalene oproti Nokiim

2.Nema Javu, mophun je sice super ale dokud ho nezacnou provozovat operatori tak je k nicemu

3.Pri psani bez T9 je tecka az na 6 miste a to fakt nejak nechapu

4.Displej na slunci je vcelku nepouzitelny,ale to je vlastnost STN displeju, co uz.

5.Mala pamet jen 600kB

 Ale jinak super foun a vsem ho vrele doporucuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  02. 07. 2003 08:46

Odkial si zobral 600kB? Keby ich mam tak som spokojny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Irbe  |  03. 07. 2003 20:30

Je na to ta finta s vyndani baterky po12 a1/2 sekundach pri resetu. Je to popsano na kazdem webu o T300ce. Jo mimochodem jak je to s tim novym firmwarem pro T300 jde tam nahrat nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  04. 07. 2003 08:08

Cavez Irbe,

popravde, cital som o tom mnoho, ale kazdy pise ze to realne nezvysi pamat lebo po zbehnuti do obrazkov to naslaha vsetko s5 do pamate. A pretoze ja potrebujem prave obrazky, a sice pumpovat ich z fotaka do mobilu, neviem ci mi to pusti... Ked vravis ze mas 600 kB, povedz kolko fotiek napumpujes do mobilu... Diky za radu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Irbe  |  04. 07. 2003 12:37

Celkem v pohode okolo 12 v nejvyssi kvalite. Mne ta finta funguje,ty obrazky tam sice jsou ale i tak mam 150kB navrch oproti drivejsku. Maximalne jsem mel 605kB. Ono to pak klesne pri souctu,protoze se tam nacitaji nahledy ofotek a ty se do  pameti nezapisuji pouze ji ubiraji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  01. 07. 2003 10:15

Zdravim Vas,

rad by som sa opytal na to ci doplnite rychlost IrDA sem, alebo kamsi inam. Dalsia otazka: Do T300 napcham max. 7 fotiek, vynimocne (podla kompozicie=kompresie) 8, podla whitepaper je na T300 cca 400kB user memory a na T310 iba 340kB - takze: Kolko ulozite fotiek do mobilu (ziadne vlastne melodie a hry)? Dalsia neprijemnost pri manipulacii s fotkami je ze v T300 ich z fotaku musite posielat do mobilu po jednom a AJ Z MOBILU SA NEDAJU ODOSLAT HROMADNE!!! Tak ako trollo ich najprv posielam a potom mazem.. Ako je na tom T310? (Uvazujem o FW upgrade po skonceni zaruky - ciao Lead). A dakujem za odpovede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ne_charlie  |  30. 06. 2003 18:03

Potřeboval bych poradit, který z těchto telefonů zvolit. Siemens M55 má 4 tisíce barev, Javu, zajímavý design a kalendář. Také má propracovanější některé funkce, např. adresář. Na druhou stranu je SE T310 o tisícovku levnější a narozdíl od M55 má infraport. Jeho vzhled taky není k zahození, ale má jen 256 barev. Kladem je vysoká pohotovostní doba, která je v porovnání se Siemensem podstatně vyšší. M55 s displejem o 4 tisících barvách by měl být schopen zobrazovat fotky ve slušné kvalitě, naopak na displeji SE s 256 barvami je problém rozeznat, co jste vůbec fotili. Tím se dostávám k foťáčku, který je u SE T310 za 1500 Kč, ale narozdíl od foťáčku M55 (2500 Kč) nemá blesk. Celková cena i s foťáčkem je tak u T310 7500 Kč, kdežto u M55 se vyšplhá na 9500 Kč. Předem díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer Wolverine  |  29. 06. 2003 23:53

To Mc Malabo: Prosím tě co se ti nezdá na T-68 :). MMS,foťák má,polyfonii snad taky... Akorát Java mu schází,ale modrý zub tam máš,Infra taky... A tahle novinka má zas jen "socáckej displej" 256 barviček. No fůůůj! Proč ne takový displej jako T-610? A mimochodem,doufám že si na ten telefon vyděláváš poctivou prací :o). No jo,technologie,menší,lehčí,chytřejší. Dobře tenhle foun má skoro všechno,vyjma BT a lepšího displeje. A ten desing. Nooo,mě se moc nelíbí ty dnešní hranaté tvary,dokonce ani T-610 mě neoslovila. Vlastně nevím ani jaký mobil se mi líbí.Nokie jsou rakvoidní,Eriky hranatý. Jooo asi ta motorola 350 co se u ní dá měnit tvar .Ale jak já říkám -nač upgradovat když tu stejně brzo bude UMTS ! Zatím se spokojím se svou relativně novou (měsíc starou) 7650není sice ani malá,ani nemá velkou výdrž,a ani nemá plnohodnotný BT,a ani to není mobil ale má zatím vše co je v mobilní komunikaci k mání. Tak proč pořád zbatečně upgradovat? Takový mobil který by mi vyhovoval stejně ještě není. (Musel by mít psaní SMS hlasem a GPS).Mobilmaniakům zdar,zdar,zdar. A pánům u SE -lidi 256 barev no ,ale jinak .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  30. 06. 2003 02:50

No, T68ka polyfonii nemá a displej má stejnej jako T310, takže to je jedno.

Ne, na ten mobil sem si nevydělal poctivou prací, já ho vyhrál v jedný nejmenovaný hře SMS a vyhraj u Eurotelu  Sem za to hrozně vděčnej, asi bych už nemoch dál žít se svojí starou milovanou, ale zavostávající C35kou... Už si nedokážu poředstavit život bez barevnýho displeje, foťáčku, možnosti kdykoliv poslat někomu MMSku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano  |  30. 06. 2003 08:13

Nuž: tiež nechápem, ako môže dnes niekto dať na trh telefón s 256 farbami. A aj čo sa týka ceny, myslím ,že dnes za aj lacnejší peniaz človek kúpi T68i, ktorá má viac funcií. Aj dizajnovo sa mi páči viac, ako T310, ale uznávam, že to je vec vkusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  30. 06. 2003 09:38

No jak se to vezme. T68ka má asi vo něco málo víc funkcí ale zase postrádá polyfonii, Mophun nebo třeba podporu zoomu na foťáčku. To neni tak jednoznačný že je pro každýho T68ka lepší, hodně lidí (včetně mě) by spíš než T68ku asi bralo právě T310.

256 barev je málo, ale pořád po ulicích chodí tak 90% lidí s černobílejma displejema, který by často byli vděčný aspoň za těch 256 barev. Já myslim že displej nebude v tomhle případě pro dost lidí moc velkej handicap...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano  |  30. 06. 2003 09:49

Ale hej, pokiaľ človek pozera skôr na hry a zvonenie tak ano, proti gustu žiadny dišputát. Posudzujem to len podľa mojej T68i, ten display je hlavne v spojeni s fotakom hrôza. A neviem posúdiť, či tých aspoň 4k farieb na displayi tak predraží telefón, aby to stálo za ten handicap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  30. 06. 2003 10:20

J, displej ve spojení s foťákěm je na nic. Ale já neřikám že koukám jenom na hry a melodie. Dyť ostatní vybavení je taky podobný a T310ce chybí akorát Bluetooth a má menší paměť na SMS jinak jenom malý rozdíly. Firmware s kalendářem už taky je, takže se najde a asi dost lidí, který daj i přes stejně blbej displej přednost T310ce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  30. 06. 2003 12:12

Rekl bych, ze to ten displej ani moc neprodrazi... dnesni PDA maji displeje 65536 barevny, velky, rozliseni asi 320x240, dotykovy, maji rychlej procesor, mnohem vic pameti a sloty na kdeco a stojej kolem 10 000kc.

Otazka na vyrobce: Neni skoro jedno, jestli je v mobilu pamet 1Mb nebo 64Mb (z vyrobniho hlediska)???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano  |  30. 06. 2003 12:31

Doplnenie otázky: kde vôbec berú výrobcovia tie 1MB pamäte? Keď si človek chce kúpiť nejaký USB disk, tak sú tuším najmenšie 8MB. Mám pocit, že tie 1MB pamäte si musí vyrábať každý výrobca telefónov len do svojich fonov . Ale položme si otázku takto: kto by kupoval stroje typu P800, keby hociktorý mobil mal integrovaných povedzme 16MB pamäte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  30. 06. 2003 12:50

Vsak prave  Kdejakej mobil by mel 16Mb a P800 treba 128Mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bif  |  02. 07. 2003 18:08

Moje predstava:
Telefon obsahuje dve pameti:
Ram a FlashEProm
Ram je operacni pamet, rychla, neprezije vypnuti, vyrobce neudava.
Flash prezije vypnuti a je v ni zaroven firmware a uzivatelska data, vyrobce udava jen velikost na uzivatelska data.

Priklad:
U Siemens MT50 je fw+user 8MiB, kdyz se podivate do binarky od fw tak tam ty user data najdete zhruba uprostred.
Ram je urcite vic jak 250kiB (250kiB je dostupne pro javu).

PS: Pro rypaly, podle jakesi normy je 1kB=1000B a 1kiB=1024B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano  |  03. 07. 2003 08:13

No, len na margo znacenia: so skratkou kiB a MiB som sa teda este nestretol, pokial siaha moja pamat, tak b znamena bit, B Byte ( t.j. 8 bitov), kB je 1024 Byte a KB je 1000 Byte ( za tie posledne dve nerucim, mozno je to obratene). Ale kiB a MiB???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  30. 06. 2003 09:57

Ten zoom u foťáčku je digitální, takže je to softwarová záležitost. A od fw. R7A to (prý) umí i T68i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  11. 07. 2003 11:44

T68i umí ovládat zoom u foťáčku MCA-25 a to od verze firmware R7A (sám ji mám a používám s MCA-25) .... pokud máte starší verzi doporučuji nechat přehrát (jen si předem odzálohujte kontakty, obrázky, kalendář.... ) a už existuje i verze R8A.... Mimochodem nové verze jsou mnohem rychlejší (sice ne o moc ale rychlejší)

Ano 256 barev je relativně málo... ale uvědomme si, že T68m uvedl Ericsson v době kdy ostatní výrobci byli rádi za 4 odstíny šedi... 

T310 je telefon pro běžné uživatele, který nabízí poměrně dost funkcí a za relativně málo peněz, jen škoda, že se zatím dodává na český trh (autorizovaná distribuce SE) jen v modré barvě... protože purple a gold jsou moc hezký

Honza

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano  |  14. 07. 2003 08:03

Jasne, lenze T68 bol uvedeny pred pomaly troma rokmi. T310 ide na trh dnes a ma stale len 256 farieb, to ma na tom zaraza. Myslim, ze si SE zbytocne deklasuje celkom dobry telefon, nezda sa mi totiz, ze 4096 farieb na dnesnu dobu v telefone by mal byt taky velky problem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek ROHUSCH  |  29. 06. 2003 22:13

Pro majitele T300 a T310 dobrá zpráva o novém fw - viz níže

Sync and calendar for T3x0!
Wednesday, June 25th, 2003

Another great firmware update to refresh your Sony Ericsson! The new R3B for T300 and T310 will add Syncronization of contacts and of the new organizer: calendar and notes
View photo of T310's calendar

více na http://www.clubsonyericsson.com/en/index.html 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velorex  |  29. 06. 2003 21:42

Nějaký kouma mi říkal, že Sony Ericsson končí. Ale vím houby, co je na tom pravdy. Vždyť ty kousky jsou moc pěkné, že by nebyl odbyt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  29. 06. 2003 19:36

Ta rychlost IrDa by mě fakt zajímala, takže doufám, že to P. Broža změří a "hodí to na net.

K tý velikosti, kdybych vzal smrtelně vážně katalog MM, byla T310 nejužší telefon světa , protože mám rozlišení 800x600 a "trochu" mi z té prostřední tabulky mizí poslední znak na řádek, takže z 19mm => 1mm .
Jinak teda 104×49×19mm je akorát, jsou i větší a větší....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dvorak  |  29. 06. 2003 17:39

Co tam na tech fotogafiich dela ta sim Eurotelu? Kolik vam zaplatili? Ja myslel, ze dnes uz maji Eurotel jen debilove!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 06. 2003 17:47

Zřejmě jste začátečník, ale i pro takové čtenáře je MobilMania určena. Mobilní telefon bez karty SIM zkrátka nemůže fungovat. Na kartě SIM je - laicky řečeno - uloženo vaše telefonní číslo, je tam také často telefonní seznam. Svoji kartu můžete vzít, vložit ji do jiného telefonu a ten se potom bude chovat stejně jako váš mobil.

Pro začínající jsme na MobilManii připravili speciální sekci s radami a tipy, informace v ní by se vám mohly hodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 18:12

Tak to sem se docela zasmál.... Dobře ste ho setřel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  29. 06. 2003 18:24

Pan Lutonsky je dnes vostrej!
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  03. 07. 2003 12:01

spis trapne ujetej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoU  |  29. 06. 2003 17:50

Nonono,to je ale odvazne tvrzeni :)

PS:nemam eurotel :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  29. 06. 2003 18:08

Vazne zajimavy, kdyz si clovek procte diskuze, tak se dozvi, ze kdo ma Eurotel, T-Mobile a Oskara jsou debilove, pak kdo ma SE, Nokii, Siemens jsou debilove...........nabyvam dojmu, ze jsme vsichni debilove........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 06. 2003 11:11

Zacinam mit ten samej dojem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  30. 06. 2003 12:01

jj, ale kdo ma telefon Toyo, operatora ze Zimbabwe a boty Rong-Hao muze byt v klidu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xp  |  29. 06. 2003 17:22

Já myslím, že se tu neuvádí jeden podstatný rozdíl mezi T300 a T310. A tím je rozlišení displeje. T300 má 101x67 bodů, zatímco T68 a T310 101x80 bodů. Divím se autorovi, že se nepodíval do vlastní megarecenze modelu T300 na Mobilmanii, kde sám srovnává rozlišení T300 a T68 na dvou názorných obrázcích, nebo má tak krátkou paměť?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 06. 2003 17:37

Všechny tři Sony Ericssony mají rozlišení 101 x 80 bodů. Nevím, kde se vzala informace v recenzi T300, s menším rozlišením to není pravda.

(Vy se opravdu jmenujete xp?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  03. 07. 2003 11:59

pane lutonsky, uz jste s tim neustalym navazenim se do lidi, kteri se nepodepisuji vlastnim jmenem skutecne trapny!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoU  |  29. 06. 2003 17:45

Tak to teda nevim na 100% ale myslim ze rozliseni displeje maji T68i,T300 a T310 uplne stejny,i pocet barev,ale z vlastni zkusenosti vim ze T300 umi lip cervenou a zelenou nez T68i,kde je cervena spis do hneda a zelena je taky tak hnedozelena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 06. 2003 19:38

Rozlišení jsou stejná; bohužel v době, kdy jsem psal recenzi T300, jsem měl špatné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xp  |  30. 06. 2003 05:53

Tak to se tedy divím, protože naprosto stejné údaje o rozlišení displeje T300 (101x67) jsou uvedeny i v recenzi na mobil.cz. Že by nějaké kolektivní vědomí, nějaké propojení myslí, to zní jako sci-fi z pera Arthura C. Clarka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  03. 07. 2003 23:05

Ja to vim naprosto presne, ze T300 ma o 4pixely nizsi displej, protoze pokud si do me T68i stahnu ze stranek SE nejaky obrazek primo pro T300, treba MMS template, tak je vzdycky ten obrazek o 4pixely mensi a ma tam cerne prouzky. To same plati i u fotek z MCA-25 ktery je designovany pro T300, ktery ma 101x76 a tim dodrzuje format obrazu 4:3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McSkymer  |  19. 07. 2003 00:55

hmmm no to je vyborne,ale takovej litl detail mi se tady bavime vo tom zdali ma orzliseni 101X80 nebo 101X67, je sice hezke ze jste rpisel i s treti varioantou (76) ale rek bych ze je nerealna,dale bych pak chtel rict ze jsem kvuli vam zasel na stranky sony erika a stahl si nekolik obrazku a u vsech je velikost 101X80 a do tretice jsem se odhodlal ze spocitam pixli manualne avysledky mi vzdy vychazeli kolem 80,takze ja v tom mam jasno ten dysplay je 101X80

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McSkymer  |  19. 07. 2003 00:25

tak lidi

tato otazka me uz vcelku dost dlouho trapila tak jsem se rozhod k zoufalemu kroku,spocitat pixeli manualne. sice to byla fuska ale ma mereni vychazela takto prvni-86 druhe-82 treti -77 ctvrte-81 pate-tak na pate mereni sjem se uz vys*al.

tak ja nevim jak ostatnim lidem ale me se zda ze vsechna cisla maj mnohem blize k 80 nez k 67,takze me konstatovani zni sony erik t300 ma display 101X80

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazka  |  29. 06. 2003 17:00

Koukam, ze na Mobilmanii slovo fotogalerie nahrazuji slovem recenze. Hmmm, opravdu, jestli nafoceni nekolik desitek fotografii s kratkymi popisky je recenze!? A toto se doctu i u tech. parametru: "Stejně jako T300 i T310 má infračervený port, který se hodí nejen k datové komunikaci a tedy připojení počítače k internetu, ale také k odesílání fotografií z mobilu do počítače." V recenzi by jste mohli treba zminit, jak je to s prenosovou rychlosti, u T300 neznam a necetla jsem o nikom, komu by to datovalo rychleji nez 9k6. Testnout to u 310 by asi jiz bylo pro p. Fotografa (Brozu) jiz asi mnoho prace? Nic ve zlym, ale tento clanek je pouze o vzhledu a subjektivnich pocitech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 06. 2003 17:28

Proč se jen většina kritiků stydí podepsat pod svůj názor? Vždyť takhle s nimi bude naloženo stejně jako s každým jiným anonymním dopisem nebo příspěvkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  03. 07. 2003 11:57

Jestli si myslite, ze ta vetsina kritiku se nepodepisuje pod svuj nazor jen kvuli tomu, ze by se stydeli, pak se vy stydte, ze jste se podepsal, protoze ted vsichni vime, kdo tuhle hloupost vyplodil.
Vy snad povazujete podpis pod prispevkem za nejaky zvlastni druh hrdinstvi? vypada to tak...
Respektujte ostatni, kdo se nepodepisuje, ma k tomu asi sve duvody, do kterych vam nic neni!
Anonym

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 07. 2003 12:06

Chcete-li ode mě na svůj příspěvek nějakou reakci, chovejte se prosím jako ve slušné společnosti. Anonymní příspěvky házím do virtuálního koše a neberu na ně ohled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  03. 07. 2003 14:16

presne takovouhle pseudoodpoved jsem od vas cekal...
ach jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 07. 2003 12:08

ulevilo se ti? To jsme všichni rádi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  03. 07. 2003 14:14

mluv za sebe blbecku
kdybys byl aspon trosku soudnej a ne jen ritopich, tak bys mohl uznat, ze kdo to tady posledni dobou prepiskava, je prave lutonsky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  03. 07. 2003 15:59

Na tohle je jenom jeden podiv, pokud se Ti ty clanky delsi dobu nelibi, tak je necti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilátor  |  14. 07. 2003 16:16

Ale no tak, pane Lutonský... nechcete třeba ty trapárny co tu píše anonym, který si tu na něco hraje, ale přitom si chce jenom veřejně zanadávat, třeba náhodou odstranit??? Nebo ho třeba přesuňte k přízniVcŮm vLezlé finské firmy se zajímavýma klávesama a cenama na ho.... Jestli to můžete udělat, navrhuju vám jeho názory odstranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rochas  |  11. 07. 2003 14:34

To mam jako podepsat elektronicky? Nebo de vo email? Kdo sem da svuj emajl, muze se zejtra dockat x-spamu ve schrance. Diky nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2003 14:45

Při slušné komunikaci se přece obě strany představí. Já jsem Marek Lutonský - vy máte v rodném listu Rochas?

Odjakživa píšu do diskusí pod svým vlastním e-mailem a neřekl bych, že bych byl nějak zahlcen spamem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rochas  |  24. 07. 2003 17:24

To bude asi tim, ze se cpress proti spamu brani (trebaze vy o tom ani nemusite vedet).

Spammeri ziskavaji mejlovy adresy taky z podobnych diskuzi, kde se i dovedi co adresata zajima. Dost bych se divil, kdyby zrovna vas servr vynechavali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 17:32

No, abych řek pravdu, taky mě tahle recenze docela zklamala. Mohlo tam toho bejt víc, moc sme se nedověděli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 06. 2003 17:42

Co byste chtěl vědět víc, kromě rychlosti infraportu, kterou Petr Broža ještě určitě změří? Telefon je až na zmíněné vlastnosti úplně stejný jako Sony Ericsson T300, podívejte se proto na jeho recenzi. Nemá přece smysl psát pokaždé všechno znovu, když je to úplně stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 18:19

No dobře, ale mě ta recenze připadá prostě taková useknutá. Ale je pravdato co řikáte.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  29. 06. 2003 13:45

Sice som spokojny s mojim terajsim telefonom - T300 ale musim uznat ze dizajn T310 sa mi paci viac. Neexistuje nahodou nejaky neoficialny vyrobca vymennych krytov, ktorym by som moju T300 dokazal "upgradnut" (doteraz som nasiel len oficialne kryty SE)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 16:46

Jestli myslíš takhle "upgradnout" t300 na t310 tak to asi npude, voba mobily maj jiný rozměry. Ale jestli myslíš změnit design t300 jinym krytem pro tenhle foun, tak to myslim že by něco takovýho mělo bejt anebo se vobjeví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TR  |  29. 06. 2003 12:11

Nevíte někdo, jak je to s tím kalendářem ? Na www.clubsonyericsson.com je zmínka o werzi fw R3B, která údajně kalendář obsahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 06. 2003 16:10

Mám fw R1F a kalendář tu není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  30. 06. 2003 08:27

Mám na disku FW R3B003 a kalendár tam je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  30. 06. 2003 10:41

A co synchronizace? Chodi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  30. 06. 2003 12:10

Nevlastním T300 ani T310, takže neviem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skromny  |  30. 06. 2003 16:50

a bol by ten FW z toho Tvojho disku posunutelny na muoj disk???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  01. 07. 2003 12:52

Bez problémov v dvoch formátoch: EMMA II .cry alebo SE-Fighter .flp
Formát .sbn si ale ponechám iba pre seba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henrich  |  22. 08. 2012 08:34

RE Kalendár. V novej verzii firmwaru kalendár je. Videl som ho na vlastné oči.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  29. 06. 2003 11:10

Bohužel nemůžu souhlasit s autorem. T300 nevypadá nic moc, ale T310 vypadá podle mě ještě hůř. Myslím si přesný opak než je v článku - T310 vypadá ve skutečnosti hůř než na fotce.

Ale myslím, že kvůli jedné hře (kterých si můžu stáhnout zadara kolik chci) nebudu dávat několik tisíc navíc oproti T300. Při porovnání T300 a T310 jsou peníze za T310 opravdu vyhozené. Možná se taky drasticky zlevní jako T300, ale zatím při současné ceně nemá šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 11:34

No mě se t310 líbí mnohem víc než t300. Tu sem nechtěl jenom kuli designu, ale teď je tu t310 (neřikám že je ňák eXtra krásná, ale...) a tu asi beru. De samozřejmě vo věc názoru, ale mě se krabice t300 fakt hrozně nelíbila. Já myslim že má šanci na úspěch, myslim že nejsem jedinej kdo t300 nechtěl jenom kuli designu. A rozdíl ceny neni zas až tak drastickej, dyť t310 seženeš s foťákem za 5990 (jedinej obchod kde sem na ní koukal) a t300 nebude vo moc levnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vallas  |  29. 06. 2003 11:49

PREVZATO Z KONKURENCNIHO SERVERU:



Novinky SE (Zoro, 26.6.2003 0:37)   odpověz

P810: New design, 65000 TFT, joypad, new stylus, MIDP 2.0, VGA camera, Videorecorder, Fax
Z600: feat of T610, Clamshell, 65000 TFT, external display, Camera, integrated antenna, exchangeable covers.
Z200: Clamshell, 4096 color display, external round display, integrated antenna.
T230: GSM version of T226
...plus another model

Official on 4/5 September 2003.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vallas  |  29. 06. 2003 11:55

muj favorit Z600

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  29. 06. 2003 11:57

Fiiiha, ja sem snad jedinej clovek na svete, kterymu se T300 libi . Krasnej cistej ucelovej design bez zbytecnych serepeticek, ani moc rovnej ani moc zakroucenej... co byste chteli vic? A ty kryty se jim fakt povedly (treba materialem), obzvlast IceBlue...i kdyz je pravda, ze sou vetsi, nez by byt nutne musely ale +- 3mm, +- 10g, kdo to pozna???

Ale chapu, ze tady jde o vec nazoru. Stejne mi ale i T300 i T310 pripadaji mnohem hezci nez Nokia 3xxx (nic proti Nokiim )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drack  |  29. 06. 2003 10:42

Mohl bych si nechat přehrát firmware T310 na T300? díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 11:17
Terminator3  |  29. 06. 2003 10:23

Chtěl bych se zeptat, jestli oproti T300 už funguje IrDa plnou rychlostí (nikoliv ta co ukazujou okna,ale skutečná rychlost), kde jede maximálně 9.6kbps ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 05:31

Díky, konečně recenze T310ky!

Uvažoval sem, jestli timhle mobilem nenahradim svojí T68ku, ale teď už zase nevim. Třeba psaní mezery křížkem je docela...nezvyklý. Taky je docela škoda že se do něj vejde jenom 40 SMSek. Dost by mi vadilo to že nemá BT. Teď sem si koupil adaptér a musel bych ho prodávat... Pořád ten stejnej displej, kterej za moc nestojí. Atd.....

Jinak je to hezkej foun, ale budu se muset mooc rozmejšlet na tim jestli ho nakonec vyměnimm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  29. 06. 2003 07:50

T68i bych asi za T310 neměnil, novinka má navíc snad jen polyfonní vyzvánění, naopak nemá Bluetooth a organizér. Displej je lepší, bílá je bělejší, zatímco na T68i je více do žluta.

Mimochodem to psaní mezery na mřížce se mi zdá lepší, protože jedničkou napíšu rovnou tečku, takže na ni nemusím přepínat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 09:10

No já totiž fakt nevim... Bluetooth by mi vadil docela dost, sem rád že ho mam a jeho ztráta by mě ranila ale halt bych koupil infraport a ňák bych se s tim smířil...

Je to v tom, že nejsem žádnej manažer, ale čtrnáctiletej...kluk..., kterej se sice zajmá vo mobily docela dost a chtěl by zkoušet všechno co uměj, ale taky mi de dost vo zábavu a spíš než kalendář se mi bude líbit Mophun, Tony Hawk´s Pro Skater nebo polyfonie (teda jestli je vo dost lepší než u 3510íčka, ale asi je, protože 4 proti 32 hlasům...). Jo, mimochodem, ten Skater je předinstalovanej v Mophunu, nebo je v mobilu napevno?

A ta mezera pod křížkem... Je to takový nezvyklý. Co já vim, tak většina mobilů který sem měl v ruce maj mezeru pod jedničkou (až na Nokie, vim že aspoň ty starší jí maj pod nulou) a když budu psát SMSku z jinýho mobilu tak.to.bude.vypadsat.divne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denny  |  29. 06. 2003 09:48

A ten bluetooth pouzivas nebo si jen rad, ze ho mas?
Jestli chces hry, tak kup mobil, ktery umi Javu. Rekl bych ze se o odst lepe shaneji nez ty pro Morphun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 10:21

 No ten Bluetooth samozřejmě používám  Nedávno sem si koupil adaptér do PC a připojuju se s nim na net (teď už ale vlastně ne), hlavně posílám fotky z MCAčka, synchronizuju... Ale halt ho prodám a koupim infrared.Ten má výhodu že je už docela rozšířenej a nevýhodu že nemá budoucnost...

Je už docela dost stránek s hrama pro Mophun a doufám že jich bude víc. Halt nikdy asi nebude tak rozšířenej jako Java, ale to je jedno. Mě stačí že si budu moct sem tam nahrát ňákou novou gamesku a že nebudu vomezenej na ty karetní co mam v mobilu teď... A je možný že je začnu třeba taky vyvíjet.  Třeba DOOM se pro Mophun asi nevobjeví, ale to je jedno. Eště nedávno sem měl C35ku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  29. 06. 2003 11:47

Tak to mas podobnej problem jako ja  Uvazuju, jestli vymenit Ericsson T39m prave za tenhle mobil. BT ani moc nepouzivam (na PDA i pocitaci mam stejne infra) a tahne me barevnej displej a polyfonie (holt, kdo jednou zkusil barvu, nechce jinak - a ja ji zatim zjusil jen na PDA ). Spis by me asi mrzela ztrata propracovanyho kalendare... Dalsi mobil o kterym bych uvazoval je Motorola T720i, jen kdyby nebyla doatve "nedobytna" - proste bez BT ani IrDA to uz nejde, zato ten krasnej disple...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 12:24

jj, souhlsim s tim že kdo jednou zkusí barvu už nechce jinak... Ale tyhle displeje viz T68i nebo T310 sou pěkně na nic. Já bych bral tak T610, ale na tu halt nemam... Chtěl bych čtyři mobily: nabitej technologiema jako T68i, s krásnym displejem jako Samsungy, vodolnej jako ME45 a zábavnej jako třeba právě T310. T610 má až na tu vodolnost všechno, ale ta cena... Když kopuim T310 tak bude sice trochu zábavnej, technologie taky celkem OK, ale vodolnost a displej... A moje T68 je jenom nabitá technologiema. Ale už prostě zavostává. Musim čenžovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  29. 06. 2003 12:48

Otazkou je, co tou odolnosti myslis - moje T39 na zem spadla nekolikrat (i z 1,5m na beton) a nikdy se ji nic nestalo (krome oderky na magnesiovym ramu) - a to ani nemela odolnost jako jednu z vlasnosti telefonu. Utopit sem ho teda radsi nezkousel , ale myslim, ze obecne byly driv Ericssony odolny vsechny, ale ted s nim riznes o zem a muzes ho shrabovat do pytlicku ... v tomhle ma Sony urcite negativni vliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 13:03

No vodolnost jako oficiální. Měl sem C35ku a s tou sem mlátol vo stošest a přežila a T68ka mi taky krutě padá, přežívá, ale je to vidět na krytu...vodřenej, chudák.  Spadnul mi tak ze tří metrů na umělou trávu, votřepal se a funguje vesele dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 07. 2003 11:51

aha, tak na umelou travu... hmmm...
kdyby si tak vedel, co zazily mi erikove.
zadna trava, ale beton, asfal, kameny,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 06. 2003 11:04

To je prave asi to o cem je rec. Vsechny novy SE jsou jen z plastu a jejich odolnost je hodne slaba. Konkretne u T68i staci pomerne nepatrny pad asi ze 75 cm a telefon zacne delat problemy. Na 1800 MHz ztraci signal atd. Pri padu z trochu vetsi vysky se ze zakladni desky vytrhne konektor spojujici baterii s telefonem (obvykle pomuze jen vymena desky coz je prakticky koupe noveho telefonu) a displeje taky docela praskaji. Jestlize plati ze stare telefony Ericsson byly neznicitelne tak u novych SE spis plati ze jsou extreme choulostive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  30. 06. 2003 22:15

Tak to mam asi vyjímečnej mobil, protože jak sem řikal, když mi spadnul ze tří metrů tak akorát blbly SMSky, tak sem ho vypnul a zapnul a je v pohodě. A myslim že kdyby ti spadnul jako mě jakejkoli starej Erik na asfalt při fotbale, tak by se mu kryt taky trochu zrasil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  30. 06. 2003 22:15

Tak to mam asi vyjímečnej mobil, protože jak sem řikal, když mi spadnul ze tří metrů tak akorát blbly SMSky, tak sem ho vypnul a zapnul a je v pohodě. A myslim že kdyby ti spadnul jako mě jakejkoli starej Erik na asfalt při fotbale, tak by se mu kryt taky trochu zrasil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 07. 2003 11:49

100% souhlas.
od doby, co jsou sony a ericsson spolu, tak sla kvalita zpracovani silne dolu.
teda uz u t68i to nebyla zadna slava.
truchlim za skonceni ery magnesiovych ramu u erika
co ja budu delat , az mi prestanou ti moji horcikovi mazlickove fungovat , az je nekde zapomenu nebo budu potrebovat proste novou technologii?
no jeste si brousim zuby na t610, ta vypada celkem dobre.
aspon ze tam je kousek hliniku.
i kdyz magnesium je hold magnesium

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares  |  29. 06. 2003 16:26

mam dotaz mam taky Erika T39m a nejak mi nejde rozchodit modry zub(od MSI),tedy reknu-li to presne 2x se mi to podarilo rozchodil ale ani jednou nevim jak jsem probudil program aby mi behal pres ten BT?Vim ze instalacni program vytvori nejake virtualni porty a ze by pak mely spolu chodit jenze kdyz jsem to zkousel ted nedavno,tak jsem z toho vyrozumel ze BT v pocitaci komunikuje na portu 5,telefon na portu 8 a programy ktere jdou pres BT zase na portu 9.Nemas nejake zkusenosti nebo fintu jak nad tim vyzrat?A jeste jeden postreh kdyz ten program odinstaluju a zase nainstaluju tak se ty porty i ruzne meni jednou je na tom cisle po druhe zase na jinem.Zajimalo by me jak to ten ovladas u BT prirazuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McMalabo  |  29. 06. 2003 16:56

Já mam taky MSI.

Nevim jak to přesně myslíš. Když chceš spojit mob s PC tak vlezeš do My Bluetooth Places, vyhledáš mobil a poklepeš na ten Serial Port 1 nebo 2. Ale před tim musíš z mobilu spárovat.

Nastavení těch portů můžeš změnit, já mam Serial Port 1 na COM9 a SP2 na COM4.

Kdyžtak eště napiš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  29. 06. 2003 14:01

Plne s Vami souhlasim, svoji dlouholetou T68i jsem upgradoval na T610, smsky pisu vetsinou levou rukou a je mnohem vyhodnejsi mit mezeru na mrizce- takze palcem, no a moc me potesilo, ze tecku napisu napoprve jednickou, ne jako na T68i na SESTY krat!

Osobne bych z T68i nikdy nesel do T310, prisel bych o dost dulezitych funkcii.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henrich  |  22. 08. 2012 08:29

Ánop stránka zostane aj po odpojení. Zároveň dodám že v novom firmwary je aj kalendár. V recenzii je napísané že nie je ale mali ešte starý firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edo  |  29. 06. 2003 18:05

Chcel by som sa spytat ci sa da pri wapovani odpojit,tak aby ostala nacitana stranka na displeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  29. 06. 2003 19:23

K čemu? Dyk je tam GPRS, nebo chceš snad surfovat přes CSD?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 06. 2003 03:36

No, mě se nelíbí už vzhledově, takže bych si tenhle mobil ani nekoupil

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WYXY  |  30. 06. 2003 00:19

LUDJA, POMOC, V T300 SOM DAL MASTER RESET(HLAWNY RESET), VYMAZALO SETKO- OBRAZKY, ZWONENJA, HRY, ALE VYPISUJE MI, ZE MAM IBA NEJAKYCH 500KB PAMETE, ALE  V MANUALE MI VYROBCA TVRDI, ZE MAM OKOLO 1MB, KDE SA TJE KILOBAJTY STRATILI, PROSIM  A DAKUJEM ZA RADU,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoName  |  02. 07. 2003 17:28

Ked si kupil v orange.sk alebo eurotel.sk tak mas 500kb tak isto ako ja!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jukka  |  15. 06. 2004 11:10

Pozri si ten manual poriadne ci ho nemas na T310 tak ako ja. Ja som kupil neblokovanu T300 v istej predajni a dali mi k tomu pokec na T310. Niektore veci tam nesedia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gjurza  |  29. 07. 2003 18:59

 

v Orlí 3 v Brně ( WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ) jsem koupil ja a spousta mejch znamejch fakt hodne telefonu a vzdycky tam ty kluci byli uplne v pohode. Jednou mi vyresili telefon na zaruku GRATIS i 2 mesice po zaruce. Maji tam dovozovky, fakt za super ceny, s navodama se vsim. Super poradej, vedi o cem mluvej. A v posledni dobe tam maji za ceny LEPSI nez se prodavaj dovozovky CESKY VECI!!!!!! Me je to v celku jedno, dovozovka, jako ceskej hlavne kdyz to poresej. A to mi vzdycky udelali rychle a jeste tam telefony pucujou. Ja doporucuje WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ, tam se dovozovek bat neni treba, protoze se o tebe postaraj lip, nez v celym pegasu a eurotelu (oskar neni operator :)))))... )


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor