Samsung Galaxy 551: QWERTY a drobné úpravy (test)

Diskuze čtenářů k článku

Milan  |  12. 02. 2012 22:47

Dobrý večer, mám dotaz. Rozhoduji se s koupí tohoto telefonu a telefonu Galaxy mini. Nevím ale, jaký si mám vybrat. Mohl by mi někdo poradit, kdo má zkušenosti s oběma telefony a mohl by mi poradit? Děkuji za odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Galaxy551.tode.cz  |  31. 07. 2011 22:18

Informace a novinky o telefonu Samsung Galaxy 551 (GT-i5510, Samsung Galaxy Callisto). Na stránce najdete tipy na Android aplikace, tipy pro tento skvělý telefon s QWERTY klávesnicí a dotykovým displejem. www.galaxy551.tode.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šaman  |  27. 03. 2011 19:29

Přátelé, nevíte, jestli jde sehnat na tento přístroj baterku s vyšší kapacitou? Ta výdrž je jediná vada na kráse - do večera jde vycucnout a pak žádá nabíječku, jinak jsem s telefonem spokojen - slušná výbava, pohodlné psaní, displej není zas tak špatný... Díky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  16. 02. 2012 18:03

Podívej se na:
http://youtu.be/uLluW_ddh4k...
Tam jsou nějaký rady jak pracovat s androidem,jak si nastavit menší spotřebu baterie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaaka  |  10. 03. 2011 19:13

právě jsem si ho koupil !! asi to nebude nejlepší telefon na trhu ale dal jsem za něj v Portugalsku 149 euro a za ty prachy rozhodně stojí a jak už tu někdo psal : vše co nemá se dá doinstalovat-přehrávač filmů (včetně plnohodnotných AVI) ,prohlížeč text. souborů atd... a fungují na něm i nejnovější hry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  21. 02. 2011 17:37

Telefon se mi docela líbí, ale mám takový dotaz, zda kromě Nokie mají i telefony jiných značek českou klávesnici qwertz včetně znaků s českou diakritikou? Zatím jsem na žádný nenarazil, je teda fakt, že jsem se zatím moc neptal. Přece jen se mi u tohoto telefonu zdá způsob zadávání českých znaků poněkud krkolomný a zdlouhavý. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jitka  |  31. 03. 2011 22:46

Mám LG GT350, který je sice jinak aspoň o třídu nižší, ale má na qwertz klávesnici i české znaky. Bohužel se v manuálu nikde nedočtete jak je napsat a z klávesnice to taky není vidět, takže jsem na to přišla asi po měsíci užívání čistě náhodou. Musíte podržet klávesu déle až "přeblikne" na znak s diakritikou. Pokud to není ten správný, zase klávesu rychle stisknete. Např dlouhé "á" napíšete podržením klávesy "a", až přeblikne na přehláskované a, pak rychle pustíte a znovu zmáčknete. Tento způsob by snad mohl fungovat i na jiných telefonech. Jinak já stejně píšu SMS bez diakritiky, takže mě osobně je to jedno :) Přeju hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2011 18:36

Nejak jsem v článku nenašel jake je rozlišen displeje? Pouze v přehledu plusu a minusu ze je nizke, ale kolik to je? QVGA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  20. 02. 2011 21:30

WQVGA -> 240x400

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  22. 02. 2011 15:15

tak koukam, ze jsem nebyl sam, kdo nevericne ziral, jeslti je fakt mozne, aby tu nejdulezitejsi informaci v clanku clovek vubec nenasel :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LiberaleMiguel  |  20. 02. 2011 16:10

Vim, ze spousta z vas mne za to ukamenuje, ale: Za ty prachy bych radsi koupil o dost lepe vybavenou Nokii C6-00, s perfektni klavesnici a o dost lepsim displejem, navigaci zdarma atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  20. 02. 2011 17:34

Kamenovat tě nebudu, jen tě musím varovat pokud bys ten telefon chtěl opravdu koupit... Ta nokia má opravdu nedokonalej firmware, reakce na vysunutí klávesnice jsou hrozný a co jsem zkoušel tak v internetovým prohlížeči když pomocí ní něco píšeš tak se text zobrazoval až se sekundovým zpožděním. Další nevýhodou je odporová dotyková vrstva a tím pádem i absence multitouch. Jinak telefon nevlastním jen jsem ho měl na pár minut půjčenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 02. 2011 17:45

Odporovy displej je naopak vyhoda uz jen v zime,kdy kazdy kapacitni displej ma horsi reakce a kdy na prijmuti je potreba obcas pouzit teply nos, aby spravne a hned zareagoval.Multitouch je jen marketingovy tah,funkce k nicemu,jen vec na predvadeni.Kapacitni displje ma spise vice nevyhod oproti rezistivnimu.Uz ani neplati ze kapacitni je citlivejsi,protoze dnes uz se delaji velice citlive rezistivni vrstvy.Navic rezistivni je presnejsi...atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  20. 02. 2011 18:24

Tak v první řadě chci říct, že kapacitní display nemusí nutně znamenat přítomnost multitouche. A jeho přítomnost není pouze marketingový tah. Multitouch je dnes velmi užitečný, rozšiřuje možnosti ovládání apod. (hry, nové googlemapy, zoomování ...)
Jinak ale citlivost kapacitního displaye je úžasná, to se prostě s odporovou srovnat nedá. Navíc odporová je náchylnější k poškození, protože se musí vyvolat mechanický tlak mezi dvěma vrstvami, kdežto kapacitní se používáním nemění, a je odolnější. Každé má své pro a proti, ale na ovládání bez stylusu mi přijde mnohem lepší kapacitní. A i pro ten už se vyrábí speciální stylusy a dokonce i rukavice na zimu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 02. 2011 18:35

Rad pouziju vlastni rukavice a ne si kvuli zime kupovat specilani rukavice,navic kdyz mrzne ani ty rukavice nepomohou,citlivost je bidna..jinak vseobecne s citlivosti pravdu nemate,dnes se delaji sakra citlive rezistivni vrstvy,odolnost je taky sporna,opravuji hromnadu kapacitnich vrstev bez rozdilu znacky,pad a hned pavou na skle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  20. 02. 2011 20:33

Ano, citlivost je tak bídná, že kapacitní display stačí jen "pohladit" a reaguje, a na rezistivní musíš zatlačit, a ne vždycky máš jistotu, že se dotek vlastně zazznamenal. A možná máte pravdu že se dělají dneska "sakra citlivé rezistivní vrstvy",škoda že je zatím nedávají do telefonů místo těch co tam syspou teď i do vyšších tříd... Argument s pádem je vcelku směšný, jelikož pád nemusí vydržet nic, měl jsem spíš na mysli při používání, kdy vrchni vrstva kapacitního může být odolnější, kdežto rezistivní (rezistivní folie) může být na tom hůř... Stylus dnes existuje i na kapacitní displaye, když se vám nelíbí rukavice. Ostatně s tlustčími rukavicemi se stylusem pracuje "jedna báseň" že...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 02. 2011 20:42

Je videt ze jsi nemel nektere modely jako n900 ,tam se opravdu lehce dotknes o zatlaceni vubec nemuze byt rec a displej hned reaguje.Stylus existuje na kapacitni displeje a rovna se kopytu.Do tenkeho stylusu ma porad daleko.Spocene ruce,body pod nulou delaji vyrazne snizuji citlivost kapacitniho dipleje.Navic rezistivni se da ovladat cimkoliv mam po ruce mam-li je zrovna hodne spinave a telefon me lezi nekde na stole,vezmu cokoliv do ruky..Ja v rukavicich se stylusem problem nema,ale kupovat si specialni rukavice kvuli kapacitnimu displeji to uz je ulet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  20. 02. 2011 21:32

No tak jako antisympatizant s Nokií jsem tedy N900 opravdu v ruce neměl. A je to všechno jen otázka názoru. Nikdo neříká, že si musíš rukavice kupovat. Je to jen začátek. Za pár let budou třeba uplně stejně běžné, jako klasické. Ty si taky musíš koupit stylus, když ho ztratíš nebo zlomís, no pane bože to je ulet, kupovat si plastovou tyčinku na mobil...Byl to jenom příklad (úlet je koupě něčeho úplně jinýho na trhu s ovocem :D ...)
Stylus rovná se kopytu, no ale proč by ne, když většina telefonů s kapacitním displayem mají prostředí přizpůsobené na ovládání prsty, nepotřebuješ tam tenkou tyčinku kterou to hned poškrábeš. A je to btw určitě lepší, než tam šmrdlat na malý qwerty klávesničce na klávesách velikosti 5x5mm (třeba u wm). Měl jsem odporový a sloužil dobře ( i když pro mě byla třeba otrava pracovat dvěma rukama se stylusem), i kapacitní dotykový display jsem měl, a práce je rozhodně pohodlnější na kapacitním. Ale, říkám to za sebe a nikomu to necpu jako že to je pro všechny, když ti vyhovuje něco jiného, tak to tak prostě je. Ale to neznamená otevřeně zavrhovat druhou možnost. výhody a nevýhody jsou na obou stranách... Ale doufám, že už na rezistivní zapomenou, a budou dál vylepšovat kapacitní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  20. 02. 2011 19:20

" uz jen v zime,kdy kazdy kapacitni displej ma horsi reakce"
To je hloupost, kapacitní display funguje i v mrazu naprosto perfektně a nesetkal jsem se s jediným "zaváháním".
.Multitouch je jen marketingovy tah"
Pinch zoom je velice užitečná funkce při prohlížení webovek. Vím o čem mluvím, můj předchozí telefon byla dotyková nokiee a trefovat se na některý odkazy bylo fakt nad moje síly.
"Kapacitni displje ma spise vice nevyhod oproti rezistivnimu."
Dá se líp ovládat prsty, je zde možnost multitouch, dotyková vrstva nekazí barvy a jako nejvyšší vrstva může být použité tvrzené sklo. To jsou ty nevýhody?
"Navic rezistivni je presnejsi"
To je hodně sporný a záleží na kalibraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 02. 2011 19:47

Kazdy kdo trosku zna dotykove vrstvy a jejich konstrukci tak vi,ze rezistivni je presnejsi to neni nic o kalibraci.nastuduj si trochu technologie.Navic ta tva trzena skla ze tak praskaji,ze tech dotykovek s pavoukem po jednom padu vymenim za ten rok,je to jedno jestli je to iphone, nebo N8 ktera se chlubi gorila glass.Webovky,tam se prave trefim krasne i na maly odkaz stylusem,kdezto ty musis zoomovat aby jsis ten malicky odkaz zvetsil.A s tim mrazem pod nulo je to znama vec ze obcas spatne reaguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  12. 12. 2011 08:05

mno, nokii C6-00 jsem mel a hned dvakrat - jednu jsem po mesici a pul rozbil a hned kupoval druhou.. reknu to tak, jeji jedinou devizou je dokonala klavesnice, jinak na prd.. pomala, neohrabana, tezka a celkem pravidelne potize se synchronizaci s google uctem.. to nokia mapy zdarma nevytrhnou. Vymenil jsem ji za LG Optimus Qwerty (C660) a sice spokojenost s Androidem, ale... nechapu proc vsichni (!) vyrobci androidich telefonu vzdycky neco odflaknou.. asi je velkej problem udelat telefon s qwerty, aktualnim systemem a dostatkem pameti... ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  12. 12. 2011 08:05

mno, nokii C6-00 jsem mel a hned dvakrat - jednu jsem po mesici a pul rozbil a hned kupoval druhou.. reknu to tak, jeji jedinou devizou je dokonala klavesnice, jinak na prd.. pomala, neohrabana, tezka a celkem pravidelne potize se synchronizaci s google uctem.. to nokia mapy zdarma nevytrhnou. Vymenil jsem ji za LG Optimus Qwerty (C660) a sice spokojenost s Androidem, ale... nechapu proc vsichni (!) vyrobci androidich telefonu vzdycky neco odflaknou.. asi je velkej problem udelat telefon s qwerty, aktualnim systemem a dostatkem pameti... ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unregistered  |  20. 02. 2011 18:51

poslyš, a co ty problémy, které mají uživatelé a o kterých svědčí i zdejší poradna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kulich  |  20. 02. 2011 19:03

Souhlas s kapacitníma sou problémy bohužel je protlačil marketing.Zlatý cihličky který maj ještě odporovku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  20. 02. 2011 15:16

Telefon jsem měl možnost vyzkoušet v prodejně Samsung, a opět mě zklamala ta klávesnice, která je spíš taková gumová (ala corby txt a jiné), a má proto chvílemi dost špatný a jakoby "pomalý" stisk...
O lesklých plastech ani netřeba mluit, to je hnus. Nevím co je na tom tak luxusního, když byste se toho telefonu nesměli ani dotknout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  20. 02. 2011 15:05

Proč vám vadí že telefon v základu neumí otvírat dokumenty Office? To se přece dá zadarmo vyřešit instalací Documents To Go. Horší je to s úpravou a ukládáním, na to je potřeba placená verze (před půl rokem asi za 200-300 Kč), funguje výborně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alois  |  20. 02. 2011 14:07

Samsung Apps v Androidím telefonu? Tak to se nedivím že nejsou aplikace,je to obchod pro Wave telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  20. 02. 2011 14:30

Tak třeba na SGS tam k dispozici aplikace josu... Z těch dobrých třeba: Asphalt 5, Kies Air, Video editor, Foto editor a pak kopec zbytečných čteček různých plátků z Ameriky nebo odkud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 02. 2011 13:09

Fuj,ty leskle plasty co jsou dnes v mode jsou otresne..Navic to nema ani prisvetlovaci diodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor