Registr zmeškaných hovorů je lepší než hlasová schránka

Diskuze čtenářů k článku

D.Č.  |  07. 05. 2004 08:05

Jsem u GOučka, a jsem s touhle službou spokojen. Vždy mi přišla celá zpráva, ale to že se objevuje jen číslo, to je sice ke škodě, ale já to dělám tak, že si dám detail zprávy,telefonní číslo, pak ho prozvoním a hned se mi ukáže kdo je pod daným číslem ukryt. Chce to jen zvyk. Moc lidí mi v noci, ale nevolá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pája  |  07. 05. 2004 08:19

jak bylo řečené v článku, spousta mobilů (hlavně těch starších) funkci detail zprávy nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soviska  |  07. 05. 2004 08:05

a je to vyborna sluzba, hlasovku jsem zrusil jeste ten den co jsem si poridil tarif a pouzivam jedine registr zmeskanych hovoru. Akorat by to mohlo ukazovat v kolika casech se dotycny snazil dovolat a ne jen cas posledniho volani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakubowski  |  07. 05. 2004 08:11

Je to super služba,akorát je špatný,že telefon vyzvání jen půl minuty,když o vypnu,tak minutu, je to asi provázaný s hlasovou schránkou,nějak,nevím,každopádně super služba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  07. 05. 2004 08:17

Muzete mi nekdo vysvetlit, jak si predstavujete, ze by jakejkoli operator posilal neco jinyho, nez to cislo?
A pominte plz nahlidnuti do databaze svejch zakazniku (coz by mu stejne bylo prd platny u cisel jinyho operatora, to za prvy, a za druhy bych pak premejslel o tom, jestli dostatecne chrani osobni udaje zakazniku, kdyz jejich jmeno posle kazdymu komu zkousej volat..)

Ale to je spis recnicka na okraj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Ondras  |  07. 05. 2004 09:21

EuroTel SK to riesi tak, ze ta informacna sms je odosielana akoze z cisla volajuceho. Takto to kazdy telefon (asi okrem Sony CMDx 1000) priradi k menu. Cize vlastne odosielatel textovky je ten kto volal.


A co sa tyka tych situacii ked sms nepride, tak je to vtedy ked volal niekto s clir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  07. 05. 2004 19:24

Jednoduché a elegantní. Vezmou si naši operátoři příklad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  07. 05. 2004 10:44

Proč operátor. Stačilo by aby SMS byla v takovém tvaru, aby přístroj místo čísla napsal jméno, ovšem pokud toto číslo máte uloženo v mobilu. Neznámé číslo mě nikdy nezajímá, pokud to bylo něco důležitého, tak se ten dotyčný hold musí ozvat znovu - dokud nebudu u signálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  07. 05. 2004 11:24

No ale to nezalezi az tak na SMS, ale na pristroji. Jak uz tu nekdo psal, Siemens tohle umi pekne (alepson moje byvala ME45 ano). Moje Z600 to taky dokaze "zobrazit", ale musi se kvuli tomu do menu. Ale neni to tak hrozne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pája  |  07. 05. 2004 08:23

je fakt, že někdy ty zprávy chodí hooooooodně pozdě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  07. 05. 2004 08:24

Který "novější telefon" konkrétně automaticky nahrazuje telefonní číslo v příchozí SMS jménem z telefonního seznamu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  07. 05. 2004 08:30

Třeba já mám SE T610 a tam když v tý sms dam další, tak se mi tam zobrazí jméno.


Ale je blbý to, že se zkrátí doba vyzvánění, to mi dost štve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  07. 05. 2004 08:30

Třeba já mám SE T610 a tam když v tý sms dam další, tak se mi tam zobrazí jméno.


Ale je blbý to, že se zkrátí doba vyzvánění, to mi dost štve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KV  |  07. 05. 2004 08:38

Napriklad i stary Siemens S35 (verze C a M tusim take) automaticky nahrazoval tel. cisla v SMS jmenem z adresare, pokud jste jej meli ulozeny. Blby je ze ted pouzivam ET Smartphone a ten to nedela, coz dost stve. Samozrejme to lze vytocit a je jasno, ale stejne me to stve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  07. 05. 2004 08:43

Například Siemens ME45, i když už není nejnovější.
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  07. 05. 2004 09:06

Ted jsem to zkousel a S55 to nedela nebo neco delam spatne
nwt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  07. 05. 2004 09:33

S55 čísla na jméno nepřevede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  07. 05. 2004 15:33

ale jde to udelat tak, ze cislo je oznacene ( to kdyz listujete, tak to uvidite ) tak date vytocit ( zeleny telefon ) a kdyz je v pameti, tak se vam objevi jmeno u vytaceneho cisla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Petr  |  07. 05. 2004 13:18

Tak z novejsich treba N6230

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  07. 05. 2004 13:26

Siemens ME 45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alcoholic  |  07. 05. 2004 16:07

No, A50 to dela taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martas  |  10. 05. 2004 10:51

Třeba Siemens C35i, M(T)50, C55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  07. 05. 2004 08:48

Tak to když se ta služba tak dobře ujala, tak to nám jí určitě operátoři brzy zpoplatní..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  07. 05. 2004 10:58

Oskarův "registr" je již zpoplatněn...  ...platí ho volající

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  07. 05. 2004 11:17

"Registr" Oskara je pekne na ho... Uz by s tim mohl konecne neco udelat. Urcite bych toho hodne vyuzil, kdyz na noc nenechavam zaplej mbl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  12. 05. 2004 15:22

Přesně tak! Aktivovat si kvůli tomu hlasovou schránku si rozhodně nehodlám!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  07. 05. 2004 09:35

U T-mobilu je pro mně služba naprosto nepoužitelná .


Z nějakýho záhadnýho důvodu se mi totiž zkrátila doba vyzvánění telefonu na ubohých 30 sekund, to ho nestihnu ani vytáhnout z baťohu.


Tak jsem službu zrušil a naštěstí se vše vrátilo, do původního stavu (tj. až 2 minuty), takže milý T-Mobile máš smůlu, já ti tu tvojí službu používat nebudu a nikomu volat naspátek nebudu dokud tohle nedáš do pořádku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  07. 05. 2004 09:51

A to asi ani TMO ani ET (ktery to ma stejne) "do poradku" neda nikdy, protoze je ten registr nejspis delany na bazi podmineneho presmerovani a tam je maximalni cas prave jen tech 30 sekund. Nikdy se mi jeste nestalo, ze bych to nestihl do te pulminuty vzit (nosim telefon u sebe), takze mi tohle male omezeni fakt nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jani  |  07. 05. 2004 10:13

jo, je to dělané na bázi podmíněného přesměrování přímo na ústředně... to omezení na 30 sekund mi nevadí, ale vadí mi, že pokud je aktivní registr hovorů, není možné na telefonu nastavovat blokování

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  07. 05. 2004 13:04

Matne si pamatuju, ze nektera blokovani snad pri presmerovani u TMO fungovala ... tusim ze pri roamingu a mozna i vsechny prichozi ... ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruki  |  07. 05. 2004 10:15

dobu vyzvaneni pred jakymkoli presmerovanim si lze nastavit v menu telefonu - zatim to umel kazdy z mych trech telefonu (Sagem MW932, Ericsson R320s i Siemens ME45 - imho ten automaticky prevede cislo v sms na polozkuz adresare, pokud je)


a registr stejne zaznamenava zmenskane hovory jen pri vypnutem mobilu ci pri bezsignali apod - pri zapnutem vidite zmeskane hovory na displeji - tudis nezkacuje zvoneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  07. 05. 2004 10:18

já jsem u Oskara, takže mi tato funkce chybí, na druhou stranu to řeším tak, že prostě telefon nevypínám, maximálně ztišuju a tak pak mám na displeji "zmeškané hovory", a to včetně kdy kdo kolikrát volal včetně jména, a vůbec vše funguje jak má. Takže když čtu co to všechno neumí, tak bych to asi nechtěl a zůstal při současném stavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  07. 05. 2004 10:31

Oskar tuto funkci nabízí, v první verzi článku jsme ji ale neobjevili. Podmínkou je však aktivace hlasové schránky - pokud se do ní někdo dovolá a nezanechá vzkaz, dostanete o tom textovou zprávu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jet  |  07. 05. 2004 10:49

To ale bohuzel volajicimu sezere penize za minutu hovoru
Z tech odpovedi mr. mluvciho ale tak nejak vyplyvalo, ze to nejspis zavedou i pro neaktivni hlasovou schranku a to by uz bylo to pravy orechovy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  07. 05. 2004 12:40

Registr by měl být spuštěný někdy polovině roku. Takže dejme tomu čas pár měsíců...


SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKy  |  07. 05. 2004 12:56

Jestli to T-mobile zpoplatní tak mě pěkně nas*re. Už poslední dobou neví co by zákazníkům udělal......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jet  |  07. 05. 2004 14:25

Registr zmeskanych hovoru TM je jen "docasne nezpoplatnovan" stejne jako mailove notifikace pres sms.
Doufam ze az zase budou skrtit srouby, tak to aspon ohlasi, abych to mohl na sve TM karte vcas vypnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  07. 05. 2004 13:03

Nefunguje na kombi kartách


Ikdyž chvilku to fungovalo ale pak už zase né ...ona sama karta je pofiderie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swqa  |  07. 05. 2004 13:07

Stalo se mi, že přišla sms o zmeškaném hovoru kde byl datum z předchozího dne + datum hovoru uskutečněného o týden dříve - vcelku šílené, dovědět se po týdnu o nějakém hovoru.
Podotýkám, že mobil mám samozjřejmě zapnutý pořád a to ve velkém městě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věštec  |  07. 05. 2004 15:01

Moje křišťálová koule nikdy nelhala a dokázala třeba předpověďět že v USA dojde k teroristickému útoku na mrakodrapy v New Yorku.


Právě se dívám do křišťálové koule a ta mi prozrazuje, že Oskar sice bude nabízet registr zmeškaných hovorů, ale pouze za peníze. Zároveň také znovuzpoplatní výběr hlasových zpráv ze schránky.
Služba  registr zmeškaných hovorů, kterou bude Oskar nabízet , bude určena jen pro uživatele paušálních tairfů nové generace a to za poplatek 99,- Kč. Měsíční používání služby bude stát 50,- Kč. Sms zprává z telefonními čísly ,k teré nás prozváněly bude zpoplatněna sazbou 1,50 Kč bez DPH. Jedná se však o příchozí SMS zprávy. Uživatele Oskarty bohužel budou o tuto službu ochuzeni.


Uvidíme, zda-li moje kříšťálová koule nelže a zda se tak stane ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hi hi  |  07. 05. 2004 15:09

Ulevilo se ti? Tak rychle zpatky do ustavu, uz se o tebe zrizenec strachuje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dix  |  07. 05. 2004 15:24

Absenci zmeskanych hovoru u Oskara resim tak,ze jsem si aktivoval presmerovani na svoje Goucko.A nemuzu si stezovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
student  |  07. 05. 2004 15:39

tak to nefunguje. zajimave, pri presmerovani na TMO vse v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  07. 05. 2004 16:14

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bezy  |  07. 05. 2004 19:13

Na mobil vám sice přijde zpráva s číslem volajícího, ale není tam uvedeno jeho jméno, ani když máte danou osobu uloženu v telefonním seznamu. To neni pravda já mam Siemens M50 od eurotelu a funguje to


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  07. 05. 2004 19:23

Mám placený T-Zones (kterej ted ani nejede - chyba 500 a na OP se neda dovolat) a registr zmeskanych hovoru nemuzu pouzivat!!!


MOZNA AZ NEUVERITELNE, ZE ?????!!!!!!!!!!!
MOZNA AZ NEUVERITELNE, ZE ?????!!!!!!!!!!!
MOZNA AZ NEUVERITELNE, ZE ?????!!!!!!!!!!!

JOBI - www.sweb.cz/jobi


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  07. 05. 2004 20:56

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  07. 05. 2004 20:59

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  07. 05. 2004 22:18

Inu - prosrali si to operátoři sami.


Pamatuju, že eurotel v bájných dobách 601 dával uporoznění přesměrování a pak ještě tútal asi půl minuty, než hovor přesměroval - volání na telefon mimo dosah bylo tedy zadarmo, a použití záznamníku bylo pro volajícího volitelné.


Pak taky pamatuji, že volání vlastního záznamníku bylo pro klienty Paegasu zdarma.


Jenže dneska všichni hamty hamty hamty - až je služba nepopulární. Kdyby se zajímali o co mají zákazníci zájem, mohli vydělávat málo na oblíbené službě. Takhle mají neoblíbenou službu a vydělají prd. Radši bych záznamník s volitelným přesměrováním pro volajícího, a pro uživatele zdarma - než nějaký seznam hovorů, to je shit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Rychnovský  |  07. 05. 2004 22:47

Jenom pro informaci:

Siemens S10 neumi ani zobrazit jmeno odesilatale textovky, natozpak neco vic.

Siemens M50 cislo primo nahradi

Philips 350 umoznuje jmeno ukazat explicitne ("vybrane cislo")

Starej dobrej M50 , pomineme-li, ze jsem presel na Oskara (zamozrejme bez hlasovky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  09. 05. 2004 13:32

Metodu přesměrování přes ET (mám OS) jsem používal. Ale asi 3 měsíce to už nejede. Zřejmě ET nějak zrušil tyhle hlášky při přesměrování. Určitě to dokáže rozlišit, protože u přesměrovaného hovoru se objeví nápis PŘESMĚROVÁNO. Normální přesměrování hovoru jde, ale při vypnutém ET žádná hláška po nastartování nepřijde. Teď jsem se tady ale dozvěděl, že T-M to má (zatím) "zadara", tak jsem to převeksloval přes něj. Snad to (po vzoru ET) nezruší (nebo nezpoplatní) do té doby, než se OS zmátoří na svůj registr. Ovšem mám z toho též jakési neurčité obavy: doby kdy Oskar nabízel lepší finty než ostatní dva (např. SMS-email do 2 zpráv) a zadarmo, tak ty už jsou dávno pryč. Holt o peníze jde vždy až v první řadě...


JN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  12. 05. 2004 15:31

Běžně se mi stává, že když se na svou starou Twistkartu přepnu třeba po týdnu, tak mi dojdou zmeškané hovory třeba 6 dní staré... Otázkou je, o kolik jsem jich ve zkutečnosti přišel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor