Rozhovor: pracovala jsem na infolince operátora

Diskuze čtenářů k článku

15. 12. 2017 11:28

Dobrí prátelé. Potrebujete ješte pujcku? Jmenuji se Daniela a chci, abyste vedeli, že Senátor Peter Krajcovic je skutecný veritel a jeho e-mail: senatorrpwalter@hotmail.com, protože mi dal pujcku ve výši 3,000,000 Kc.
Daniela Peter
danielapet@centrum.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
homy  |  26. 12. 2003 12:00

dobrej rozhovor řekla co mohla, co nemohla neřekla. správná operátorka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeňour  |  19. 06. 2003 07:07

Chtěl bych se podělit o moji zkušennost s touto společností.

V době, kdy se ještě jmenovala Paegas jsem byl jejím zákazníkem. Už nevím přesně jak dlouho, ale více než rok a půl to bylo.

Síť jsem využíval bez problémů, občas se stalo, že nebyl signál, že byl nějaký výpadek sítě, neodešla mi SMS apod. To je myslím všude podobné. Zase až takový kretén nejsem abych toto nepochopil. Jedná se přece jen o počítače, které vše řídí a člověk je jen usměrňuje. Tarif který jsem měl byl za cca 600 penízků měsíčně, ale provolal jsem o tzrochu více platil jsem faktury v rozmezí 600-800 Kč.

Problém nastal v době před Vánoci. Okolo 20.prosince jsem zavolal na svého operátora a hovořil jsem s operátorkou ohledně možnosti využít dočasnou deaktivaci služeb za polatek 100 peněz. (název služby asi není úplně správný). Operátorka mi sdělila, že mám možnost tuto službu využít na dobu max. 3 měsíců v roce. Proto jsme se dohodli, že službu takto využiji. Operátorka mi potvrdila, že deaktivaci zadala a že bude trvat někdy do konce března. Spokojen, jsem ukončil hovor. V době, kdy moje služba nebyla aktivní jsem vyzkoušel tehdy "nového" oprátora Oskar a jeho Oskartu. Cca koncem února jsem potřeboval telefonní číslo na jednoho známého, které jsem měl uloženo na SIM kartě Paegasu. Proto jsem ji vložil do telfeounu a světe div se - měl jsem služby aktivní.

Ihned jsem tedy zavolal na operátora a tam mi s ledově klidným hlasem operátorka sdělila, že mám službu aktivní od 1. února. Připadal jsem si jako ve snu. Požadoval jsem reklamaci a to mi bylo odmítnuto s tím, že si mám zavolat na reklamační oddělení (samozřejmě, že už za prašule) a nebo podat reklamaci písemně (opět za moje prašulky - poštovné cca 14 penízků). Tak jsem je obětoval a napsal písemnou reklamaci. Moc se neobtěžovali situaci prověřovat, protože mi napsal řéďa marketingu, že situaci již nelze prověřit, ale že se rozhodli, že mi měsíční paušál za únor účtovat nebudou. To byla podle mého názoru sprostá odpověď, protože nevěřím, že společnost, která v té době všude rozhlašovala, že využívá moderní technologie by neměla hovory nahráté a archivované. Žádná omluva prostě oni mají pravdu, ale rozhodli se, že mi vyhoví.

A to není vše, už dříve mi naúčtovali něco navíc a opět jsem usel písemně reklamovat. Efekt pro měl nebyl moc velký (prašule za nesprávně naúčtované služby ve výši cca 42 Kč mi sice vrátili, ale poštovné mě stálo zase 14 peněz). Možná se to někomu bude zdát, že jde o malé peníze, ale vzhledem k tomu, že chyba je na druhé straně, nevidím důvod proč ještě za to platit.

Trochu odbočím, jsem klientem jedné velké české banky, u kteréé může klient podat reklamaci zdarma na bezplatné infolince. Samozřejmě, že je to zneužitelné u chronických stěžovatelů, ale už to něco o společnosti vypovídá.

Toť mé špetné zkušenosti s úspěšným operátorem T-Mobile.

 

Zdeňour

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ok  |  09. 05. 2003 13:26

a co kdyz z tech muzu, co tam vola vice, nekdo zneuzije linku a s prijemne znejici operatorkou se pokusi vest eroticky hovor?

viz "jak se vam sedi?", atd...

 

Někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  12. 05. 2003 19:38

Ty  strojky u T-mobile s příšernou naučenou intonací mi teda moc sexy nepřipadaj Snad tak proboha nemluví i soukromí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rr  |  09. 05. 2003 12:51

ja pracuji jako operator call centra mobilniho operatora jiz trtim rokem a muzu vam rict,ze je to stejne namahava prace jako kdybych makal"rukama" ale je fakt,ze je velice dobre financne ohodnocena......malokdo tu z operatoeru zustal,je to prace narocn a clovek musi bej fakt dusevne v pohode,jinak by to nezvladal,u nas je kazdej druhej hovor zakaznik stezujici si,coz nekdy muze hnout i s vama,je potrbea si delat kratky prestavky........jinak co se tyce vedeni,mam chvilkama pocit,ze jsme tu pro ne jen jako stroje,teda aspon u nas ve spolecnosti,nevim jak jinde,vyhody sice mame,ale jednaji s nama jak s nejvetsdim plepsem..........mozna by si mohli uvedomit,ze nebyt nas,nemel by jim ty hovory kdo zvedat,ale to bude mozna tim,ze jsou to zahranicni manageri a jsou zvykli na tohle jednani.........skoda..............jinak vsem operatoru call center.........drzme si spoecne palce:)))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  12. 05. 2003 17:44

Cagos. tak to ti zavidim zes to vydrzel tak dlouho, ja pracoval u druheho operatora na IL rok a stacilo mi to. I ted pracuji s klienty ale uz ne na telefonu, jsem obchodnikem a vydelavam 4x vice (bez provizi ktere mam pravidelne), takze jsem naprosto spokojen. Urcite ale dekuji operatorovi za uvodni skoleni, diky tomu budu vzdy ke vsem lidem i v neprijemnych situacich velmi vstricny, dodnes me nikdo nenastval tak abych nekomu nadaval :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  07. 05. 2003 15:17

Jelikoz jsem clovek, ktery nerad nekoho otravuje (i kdyz jsou za to placeni), tak na infolinku moc casto nevolam a vetsinou si stejne poradim sam.
Ale mam jednu zkusenost, ktera se stala asi pred pul rokem. Koupil jsem si primo ve znackove prodejne N7650 a aktivoval si data. Jelikoz mi pripojeni pres HSCDS porad padalo, volal jsem infolinku jestli nemaji nahodou nejaky problem v lokalite kde jsem se zrovna nachazel (tj. doma :o)). Odpoved operatorky znela klasickym zpusobem, jak jsem byl zvykly treba u Paegasu, "zadnou poruchu nemame hlasenou, ale overim to" Tim jsem myslel ze to pro ne zkoncilo a necekal jsem ze se vubec jeste s tim nekdo bude zajimat.
Asi za hodinu a pul mi nekdo vola, prijmu hovor, a ono je na "drate" nejaky technik ze je z mericim vozem v me dane lokalite a zadny problem nemuzou zjistit. Jelikoz bydlim na vesnici, okamzite jsem se ho zeptal, kde je. Popsal mi to takovym zpusobem ze jsem zjistil ze stoji asi 300 m od baraku, takze jsem primo za nim zasel. Mel pravdu vse fungovalo OK akorat memu telefonu se nejak nechtelo fungovat, tak sem ho pozadal jestli mi nemuze primo promerit (nebo tak neco) telefon. Nedokazal nemel na to vybaveni, ale nabidnul se ze me odveze primo do znackove prodejny na vyreseni problemu. Ve znackove prodejne mi okamzite vymenili telefon za novy a bylo po problemu.
Z tohoto duvodu si myslim, ze infolinky nejsou az tak spatne, jak se o nich rika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skywalker  |  07. 05. 2003 21:56

...a jeste te cestou do znackove prodejny pozval na obed do steakhouse a nahodou te seznamil se svou sestrou, miss zapadoceskeho kraje, kterou sis pak vzal. a od roku 2003 si volate levneji.

v one siti se to samosebou stat nemohlo, ale stupidnejsi veta na zaver me nenapadla.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  08. 05. 2003 10:50

Na tvuj prispevek neminim reagovat, protoze tve IQ neprevysuje IQ automaticke pracky (omlouvam se automaticke pracce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cadavre  |  09. 05. 2003 04:17

uz si na nej reagoval ty jedna pracko.. ses kocici pracka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cadavre  |  09. 05. 2003 04:16

ne ne uplne to tam sedi lip bych to nevystihnul ani ja  jenom ta posledni veta tam uz nema co delat, musis se trochu poucit kluku  ta posledni veta degraduje celou Tvou stylovou hlasku, takze se priste polepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 05. 2003 13:42

Tipnul bych to, ze ta divka (zena) pracovala u Eurotelu. Schvalne jsem na jednom pohovoru (ci rizeni) byl a nestacil jsem se divit jaky cirkus Eurotel dela kdyz chce nabirat nove operatory. Ruzne psychotesty, test z anglictiny, prezentace na vybrane tema. Nejvic me pobavil Test Pocitacovych Znalosti. Cekal jsem, ze se bude muset odpovedet na 15-20 vice mene lehkych otazek tykajicich se mobilni komunikace. Tento test ma v pripade Eurotelu formu vytvoreni tabulky v Excelu... To opravdu prokaze vase znalosti o pocitacich... Nechci nijak snizovat zamestnani operatora, ale delat takovy humbuk kolem prace, kterou zvladne (to vim zcela urcite) i lehce podprumerny gymnazista  (napadlo me nekolik prirovnani, toto se mi zdalo nejmene urazejici), mi prijde vazne smesne.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  07. 05. 2003 08:18

Kto to nezazil nepochopi (aby som citoval velikana).

Robil som to rok a nikdy viac, je to praca, ktora vam rychlo zacina liezt na nervy a vela ludi si chce iba na niekom vyliat zlost, zanadavat si, pohadat sa, vyliecit komplexy - lebo prisli na to, ze sa to da.

Cest vynimkam, ktorych je na Slovensku poskromne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  07. 05. 2003 07:44

Tak me napada - neni treba shromazdovani nekterych informaci bez souhlasu dotycne osoby v rozporu se zakonem na ochranu osobnich udaju nebo s nejakym jinym zakonem?

A takove informace, ktere operatori eviduji - jsou osobni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeS  |  07. 05. 2003 05:29

Zajímala by mě jedna věc. Někde (myslím u Oskara, ale nejsme si jist) se píše o tom, že volání na linku operátora je zdarma, ale v případě, že lze danou věc aktivovat či deaktivovat přes Samoobsluhu či internet, a já přesto o tuto aktivaci žádám "živého" operátora, pak je tato služba a volání placené. Já to sice nikdy nezkoušel, ale zažili jste to někdy? Dík. Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 05. 2003 12:38

Podle me se bude jednat o jednorazovy poplatek za danou sluzbu (ne o placeny hovor) podobne jako treba u Go nabijeni pres operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kryštof  |  06. 05. 2003 23:20

Podle mého názoru to je velmi dobrý a i celkem přínosný článek, i když by to chtělo více podrobností. Nechce někdo z vás, kdo zde anonymně píšete a pracujete na infolince některého z našich operátorů, uvést nějaké detaily, které jsou v článku zamlženy? Jen jsem nepochopil, proč je na začátku článku uvedeno jméno oné operátorky, a na konci se čtenář dozví, že je na její přání stejně smyšlené?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  06. 05. 2003 22:41

no, mam uz asi 2 roky postpaid na tmobile (predtim jsem mel pegas partner). Na infolinku jsem za tu dobu volal celkem nejvys 10x, vetsinou kvuli nejakemu nastaveni ktere neslo provest pres t-zones.

Necekal jsem nikdy dyl jak minutu, operator to vzdycky vzal temer okamzite. Vzdycky ke me byli maximalne slusni, kdyz jsem si treba aktivoval roaming tak se hned aktivne nabizeli ze me reknou z jake site je nejlevnejsi volani zpet apod. To stejne vcera - aktivoval jsem si GPRS basic (konecne trochu normalni cena) a hned se vyptali na typ telefonu, jestli to umim nastavit, poradili cislo datove hotline i s provozni dobou (volal jsem na infolinku asi v 11 vecer), zopakovali ceny atp.

Nebo napriklad otec - byl par dni blizko hranic a nevsiml si ze se mu obcas prepla rakouska sit - na fakture z toho bylo asi 1500 za roaming. Volal na infolinku, tam mu rekli ze sice oni s tim nic delat nemohou, ale poradili ze ma napsat pisemnou reklamaci. Udelal to a asi za mesic mu prisla odpoved ze sice reklamaci zamitaji, protoze to nebyla jejich chyba, nicmene jakozto dobremu zakanikovi tu castku celou dobropisuji a tak take udelali. Nakonec tedy ty hovory mel uplne zadarmo, neplatil ani volani do vlastni site.

Je mi jasne ze tuto mou pozitivni zkusenost okamzite zkritizujete ale opravdu - s infolinkou nebyl sebemensi problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  07. 05. 2003 02:03

Je mi jasne ze tuto mou pozitivni zkusenost okamzite zkritizujete ale opravdu - s infolinkou nebyl sebemensi problem.
Není co kritizovat, s rychlou dostupností infolinky T-Mobile (do minuty) i se vstřícností operátorů mám obdobné zkušenosti . Možná to bude tím že nejsme otravové, při hovoru s operátorem jsme slušní a nevoláme kvůli blbostem . U mě během necelých 4 let používání to byly různé aktivace Partner karet, změna tarifu, aktivace roamingu, nahlášení problému se sítí (výpadek místní BTS), aktivace GPRS či zablokování zcizené SIM karty, jiný důvod volat na operátora jsem neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  06. 05. 2003 19:29

Já rozhodně souhlasím s možnosti zpoplatnit infolinky mobilních operátorů, všude na světě není žádné volání z mobilu zdarma, a předplacené karty se všude na světě začínají znevýhodňovat, a výhodu mají ti, co přešli na paušál. Mobilní operátoři by rozhodně tuto možnost uvíta-li, kdyby infolinky zpoplatnili, a tak by měli další zisk. Tyto peníze, které by vytěžily s infolinek by mohli investovat například do výstavby sítě 3G. Jsem pro mnohem tvrdší variantu zpoplatnění. Např.by se účtoval pouze 5 minutový impuls, který by činil 35,- Kč. Zákaznikovi by vyšlo, že minuta hovoru by vyšla na 7,- Kč. Po  pěti minutách by pak mohlo být volání slevněno na 4,- Kč / min.  Toto zpoplatnění by se mohlo třeba týkat předplacených zákazníků, kteří by volali na živé operátorky. Co se týče hlasových konverzantů, tam by se mohla třeba účtovat paušální sazba za spojení hovoru, například 20,- Kč. V Polsku, třeba jeden ze tří mobilních operátorů, sice neúčtuje minutovou sazbou za volání na zákaznický servis, ale účtuje si jednorázový paušální poplatek 3,6 Zlotých.

Je načase, aby k tomu došlo, jinak se mi také nelíbí, že někteří uživatelé zneužívají infolinek operátorů a dělají si z přítomných slečen legraci. Já rozhodně nevolám infolinku svého operátora, protože veškeré informace, které potřebuji se dozvím na internetu. Co se týče aktivace služeb, k tomu mi poslouží T-zones.

Inu, třeba někdy v daleké budoucnosti, operátoři zpoplatní prohlížení webových stránek. Všechno dnes stojí peníze a není to zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  26. 05. 2003 18:23

Musim te ujistit, ze kdyby byla infolinka zpoplatnena, tak prisel pegas o zakaznika. 5.5. jsem si aktivoval GPRS a asi kolem 9.5. jim to na den spadlo. Kdybych mel jeste platit za to, ze se informuju o tom co a jak, tak to radsi GPRS odhlasim a jdu k ET (vyreklamoval jsem kilo zpet). Jinak pro dotazy GPRS je lepsi linka 4684 nez klasicka infolinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  06. 05. 2003 19:04

jsi debil a oskari taky. tmo a eur ma jako jediny trochu jednani oskar je pro deti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! demen****

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 19:26

Za to Ty mas uplne genialni jednani!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martinus  |  06. 05. 2003 17:56

Doufam, ze takovychto rozhovoru bude na Mobilmanii co nejmene!!!!! Tento clanek se spise hodi do vikendove prilohy novin k nedelnimu kafi a ne do radoby odborneho casopisu. Sam pracuji na infolince a rozhodne to neprozivam tolik jako dotycna slecna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  06. 05. 2003 18:37

Tak se pochlubte, co nam ona slecna zatajila, at se taky neco dozvime. Zajimavych informaci neni nikdy dost.
Jinak je logicke, ze pokud pro normalni lidi "infolinkar" neco odhaluje ze sve profese, pro ostatni "infolinkare" to zas az tak zajimave nebude, protoze to maji kazdy den 8 hodin (nechytat za slovo, nevim presne, kolik se jak kde dela).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shark  |  06. 05. 2003 17:36

ja jednou cekal 90 minut nez jsem prisel naradu, a to mi celou dobu hrala hudba a kecalo to ze to bude trval jen chvilicku a ze muj hovor je dulezity a at nezavesuju, fakt vopruz!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  06. 05. 2003 18:04

90 minut ? Kecas. Po hodine ti spadne hovor, kvuli maximalni povolene delce hovoru v GSM siti.
Loni v kvetnu jak zavadeli nove tarify meli dlouhe cekaci doby (to se ani nedivim) a po 60 minutach, kdy si telefon brumlal na hlasite HF mi to vzali. V podstate jsem vyridil, co jsem potreboval, jeste jsem se chtel na cosi zeptat a hovor byl naraz ukoncen. Bylo to po 65 minutach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal, ComTEL  |  06. 05. 2003 17:20

Aktivoval jsem siGPRS basic. Po čase jsem zakoupil 7650 a aktivoval GPRS pro. A jako malý dítě jsem si s tim hrál. Znáte to, WebViewer, ICQ, maily sem tam a už to lítalo. No a přišel mi ůčet na 5165,- Tak se mi podlomily kolena a už jsem zjišťoval jak pak to, když je to tak levný. No zkrátka datoval jsem jako ďas,a oni mi ten tarif nepřepli, na tu levnou sazbu. Tak volám na infolinku. Tam mi zdělili, že došlo k chybě u nich omlouvali se, poslali dobropis a najednou to bylo 2200,- No ale málem jsem se posral. Jiná věc je že mam 80 volnejch minut a po 65 provolanejch mi začli ůčtovat. Ale to jsem ještě neřešil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freezing.point  |  06. 05. 2003 20:41

Tech 65 minut bude asi tím, že se ti vždy účtuje 1 minuta hovoru a pak po vteřinách (popř. 30s + 30s)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Salvador  |  06. 05. 2003 23:36

mno, já jsem si taky pořídil 7650 u ET a začal jsem posílat foto, prográmky, gamesy atd. přes mail, protože jsem zrovna neměl na infra nebo modrozub. Měl jsem tarif ET Optimum a o víc jsem se nestaral, no a když přišla faktura na cca 7000,- za GPRS tak jsem byl docela na****nej, že jsem si za ty prachy mohl koupit hafec infra, prostě jsem si neuvědomil že je to trochu drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Salvador  |  06. 05. 2003 23:36

mno, já jsem si taky pořídil 7650 u ET a začal jsem posílat foto, prográmky, gamesy atd. přes mail, protože jsem zrovna neměl na infra nebo modrozub. Měl jsem tarif ET Optimum a o víc jsem se nestaral, no a když přišla faktura na cca 7000,- za GPRS tak jsem byl docela na****nej, že jsem si za ty prachy mohl koupit hafec infra, prostě jsem si neuvědomil že je to trochu drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JSEM SMUTNÝ  |  06. 05. 2003 16:14

VÍTE LIDI TO NENÍ JEN TAK DĚLAT NA INFOLINCE JÁ S TÍM ZKUŠENOSTI NEMÁM , ALE MOJE BÝVALÁ ŽENA TAM JE TŘETÍM ROKEM A NENÍ TO ŽÁDNÁ HITPARÁDA CHODILA DOMU ORVANÁ A UNAVENÁ A TY JEJICH ŠKOLENÍ A MÍTINKY A JINÉ VŠELIJAKÉ RÁDOBY POUČENÍ JE VLASTNĚ VÝMÝVÁNÍ MOZKŮ JAK TO DOPADLO ? JSME SAMI KAŽDÝ JINDE A ONA MÁ JEN SVOU PRÁCI TAK TAKHLE SE TO MÁ A TO ŽE KAŽDY S KAŽDÝM TO FUNGUJE TAKY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  06. 05. 2003 16:08

Upřímně, jsem pro, aby přístup na žívého operátora infolinky byl zpoplatněn a automat byl zdarma.
Protože díky tomu, že jsou infolinky zdarma, tak na ně volá spousta debilů, kteří se potřebují akorát na někoho vyřvat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 17:17

Meli by to konkretne Tobe zpoplatnit 10,-kc/min, aby jsi prestal mit tak blby nazory! Az Ti nekdy nepujde volat, respektive pujde Ti volat jen info linku a budes cekat treba 10 minut na operatora - u Twistu ve vecernich hodinavh to neni zadny problem, - tak si to sakramensky rozmyslis, nez neco takovyho napises!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  06. 05. 2003 17:55

Kdyby se platilo za rozhovor s operatorem treba 0,5Kc/min, plechova huba zadara, cekani na operatora taky zadara, mozna by to opruzovace trochu odradilo a pro vyreseni problemu je to poplatek bezvyznamny.
Ale takove upravy se tezko nekdy budou chystat, takze klid a nohy v teple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 18:25

No, v posledni dobe co dela napr. takovy TMO, tak bych se ani nedivil, kdyby zpoplatnil volani na info linku, ma prece naklady a ty se musi nejak zaplatit, ne? Samozrejme by tento kroko provedl na prani zakazniku..... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  07. 05. 2003 09:28

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  06. 05. 2003 18:10

Ale, a kdo mluvi o zpoplatnění při čekání na operátora?
Ty když někam voláš a terpve to vyzvání, tak to už taky platíš? Jestli ano, tak Tě upřímně lituju.
Zpoplatnil bych pouze dobu kdy je zákazník spojen s operátorem a ne čekací dobu, kdy ho systém s operátorem terpve spojuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 18:31

Kdyz volas na info linku TMO napr. z pevne linky (cislo 603603603 - 800.... nema) tak taky platis cekani, ne?? Rozumim Ti, ze by jsi zpoplatnil az samotny hovor s zivym operatorem, ale kdyby zakaznik platil i cekani, tak operator prece vydelat vic, ne a vo tom to je??!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  06. 05. 2003 18:44

Je nemluvim o tom co by operátor jo nebo ne...

Pouze jsem řekl, že jsem pro zpoplatnění komunikace s živým operátorem, protože spousta debilů by si rozmyslela operátory otravovat s pitomostmi nebo jen tak z dlouhě chvíle a tím by se infolinka i pročistila, nemuselo by se čekat.

Osobně si myslím, že těch "debilů" co na infolince jen otravují je nezanedbatelné procento....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 19:06

ET uz to castecne zavedl: kdo je liny natukat na mobilu dobijeci cislo GO kuponu a otravuje skrz to operatora, tak mu strhe z kreditu 15,-kc.....

Podobnym zpusobem by mohlo byt reseno i nevhodne slovo, ktere zakaznik rekne operatorovi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  06. 05. 2003 19:38

To řešení s dobíjení Go je docela dobrý nápad...

Ovšem řešení s nevhodným slovem? To asi težko, jak by se posuzovalo co je vhodné a co nevhodné???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  07. 05. 2003 18:46

2Marek

Ve vseob.podm. by byl nejaky seznam slov....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
argument  |  07. 05. 2003 21:17

ano, jako např.: "nefunguje", "signál", "zrušit", "služba", "špatné, špatně", "nejde", "nechci" ...atd. to by bylo za 15,- Kč

a slova jako: "drahé", "stížnost", "reklamace", "konkurence" by byla za 25,- 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  07. 05. 2003 21:29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  07. 05. 2003 17:54

Kdyz volas na info linku TMO napr. z pevne linky cislo 603603603 - 800.... nema

Hmm... a proc tedy kdyz volam z pevne linky na cislo 800737373, ozve se mi: "Dobry den, T-Mobile. Za okamzik budete prepojeni na ziveho operatora."?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  07. 05. 2003 18:45

2Hans

Nevedel jsem, ze uz TMO ma info linku free i odjinut, nez z vlastni SIM. Konecne, toto trvalo!!! Dik za info!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  06. 05. 2003 14:44

Co je tento článek za blbost? Pracoval jsem taky na Infolince její odpovědi jsou neuvěřitelné. Pokud to beru z novinářského hlediska samozřejmě.

Samé "asi" "snad", nedokáže nic kvantifikovat (věta o tom, že nejde určit kolik je celkově hovorů na IL za den, to je úplná hovadina - samozřejmě, že všichni operátoři mají ACD a nějaký software nad tím, který přesně reportuje počty hovorů, délku hoovrů, vytíženost operátorů atd.!!!)

No děs.

Příště udělejte rozhovor s uklízečkou, možná se taky něco zajímavého dozvíme - třeba jestli v TM používají Jar a v ET Colon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  06. 05. 2003 15:01

Příště můžeme udělat rozhovor s vámi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
argument  |  06. 05. 2003 20:45

nevděčníku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skywalker  |  06. 05. 2003 22:20

mam dojem, ze vzhledem k obejmu lidi vykonavajicich tuto profesi a pomerne velke fluktuaci se dal rozhovor udelat s nekym duchaplnejsim nebo sdilnejsim nez prave tato slecna.

vsechny honzovy namitky jsou trefne - a neni-li uvedeno jmeno, nevim, ceho se dotycna boji. obchodni tajemstvi beztak zadne nezna a zbezny popis nastroju pomahajicich CSR by pro MM mohlo byt docela vdecne tema. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  06. 05. 2003 13:58

- Vetsinu nasich otazek si musel shanet sam. T-MO ma nekterych oblastech dost slabou podporu

- Vetsinou zacinaji na infolince po nejalkem zakladnim skoleni. Kdyz sou dobri, jdou najinou pozici. Kdyz ne, tak tam zustanou.

- Hlavne nesmeji hanet spolecnost.Kdyz je nejaky problem, je lepsi se vymluvit. Kdyz museli z duvodu nedohody s vlastnikem sundta BTSku a pres rok v tom miste nebyl signal, tak se jednalo o docasnou poruchu.

- Kdyz chcete opravdu poradit, je tam lepsi zavolat treba 3* a kdyz je odpoved stejna, tak je to asi pravda. Ale klidne muzete na stejnopu otazku dostat 3 ruzne, odporujici si odpovedi.

-Priklad: Kdyz jsem volal po Inovacih TMO na infolinku a chtel presmerovani, tak me bylo receno ze jenom na pausal. Kdyz sem rekl, ze po jejich zrazeni jsem to vzal, slecna me rekla ze nezdrazuji. Kdyz jsem ji oponoval novymy ceniky, tak rekla ze to je tak minimalni, ze to nepoznam.

Mel jsem T200 a jenom pro predstavu
Mesicne asi 300 prichozich mejlu (+510KC)
Asi 400 odeslanych SMS zmena z 1Kc na 1.70 (+280)
a to nemluvim o volanich do dalsich smeru.

Mesicne z nejakych 1500,- se dosta asi na 2500 - 3500- slecna nebral ajako zdrazeni.

Pak tem deb*** verte. (Nechci urazit vsechny, tyka se to hlavne managmentu a 80% pracovniku infolajny TMO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 05. 2003 16:10

Uprime receno mam dojem ze blbce z lidi dela akorat infolinka T-M. U dalsich dvou operatoru je pristup trochu jiny. Nebo aspon ja mam ten pocit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  06. 05. 2003 12:33

Můj názor na operátory infolinek je takový, že jsou špatně placeni, když někteří z nich poskytují nepravdivé, nebo neúplné informace. Tak například, minulý měsíc, jsem si zjistil na internetu, že Telecom zdraží posílání textovek z čipové karty Trick nebo-li z veřejných telefonních automatů a z veřejných informáční terminálů ( internetové kiosky ). Pak jsem chtěl vyzkoušet, jak jsou naši operátoři fundovaní, a zeptal jsem se paní na infolince 800 123 456, zda-li telecom neplánuje v nejbližší době zdražit zasílání textovek z VTA a z informačních kiosků. Odpověď byla pro mne překvapující, odpověď, zněla ( musím podotknout, že otázka byla položena první týden v měsíci dubnu, to jest k 2.4.2003 ), vážený pane, telecom v současné době nebude zvyšovat cenu za zaslání sms zprávy a cena zůstane zachována, to jest 1,80 Kč z čipové karty trick nebo-li 2,- Kč placené v hotovosti v kombinovaných telefonních automatech. Největší průser byl v tom, že operátorka nedostala žádné informace z marketingového oddělení a ještě se prý ujišťovala v počítačovém systému, který mají na infolince.
Když jsem ji sdělil, že na internetu, jsem si přečetl 14 dodatek k vnitrostátnímu ceníku telekomunikačních služeb, platný od 1. dubna 2003, a uvádělo se v něm, že dojde ke zvýšení ceny sms zpráv, paní operátorka na infolince, mi nejprv nerozuměla a pak mi poděkovala, že jsem jí na to upozornil. Dle jejího zjištění, prý telecom nic takového neplánoval. Také se mi nelíbil přístup Telecomu, že nikde na internetu se o tom nemluvilo.

Zkrátka musím říci, že infolinky některých operátorů jsou nekvalitní, poskytují zákazníkům lživé a nepravdivé informace a proto jako zákazník T-mobile navrhuji například, aby některé infolinky byly zpoplatněné zvýšenou sazbou např. 6,- Kč/min a výtěžek z těchto hovorů by mohl posílit rozpočet infolinek a zaměstnanci nebo-li operátoři by mohli mít větší plat. Já se ani, nedivím, že jsou málo placeni, za ten plat, bych to určitě nedělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 12:56

Tak to by bylo fakt super,platit operatorovi za infolinku.Cekat pet minut a slyset na kridlech pegasu a vyplaznout tricet korun a pak aby operator jeste nevedel odpoved na otazku.Opravdu dost genialni napad)A jeste neco k malemu platu.Kdyz to chce nekdo delat,tak at si nestezuje,ze je to narocne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Utrejch  |  06. 05. 2003 14:01

Tobě šiblo, nebo je to u Tebe normální? Platit někomu za jeho NESCHOPNOST? No pardon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 14:49

To nic, takove nazory jsou u Helmut Niedermann uplne bzene!!!  Beztak je to zamestnanec TMO a chtel by vic penez...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  06. 05. 2003 15:21

Obávám se, že zpoplatnění infolinky bude opět jenom otázkou času u všech operátorů. Minimálně dle mého skromného názoru se to bude týkat zákazníků s předplacenými kartami.

Přece jenom za pár set korun ročně tito zákazníci nemohou chtít podporu zdarma. Zdarma možná zůstane jen automat, žívý operátor bude zpoplatněn. Vcelku to i chápu. Při počtu hovorů, které operátor přijme, si spočítejte, na kolik přijde operátora vyřízení jednoho hovoru v poměru k platu operátora, nákladům apod. Na druhou stranu nevěřím, že výsledkem bude vyšší plat pracovníka infolinky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 05. 2003 15:46

Moc tomu neverim - kdyz ma operator problem napr se siti apod, tak prece muze byt jen rad, ze jim to zakaznik zavola... uctovat si jeste za to penize by byl vrchol!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  06. 05. 2003 19:06

Možná to operátoři zpoplatní nějakým mírnějším způsobem, než "tvrdou" minutovou sazbou, třeba jednorázovou částkou, nebo se nebude platit čekací doba na přepojení, kdo ví...ale jednou se nejspíš dočkáme i u nás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  06. 05. 2003 23:10

A to bych vsadil boty, že ti co nejmíň provolaj volaj na infolinku nejvíc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  07. 05. 2003 01:00

>> Prece jenom za pár set korun ročně tito zákazníci nemohou chtít podporu zdarma

chlape preber se. Znam x-idi co maji prepaid a provolaji 400-1000/mesic. Proc by nemali mit 24h free linku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  06. 05. 2003 19:35

Samozřejmě, že by T-mobile chtěl více peněz, apropo, dnes jsem četl na www.mobilmania.sk, že německý gigant deutche telecom musí zaplatit pokutu evropské unii, viz

Nemecký telekomunikačný gigant Deutsche Telekom čelí pokute od Európskej únie vo výške niekoľkých miliónov EUR za to, že nedodržal pravidlá bloku o uvoľnení trhu s lokálnymi telefónnymi linkami pre zahraničné konkurenčné firmy. Uvádzajú to nemenované zdroje EÚ pre svetové agentúry.
Európska komisia zverejní sumu, ktorá sa môže pohybovať v rozpätí 10 až 99 miliónov EUR 28. mája. Príslušné európske orgány podrobujú nemeckú skupinu podrobnému vyšetrovaniu aj pokiaľ ide o rozdielne účtovanie za používanie telefónnych liniek v prípade konkurencie v porovnaní s pravidelnými zákazníkmi spoločnosti.

Pro upřesnění, český T-mobile je vlastněn tímto gigantem, každý podnikatelský subjekt se snaží najít peníze ke tvorbě zisku, to je přece normální (kapitalismus).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
md  |  07. 05. 2003 10:01

nedivim se, ze si padly na hlavu, kdyz mas skopcacke jmeno (nick) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
madforit  |  06. 05. 2003 12:30

Jedine Eurotel ma operatory jen na predplacene nebo jen na pausalni programy.U ostatnich 2 operatoru se postupne vypracujete i na zvedani pausalnich zakazniku .Vim o cem mluvim.....jsem take byvalym operatorem ale ne u ET.Jinak ze sve zkusenosti musim rict,ze  dotycna slecna  svoji funkci dost nadsadila .2 roky odpovidat na dotazy deti,kteri jdou prave ze skoly a nudi se...hmmm dobra vydrz.Jinak s tim vyberovym rizenim bych to take moc neprehanel.....z mych zdroju se na infolinku dostane zhruba kazdy 7 ale jak rikam nejedna se o ET.Ale nemyslim si,ze by byl takovy zajem zrovna o ET-nastupni plat operatora ET je nizsi nez u T a O

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pacy  |  06. 05. 2003 11:21

Sestra mojí kamarádky dělá na infolince TM a vydělat se tam dá něco i 30 000 Kč za měsíc, což není zrovna špatná částka. Jako pakatel se pak už jeví, že jedenkrát ročně má možnost získat telefon zdarma. Osobně až dokončím školu, tak se chci pokusit tohle místo dostat, ikdyž je mi samozřejmě jasné, že je na tuhle práci potřeba mít silné nervy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CallMaster  |  06. 05. 2003 13:12

Tak to Ti bud keca nebo dela uz toho co odposlouchava hovory tech podrizenych, jinak na infolince nikdo nevydela 30t. Nastup na tuto pozici je kolem 15t hrubeho a zvysovani je dnes uz pomale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  06. 05. 2003 14:58

a ke všemu nemá možnost získat jednou ročně telefon zdarma...a  ty prachy - těch patnáct je odpovídajících - mám v TM pár známých...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  06. 05. 2003 11:21

Někdo se tu ptal, kdo proboha může volat na infolinku v noci? Například já. Používám phonebanking (něco jako bankéř po telefonu). Nemám čas řešit tyhle věci v práci nebo ve škole přes den, takže když přijdu domů, navečeřím se a zkouknu něco v televizi, vezmu si účty a zadávám operátorovi příkazy k úhradě. Někdy to dělám o půlnoci, někdy v sedm ráno, prostě když chci. A nevidím na tom nic divného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kukas  |  06. 05. 2003 11:03

Někoho zajímalo kolik si operátor vydělá. U Oskara v Chrudimi teď cca 75 Kč na/h.Ještě nedavno měli nástup přes 90 Kč/h.U ostatnich nevím.Jinak já dělám operátora pro banku. Všechny společnosti opouštějí Prahu a zadávají práci externím callcentrům. Např ve V.Čechách dělají lidi za méně a oni snižují náklady.U nás kolegyně na na sebe nechají řvát za 6 tisíc čistého(:o) Jinou práci nemají,tak to zkousnout musí.V Praze už operátory nechtějí dělat ani studenti.Ono taky není o co stát.Já napříklat nemůžu pochopit, jak může někdo volat ve 23 hodin o info.Jenže je to bezplatné, tak proč né(:o)A bohužel skoro všechny bezplatné linky jsou jen informační a tak operátor stejně nemůže pomoci.Je fakt, že na placené linky nám lidi bezdůvodně nevolají(:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 05. 2003 13:19

No ve 23:00 jeste spousta lidi pracuje. Kdyby ses divil pokrocilejsi hodine tak to chapu. Jinak ja volal na infolinku banky jednou (jinak celkem asi 3x za 5 let) taky pred pulnoci a rozhodne ne bezduvodne. Po mem telefonatu volal operator za par minut zpatky, ze doslo k nejake chybe a nevedeli o ni. A ze to bude fungovat za pul hodiny. A taky ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrH  |  06. 05. 2003 19:13

ja teda volam skoro vzdycky po pulnoci, nejlepe tak kolem treti hodiny. Jednak se dovolas bez problemu a hlavne mi operatori pripadaji takovy vlidnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  06. 05. 2003 23:08

Tak to asi toho nemáš moc na práci, když musíš otravovat v takovou dobu... Možná kdyby si lidi zkusily přečíst návody co k těm sim kartám dostávají, tak by nemusely volat na všechny strany... A ještě v takovou dobu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrH  |  06. 05. 2003 23:18

1) SIM kartu mam uz 6 let 2)  vetsinou resim jenom aktivace sluzeb nebo zmenu adresy na dorucovani faktur 3) pride mi rozumnejsi "otravovat" tehdy, kdyz nemaji takovy fofr, vetsinou jsou i mnohem vstricnejsi 4) od toho si snad platim 24 servis, me taky klidne vzbudi ve tri rano, ze je nejaky problem a musim ho resit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  08. 05. 2003 01:26

Ty si platíš servis 24 hodin denně? Můžu vědět jak a kdy jsi komu za co platil?  Nevim přesně jak jinde, ale u oskara si můžeš aktivovat (deaktivovat) všechny služby přes internetovou, sms nebo hlasovou samoobsluhu. Zasilací adresa se dá změnit přes net, tak kam bys volal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrH  |  09. 05. 2003 09:58

Jasne ze platim, jak v ebance, tak i u T-mobile, proto jsou tak drahy. Tak treba  deaktivovat hlasovou schranku pres web nejde, musis zavolat operatorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  10. 05. 2003 16:30

Stačí si zrušit přesměrování do hlasové schránky ##002# a už se ti tam nikdo nedovolá. A hlasovka se ti automaticky po 30 dnech deaktivuje sama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  06. 05. 2003 09:58

No sice clanek je o lince Eurotelu, ale moje zkusenosti s T-debilem jsou taky zajimave,

Nekolikrat se mi stalo,ze operatorka polozila hovor - pri opakovanych stiznostech na nedostupnost me e-mailove adresy na t-zombies- kdy me tvrdila ze u nich je vse v poradku a je asi problem v mem telefonu ze mi to nechodi.

No ale s tim tridenim zakazniku to maji podobny- me totiz volali primo z marketingoveho oddeleni,ze jim tam vybehlo moje cislo , ktere hodne casto vola na infolinku a stiznosti byly nejvice na t-zones. Jestli jim to muzu potvrdit a jestli problemy pretrvavaji . ( jednalo se o unor - totalni kolaps portalu t-zones a nefunkcnost e-mailovych adres a vzhledem k nasemu vyuzivani ve firme je mobilni e-mail nutnost) A kdyz jsem se jich ptal,jestli jsem sam kdo si stezuje nebo podle ceho to vybiraji tak oklikou rekla,ze tam hraje roli i jak dlouho jsem u operatora , co mam za tarif a kolik mesicne platim. Asi jim dochazi ze kdyz je nespokojenej dlouhodobej zakaznik s nejvyssim tarifem a vyssim mesicnim uctem ,ze asi neni neco v poradku.

Je ale fakt ze kolikrat jednaji s clovekem jak s idiotem ,kterej drzi mobil poprve v ruce- ale na druhe strane jak to maji odhadnout??

Vytizenost linek asi bude mozna klesat ( u t-debila) protoze i pres to co rikal komik Hajek, ze necekaji odliv zakazniku- coz samozrejme nepriznaji - to za ne udelal dnes Oskar . Oficialni zprava za I ctvrtleti 2003 : zisk 90 tisic novych uzivatelu, Celkovy pocet 1,27 mil. Rust trzeb : o 50% ( na 2,25 mld Kč)

No ruzove kralovstvi asi neni tak ruzove a nebyt toho spolknuti gigantem T-mobil, tak jsme dnes mohli mit slusneho operatora , kterej neni tak hamiznej a dokaze pruzne reagovat na konkurenci ( tarify GPRS jsou fakt nemozny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 10:22

Vidis, a ja jsem presvedceny, ze ten clanek o infolince ET neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 10:40

Ty mas COLT 1911A1?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 10:43

Origos Colt ne, jen jeho klon  ... proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 11:18

Jen,tak se ptam,protoze mas takovy nick.A co s tim strilis?IPSC nebo mirenku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 11:32

Neprispusobive obyvatelstvo  ... ne vazne, co se tyce strelnice, tak spis tu mirenku (alespon zatim) ... ovsem na (vybrane) zavody jezdim opravdu jen velmi prilezitostne (musi mi sedet discipliny, pocasi a hlavne musi se mi chtit  ), takze ze bych se snazil si vystrilet nejake tridy, to fakt ne ... a samozrejme to obcas (hlavne vecer a v noci) i nosim venku

Je to zde silny OT, tak jestli chces pokracovat, mail mas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 11:58

Tak to ja zavodne IPSC jezdim po EXTRALIZE a MP.Celkem me to bere a hlavne je to dobra odreagovacka)Nosit to nenosim,protoze kdyz by k necemu doslo,tak by to protivnik asi tezce rozchazel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 12:12

Ale to me to taky bavi   ... btw neuvidime se nakonec v sobotu na te akci LEXu?  I kdyz to asi nebude nic pro Tebe, to nejsou zavody v tom pravem slova smyslu, tam jde spis o to se hlavne dobre pobavit

Co se tyce toho noseni - proto to ja naopak nosim ... kdyz uz by k necemu nedejboze doslo, je mi mnohem milejsi, kdyz to bude tezce rozchazet ten protivnik co mne napadl nez abych to odnesl ja nebo moje rodina  ... ale fakt uz jsme uplne mimo misu, na tohle nam totiz zadna infolinka nepomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 05. 2003 15:02

myslim ze je o ET, nebot v clanku pisou neco o volani na linku pro predplacenkare, no a pokud vim tm ma 4603 infolinku pro vsechny (+zvlastni pece o vyznamne zakazniky, ale to jsem nepatri), oskar ma infolinku jen pres den, takze je to vcelku jasne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  10. 05. 2003 07:15

T-Mobile take ma jinou infolinku pro Twisty a jinou pro pausaly, jen to tolik nezduraznujou a neni to tam rozlisene cislem, ale rozlisuje to az ustredna podle tarifu (ostatne stejne jako u ET - zkus si z Go zavolat *11, taky Te to neposle na pausalni infolinku, ale zase jen na Go-linku jako bys volal *88).
Co se tyce Oskara, je to jasny urcite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  06. 05. 2003 10:56

Asi nebudes patrit mezi nejslusnejsi lidi, kdyz ti operatorka zavesila....tak si laskave uvedom, ze operatori za to, ze v siti neco nefunguje NEMUZOU!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DarkWeb  |  13. 05. 2003 00:12

Operátoři (alespoň co vím o T-M) musí vést záznamy o každém dotazu, i když tam zavolá ožrala pro pobavení. Je prý velmi zajímavé, když vám ten samý člověk zavolá druhý den s nějakým dotazem, prohlížet jeho předešlé záznamy. Rozšířeným vtipem je "Tak co, jak jste se z toho vyspal ?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robsn  |  06. 05. 2003 09:38

Taky dělám operátora a jsme hodnoceni podle množství hovorů. Samozřejmě je jasné, že hovory jsou odbyté, ale když to tak chce šéf a jsou taková kritéria. Osobně se snažím provádět hovor vždy profesionálně a nedívám se ani tak na čas, jako spíš na spokojenost zákazníka. Sice se občas nevyhnu káravým pohledům šéfové, ale  je to podle mě priorita.

ROB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 05. 2003 13:09

Na tom neco je. Me se uz dvakrat stalo, ze po delsim hovoru s infolinkou (slo o slozitejsi problem dost oborneho technickeho razu) zazvonil po nekolika minutach telefon a nekdo od operatora se ptal, jak jsem byl spokojen s urovni infolinky a zda se podarilo problem vyresit. Odpovedel jsem (po pravde) ze jsem spokojen byl a ze prave diky tomu, ze si operator udelal cas na reseni problemu a nesnazil se to v rychlosti odbyt, doslo k vyreseni problemu k me plne spokojenosti. Snad za to ten operator dostal aspon pochvalu. Opravdu se snazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrvvv  |  06. 05. 2003 17:35

Právě dneska známá ode mne chtěla abych ji zrušil její nahranou zprávu na hlasovce u T-mobilu, tak mi dala mobil ja jsem zavolal na infolinku a tam mi řekli že zprávu znovu nahrát lze pouze tím že hlasovku deaktivují a pak hned aktivují a že to bude travat zhruba tak 30 minut. Po zavěšení se mi ozval automat jak jsem byl spokojený s vyřešením problému, s ohledem na to že mi řekla že se to projeví až po 30 minutách tak jsem zavěsil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIKE  |  06. 05. 2003 09:33

Osobne mi v clanku chybi jedna podstatna informace . . . kolik za to berou? Nebo ze by to delali z lasky ke svemu operatorovi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 09:41

Jsem presvedceny, ze to patri k tem informacim, ktere podlehaji mlcenlivosti ... ale muzu te ujistit, ze ja bych tuhle praci za ty prachy nedelal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  06. 05. 2003 10:28

To bych taky rád věděl. Aspoň zhruba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KIKI  |  06. 05. 2003 12:04

Cesky Telecom Ostrava - základ 12 700, Ústí nad Labem a České Budějovice 13 700, Praha 15 700

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  06. 05. 2003 14:20

... jeste uved po jake dobe. 15 700 v pze nastup neni ani omylem. afaik je to 10 + pokuta 10, pokud od nich odejdes do 6 (12?) mesicu od doby, co Ti dali takovy to skoleni, kterak nezblbnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  06. 05. 2003 21:09

V Chrudimi u Oskara je nastup kilo hrubyho na hodku, pocet hodin je u kazdyho ruznej, ale da se kolem 12-13t mesicne zacit i pri skole. Pak jsou premie, jednak za to jak praci odvadis a pak pohybliva slozka za aktivaci sluzeb, musis treba 5% lidem zaktivovat sluzbu a oni ji musi vyuzit do mesice (GPRS, roaming...), pak jsou i revenues a vubec ta slozka nad ten zaklad je dost pohybliva od toho jak ses ukecanej a mas stesti. Jiste, sim karta a 400min mesicne ve vlastni siti zdarma, kdyztak i starej telefon, nebo si muzes pucit i novej telefon pres vikend, abyses ho naucil ovladat a pak vedel wo co go kdyz se nekdo zepta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  06. 05. 2003 22:59

Dělal si tam, to je vidět, ale už tam nejsi. To je taky vidět... Časy se mění a s ním i procenta i hrubý hodinový příjem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  06. 05. 2003 09:30

Mne by opravdu zajimalo, jake informace si operator o zakaznicich vede. Mel jsem moznost videt databazi infolinky jedne soukrome firmy a tam byly poznamky jako "Velmi arogantni", "Porad jen prudi" apod., docela jsem valil oci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kotě  |  06. 05. 2003 09:52

Ano, to je pravda. Operátoři zapisují poznámky k účtu volající osoby - JAKÉKOLIV !!!! Občas se u těchto poznámek dá dobře pobavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hejk  |  06. 05. 2003 10:09

Ono to neni jen jekési sbírání "vedlejších" informací, ale operátori, který s nim mluví za nejaky cas to dost pomuze si udelat snazsi obrazek o klientovi a jít k němu už s určitým přístupem, resp. s očekávámí, že může nastat "Velmi arogantni". Urcite byto nemelo slouzi jako predsudek "Vy jste tady zase?", to urcite ne. Zaznamy se o hovorech se vedou snad skoro na vsech Call centrech. Zabavne to nekdy je, to urcite...ale nesmi to byt az moc zabavne. Pokud se dostene klient do soudni pře (ne kvuli tem poznamkam), je moznost aby byly tyhle zapisy predvedeny také u soudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Synátor  |  06. 05. 2003 16:16

Tak tak, a také hovory,  které se všechny nahrávají ...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KIKI  |  06. 05. 2003 11:48

Je to přesně tak, přes rok jsem pracoval na infolince Českého Telecomu a do poznámek k danému hovoru jsem zapisoval " zda byl zákazník vulgární apod."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  23. 05. 2003 08:03

hm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  06. 05. 2003 09:28

...jak jednou nešly u Oskara asi 1,5 dne esemesky. To byl malej fofr pro operátory : "Omlouváme se na odstranění závady se pracuje děkuji nashledanou." Ale už se jim to naštěstí znovu nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PYROman  |  06. 05. 2003 09:19

Fakt bezva clanek. Mnohe jim opravdu nezavidim... 8 hodin poslouchat neci problemy - to je na psych. lecebnu .-(

Zajimalo by me, do jake miry ji dokazala prace ovlivnovat i jeji osobni zivot... Mate 5 min pred koncem a jeci po vas nejakej zakaznik. Logicky se musi usmivat, ale domu si to stejne donese... Zajimalo by me, zda-li se pak usmiva na manzela atd..., nebo jsou tak dobry, ze to jde mimo ne: (pochybuju)

Skoda, ze se nezmila vic o te segmentaci zakazniku - treba take o tom, ze jeste nez zvedne Vas hovor, tak vidi vse potrebene o Vas.

V praxi by to chtelo zjistit - co "vse potrebne muze videt" - namet na dalsi clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martian  |  06. 05. 2003 13:30

...

Skoda, ze se nezmila vic o te segmentaci zakazniku - treba take o tom, ze jeste nez zvedne Vas hovor, tak vidi vse potrebene o Vas.

V praxi by to chtelo zjistit - co "vse potrebne muze videt" - namet na dalsi clanek.

tohle je ta nejdrazsi informace, kez bych vse o svych zakaznicich vedel predem.

Martin

http://www.euroholiday.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  06. 05. 2003 09:11

Asi největší problém je, přesvědčit operátora že má někde opravdu nějakou chybu. Například když mě nešly jen příchozí hovory a příchozí SMS tak mě ženská na infolince pěknou dobu přesvědčovala, co všechno určitě dělám blbě. Víceméně ze mě chtěla udělat vola, který neumí ovládat svůj mobil.

Ale jak čtu ten rozhovor tak se nedivím. Ono těch blbů co neumějí ani poslat SMS tam asi volá většina..

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  06. 05. 2003 10:19

To je problém, ale pokud jestli jsem si jistý, že něco nefunguje jak má, a nevysvětlím to po telefonu, raději zajdu do podnikové prodejny, kde je i servis (ET - OVA, Zábřeh), a u přepážky má ten pracovník servisu možnost otestovat téměř cokoli, a když už neví, zase volá "přátele na telefonu", kteří jsou vždy k dané věci fundovaní. Vím, co říkám, protože mi řešili už hodně detailní věci, a vždycky došlo k nápravě, nebo k návrhu řešení, které jsem mohl a nemusel přijmout.

Nedávno mne mile překvapili, když bylo vhodné kvůli jistým potížím s telefonem přehrát firmware, tak v rámci záruky to vyřídili do týdne (mají přeci 30dní, takový Carrefour nebo Globus lhůtu pro reklamaci využijí do posledního dne! Šupáci.), a to jenom proto, že to momentálně nešlo řešit na místě do pěti minut a musel se telefon zaslat do Brna. V čekací době nám byl zapůjčen proti vratné záloze 2tis. náhradní mobil (N3210).

Ale chci tím říci, že operátor zvedá 95% hovorů od lidí, kteří neumí ani s mobilem zacházet, protože telefony má stále více technicky nezdatných lidí. Vidím zde analogii jako pracovník systémové podpory webových aplikací. Přibývá stále více lidí, kteří chtějí ty technologie používat, nebo již musejí, ale nemají ani základní znalosti, jak inet funguje, jak používat browser a pod., a mnozí dokáží udělat velmi nepříjemný vítr přes celé vedení firmy, a pak to jde do prémií, protože šéf nemá čas, a to chápu, se tím zabývat, přesto musí vyhovět klientovi. Ale jsou naštěstí i příjemní lidé, se kterými můžete mluvit i velmi neformálně. Když někdo zavolá, a jedná konstruktivně, je celou problémovou věc možno přesněji identifikovat a rychleji vyřešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubak  |  06. 05. 2003 08:58

Jednalo se o Troskara )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
znalec  |  06. 05. 2003 08:29

jelikoz slecna pouzila vyraz "konzultanti na znackovych prodejnach", tak jde o eurotel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 05. 2003 08:04

Já jsem už je to pár let pracoval u nejmenované banky na Collection a jedna z možností jak se prachy vymáhali byla telefonicky,takže si dovedu představit jaký magoři na infolajny volaj, vedle nás bylo oddělení péče o zákazníky nebo jak to u banky nazvat... no ale zase většinou byla sranda  Co si dokážu živě vybavit, jaký hovada volaj v noci a to hlavně na bezplatnou linku (v tom má výhodu T-mobile,že ta jeho moc znát nejni). No jó no,ale nadávat se mu nesmělo,s telefonem musel dřív prásknout zákazník  .

PS. Ale jinak vím přesně u jakého operátora ona "tajná" pracovala.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 08:10

Ad PS: To je myslim uplne jasne ... jen o jednom operatorovi je vseobecne zname, ze ma jinou infolinku pro prepaidy a jinou pro postpaidy a stejne jako jen o jednom je zname, ze vyhodnocuje a smeruje volajici podle charakteru predchozich dotazu ... a naslo by se tam tech urcujicich znaku urcite jeste vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 05. 2003 12:19

To smerovani podle charakteru predchozich dotazu me vyhovuje. Potreboval jsem parkrat vyresit dost specifickej problem a jsem rad ze kdyz zavolam na infolinkun nikdo se mi nesnazi vysvetlit, ze neumim zachazet s telefonem ale muzeme se rovnou bavit o podstate problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 12:24

Plny souhlas ... pakarna ovsem je, kdyz jsou nahodou zrovna pretizeni a clovek prepadne treba az na infolinku pro prepaidy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 05. 2003 12:20

To smerovani podle charakteru predchozich dotazu me vyhovuje. Potreboval jsem parkrat vyresit dost specifickej problem a jsem rad ze kdyz zavolam na infolinkun nikdo se mi nesnazi vysvetlit, ze neumim zachazet s telefonem ale muzeme se rovnou bavit o podstate problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  06. 05. 2003 20:40

no ja uz mam u OSKARA nalepku problematickeho GPRSistu;o). Totiz jsem volal z nejakym inym problemom nez GPRS (ktere se mi sere posledne tydny) a operatorka si rejpla ze co jak mi funguje GPRS. To se mi fakt nelibilo, myslim ze devnka ledvaj vi co je GPRS, IP adresa, ping a pod ....

navyse mam podezreni ze si tam pisu, "stupen otravnosti" zakaznika, nebo tak neco. V poslednej dobe na me reaguji dost spatne.Pritom sa snazim byt slusny,ale nemam rad ked zo mna robia blba. Vysvetlim problem 1krat, 2krat (zacinam se dozadovat prepojeni na technicku podporu) a po 3krat ji reknu ze tomu moc nerozumi a at me rychle prepaja ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  06. 05. 2003 22:40

No tak tomu asi opravdu nerozumíš, když tam kvůli ňáký blbosti otravuješ 3x. Já mám oskara 2 roky a na Oskarlinku jsem volal 1, když jsem si nechával aktivovat Data a Fax (což přes samoobsluhu nejde)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
whispp  |  06. 05. 2003 23:23

Jsem úplně stejnej případ a souhlasím s tebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  07. 05. 2003 00:38

frajirku zajimalo by me jak mam asi restarovat GPRS profil u operatora? Chcem videt ako svojimi modrymi ocami zpusobis zlepseni PINGu z 3000 na 1000;o)) Neresim blbosti na infolince .....

BTW: DATA + FAx by malo ist aktivovat pres web ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  08. 05. 2003 01:19

Frajere, jestli aktivuješ Data Fax přes web, tak seš dobrej hacker . Zavolej si na Oskarlinku a zeptej se operátora . A nebo radši ti trošku pomůžu, když jsi takovej exprd. Když si aktivuješ data a fax, tak ti operátor musí přidělit datový a faxový číslo, bez toho to nejde a sámoška ti to prostě neudělá... Ale všichni nemůžou vědět všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 05. 2003 11:53

2Majkl: No ale je zajímavý,že já sem si aktivoval Data&Fax přes web a přidělilo mi to numera na data  777 53 88 xx a na fax 777 43 88 xx  Nevzpomínám si,že bych kvůli tomu volal na oskarlinku .

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pif  |  08. 05. 2003 12:23

Aktivovat DATA/FAX lze jedine přes operátora! 14 dní stará zkušenost.

PiF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  09. 05. 2003 15:56

lamoide ... jde mi o to ze GPRS jde aktivovat pres web. ani nevim jak se to menuje a nemam cas se logovat tam ... abych ti to zistil ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hejk  |  06. 05. 2003 09:40

No tak ja tam dokonce jeste pracuju, pokud se tedy jedna o Collections v GE Capital , no sranda to je, kdyz tam nesedis jako trubka pres celej vikend pri nadhernem počasí. Jinak jeji pocet hovoru bych docela bral, ja osobne mam kolem 260 za 8 hod. smenu. S tou "trvanlivosti" ma pravdu, tahle prace se opravdu neda delat delsi dobu. Clovek z tech cizich výlevů časem degeneruje a prace ho nebavi, o narocnosti ani nemluve. Btw. nevolal jsem nekomu z vas treba kolem nedelniho obeda kvuli 105,- korunám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 05. 2003 11:04

2Hejk: Ano pracoval sem v GE Capital v BB Centru  .

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karasek  |  06. 05. 2003 13:49

Jo ? A je tam pani Sinkulova ? Tak je vsechny pozdravuj tam, hlavne ty co tam vymysli akorat koniny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rob  |  06. 05. 2003 21:05

Neboj, porad tu pracuje :o)

Jooo vyridim...a nebo vis co?...poslem ti rovnou upomínku  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Synátor  |  07. 05. 2003 01:28

To tezko, ja bych si totiz od GE zadnou pujcku nikdy nevzal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hugoboss  |  07. 05. 2003 07:54

A řekni mi, proč by jsis nevzal půjčku u GE? Je to jediná banka,která Ti bez jakýchkoliv průtahů poskytne rychle peníze, na co chceš!Jsem s ní naprosto spokejený!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kisch  |  01. 06. 2003 17:54

Ja bych si pujcku i vzal, kdyby mi i dali. Mam u nich ucet a potreboval jsem 75000,- Ale asi se jim zdalo 26000 cistyho na potvrzeni o prijmu malo. A taky jim vadilo, ze nemam domu pevnou linku a mobil neberou jako telefon. Tak jsem si pujcil od nasich a bez uroku.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 05. 2003 15:33

2Synátor: Proč né půjčku od GE? Já sem se teď o tom informoval, KB mi nechce půjčit - důvod neřekli. ČS nepůjčí nejsem klient, Raiffeisenbank taky bez důvodu nepůjčí.... Ochotná je ČSOB, úrok 12.5% ročně a GE s 16% (Express půjčka) .....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  06. 05. 2003 17:09

Taky sem u GE. Jen bych chtel rict ze tuto "spinavou" praci delaji vecinou studenti VYSOKYCH skol a vecinou slysej nadavky ktere smeruji na top management.

Jinak GO linka je super!!! Jsou tam profici. A kdyz sem jednou potreboval takmi dali i cislo na Linku bezpeci. Fakt super lidi.

GOOD LUCK operatori....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Synátor2  |  07. 05. 2003 01:30

Ano, na tech se totiz nejvice usetri

A udelaji vice jak plne uvazky ze ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  06. 05. 2003 22:50

260 hovorů za 8 hodinovou směnu? Dej se do kupy, kolego, vim co je v lidskejch silách zvednout za 8 hodin. To je víc jak 32 hovorů za hodinu, což by znamenalo, že odbavíš ani né za 120 sekund každýho zákazníka. Za ten čas bys ho ani nestihl pořádně pozdravit, natož mu něco vysvětlit... Jako že na collections krátký hovory nejsou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 05. 2003 15:20

2Majkl: Na Collection tehdy bylo nutné mít min. 20 hovorů za hodinu (a nebo 25 teď nevím,ale 25 bylo asi na zákaznický lince...). Za den sem měl cca 130-170 hovorů. Makalo se 6,5hod ...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  06. 05. 2003 07:49

OskarLinka pro firemní zákazníky je 800 77 22 77 a ne 800 77 77 00, čili v souhrnu:
OskarKontakt: 800 77 77 77 - noví zákazníci
OskarLinka: 800 77 00 77 - stávající zákazníci, podpora
OskarBusinessKontakt: 800 77 77 00 - noví firemní zákazníci
OskarBusinessLinka: 800 77 22 77 - stávající firemní zákazníci, podpora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  21. 05. 2003 02:14

Inu OSKAR je prostě super! Ještě že v těch samejch sedmičkách neni vůbec bordel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  06. 05. 2003 04:25

.. Oskari linka v noci nejedem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 06:44

Ja bych rekl,ze je to T-debile,mel jsem ho pet let a scenar hovoru z operatorem byl naprosto totozny jak je popsan v rozhovoruAle musim rict,ze jsem mel jeden dvohodinovy rozhovor a operator mi nebyl schopen podat pozadovanou informaci o fakture stare ctyri roky,kterou chteli po me zaplatit a vyhrozovali me ruznyma penalama,kdyz nezaplatim,ale podat informaci to NE!Jen platit!Takze o tom situ tezce pochybuji,spise me to na infolince pripada,jako by tam nabraly chovance z lecebny z Velehradu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-Mobile user  |  06. 05. 2003 08:00

Se divim ze se s tebou vubec bavili kdyz mas 4 roky nezaplacenou fakturu. Z takovych zakazniku jako jsi ty maji urcite radost. Urcite mas plnou hubu ze prejdes jinam a pritom nemas ani na fakturu za dve stovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 09:23

Tak to jsi uplne vedle.Faktury jsem uhrazoval pravidelne a ne za dve kila,ale pokazde okolo litru,takze zadna socka.A jako obvykle s v T-debile sekli a fakturavali me neco,co bylo davno zaplacene a dokazal jsem jim to slozenkama.A az po mesici zkoumani me dali za pravdu,ze se nemeli pravdu.Nemit slozenky tak jsem totalne v pr.... a platim jak mourovaty.Holt obycejneho cloveka sejmou pokazde,ikdyz nemaji pravdu,jen kdyz se jim namane.A plnou hubu o tom,ze prejdu nemam,protoze jsem presel hned po tomto co me provedli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  06. 05. 2003 13:27

Re: Tak to jsi uplne vedle.Faktury jsem uhrazoval pravidelne a ne za dve kila,ale pokazde okolo litru,takze zadna socka.
__________________________
Mám si připadat jako socka, když platím faktury za 200,-?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 13:48

Nebylo to mysleno na nikoho,byla to jen reakce na to jak napsal na muj prispevek T-Mobile user tento prispevek:
Autor: T-Mobile user Datum: 6. 5. 8:0
Titulek: Re: Takze takhle pracuje .... Odebírat reakce:
Odpovědět

Se divim ze se s tebou vubec bavili kdyz mas 4 roky nezaplacenou fakturu. Z takovych zakazniku jako jsi ty maji urcite radost. Urcite mas plnou hubu ze prejdes jinam a pritom nemas ani na fakturu za dve stovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PUR AKTIV  |  07. 05. 2003 03:46

Ano, určitě !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kn  |  07. 05. 2003 08:49

Ja platim u oskara pravidelne kolem 40kc . Mam "slysim vas" a na tech par smsek mi to staci... Na volani mam sluzebaka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  06. 05. 2003 10:03

Je to T-Debile. Ahoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RTD  |  06. 05. 2003 10:20

Momentík, já myslel, že se Mobi minulý týden slavnostně zapřisáhl, že na Mobilmanii už nikdy, ale opravdu nikdy nevkročí, protože potlačuje svobodu projevu tím, že maže vulgární příspěvky...???     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RTD  |  06. 05. 2003 10:24

Vlastně ne, až teď mi to konečně došlo - Mobi je ta operátorka infolinky, která se pak odreagovávala po vyčerpávajících směnách na Mobilmanii! To by vysvětlovalo:

1) Nesnášenlivost vůči Téčku. (A to bych se nedivil, protože na infolajnách toho holky musej hodně vytrpět, takže dřív či později začnou nenávidět zaměstnavatele.)

2) Ten comment "Je to T-Debile."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  06. 05. 2003 10:26

Taky se prece hned zacly uzavirat sazky, jestli to vydrzi ... mel jsem pravdu - nevydrzel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neznámí  |  06. 05. 2003 11:57

 Kdybys platil vcas  a jesli na to mas tak si pak nemusis stezovat na nejakou operatorku!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 13:06

Platil jsem vse inkasem,takze jsem to platil presne tak jak si sasci u T-debile poslali fakturu do banky.Je to proste banda fasistu co okrada lidi.Nic vic nic min.A ten slavny Hajek,to je opravdu dilo k pohledani))Vetsiho slyzouna jsem nevidel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biermann  |  06. 05. 2003 13:16

A neprotirecis si nahodou? V jednom prispevku rikas, ze si jim to dokladal slozenkama (cili placeni na poste) a v dalsim prispevku zas rikas, ze si platil inkasem. Muzes to nejak vysvetlit? Je tu neco co mi unika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  06. 05. 2003 13:27

Za slozenku se povazovat i vypis z uctu,ktere jsem jim predlozil.Po zkusenostech je schovavam pet let v krabici na boty,je to sice hromada,ale vyplati se to,jinak bych totiz platil k skoro sedum litru dvakrat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
biker  |  06. 05. 2003 16:02

Můžu taky potvrdit. Mě taky okradli, sice jen o 200, trapně a pěkně okatě. Stejně sem to zaplatil a nic nereklamoval. Teď toho lituju.

Naučtovali mi o 200 SMS vic. Ja si ale všechno píšu (hovory, data, sms atd.), takže mi to bylo hned jasny, že jsem se nespletl, ale oni. Všechno ostatni sedělo. Jenže oni mi tuhle fakturu s vyučtováním ani neposlali. Faktura přišla až upomínkou po 2 měsících a vyúčtování ještě později....   Volal jsem teda na infolinku ať mi řekne kde to vzali. Když jsem jí řekl, že je to blbost, že si to píšu, řekl, že jsem se musel splíst. Pořád sem do ní ale hustil svoje a ona mi řekla: "JESTLI JE TO PROM Ě TAK DŮLEŽITÉ, KDYŽ TO MUSÍM STEJNĚ ZAPLATIT....."

TO UŽ JSEM TO PSYCHICKY NEVYDRŽEL........PŘEŠEL JSEM K OSKAROVI. PODLE MĚ TAK můžou NENÁPADNĚ OKRÁDAt KAŽDÉHO. MŮŽE TO BÝT PO DESETIKORUNÁCH A TO SI NIKDO NEVŠIMNE.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  07. 05. 2003 06:37

Me tak ojebavali na SMS Paegas info,pokazde jsem mel ve fakture cca 8-12ks,ikdyz jsem je vubec nepouzival a kdyz jsem to chtel reklamovat,tak me rekli,mate podrobny vypis?Ja rekl,ze nemam a bylo vymeteno.Vypis stoji cca 75,-Kc a tech 8-12 sms cca 30,-Kc takze se me stele vyplatilo,kdyz me ojebavali a to same delali i brachovi a tatikovi co meli partner karty.Tak jsme to uz nechteli snaset a presli jsme ke konkurenci.A ted si nestezujiA verim,ze nejsme jedini a ono se to nazcita na tom poctu zakazniku a jde to do milionu.Tak takovy je slavny T-debile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynecheck  |  08. 05. 2003 15:09

Musim dat za pravdu PUREmu, cirka pred 4 lety meli problemy s bankou a taktez chteli zpetne (pul roku) zaplatit fakturu ktera byla OK. Slozenky bohuzel neskladuju tak sme pres bankerku dohledali udaje a ona je sama kontaktovala a vse se vyresilo. (mam takovej dojem ze i nakej omluvnej dopis prisel)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  09. 05. 2003 13:24

A myslíte, že se vám to u Oskara nestane? Kamarádovi takhle přišel účet, kde na podrobném výpisu měl několik hovorů se svou přítelkyní, které se z ani technického hlediska nemohly uskutečnit, protože podle výpisu jich bylo víc po sobě, přičemž mezi nimi byla pauza jedna vteřina...A když to máte na podrobném výpisu, dokažte svému operátorovi, že jste tento hovor nebo SMS neuskutečnil.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WAMozart  |  13. 06. 2003 16:42

No tak podle toho co píšeš je jasné co jsi za magora, jsem operátorem v T-Mobile a takových řečí jsem slyšel spousty. Z vlastní zkušenosti: v 99,99 procentech případů se prokáže že chyba není na naší straně. A kdybys platil pořádně a inkasem a měl všechno OK tak nemáš 4 roky nezaplacenou fakturu. A nějaký řečičky že jsme všichni fašisti ti to neomluví. A navíc se kontroluj co píšeš nebo Tě zavřu do koncentráku za osobní urážku debile. WAMozart

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  06. 05. 2003 12:05

On za to operator nejspis nemohl. Nemaji k dispozici vsechny informace. Ja sam jsem se ptal na infolince na neco ohledne uctu a operator se skutecne snazil pozadovanou informaci najit. Nepodarilo se mu to a doporucil mi navstivit primo ucetni centralu (shodou okolnosti bydlim kousek od ni). Ani tam ale pozadovanou informaci nemeli k dispozici. Proste nemaji pristup ke vsem datum. Bylo potreba podat pisemnou zadost s tim, ze to musi zjistit nekdo s vyssim opravnenim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
biker  |  06. 05. 2003 16:05

Tak tomu říkám tolerantní zákazník. Ty jsi tak trochu flegmatik ne hochu? Aby tě pak vyšší instance neposlala třeba za papežem........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  06. 05. 2003 17:52

Já myslím, že se spíš na věci umí podívat z několika úhlů pohledu, nikoliv jen z toho jednoho - "omezenýho"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skywalker  |  06. 05. 2003 21:46

covece ony ty trzni vztahy jsou predevsim o tom, ze jim neco platis and they deliver.

byt empaticky k druhym je fajn, ale ne kazdy ma cas na to divat se na vsechno z "ne-omezenych" uhlu pohledu, chapat neci problemy s billingem, s prasackymi SQL skripty, ve kterych se uz nikdo nevyzna, s pristupovymi pravy atd.atd. jako vyse popsany ochotnik. 

navic brand equity T-mobile dostala vloni tak na prdel, ze s nejakou empatii zrovna mohou asi jen tezko pocitat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 05. 2003 07:57

2Mirek: Oskarlinka jede nonstop, blokoval sem ztracenou SIMku v 5 ráno  Takže tam někdo je i v tuhle nekřesťanskou dobu

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  06. 05. 2003 08:30

A na jaky cislo jsi volal??? Ja vzdycky musel cekat do 8...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 05. 2003 09:02

Normálně na *077 z mýho mobilu, simka byla matky. Takže sem musel naťukat moje heslo a pak říct její

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  06. 05. 2003 14:46

tak to si tam chytnul u oskara touhle dobou akorat tak
operatora a operatorku, ktery si to rozdavali v rannich hodinach a jen tak mimochodem pro srandu ti vzali hovor...
jinak si to nedovedu predstavit, protoze osky info nefacha pres noc.
Sam jsem se pökousel volat na infolinku kolem 4 h rano po tahu, kdy jsem chtel bloknout ukradenou simku (v ukradenym mobilu)
a nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  06. 05. 2003 17:44

No ze se ti to nepodarilo ve 4 rano po parbe, to se ani nedivim
Me kolikrat nejde ani napsat sms-ka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  09. 05. 2003 22:05

me takhle kolikrat nejde ani najt telefon. A jednou jsem ho i nekde vytratil:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  06. 05. 2003 19:28

Na Oskarlince jsou i v noci jen kvůli hlášení ztraty SIMky nebo problémů se sítí. Dá se tam dostat normálně z  menu na *077. Na problémy se sítí slouží zelená linka 800171939 a jsou tam nonstop (resp. po zavíračce normální infolinky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  07. 05. 2003 09:29

ET!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonic  |  07. 05. 2003 09:46

Vazeni, kazdeho kdo tady bude nadavat na info linky bych posadil na tyden k telefonu, aby musel zodpovidat nesmyslne dotazy nasranych zakazniku. Zrejme si myslite, ze zavolat na infolinku, nadavat tam a delat machra jenom kvuli tomu ze vas nemuze operator poslat doprdele je strasne hrdinstvi. Jenom to ukazuje na Vasi nizkou inteligenci. Sonic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  07. 05. 2003 12:00

Reknu ti to asi tak,pokud mam problem a operator nezna odpoved a stale mi opovida jednou vetou dokola,ze nema informace a pritom chodi faktury s penalama z prodleni,ale operator nema informace proc.Tak chci spojit na nadrizeneho a tem mi dalsi hodinu rika to same a kdyz chci spojit na nejakeho debila co je pod tim podepsany nejaky LONGO,tak prej na neho me nikdo nispoji,tak jim nadan do debilu a polozim to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  07. 05. 2003 18:31

Nechapu jak Ti s temahle nervama nekdo vubec moh dat zbrojak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asas  |  09. 05. 2003 22:48

Co tady placete nad fakturama ta slecna delala u nas na *88.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  09. 05. 2003 20:43

Jede.. jen musis vedet, na jaky cislo volat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor