S mobilem do servisu

Diskuze čtenářů k článku

Ivan Kordač  |  26. 07. 2003 16:38

shanim nahradni desku nebo aspon displej do S25, kdyz jsem ji rozdelaval, vynechavala mi totiz tlacitka, tak mi z toho vypadly takove chhchvalce, coz by mi nevadilo, ale jak to neslo tozdelat, tak jsemblbe zajel do hloubky a rozmackal display... tak to uz nejde ani stahnout telefonni cisla...

neznate nekoho z Phy nebo M.B. nebo po CR postou na nahradni dily?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arachnides  |  08. 06. 2002 12:59

Tak to máš teda hochu pravdu, ale na druhou stranu, prasklý LCD není zas tak jednoznačná závada, jak to vypadá. A už vůbec né v případě, že se jedná o telefon, který je osazen  BGA obvody. Poku(jak se tady zmiňuješ) děláš do telefonů od dob NMT, tak asi budeš vědět, o čem tady mluvím. Jen tak namátkou, zkus si vzít LCD a naprasknout ho tak, jak ho vidíš v mobilu, než ho opravíš. A pak se div. Je totiž na to zapotřebí, celkem dosti značná síla, a pokud vemeš v úvahu, ža tato síla do jisté míry půsubí i na velice náchylné obvody BGA, tak mi asi dáš za pravdu, že zas tak jednoduché to zas nebude, jak ses tady rozepsal.Ale tohle je spíše současnost a budoucnost MT, o tebou zmiňovaných opravách typu LCD na 3210, a 5110, dovoluji si je zařadit do spíše minulosti. Pro nezainteresované v 5110 není ani jeden obvod BGA a v 3210 je to COBA( v pozdějších verzích lepená) a také paměť FLASH !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supersráč  |  18. 04. 2002 23:14

Na Mobilmanii se hodně nadává na EBM, ale oni se vposlední době hodně zlepšili. Před rokem jim trvaly opravy ke 30 dnům a teď opravují většinou do 10 dnů. My jsme zkoušeli mnoho servisů a z hlediska kvality a rychlosti jsou druzí nejlepší hned po Britexu, ale ti opravují jen Nokie a Panasonicy. Nejhoršími servisy jsou s přehledem Phillips, Sony a samozřejmě Siemens. EBM je navíc první servis, který přestal vybírat od dealerů poplatky za potopené a odblokované mobily, když nutné je zaplatit jenom přepravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rusl  |  20. 04. 2002 10:58

Kdepak, ted uz jsme neplatili ani transport. U dvou Nokii nasli oxidaci a poslali je zpatky naprosto gratis. Kdyz jsme pochybovali, poslali nam mailem naskenovane desky pristroju a fakt tam ty mapy byly!! Daleko lip se to majiteli vysvetlovalo. Cela procedura trvala i s dopravou 4 dny. Tak nevim, asi je zase zkusime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arachnides  |  08. 06. 2002 13:13

Jo, jo, a to šli teďka v EBM ještě dál, pokud vím, tak dobu oprav tam te´d mají do dvou dnů, takže je to supr, a navíc, ty nascanované oxidace, to je paráda, od té doby co to začli posílat, máme se zákazníky klid !! :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Jirout  |  18. 04. 2002 22:37

... je to v tom, že si někdo koupí telefon té nejnižší třídy a očekává od něho zázraky. To je případ majitelů Alcatelu 30x a dalších, třeba Mt 3888 nebo Amio. To jsou všechno vraky, které mají určenou dobu životnostio do max.1roku. Bohužel lidi očakávají, že telefon za 2.000,- vydrží stejně jako mobil za 20.000,- No a pak se diví ... Já mohu srovnávat - "pár" mobilů jsem prodal a nejhorší bylo prodávat vraky výše popsané ... Tady mám na mysli Al 30x, Nk 3310/3330 (nokiáci prominou), Sagem xxx, Er T10, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rusl  |  20. 04. 2002 10:55

Konecne jediny rozumny prispevek. Typicky Cechacek si proste mysli, ze za par usmudlanych korun bude mit super telefon a jeste mu navis servis uzna zaruku na vykoupanej telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  21. 04. 2002 08:39

neni to tak vzdy. ja jsem koupil sony z5 za 19000 v sony prodejne. uz ho mam poctvrte v zarucni oprave, dohromady uz tam stravil 2 mesice, a servis to neumi opravit a porad se vymlouvaji, ze "zavada se neprojevila, potom kdyz jsem jim ji predvedl, tak "je to simkou", "je to slabym signalem", "je to nahoda", je to vlastne normalni, ze sony vyrobky nefunguji? nebo zeby erupce na slunci? founa za 19000 muzu akorat dat detem na hrani (je jeste v zaruce) jednani jedinyho sony servisu ja sileny, zoufaly, trapny...  varovani: nikdy si nekupujte nic od SONY, v servisu se vam na zaruku vysmejou do xichtu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk  |  18. 04. 2002 22:34

Mrkněte se na moji story s telefonem A2618 na tomto serveru. Okradaj zákazniky o čas a operátory o peníze!!!!!!!!!!!!! Užil jsem si dost s "autorizovaným" servisem až se zjistilo, že telefon převzal - pravděpodobně ani neotevřel - napsal si provedenou práci a použitý materiál/výměnu součástek - a poslal zpět s tím, že se závada neprojevila. Ještě že mi pomohla ochotná vedoucí a technik operátora!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  18. 04. 2002 22:13

pokud vás na poplatek za prohlédnutí předem neupozorní, nemohou podle mě chtít ani poplatek za prohlédnutí telefonu.
dávat na výběr buď záruční opravu nebo 500 je skoro vydírání jak odradit od záruční opravy. ohledy na náklday opraváře mě jako zákazníka nezajímají. je to jeho risk- pokud by opravoval, dostal by zaplaceno. jinak by neměl nic chtít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabi  |  18. 04. 2002 20:23

Čau. Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevi co mam selat s nokií 5110, u které se nadá chytit signál  . Nedá se to nějak podomácku opravit, nebo musím zajít do nějakého servisu  .

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  19. 04. 2002 09:55

 no podomácky asi težko vyměníš nebo přepájíš Vysokofrekvenční část telefonu  bohužel tě návštěva servisu nemyne!!  a pokud je již po záruce tak si rovnou připrav 800-1500 kč  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arachnides  |  08. 06. 2002 13:08

U 5110 tam nic těžkého není, záleží, jak jsi na to podomácku vybaven. Signál má několik symptomů, prasklý zadní kryt, vadná anténa, a nebo chyba ve Vf části. Radil bych skočit do Značkového servisu !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  18. 04. 2002 19:32

uz po ctvrte mam u sony v zarucni oprave z5 (2x mi neuznali zavadu, az jsem jim ji predvedl pred nosem, tak museli), celkem 2 mesice bez founa na 19000, jednani jak s debilem, hruuuza sony jiz nikdy vice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faja  |  18. 04. 2002 14:51

Osobně jsem reklamoval 4x Alcatel 302 (v EBM) zakoupený ve Twistu a vždy to bylo do týdne v naprostém pořádku! (za měsíc se ztase posral)!) Po ctvrté reklamaci jsem si i od Paegasu vyřval že mi vrátili komplet prachy za sadu a já si pak za ně koupil nový foun (lepší) u Oskara a mam klid!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 04. 2002 14:06

Vazeni,
jako jeden z technoidu, kteri pro Oskara testuji GPRS, jsem se vcera zucastnil on-line konfrence s ing. Janem Semrádem, generálním ředitelem pro Českou republiku, Sony Ericsson Mobile Communications International.
Protoze se mnozi pripady, kdy clovek koupi mobil v "kamennem kramu" a pak prijde do servisu SE a oni mu reknou, ze z tohoto obchodu neuznaji zaruku, protoze to neni autorizovany distributor, polozil jsem mu otazku, jestli muze vyjmenovat firmy, od kterych SE uzna zaruku v servisu.
Zde je jeho odpoved:
"Máme autorizované distributory a těmi jsou v abecedním pořadí:
Celadon Group spol. s r. o.
Český Mobil a. s. - Oskar
GSMobil a. s.
Eurotel Praha spol. s r. o.
Radiomobil a. s. - Paegas -T-Mobile CZ
Pro všechny tyto společnosti společnsot SonyEricssson grantuje servisní služby."

To v podstatě znamená, že pokud si koupite mobil kdekoliv jinde, muzete uplatnovat zaruku pouze tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Soukup  |  18. 04. 2002 21:28

Dovolím si mírně poopravit. Tyto firmy jsou prakticky velkoobchody, a ty prodejci, kteří od nich nakupují, dávají jejich záruční list - konečný zákazník má samozřejmě možnost uplatnit v tomto případě záruku v autorizovaných servisech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Špatenka  |  18. 04. 2002 13:36

V prosinci jsem si koupil u Oskara telefon ALCATEL 511.

Asi před dvěma dněma se mi začalo stávat, že když někdy zmáčknu pětku nebo jedničku, tak se mi telefon vypne a hned zase zapne. Prosím o radu, co s tím. Nestalo už se to někomu z vás????? Nerad bych dal totiž mobil do opravy a byl čtvrt roku bez něj. Nestačilo by jenom přehrát firmware???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr2  |  18. 04. 2002 12:30

Chápal bych, že záruka padá, když je v telefonu softwarový zásah při odblokování (zápis do eeprom) Myslím si ale, že toho servisy zneužívají a odmítají veškeré odblokované telefony, přestože závada s odblokováním zcela evidentně nesouvisí. Jako příklad mohu uvést servis Sony z Prahy (Vinohradská). Zaslali jsme jim 3ks Sony J6 (prvý měl vadnou baterii, dva nevyzváněly) Telefony přišly zpět s tím, že jsou odblokovány, tudíž nelze uznat záruku. Když pominu, že eurotel ve svých sadach některé telefony neblokoval a odblokování telefonu J6 se provádí zadáním  kódu na klávesnici telefonu a podobně se dá i zablokovat, je to ze strany servisu lumpárna!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  18. 04. 2002 13:09

Lumparna to je, ale ne ze strany servisu. Kdybyste si precetl clanek nad diskusi, vedel byste, ze zarucni opravy servisum proplaci dodavatel, ktery by jim zcela urcite v pripade odblokovaneho telefonu odmitl jakoukoli (i nesouvisejici) opravu proplatit.

Ptam se asi jiz popadesate: PROC SI PROBOHA KUPUJETE BLOKOVANY MOBILY?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.M.  |  18. 04. 2002 11:38

Dobry den,

 

myslim ze prilis vyzdvyhavate znackove servisy. Ja mam zkusenost se znackovym servisem SIEMENSu v Brne a zadna slava, naopak spis zklamani. Nejsem odborni pres telefony, ale dokazu v Siemensech nahrat novy firmware, odblokovat ho, pripadne ozivit "mrtvy" telefon s pozkozenym firmwarem (obvykle neodborna odblokace). Uz jsem nekolika znamym takovyto telefon ozivoval a nekolik z nich bylo predtim v ervisu Siemense na Hrncirske (znackovy servis). Jejich oprava spocivala ve vymene zakladni desky za cenu vyssi nez je cena telefonu. Stejny telefon jsem pomoci opravneho softwaru a kabelu dal dohromady za 3 minuty. Jedinej telefon kterej neumim ozivit je stara C25 v firmwarem v 61 - mam takou jednu mrtvolku doma a tak jsem tento znackovy servis zkusil take a ... svete div se, i me nabidli opravu ze vymeni zakladni desku ... cena ca 5.000 Kc!!! ....

 

Taze aspon brnensky SIEMENS znackovy servis zadna slava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JZ  |  18. 04. 2002 11:28

Čaute, vie mi niekto poradiť? Dal som si odblokovať Nokiu 3330 neatorizovanému centru. Mám ju ešte naďalej v záruke? Ešte jedna vec. Táto Nokia mi pri písaní SMSky alebo do telefónneho zoznamu pri stlačení tlačidla 1 vracia kurzor späť o jeden znak namiesto vypísania a-čka, potom, keď stlačenie niekoľko krát zopakujem je to ok. Vie mi, prosím vás, niekto poradiť? Budem vďačný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  18. 04. 2002 11:31

Pokud ten, kdo vam ji odblokoval nebyl amater, tak ji odblokoval takovym zpusobem, ze autorizovany servis nepozna, ze byla vubec nekdy blokovana; pripadne je schopen vam ji zase zablokovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paolo  |  18. 04. 2002 10:18

Jake s nima mate zkusenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  18. 04. 2002 11:14

nekomentuji. Tak 50% záručních oprav - nevztahuje se záruka apod. Nejčastější vyjádření  ( nadměrná koroze) zaplať 500.- a neopraveno (nevztahuje se záruka). Začali jsme telefony posílat do prahy a světe div se! I telefony s "korozí" šly v záruce opravit.......................................co dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DOZ  |  18. 04. 2002 11:15

Slyšel jsem na ně hrozné zvěsti, využil jsem je jednou prostřednictvím značkové prodejny PGS a mobil s problikávajícím displejem byl za 4 dny zpět opravený. Takže kritiku nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoS  |  18. 04. 2002 14:56

No, mam Alcatel OT303. Po 4 mesicich mi proste zdechnul, vypnul se a nenaskocil.

Vymana byla provedena "vymenou IMEI". Dostal jsem novy telefen, strhnul ochrannou nalepku z displaye a telefonoval. Dva dna, pak rano proste telefen nevolal, Jel a mel signal, ale nekomunikoval.

Poslal jsem o opet do servisu a pak se podival za tri dnyx na jijich web na stav zakazky a videl jsem neco zvlastniho. Muj IMEI evidovali jako reklamovany telefon (neslo z neho volat) nekdy v unory. Takze pri prvni zarucni oprave mi opravili telefen tak, zi mi dali jiny reklamovany telefen akorat vymenili kryty.

Lehce me to nas.... byt skoro mesic bez mobilu je tost blbe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krimak  |  18. 04. 2002 19:59

Me se snazili namluvit, ze opravu nejde uznat jako zarucni kvuli korozi. Proti mluvili hlavne tyto duvody
- telefon jsem dostal z jejich servisu s vymenenym IMEI
- po tydnu obsasnych vypadku mi telefon doma lezel na polici asi 3 mesice
- v tomto tydnu telefon S JISTOTOU neprisel do styku s zadnou kapalinou

Takze jsem si udelal zaver, ze asi mame doma moc vlhko
Musim ale priznat, ze jsme nakonec asi po trech navstevach servis vyresili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  18. 04. 2002 09:53

Rád bych požádal o pomoc, radu. U Alcatelu OT 501 mi přestal fungovat budík, skupiny SMS, někdy se vypne bezdůvodu. Myslím, že by pomohlo přehrát FW (nejsem profík). Telefon je v záruce, zakoupen jako sada. Mužu přímo do servisu a hlavně doporučíte mi nějaký v Praze ? Reference se totiž dosti různí !!! děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  18. 04. 2002 09:53

Rád bych požádal o pomoc, radu. U Alcatelu OT 501 mi přestal fungovat budík, skupiny SMS, někdy se vypne bezdůvodu. Myslím, že by pomohlo přehrát FW (nejsem profík). Telefon je v záruce, zakoupen jako sada. Mužu přímo do servisu a hlavně doporučíte mi nějaký v Praze ? Reference se totiž dosti různí !!! děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misa  |  18. 04. 2002 10:32

Najít v Praze servis na Alcatel, který by byl dobrým je dost težké, asi nejlíp z nich vychází Febra v Bohnicích (Pomořanská ul.). Jsem prodejce telefonů a jako servis pro Alcately používáme právě Febru, žádný zázrak to není, ale z toho co je v Praze je asi nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misa  |  18. 04. 2002 10:35

Ještě se doplním, že tato závada samozřejmě v záruce je, přehrání sw by mohli udělat v servisu na místě. Jinak záruka se dá uplatnit u prodejce, pokud je to koupené u některého operátora, tak v kterékoli jeho značkové prodejně. Oprava je potom delší (min 5 dní zabere doprava), ale mohou vám zapůjčit jiný telefon proti záloze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  18. 04. 2002 13:11

děkuju mnohokrát. Je to Twist sada koupená v 12/01.  V Brně náhodou. Jsem Pražák, proto nepojedu do Brna.  Vím že v Praze je např. ještě EBM ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 04. 2002 11:12

Ahoj, mam OT301 (Twist) a jelikoz se mi pri hovoru resetoval,
mam uz za sebou par navstev ve Febre. Zkusenosti jsou nasledujci:
je to silena dalka z Nadr. Holesovice, ale chovaji se k zakaznikum
slusne. Prvni pokus o (zarucni) opravu byl metodou "flashni to a treba
to pomuze" - nepomohlo. Druhy pokus byl "vymen IMEI a treba to pomuze"
(tedy "vraz tomu votravovi jinej telefon, treba da pokoj" - zatim
pomohlo, ale jelikoz uz se zacal zase chovat divne (byt jinak), tak
nevim nevim. Jestli bude treti pokus, asi pujdu do jineho typu telefonu (ne kvuli funkcim, ale kvuli spolehlivosti)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  18. 04. 2002 09:41

Vyjdu-li z informací v článku obsažených, pak nutně dojdu k závěru, že jakýkoli jiný než autorizovaný servis mi telefon spíše pokazí a navíc nebude schopen dodat originální náhradní díly - což je, myslím, hloupost.
O telefony se dosti zajímám už od dob NMT. Snad každý telefon, který jsem vlastnil, jsem nejpozději po uplynutí záruky rozebral - ze zvědavosti a bez problémů.
Několik telefonů jsem svým známým i opravoval - ovšem pouze banální závady - nemám diagnostiku. Vidím-li ale například, že telefon má rozbitý display a jinak funguje, diagnostiku ani moc nepotřebuju - a koupit originální display není nic nemožného a jeho výměna je svou "náročností" směšná (N3210). Nebo známé "pohasínání" displaye na N5110 - k nouzové opravě mi stačí 5 minut, ke kompletní (potřebuji nový pryžový vodič - ne vždy jej totiž stačí vyčistit) 15 minut. A to podobné zákroky nedělám denně....
Zato se zákroky autorizovaných servisů jsou zdaleka ne všichni zákazníci spokojeni - stačí si vzpomenout na diskusní příspěvky ke článkům o servisech jednotlivých značek...

Netvrdím, že nejlepším opravářem je ten, kdo současně opravuje "ledničky, pračky...", ale takové velebení, jaké předvedl autor v tomto článku si autorizoované servisy přece jen nezaslouží.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  18. 04. 2002 21:23

Celá záležitost se má asi tak - existuje mnoho neznačkových rádoby servisů, které když něco zkazí, tak má zákazník prostě smůlu. Také existuje spousta domácích kutilů, kteří si telefon vezmou do ruky se slovy, něco jsem již spravil, tak tohle zvládnu taky. Problém je ale v tom, že techici v autorizovaném servisu toho spravili již o "něco" více. Slovy tak 20 - 30 telefonů denně. Myslím si, že asi nemá cenu licitovat tu nad tím, že autorizované servisy mají lepší vybavení a lepší, a hlavně řádně školené, techniky.

Co se starých telefonů jako N5110 či N3210 týče, tak u těch uznávám, že je možné je opravovat opravdu na koleně. Sám jsem si také za přispění technicky vzdělanějšího člověka pájel termistor u N3210. Zkuste udělat ale něco podobného u nových, miniaturních modelů. Tam jste pomalu rád, že se do telefonu dostanete a že ho hlavně pak složíte zpátky. Netvrdím, že neexistuje jiná cesta než autorizovaný servis. Ale pokud si tuto jinou cestu zvolíte, tak musíte počítat s riziky, které u autorizovaného servisu nepřipadají vůbec v úvahu. Na druhou stranu, autorizované servisy Vám asi těžko telefon jen tak odblokují. A je tu ještě jeden rozdíl, na autorizovaný servis si můžete stěžovat přímo u výrobce a věřte, že tam se to bere poměrně vážně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Kordač  |  26. 07. 2003 16:48

co S25 viz moje odpoved níže?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biggles  |  18. 04. 2002 07:31

Víte co se mi stalo, když jsem šel do značkového autorizovaného servisu, s požadavkem že chci odblokovat mobilní telefon? Chtěli po mně, abych podepsal papír, kde jsem se mimo jiné zavazoval k tomu, že souhlasím s opravou v případě že se při odblokovávání něco pokazí (bylo přímo napsáno, že se mobil může natvrdo zablokovat) a že pak oprava stojí cca 2000,- Kč kterou budu muset zaplatit!!!!!!!   Což mi vyrazilo dech a obsluhy jsem se zeptal, zda když si půjdou opravit TV¨, kde nebude fungovat např. zvuk, a při opravě technik rozbije obrazovku, tak taky budou platit opravu obrazovky???? Na to už mi nedokázali odpovědět. ( To že tam byla řádka taky o tom, že přicházím o záruku, o tom se už raději ani nezmiňuji.....podotýkám, že to byl značkový servis. Jo a za to odblokování, chtěli 550,- Kč...Tak jsem odešel se slovy, že jsoudocela dost slušní zloději a že se divím, jak vůbec mohou mít nějaké zákazníky. Našel jsem si první trošku slušně vypadající neznačkový servis a tam mi můj mobil odblokovali za 5 minut za cenu 100,- Kč..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  18. 04. 2002 00:19

Souhlas, ale když už si někdo tu práci s tou vatou dal, tak ji teď nebude mazat. Že, pane Zikmunde ? Ale snaha se má ocenit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  18. 04. 2002 00:24

Schvalne - kdo z ctenaru precetl cely clanek slovo od slova? Nepreskakovali jste nahodou nektere casti vet? A pozdeji dokonce i cele odstavce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  18. 04. 2002 06:45

Dost často čtu první odstavce a pak diskuzi, tu čtu vždy. Podle ní lze usoudit, jestli má cenu číst celý článek. Diskuze mi vůbec připadají přínosné, problém se v nich popisuje z různých hledisek a každý si může svůj názor poopravit. (Teda když se ta diskuze nezvrhne na téma kdo má nejlepší pokrytí a služby, což diskutující nemohou dost objektivně posoudit a hlavně každému vyhovuje něco jiného.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  18. 04. 2002 11:33

to já skočil rovnou do diskuse, na článek se mrknu někdy jindy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šemík  |  18. 04. 2002 17:39

Ja jsem tenhle článek přečetl od slova ke slovu a zá se mi jako vyhovující a myslím, že jsou v něm popsané  všechny praktiky co servis provadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  18. 04. 2002 00:10

Myslim by neskodilo uvest na zacatek nebo na konec clanku strucne zhrnuti v nejdulezitejsich bodech. Mam strach, ze vetsina lidi nema cas ani chut cist tu "vatu" kolem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor