Rozhodnuto: Automatický dokup dat porušuje zákon

Názory k článku

avatar
13. 08. 2015 11:27

jakmile s tím přišli, tak mi dali možnost vypovědět smlouvu... čehož sem využil a teď jsem naprosto spokojen u virtuála...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
R.a.l.f  |  13. 08. 2015 11:31

Znovu nekompletni clanek, chybi informace, ze Vodafone i presto CTU neuposlechne a vyuzije moznosti rozkladu.Jsem zvedavej kdo ma schopnejsi pravniky a vyhraje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tom_82  |  13. 08. 2015 12:21

Tohle bylo jasné snad všem normálním lidem hned jakmile s tím Vodafone přišel.. Červený operátor si zbytečně udělal ostudu a vizitku garážového zloděje.. Doufám, že je tučná pokuta nemine...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ekim  |  13. 08. 2015 12:58

Ja byl o teto zmene informovan SMS i s tim ze si sluzbu mohu vypnout. No skoda ale takhle jednaji vsechny velke korporatni firmy v CR. Holt sme specificky trh se specifickym jednanim. Dyt je zde vsechno predrazene a nabizene zbozi je II jakostni vberze co se prodava hned v prvnim krame za hranici :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sedmej  |  13. 08. 2015 13:22

bylo hloupé, že to v základním nastavení všem spustili. na druhou stranu, asi každý o tom byl předem informován a asi každý dostal možnost to nastavení změnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
_fx_  |  13. 08. 2015 13:29

Už tu několikrát zaznělo, že člověka předem informovali. To je ale irelevantní. Přece není možné, aby firma jen tak zákazníkovi napsala, že od dalšího měsíce mu začne účtovat něco, co si neobjednal. Za to dát Vodafonu miliardovou pokutu a vůbec se s nimi ne**at.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
othoma  |  13. 08. 2015 14:32

Ukázkový příklad nevyžádané služby, bohužel ČTU nemůže pokutovat víc než milionem, což je pro firmy vydělávajíci miliardy směšné tak asi proto to pořád zkouší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Popokatepetl1969  |  13. 08. 2015 22:42

Je to sice symbolicky problém ale firmy to zkouší na maličkosti aby později mohly měnit smlouvu i v jiných věcech.samosebou ze smluv nelze porušovat a oni to vědí ale zkouší to a většinou jim to vyjde hlavně v východní Evropě kde lidé jsou takové ovečky které se vším souhlasi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baldric  |  14. 08. 2015 11:21

Ten nadpis, pane "novinari", je jakym jazykem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
f.o.x.5  |  15. 08. 2015 19:21

Tak teď se musím opravdu smát všem, kdo tady píší kritiku Jednak operátor s dostatečným předstihem všechny informoval, a jednak si kdokoliv mohl tuto službu ihned vypnout a to několika způsoby. Za další chodila upozorňující sms, při dokoupení dat. Navíc pokud byl někdo tak líný a na vše se vykašlal a přišel pak na prodejnu si stěžovat, že má tyto data naúčtovaná, tak automaticky mu byl prodejcem vystaven dobropis a tato data deaktivovaná. Vše bylo jen a jen o nesmírné lenosti lidí se starat o své služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor