S cenami tarifů Češi spokojení nejsou, ale operátora měnit nechtějí. Vědí, že by si nepomohli

Názory k článku

Vestor  |  29. 08. 2018 07:19

Člověk musít pořád smlouvat jak na bazaaru nebo hledat firemní nabídky po známostech, aby se dostal na trochu rozumné ceny. Zajímavé že v zemích s trojnásobnými mzdovými náklady mají poměrně nízké ceny normálně ve veřejných cenících.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (22)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mikiqex  |  29. 08. 2018 07:23

Taky bych chtěl takové zákazníky. Jejich nadávání v hospodě by šlo mimo mě, na rozdíl od jejich peněz. Lidé rozhodují svými peněženkami, ne stížnostmi, takže dokud platí, není na operátory žádný tlak na změny k lepšímu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
alien.cz  |  29. 08. 2018 07:55

Citace: "Nejpozitivněji ceny hodnotí mladší uživatelé ve věku 15–34 let."
Tak to tady v diskusích bude nejspíš samý penzista s jednou výjimkou, co potvrzuje pravidlo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ryo2  |  29. 08. 2018 08:26

Tak ono přejít není kam. Normálně se k jiným lepším cenám nedostanete. Já přešel od t-mobilu k o2 pod firemní tarif, ale i tak hodnotím cenu jako žádná hitparáda. Mám 10gb za 440kc a nevýhodné volání (naštěstí moc nevolam). Nevím o žádné pro mě výhodnější nabídce, máte-li typ, tak sem s ním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bigt  |  29. 08. 2018 08:30

Jak za komunistů, všude samé podpultovky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2018 08:43

Cituji: ...reprezentativním vzorku pěti set respondentů z internetové populace Českého národního panelu starší 15 let....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
imaster  |  29. 08. 2018 08:50

Přesně tak, není kam přejít. Ceníkové ceny vice méně na korunu stejné a navíc mi z důvodu žádného signálu vypadává z volby Vodafon. Doma a na chalupě nemám signál. Tak jsem si na retenčním u T mobilu vysmlouval 100min+100 sms a 10GB dat za 299 a jsem spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziki  |  29. 08. 2018 08:56

"Přesto jen zlomek z nich uvažuje o změně operátora. Možná právě proto, že u konkurence s velmi podobnou nabídkou i cenami by si nijak nepomohli."
Obávám se, že s tímto přístupem se český mobilní trh z bahna bohužel asi nikdy nedostane . Kdyby lidi nebyli líní a byli schopni změnit operátora i kvůli malé úspoře nebo jen z principu, tak to by byla teprve páka na operátory narozdíl od bezzubého ČTÚ. Kdyby měli operátoři velkou fluktuaci zákazníků, tak to by je snad dohlano něco dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mol191280  |  29. 08. 2018 09:01

Jestli se objeví 4. operátor, jdu k němu jen z principu, i kdyby nabídl stejné ceny jako jsou teď. Nějak musím dát najevo svůj nesouhlas s naší kartelovou trojici! Jsou to zloději a já se nenechám okrádat! Jinak dnes se vyhýbám mobilu a preferuji volání přes VoIP, abych nepodporoval ty zloděje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 08. 2018 09:10

Máme rok 2018 a šedivky a virtuálové bez LTE, bez platby a přehledu o službách bez aplikace do mobilu a při předprodeji tarifů i bez faktury na jméno opravdu nikoho nevytrhnou. Do toho zkouší operátoři divadlo s cenou rozpočítaný za jednu minutu jenže u tarifů ideálně pro rodinu za xxxx,-Opravdu fakt nic nového.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dave7777  |  29. 08. 2018 09:20

Český národ snese hodně! Operátoři to vědí tak proč se nepakovat??? Já bych udělal to samí ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  29. 08. 2018 09:22

Graf se dá ale také vyložit tak, že většina (51%) není s cenami nespokojená, takže nadpoloviční většině ceny nevadí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  29. 08. 2018 09:35

S cenami tarifů Češi spokojení nejsou, ale operátora měnit nechtějí. Vědí, že by si nepomohli.
------------------------------------------------------------------------------------------------Přesně tak .Proto ty České Šmejdy na komunikaci nepoužívám .Jsou jiné možnosti, kdo hledá, najde !Radit nebudu, kvůli blbečům, co jim to vadí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 08. 2018 09:40

Naposledy když jsem se hádal s operátory že nechci neomezenej tak to vypadalo jako na nějakém arabském tržišti..... A stejně vždy dávali nabídky nahovno.... Asi jsem nebyl tak atraktivní s jedním číslem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
intago  |  29. 08. 2018 09:50

Jsem vyjímka, spokojený jsem. Mám staré Tesco a za 247.- mám VPN, což je 99% hovorů a 7,5GB.
Ale to není nic proti chlápkovi, co se chlubí na webu, že za 30.-, slovy třicet kaček má od nadnárodního zaměstnavatele neomezené minuty po celém světě, SMS i data...Ale třeba emtecko.cz je velmi pěkné
http://emtecko.cz/trz/cenik-zame.html...
Proč je tolik lidí u velkých opů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2018 09:54

Kolik takovychto clanku bude treba, aby se neco skutecne zmenilo? Pockat, ja zapomel.. vzdyt jsme v CR.. tady je vse jedna velka firma a rodina...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  29. 08. 2018 10:31

Jako já jsem spokojenej, firemní tarif za 130,- (neomezně + 2GB dat) je fér. Stejně tak další členové rodiny. Ale jako soukromá osoba je to fakt peklo a operátorům se evidentně podařilo trh takto zakonzervovat, že už ani lidé nechtějí migrovat mezi operátory. Gratuluji milí poskytovatelé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miami4533  |  29. 08. 2018 10:48

jooo lidi, musite si koupit VOUCHER na T-MOBILE na slevu 50% a pak máte klid na 2 roky. Sleva není nikdy zadarmo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 08. 2018 14:15

Lide stale doufaji, ze nastupem ctvrteho operatora tady nastane cenovy raj. Ale pokud novy hrac prijde, budete jen zklamani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jabarkas  |  29. 08. 2018 17:36

Ten studentský tarif Vodafone už taková tragedie není. Za pětikilo deset giga dat a neomezené volání a sms... To už docela jde. Byť holt omezeno platným ISICem.Mám obdobný ("firemní"). Jen cca o stovku levnější a toliko padesát volných SMS a sto volných minut (což mi bohatě stačí). Klidně bych platil ještě méně, ale už se to dá nějak snést. Za ty tři kila, co si to někdo výše vyhádal, už bych byl spokojen.Fascinují mě ty místní reakce, kdy vládne přesvědčení, že lze nějak odspodu drobnou národní prací porazit oligopol a vnutit mu férové tržní prostředí. Hlavně když se argumentuje drobnou úsporou tam či onde, když mají operátoři ceny prakticky ve všech oblastech do koruny srovnané. :) Dokud nezačnou padat vysoké tresty za nelegální oligopol, tak není naděje na dlouhodobé zlepšení. Nebo vysoké pokuty určené procenty obratu. Každopádně střílení do vlastních řad s tím, že "si za to můžeme sami", je imho trochu nepochopení situace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 08. 2018 22:16

Díky službám jako TelcoScore začínám uvažovat, že bych mobil, respektive mobilní číslo úplně zrušil.Četl jsem si několik článků na webu od lidí, kteří žijí bez mobilu už hodně let a jsou v pohodě. Jenom mě nenapadá, jak bych vyřešil autorizační SMS z InternetBankingu. Nevíte někdo o nějaké službě, které například dokáže poslat SMS z nějakého virtuálního čísla do e-mailu?Mobil bych si nechal, ale používal bych ho jen na WiFi k netu a ve volném prostranství jako hudební přehrávač, foťák a off-line mapu s GPS .
Zjistil jsem, že stejně většinu hlavních hovorů mám přes VoIP z WiFi (FaceTime) a ten zbytek nejsou nijak dlouhé hovory a mohl bych to řešit přes VoIP veřejnou síť (např. Odorik).Nejde mi ani tak o cenu, ale nechci si s sebou tahat doslova sledovací náramek jak odsouzený v USA . (Dokud tedy ještě mám svobodnou možnost volby )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
djaxlt  |  30. 08. 2018 08:33

Zakopaný pes je jinde. Dřív si člověk musel spočítat, jestli potřebuje takový či makový tarif. V současnosti chce data....kdyby je nekupovali ,sami by podkopávali ceny. Já si spočítal , co mi vyhovuje ,data objednám, když potřebuji, jinak jsem nevázaný na virtuálovi. Taktéž si myslím, že není pravda, co se týče laxnosti zákazníků měnit služby. Kdyby některý z operátorů přišel o milion zákazníků, určitě by management musel přemýšlet,jak je lákat zpět. Nyní si dovolují takový prasárny , že už se snaží dostat z jedné peněženky až 3 tisíce za měsíční paušál. . . . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor