Účelem reklamy není bavit, vzdělávat, líbit se, vyhrávat, zanechávat umělecký dojem, ale jediným účelem reklamy je PRODEJ.Úplně ideální je taková reklama, kde si zákazník zboží koupí, ale reklamu samotnou si ani nezapamatuje - tedy kupuje, ale neví proč, tedy kupuje, PROTOŽE CHCE A virálně pak nešíří reklamu, ale PRODUKT :)Pokud reklama sežere pozornost sama, tak je to ŠPATNÁ reklama, přestože je z ní virál jako blázen, všichni ji znají, opakují a podobně. Takto špatná reklama byla například "Bóbika" na Centrum.cz.Celá země ji znala, používala, mailovala si o ní, ale nikdo nevěnoval pozornost produktu, většina lidí ani nevěděla, na co byla a kdyby později Centrum nepřevzala Economia, tak dnes už ani neexistuje.Ovšem kvalitní reklamy na operátory zde nemáme z jednoho důvodu. Už David Ogilvy říkával, že pokud má dělat reklamu a ta má být kvalitní, tak musí být kvalitní i produkt, že na nekvalitní produkt se reklama dělat prakticky nedá, protože kvalitní reklama je založená na sdělování faktů a ty nekvalitní produkt nabídnout nemůže.Zdejší operátoři pak reklamu postavenou na "faktech" mít opravdu nemohou, protože FUP vyčerpáte i za pár sekund, kvalita sítí nic moc, technická podpora příšerná... Takže se pak uchylují k dělání blbůstek typu "pilot", "třídní schůzky" a podobně, což jenom stojí peníze, přináší laciné vtípky, nulový efekt a v konečném důsledku to stejně zaplatí zákazník.Kvalitní reklama na kvalitní produkt jej totiž nezdražuje, protože zajistí vyšší objemy a tím nižší kusovou cenu. Naopak špatná reklama na špatný produkt jej zdražuje, což je u nás většina případů, protože jen obrovsky navýší náklady s minimálním účinkem.