U Oskara jsem třetí měsíc a musím říct, že jsem naprosto spokojen. Před tím jsem byl u Pegasu, který se svými službami s Oskarem nemůže rovnat, i když nabízí sice SMS info, e-mailovou adresu a spoustu dalších služeb, ale úroveň péče o zákazníka je hluboko pod úrovní Oskara. Oskar mne zatím vyrozuměl o každé změně služeb( u Pegasu se mi to nestalo ani jednou), o otrávených hlasech pegasovských operátorů ani nemluvím. Poslední kapkou pro mne bylou u Pegasu po pozdě docházejících SMS a nespojených hovorech-byť jsem byl na příjmu, když jsem si dobil kredit, a přesto mi byl vzápětí zablokován telefon, prý pro závadu na servru dobíjení(operátor měl ale k dispozici v počítači veškerí údaje o dobití).Kredit mi naskočil až po téměř 24 hodinách. Mnozí Twistaři mají určitě rovněž zkušenost se sprinterským zadáváním čísla dobíjecího kuponu-nestihneš, máš smůlu. Oskarta je proti tomu pohádková služba, která navíc roste, takže co nemá teď bude mít co nevidět.
Neřekl bych, že Oskar nenabízí dotované telefony, podívejte se na vánoční akci. Rozhodně Ericsson A2618 je svým způsobem dotován. Phonehaus tento telefon nabízí za cca 8.000,-Kč a podle vyjádření jednoho soukromého prodejce, tento telefon nelze od distributoru sehnat za cenu konkurující ceně Oskara.
Takže Oskarovi přeju všechna nej do příštího roku, a jeho konkurenci, ať se polepší. Třeba i v tom, aby nebojkotovali Oskara přemrštěnými cenami za volání do jeho sítě. Múže se jim také stát, že jim prostě jejich zákazníci odejdou na druhou stranu, až se přesvědčí o čem jsem se přesvědčil i já, že kdo zkusí Oskara(v mém případě Oskartu) rozhodně neudělá chybu.