Reklamace stručně a přehledně. Jak se vyhnout problémům a ochránit svá práva

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

26. 02. 2020 19:04

Už v první kapitole máte lži....Do 14 dnů stačí pouze oznámit odstoupení od smlouvy (tedy třeba jen napsat email), a až od této doby plyne další 14denní lhůta na doručení zboží nazpět prodejci.Nemluvě o tom, že ta lhůta pro odstoupení se prodlužuje na nejbližší následující pracovní den, pokud 14. den připadá na víkend nebo svátek.A těch blábolů tam máte více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2020 08:47

Chlapci, špatně jste si udělali domácí úkol... Dneska paragon? Proč blbnete lidi? Nákup lze doložit mnoha jinými způsoby... A zboží musíte vrátit do 14 dnů? Proč blbnete lidi? Odstoupit musíte do 14 dnů a pak vám běží další 14denní lhůta na vrácení zboží... Smažte to a začněte znova...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2020 20:15

"...stačí dokázat, že jste zboží koupili. Může to být výpis z účtu, originální obal nebo svědectví dalšího člověka."
U hardwaru muze byt problem identifikacni cislo na nalepce, ktera se odlepi. Pak prodejce prohlasi, ze to neni zbozi, ktere prodal a mate problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor