Samsung Galaxy Tab: první skutečný vyzyvatel iPadu

Diskuze čtenářů k článku

Abdul_Hasan  |  13. 09. 2010 12:44

bude mít SIM klasickou nebo tu trapnou micro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  06. 09. 2010 12:12

Tak nevim, ale docetl jsem se "nekde" na netu ze cena se bude pohybovat pry mezi 200-400 dolary a u nas ma byt dostupny prave 15. Zari. Jinde zase stoji ze to bude 800 eur a dokonce v Rijnu! Tak jsem opravdu zvedavy! Kez by se dal poridit na uvazek u operatora...ale na to jsme hold asik moc mala dira uprostred Evropy :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dany0  |  05. 09. 2010 17:06

Archosy 8 generace jsou MNOHEM lepší ve všech ohledech. NEBRAT!
BTW tohle se s iPadem porovnávat nedá, je to taky větší MID. Jinými slovy ho jde nazvat větším Galaxy S.
Tohle bych si na cesty nebral, kdyby to mělo rezistivní displej a nevypadal tak hnusně(no každý má svůj styl) tak by šel použít jak sešit do školy, ale to je asi tak všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  03. 09. 2010 17:19

kde se prodava ? a kolik stoji ? hned si ho koupim ...docela slusna masinka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira KOKOT  |  03. 09. 2010 16:57

Samsung umí jen kopírovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 12:34

kdyby jste to trosku sledoval, tak Samsung je praveze jeden z mala inovatoru ... nejvetsi kopiring dela napr. LG ... To jsou v podstate kopie samsungu a nokii, obcas oboji dohromady ... Malokdy prijdou s vlastnim napadem ... (par jich bylo, viz Chocolate a tamta kravinka s pruhlednou klavesnici, co si nepamatuju jak se jmenuje )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 22:18

Libi se mi. Ale vzdy to nakonec skonci u ceny. A 20 tisic je opravdu hodne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 09:23

tak cena je uz znama..
http://www.tabletmania.cz/android/150-samsung-galax... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 16:21

He tak to je krute..to uz radeji ipad kde mam jakesi zaruky neb jsem si zvykl na to ze zarizeni ovladam a necekam a az ono ovladne sebe...android telefon za 11 tis sem mel 3x hw nez iphone 3g a sekalo se to...snad to tady dotahli.....jedinne co me se.re je samsung a jeho nulova podpora..proste zakaznim rovna se odpad bez zajmu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 12:30

SW podpora Samsungu je na tom odjakziva zle, nerikam to jen tak, mam jich za sebou uz nekolik ... Ale lepsi se to, pravda, melo by podstatne rychleji, to co nabizi jine firmy uz nekolik let, oni teprve objevuji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tabletmania.cz  |  02. 09. 2010 21:45

Jednim slovem nadhera. Samsung se oproti vsem uniklym informacim jeste vice vytahnul. Krasa. Jen se chci zeptat na cenu. Opravdu je oficialni tech 19 990? spekulovalo se i o lehce pres 15 tisic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
o_O  |  02. 09. 2010 23:25

V UK má stát 16 GB verze 680 liber, což je při dnešním kurzu přes 20.000 Kč. (http://www.expansys.com/d.aspx... Cenu 32GB verze ještě neuvádí, ale dá se očekávat, že to bude minimálně 780 liber.
Pro mě osobně, za tuto cenu naprosto nezajímavá nabídka a vsadil bych se, že toho Samsung moc neprodá. A to nemluvím o tom, že ceny v ČR jsou oproti UK vždy vyšší, takže počítejte tak 22.000 Kč za 16 GB verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  03. 09. 2010 00:01

len predpokladana cena ecpansyse, este to 3x zmenia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hh  |  02. 09. 2010 21:08

LOL.. Co okopiruji korejci ze Samsungu priste? Jeste jim chybi iPod Galaxy.. To opravdu ti sikmooci (snad az na Japonce) nejsou schopni vymyslet nic vlastniho a musi porad jen kopirovat? Kazdy kdo si od nich neco koupi by si mel uvedomit, co tim podporuje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F-low  |  02. 09. 2010 22:43

Ano všechno je okopírované od Applu, vsadím se že i tenhle tabletPC (http://www.loopygadgets.com/hp-pavilion-tx2050ea/),... který tu byl ještě před iPadem je okopírovanej nejen designem, ale i myšlenkou tabletů, a ono navrhnout jiný přední panel s obrovským displayem jde samozřejmě tolika jinými způsoby že?
Jo a mimochodem Apple taky kopíruje, proč tady nikde nečtu o tom jak se Apple omlouvá kvůli okopírované chiclet klávesnici od Sony?
Zkuste nejdřív použít hlavu než řeknete, že každé auto je okopírované protože má 4 kola, něco jde udělat jinak a líp a něco zase ne. Galaxy Tab je více z plastu a má víc ostrých hran než iPad + víc ovládacích prvků a je širokoúhlí, a jestli to jde udělat jinak než do obdélníku, tak bych to rád viděl, jinak nechápu proč tady pořád někdo píše, že všechno je klon Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hh  |  02. 09. 2010 23:21

Nejde o myslenku, nebo o provedeni tabletu, ale aby musel delat Samsung i stejne ikony a stejne rolovaci menu jako ma Apple je opravdu nesmyslne. A o tom konektoru ani nemluvim.. A to prirovnani k autum se docela hodi - o Cinskych autech ani nema cenu mluvit, a konkretne Korejci maji auta naprosto bez napadu, popr. s prvky okopirovanymi od jinych znacek (jeden priklad za vsechny: https://upbmqw.bay.livefilestore.com/y1mmYG4HDJc33y9z6HDdLQYRtK8q36pU5ZXN_Sq9ymmqUUTfKp0_B2JLp_yMuFVPPzskt4R0R2ehTWTZ3kBcLNC5_Ei11kZmN-vB5_yypCcVs3TqO4sCzSPhHQCZ3S27cpQSA4-KIlB91ECgnZzGq1k4Q/DSCF8318_thumb[1].jpg). Je mi ale jasne, ze lide, kteri za tyto trapne padelky utrati penize, stejne nikdy neuznaji, ze jsou to padelky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
o_O  |  02. 09. 2010 23:33

Padělek je kopie originálu, která se za originál vydává. Takže pokud by to Samsung prodával pod názvem Apple iPad, tak bychom o padělku mohli mluvit, takto ovšem ne.
Vaše širší chápání slova padělek by odpovídalo situaci, kdy by padělek tisícikoruny byl o polovinu menší a byly na něm jiná čísla i obrázky, ale měl byste pravdu v tom, že je ze stejného papíru a taky jde o bankovku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F-low  |  02. 09. 2010 23:41

Jak jinak by jste ale chtěl udělat velkou (tady je asi 7") placku s displayem, ano je tady cítit inspirace Applem, nepopírám, ten proprietální konektor je hodně špatným směrem. Posouvání menu jde udělat buď nahoru, dolu (to už taky někdo udělal) a nebo do stran (a Apple s tím určitě taky nebyl první, jen je s tím více vidět).
A i Steave Job řekl: "Dobří umělci kopírují, velcí kradou." , bohužel asi netušil, že bude tak dobrý, že se později bude kopírovat/krást od něho. Sám do té řeky vstoupil. (<-ironie)
Jinak inspirace dobrými produkty není špatná, pokud k tomu přidáte i něco na víc, pro každého je to "víc" něco jiného, pro někoho to nepodstatné, pro jiného je to naopak důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  02. 09. 2010 20:57

A naco je komu vlastne takato blbost? Pre studentov, aby vo vlaku mohli pozerat filmy?:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nick  |  02. 09. 2010 21:11

tablety mají potenciál kompletně zabít tištěné media, mimo několika dalších které tu nebudu rozebírat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tabletmania.cz  |  02. 09. 2010 21:47

to se rikalo o internetu obecne take a stejne tistena media tu jsou s nami jeste i po 20 letech internetu. Myslim, ze tohle neni ta vec, kterou by chteli tablety prorazit. Bude to spis doplnek k ntb..proste dalsi zarizeni. Multimedialni hracka..na vsechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 22:18

Jsou tu s nami, ale jen hlupak by ignoroval upadek tisnenych medii.
Proc cekat na zitra, kdyz na internetu mas stejnou zpravu ihned?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  02. 09. 2010 22:29

ta aplokacia na noviny v Tabe je ale podarena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nick  |  03. 09. 2010 10:45

říkalo, ale až do této doby byl internet vázán na těžké a většinou nepřenositelné stroje, teď však nastává možnost si prostě ráno u kafe pročíst noviny z internetu pomocí malého zařízení jako jsou tablety ... a to je jen malí příklad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  02. 09. 2010 22:30

ok, a predstav si, ze ti ta hracka padne na zem, zabudnes ju v kaviarni alebo na lavicke, zdvihnes a oprasis alebo kupis novu ako noviny? alebo zahodis ju po pouziti, ked sa ti nechce nosit ju so sebou? o dalsom prirovnani pomlcim, na to sa ziadny tablet nikdy hodit nebude:) bude o par tyzdnov, ked opadne nadsenie z hracky, vobec chodit s tebou, alebo ju radsej budes nechavat doma, aby si na nu nemusel stale davat pozor? a predstav si ze by nestala 15tisic, ale 2-3...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nick  |  03. 09. 2010 10:43

mluvím o tabletech obecně, ano za 15k to asi nenastane, protože si ji nekoupí všichni, ale číňani už stlačili cenu k 3 000, ano je to šmejd co skoro nic neumí, ale na čtení novin postačí navíc kdyby k tomu přitoupili vydavatelů a zadotovali to, aby měli lidé zadarmo stroj na kterém si mohou koupit noviny, nebo třeba letáky místo těch stoh co máš každý den ve schránce ... potenciál tu je, je jen otázkou času kdy ho někdo využije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 12:16

Na cteni si kup kindle za 140 dolaru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 12:20

a porad na to vsichni zapominaji, nemuzes s iPadem apod. vytrit pr.... Jednoho krasneho dne ale ty tablety ty noviny mozna opravdu vyradi, spis tipuju, ze uz to bude nejaka forma toho displeje, co se da stocit do rulicky nebo tak neco ale rozhodne tu s nami tistene noviny uz prilis dlouho nebudou ... Na jednu stranu je to i plus pro zivotni prostredi, protoze toho zbytecnyho papiru ... Pozn: noviny nectu, protoze bych se kazdej den musel tak akorat nasr... maximalne nejake ty vybrane clanky z internetu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 18:44

zabudli ste na DLNA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  03. 09. 2010 08:15

Prave tuto oblast jsem cekal jako jedinou vyznamnou konkurencni vyhodu u WP7. Pokud bude DLNA jako android aplikace jiz nyni, WP7 muze prekvapit uz jedine v oblasti her. Ale to je dneska trochu malo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maca  |  02. 09. 2010 18:22

Pokud to dobře chápu,tak tenhle přístroj neumí nic víc,než můj "malej' galaxyS. Pouze větší displej. Je to pěkné,ale tyhle přístroje mně zatím moc neoslovily, ale to jsem ještě před dvěma lety říkal o dotykových telefonech taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tabletmania.cz  |  02. 09. 2010 21:48

ano je to tak..a tak to i melo byt..je to proste vetsi bracha Galaxy S - s genialnim rozlisenim 1024x600.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BINY  |  03. 09. 2010 09:38

,,Geniální rozlišení´´ je super, ale LCD o několik řádů horší kvality než má Galaxy S Za 20tis bych si představoval Super Amoled a minimálně kovové zpracování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BINY  |  02. 09. 2010 18:00

Ten USB kabel je vtip ne? nepujde nahradit original apple kabelem Spodek zařízení dokonale kopíruje vzhled ipadu/iphonu Kdyby stál tenhle 10tis tak ho klidne koupím. Pokud 20 jak píše někdo výše, tak ne. Za 20tis koupim na Alze nabušenej notebook asus s i5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pejvl  |  02. 09. 2010 17:49

já si radsi pockam na Notion Ink Adam. Bude stat pulku co Samsung a bude mít dual displej (e-ink + lcd).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  02. 09. 2010 20:43

pan si je nejak prilis isty cenou, kvalitou a vybavou :D
Notion Ink je zatial vaporware. A bude nim, kym nebude realne na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 22:16

Cena je jasna, nejlepsi verze neprekroci 480 doalru ci kolik.
V listopadu to jde na certifikaci na FCC.
Priste bych prosil, aby se aple ovce obcas vyjadrovali k tomu, cemu rozumim. Mimochodem, u tebe si moc dobre pamatuji, jak jsi kdesi tvrdil, ze iPAD ma slot na karty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  02. 09. 2010 17:45

Samsung se s cenou trosku seknul, pokud uz bych chtel tablet za 20 tisic, sel bych rozhodne spis do vyssi verze ipadu. Takze opet se ipad killer nekona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rick  |  02. 09. 2010 18:42

tady mají první odhad ceny, na jiných i zahraničních serverech jsem ji nenašel, tak si počkám na oficiální cenu, ale vzhledem k několika slabším parametrům a starší technologii než u galaxy S je u mě cena vyšší než u galaxy S tedy 13k přestřelená a nebudu o koupi za uvedených 20k ani uvažovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 18:47

slabsi parameter je chybajuci Super Amoled a "iba" 3 megapixelov?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 18:43

ved je vybavenejsi nez iPad, aj telefonuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 18:56

Vy to telefonování berete vážně? Doufám, že žertujete. Malý a nekvalitní displej (srovnejte s iPhone 4, který stojí 16k), celé tělo z plastu, proprietární konektor a cena vyšší než u iPadu? To je šílenství. Za 6k by to bylo zajímavé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 19:22

maly tablet=maly displej
nekvalitny?engadget pise o velmi kvalitnom displeji s velmi dobrymi reakciami a vyssim dpi, podobne telo je chvalene
telefony modul, dve kamery, blesk, dlna, bluetooth 3.0, ovela silnejsie wifi, graficky cip, slot na karty...
preco s iphone4? kolko stpji iPad s 3G?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 21:19

Když budu chtít malý displej, pořídím si smartphone. Kvalitu zobrazovačů porovnejte na videu. Ani AMOLED, ani Super AMOLED. iPhone na videu má mnohem jasnější displej a hezčí barvy.
Tělo u mé totálně plastové Nokie 5630 chválili taky, a s nějakým kovovým modelem se to nedá srovnávat.
Telefonní modul, dvě kamery, blesk, DLNA, BT 3 a slot na karty potřebujete na co? Grafický čip by podle mých informací měla obě zařízení mít stejný. Argumentovat vybaveností takovýmito věcmi je podobné, jako když řeknete, že tento sporťák je lepší než jiný, protože má držák na květináče nebo integrovaný sprchový kout.
iPad 3G stojí na www.mironet.cz 16 788 Kč s DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  02. 09. 2010 22:44

No to je argument jak noha!
"sporťák je lepší než jiný, protože má držák na květináče nebo integrovaný sprchový kout"
Mnozí nemajitelé iPhone to prostě požadují a je to rozhodně plus.. Připomíná mi to multi-tasking, který Apple neměl, tak ho nikdo "nepotřeboval" a teď když je, všichni jsou šťastní.
Je to jako mít auto s klimatizací nebo bez. Nepotřebuješ jí k životu, ale běžný člověk ji ocení. Že je pro tebe zbytečný DLNA nebo BT3 a slot na karty? Jsi prostě skromný a dokážeš si najít jiné "náhrady".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 22:55

Multitasking na Applu skutečně nikdo nepotřeboval. Vím o šesti lidech, kteří mají iPhone 3GS a o jednom s iPhone 4, a nikdo multitasking nepoužívá.
U té vybavenosti jsem nenarážel ani tolik na to, že ty položky nic neznamenají, ale na to, že na iPadu můžete dělat totéž, ale jinak, bez těchto konkrétních funkcí. Typicky se to dá řešit přes WiFi nebo 3G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 23:39

O tom bych pochyboval. Oni ho vyuzivaji, ale ani si to neuvedomuj. Moc dobre to vidim na svem HTC mobilu, kdyz ho pujcim fraulerin. Jakmile mi ho vrati, spustenych 4-6 aplikaci soucasne, ani o tom nevi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 23:48

iOS to řeší jinak. Uloží stav aplikace a při dalším spuštění ho obnoví, takže když si odskočíte z internetu, vrátíte se de facto tam, kde jste byl. Pro uživatele v tom není rozdíl. HW multitasking (kvůli přehrávání hudby atd.) iPhone i iPad pochopitelně využívá už dlouho.
P. S. Z uživatelského hlediska mi to přijde i logické - proč bych se měl zabývat tím, jestli je ta aplikace spuštěná? Pro dosažení toho, co chci udělat (přečíst si zprávu, pustit muziku atd.) je to irelevantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 00:16

Evidetne to tak nefunguje, jak rikate. Viz teba ipad. Proc se zalozky v prohlizeci oteviraji znova, ackolik uz byly otevrene. Proc video z youtube nezustane na stejne pozici, kde bylo predtim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 00:55

iPad jsem neměl dost dlouho v ruce, abych to zkoumal, ale u iPhonu 3G jsem na problém se záložkami nenarazil.
Co se videa týče - ano, tam to není bezchybně vyřešené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas26  |  03. 09. 2010 03:05

protože iPad jede na fw 3.2.2 (popř. starší 3.2.1) a ten multitasking ještě nepodporuje...v listopadu vyjde pro něj fw 4.2, který již multitasking bude v sobě mít, takže tím to je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 07:25

Ano, ja to vim. Ja jen reagoval na to, ze u iPadu to funguje ok a oo nefunguje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  03. 09. 2010 12:52

konkretne otvorene stranky nemaju s multitaskingom NIC spolocne. Safari bezi. Ale z dovodu uspory pamati necachuje a nedrzi v RAM kazdu stranku a cely jej obsah. Skratka dlhsie neaktivnu stranku z RAM vypusti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 10:48

coz je podle me nelogicke, mel by si je v RAM nechavat, dokud nebude ta RAMka z nutnych duvodu potreba vyprazdnit kvuli jinym datum ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 07:01

a co kdyz jses treba mimo dosah vysokorychlostniho mobilniho internetu(vetsina CR) a chces se podviat na nejakou datove narocnejsi stranku ? Safari stranky nezjednodusuje, jako treba Opera, takze nacitas plny datovy obsah stranky a pri tom cekani se nekdy hodi, ze muzu prepnout do nejake jine aplikace a delat neco jineho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 07:26

Opera take nic nezjednodusuje, jak jste na to prisel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  03. 09. 2010 10:29

ve skutecnosti neco podobneho umi, posle na svuj opera server pozadavek, ze bys jsi chtel vitet tu a tu stranku, opera server se na ni podiva, prozene to nejakou kompresi a tobe posle uz "zmensenou" verzi, takze nemusis stahovat tolik dat... Rikaji tomu Opera Turbo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 12:12

Ale to je doplnkova funkce samozrejme. Musite ji zapnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 12:41

Neni to doplnkova funkce, je to jedna z nejzakladnejsich funkci Opery. Myslim, ze prave proto, ze umi takhle komprimovat stranky si ziskala takovou oblibu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lin123  |  03. 09. 2010 11:04

Proc je problem si stahnout opera prohlizec zdarma. Je pro iPhone, tudiz i pro iPad. Jestli maji prepsanou aplikaci i pro iPad pochybuju, ale i ta pro iPhone je funkcni, ikdyz to neni perfektni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 12:08

jenze pro Apple vyrobky neexistuje Opera Mini, ale jenom Opera Mobile, ktera stranky nekomprimuje prez jejich server jak napsal Apophis.k o kousek vyse, takze to nema skoro zadny vyznam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 16:04

Ale komprimuje ty vypatlana lampo...sem pul dne na gprs datech takze asi vim co sou dve minuty na safari a 20 sec v opere..nevis nemel..lampaku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 16:20

myslim, ze forma tveho prispevku dostatecne svedci o tve inteligenci Ale aji tak: Je rozidl komprimace a komprimace. Ja kdyz surfuju prez Operu Mini(bez 3G) tak nacitam vsechny strnka do 5ti vterin. Kdyz prez Operu Mobile tak nacitani trva nekolikanasobne dele....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 21:23

Je třeba si najít detaily jak funguje opera na iPhone rptoze to vlastně není prohlížeč ale jakási app co zobrazí obrazky s hyper odkazy...jestli se nepletu tak na mobilmanii o tom byl článek a horka diskuze pod nim a jelikož fakt v podniku není edge a výš tak tvrdnu na GPRS a ten rozdíl je kure*** velký tak mi nemluv ze nekomprimuje...používám denne tak vím Safari je nepoužitelné na GPRS...a to totálně i na blby Google vyhledavač je to týden načítání..sorac za mou inteligenci...ze je ve výsledku větší než ta tva...nemůžu za to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lin123  |  04. 09. 2010 01:15

Nevim proc se dohadujete o necem o cem evidentne nic nevite. Opera na iPhone data samozrejme komprimuje. Nekomprimuje samozrejme ona ale ten opera server http://petrkrcmar.blog.root.cz/2010/04/13/jaka-je-nova-o... ...
viz:"V tomhle je Opera šikovná v tom, že stránky na serveru komprimuje a zmenšuje. Načítání je pak podstatně rychlejší."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 09. 2010 06:09

nikde jsem netvrdil, ze na iPhonu to nekomprimuje, ale proste to funguje jinak nez Opera na vsech ostatnich telefonech....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 10:46

dobry den, ohledne multitaskingu nesouhlasim, jsou aplikace,jako ku příkladu IM klienti, stahovací program (já osobně používám ve svém Symbianu aplikaci SymTorrent, na stahování torrentů) a určitě se vyplatí mít možnost je mít spuštěné na pozadí, našlo by se jich samozřejmě i víc. Souhlasil bych s tím co říkáte, kdybych si u konkrétních aplikací mohl ve správci navolit, že budou běžet na pozadí za každou cenu ....
BTW: Nic jako HW multitasking neexistuje ... kdyby jste se trosku vyznal v systému prace procesoru, tak by jste vedel, ze procesor jako takovy dela jenom jeden proces za takt, ale vzhledem k cim dal vyssim rychlostem taktu, dokaze zpracovavat "jakoby" vice procesu zaraz ... Tohle vsechno je rizeno softwarově ... HW multitasking by hypoteticky mohly mit vicejadrove procesory, ale bohuzel tomu tak neni, musel by tam byt jeden radic navic, co by rozdeloval a zpracovaval data od jednotlivých jader procesoru ...
neberte to jako kritiku, ale jako + ke znalostem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 14:04

Máte pravdu, vyjádřil jsem se nepřesně, místo HW multitaskingu jsem měl napsal kernel multitasking.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 07:00

muzes delat totez ? Posli nebo prijmi soubor prez BT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 09:40

To jsem očekával. Jaký je to soubor? Obrázek? Nemáte ho nahraný na Flickru? Hudba? Ta se synchronizuje přes iTunes (dobře, tady Apple nasadil ochranu proti kopírování). Text? Ten nebudete přenášet přes bluetooth.
Macy také neuměly right click. Kdo ale někdy seděl za Macem, ví, že se veškerá práce dá udělat i bez dvou tlačítek na myši.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 12:07

nahrat na Filckr ? synchronizovat prez iTunes ? na co mi to je, kdyz budu nekde v hospode sedset z kamaradem a budu mu chtit neco poslat ? na prd !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 10:53

tady de hlavne o to, ze kdyz bych to chtel poslat nejaky blby obrazek kamaradovi do mobilu, kterej sice BT ma, ale jinak krom obrazku je rad, ze zvlada polyfonní melodie, tak to tezko budu posílát na net a mu rikat "stahni si to z flickru" ... Tyhle jejich argumenty nikdy nepochopim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pino  |  04. 09. 2010 09:33

Na chatě to řešíš přes 3G nebo wi-fi? Tleskám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 23:15

kde je smartphone s 7 palcovyn displejom? reagoval som na kec o nekvalitnom displeji, porovnavat ho s iPhonom 4 je blbost toto je tablet, na dvoch weboch ho porovnavali s iPadom a horsi nebol, spracovanie je kvalitne(nikto nevravi ze lepsie nez u iPadu)
iPhone 4 a iPad maju PowerVR SXG535 ako 3GS
k dalsim ovco argumentom "iphone ipad to nema tak je to zbytocne' je skoda sa vyjadrovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 23:29

Neřekl jsem "se sedmipalcovým displejem". Řekl jsem s malým displejem. Sedm palců není ani dost malé, ani dost velké. Ideální rozměr displeje pro prohlížení internetu je minimálně 10", tedy to, co mají netbooky nebo iPad.
Kvalita displeje nemusí být špatná při nižší cenovce, tady se bavíme o věci, která stojí tolik, co slušný notebook. Taková věc musí mít displej špičkový.
Všechny moje argumenty vycházejí z ceny. Kdyby ten tablet stál polovinu, neřekl bych proti němu ani popel, jenže s cenovkou vyšší než samotný iPad to prostě musí být nekompromisní zařízení, které iPad překoná v těch nejdůležitějších oblastech - interakce s uživatelem a kvalita zpracování. A to rozhodně Tabu nehrozí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kofin  |  02. 09. 2010 23:48

Všechny tvoje argumenty vychazeni z ceny, ktera jeste nebyla nikde oficialne uvedena :-'

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 23:53

A poslední věta článku říká co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kofin  |  03. 09. 2010 00:03

pokud vim tak jsou to vsechno spekulace a Samsung oficialne zadnou cenu neuvedl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 00:14

Pokud víte. Já stavím na tom, co je napsáno v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kofin  |  03. 09. 2010 00:21

Cerpat informace z pouze z jednoho zdroje muze byt zavadejici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 00:48

Zcela jistě. Podíval jsem se na iDNES.cz a tam říkají, že cena nepřekročí 20 tisíc. To je sice formálně vzato jiná informace, ale když se řekne takto explicitně, představím si 19 500 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kofin  |  03. 09. 2010 01:09

Na zahranicnich serverech vetsinou neuvedli zadnou predbeznou cenu (oficialni), ale podle spekulaci to nevypada zrovna dobre. Protoze nejnizsi cena o jaky debatovali bylo 700€, coz podle me dela z tohoto tabletu absolutne neprodejny kus HW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 07:04

Eldar Murtazin kdyz recenzoval Samsung Galaxy Pad tak na konci sveho clanku psal cenu cca 650€ a to uz je trochu o necem jinem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 07:34

Jo? 650 * 24,8 * 1,20 DPH = 19300.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  03. 09. 2010 13:56

cena je stanovená pre Euróru...SKLAMANIE...
http://www.engadget.com/2010/09/02/samsung-galaxy... ...

JE TO VEĽA....! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 23:57

ked bola reakcii neni displej horsi nez u iPadu(dokonca jemnejsi) tak teda neni spickovy?
podla akych cien poronavas? podla sediviek z minoretu? pockak na oficialny predaj, porovnaj s 3g verziou a zapocitaj aj tych "par zbytocnosti" co na podla teba Tab navyse(napr. aj vacsiu RAM)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 00:10

Je jemnější, ale jeho pracovní plocha je menší (o 20%). Porovnávám podle cen, které jsou teďka na trhu. Mimo to iPad 3G v USA stojí 629 dolarů, což je třináct a půl tisíce korun, což spolu s typickou dovozní přirážkou nebude víc než osmnáct.
Zrovna ta velikost RAM je irelevantní, protože HW nároky Androidu a iOS jsou jiné. Pokud srovnáváš jen a pouze papírové parametry, pak by možná Tab svoji cenu obhájil, já se ale bavím o tom, co se s daným zařízením dá fakticky dělat, a tam jsou obě zařízení srovnatelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 00:21

Proc brat US ceny? Vystacime si s EU v AT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  03. 09. 2010 00:32

tak velmi displej je casto pohodlnejsi(iOs ho ale az tak vyuzit nedokaze zatial, vsetko je zbytocne velke), ale napr. na citanie ebookov bude kvoli vahe a rozmerom(blizsie ku kindle) pohodlnejsi, nehovoriac o prenasani v kapse od kabatu
rozdiel medzi 256 a 512 mb ram he vidno u 3GS a ip4, napr. mnoztvo otvorenych tabov bez reloadingu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 00:50

Váha je určitě pro Tab plus, ovšem ten užší displej pořád vidím jako velké negativum. 7 palců 16:9 je pořád užší než Kindle se svými 6" 4:3. U čtení to vadí.
To je pravda, ale to je srovnání iOS vs. iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 07:03

jasne, Steve urcil, ze idelani je 10 palci, tak proste je idealni 10 palcu i kdyby se kvuli toho mela Zeme zastavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 09:47

Teď jsem hovořil hlavně o těch netboocích. Prošel jsem si všechny displeje od 7" EEE po 11" DELL Inspiron Mini a jednoznačně je nejlepší 11". Ta desítka taky jde, ale už 9" je málo, pokud nechcete mít monitor zaražený v obličeji.
Co říká Steve, je mi dost dobře ukradené. Důležité je to, co se dostane na trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  03. 09. 2010 14:33

no on väčší displej vždy pri používaní lepší, pokiaľ ho nemusíte držať alebo nieste na cestách ale doma
každý si musí určiť mieru podľa svojich preferencii a rozhodnuť jak dôležita je preň mobilita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  03. 09. 2010 07:14

Dobrý den, neříkám, že bych si tohle za 20tis. pořídil, ale hlavním důvodem proč bych nešel do iPadu je fakt, že nedokáže telefonovat. A samozřejmě že nemá USB, ale to vychází hlavně z trapných internetových tarifů našich operátorů a nízkých FUP.
Každopádně, když bych se chstal pořídit tablet, tak zatím více uvažuji spíše o tomto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 07:34

Me treba vubec nevadi, ze telefonovat nedokaze. Nedokazu si totiz predstavit, ze taham iPAD vsude, abych pripadne mohl vyridit hovor. Na to mam chytry malinky mobil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  03. 09. 2010 11:19

Samozřejmě, každému to vyhovuje jinak.
Vysvětlím důvod, proč chci telefonní modul:
Používám na jedno telefonní číslo dvě SIM karty, ale aktivní může být samozřejmě vždy jen jedna. Takže když budu chtít pracovat na tabletu s připojení 3G a nechci mít zbytečně další paušál jen na data a tablet nebude umět telefonovat, nikdo se mi nedovolá. Během práce sám často vyřizuji telefonní hovory, takže když budu něco hledat na internetu nebo dělat nějaké úpravy ve wordu, můžu to konzultovat i telefonicky. Neříkám, že telefon budu nechávat doma a budu chodit jenom s tabletem, ale telefonní funkce může být hodně užitečná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  03. 09. 2010 12:02

Musim se přiznat, že neznám naprosto detailně specifikaci iPadu a když jsem se teď díval na parametry, tak mě překvapilo, že nepodporuje ani mobilní data (opravte mě jestli se pletu), ale jen Wifi. Takže ho to vlastně degraduje na pouhou čtečku knih a příležitostný fotorámeček. Dají se do něho nějak natáhnout fotky přímo z foťáku, když nebudu mít u sebe další počítač? Totéž mě zajímá i u Samsungu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 12:14

iPAD samozrejme podporuje mobilni data (existuje verze s WIFI a s WIFI+3G).
To jste ten "vyzkum" teda PORADNE ODFLAKNUL!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  03. 09. 2010 12:19

Odfláknul, k tomu se přiznávám. Omlouvám se za mystifikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 19:24

6 smerovy gyroskop(iphone 4 3 smerovy, iPad ziaden(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  02. 09. 2010 19:30

a este mi povedz, ze ako ten "6smerovy" gyroskop na Android zariadeni vyuzijes? Jaj, ze vobec? Nevadi, hlavne ze ho ma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  02. 09. 2010 20:00

Takze povazujes za potrebnu funkciu telefonovanie na tablete (to si fakt kupis SIM s novym cislom na tablet?) a gyroskop, ktory vyuzivaju mozno 2 aplikacie pre Android, ale ignorujes to, ze mas takmer polovicnu vydrz baterky - 7 hodin udavanych vyrobcom ( v reali urcite nizsie) pri prehravani neznameho formatu videa vs >11 hodin (kazdy zdroj udava inu vydrz, nik vsak pod 11 neklesol) prehravania 720p H.264 videa a taktiez takmer nulovy pocet tablet aplikacii vs niekolko desiatok tisic na iPade.
Ano, priority mas spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 20:13

nepovazujem, iba pisem o vyssej vybave, Apple udava 10h ale nie Full HD(divx) a ma 6600mAh bateriu, preco by to u Tabu malo byt v Reale menej ako udava Samsungu? 7/10 neni polovica, hladaj lepsiu kalkulacku do iPhonj, matematika ti neide

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  02. 09. 2010 20:24

Ok, este raz a pomaly, matematika mi ide celkom dobre, len tebe akosi nejde chapanie pisaneho textu. 7 hodin udava samsung a teraz uprimne, udaval niekedy Samsung realnu hodnotu? Pravdepodobne tam dali najnizsi jas a merali tak. Preto som to bral, ze priblizne tu jednu hodinu mozem dat dole bez vycitiek. Navyse odkial si zobral, ze tych 7 hodin plati pre FullHD video? Daj link.
Zato u iPadu si to mohli na mnohych strankach vyskusat a ako som povedal, 11 je taka pomyselna hranica pod ktoru sa nik nedostal. Videl som uz 13 hodin, 11 aj nieco, na jednej youtube recenzii spominali dokonca 14 atd. Daj to dokopy a keby som bral tych 13 hodin, tak to je skutocne "takmer polovica" ako som spominal dokonca za predpokladu, ze Samsung neklame, co je velmi nepravdepodobne. Takze kde je problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 20:41

daj mi link, kde samsung klamal, rovnako link kde je nepretrzity test s videom a 11 hodinami u iPadu ako robi GSM arena a nie nejake nepodlozene reci applakov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackomon  |  02. 09. 2010 22:31

"niekolko desiatok tisic na iPade"
to máte na mysli těch 2,5 desítek tisíc aplikací, které zmínil pan Jobs? Neříkám že je to málo, ale ve vašem podání to vyznívá krapet megalomasky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  03. 09. 2010 12:21

"to si fakt kupis SIM s novym cislom na tablet?"...
Myslíte, že pro 3G SIM nepotřebujete? Navíc není problém si u operátora vyžádat dvě SIMky na stejné číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  02. 09. 2010 20:14

Mimochodom ako som teraz zistil, tak "6-axis gyroscope" to je vlastne trojsmerovy gyroskop+ accelorometer, takze to iPhone 4 ma. iPad ma len accelorometer, co je samo o sebe 3-smerove polohovacie zariadenie podla dokumentacie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 22:13

Ipad ma take proprietarni konektor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 22:46

iPad má konektor, který Apple používá u všech svých mobilních zařízení kromě iPodu Shuffle, takže to znamená, že pokud máte třeba iPod nebo iPhone (což je pravděpodobné), nemusíte natahovat k počítači dva dráty. Je reálná možnost, že něco podobného nastane i s konektorem od Samsungu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 22:54

To je dobry pokus, jak rici, ze Apple to dela spravne a Samsung ne, ackoliv OBA to delaji spatne (proprietalni konektor)
Opravdu me to pobavilo.
Faktem je, ze kdyby vsechny tyto zarizeni mely miniUSB, mohl byste mit jeden kabel i pro 50 zarizeni bez ohledu na typ ci znacku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 22:57

Oba to dělají špatně, ovšem u Apple to má aspoň nějakou logiku. U Samsungu žádnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 23:40

S prominutim, TO JSOU KECY.
To je uplne totez, jako kdyby vsichni pouzivali svuj proprietarni konektor pro sluchatka. Proste KRAVOVINA. A je, s prominutim, debillita rika, ze Apple to dela dobre a jini spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 23:51

Uklidněte se a přečtěte si, že říkám, že to oba dělají blbě. Systém proprietárních konektorů je překonaný, to je bez diskuse. Já jen říkám, že v případě Applu to má svoji logiku.
Mimo to, když se podíváte o dva příspěvky níž, píšu tam o tom, že jsem se se Samsungovým konektorem spletl, že se jedná o standardizovaný PDMI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 00:18

Pardon. Ja reagoval na to, ze u APple to ma logiku.
Nema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 00:53

Když děláte počítače i periferie, můžete si dovolit použít i vlastní konektor. Apple to už jednou udělal s FireWire. Ten se (mně nepochopitelně) nerozšířil i přes své nesporné výkonové výhody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 08:53

Nerozsiril. Protoze platforma PC dala prednost USB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 09:52

Nepovídejte. Po zkušenostech s oběma technologiemi jsem si říkal, proč to USB pořád používám. FW je o 30% rychlejší a nezatěžuje CPU, pro gigabajtové přenosy nenajdete lepší připojení. Jestli to USB nevyhrálo počáteční rozšířeností, tak už ničím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 12:15

Nechapu vasi reakci, ve ktere rikate totez co ja. Platforma PC (tj. vyrobci) dali prednost USB.
Proto se rozsirilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2010 12:55

No asi jsem to neřekl úplně dobře, myslel jsem tím, že nechápu PROČ daly PC přednost USB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  02. 09. 2010 23:03

a ten 30 pin konektor neni zhodny s tym Applackym?
u micro usb nepotrebujes tiez dva draty a ani jeden specialny a drahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 09. 2010 23:31

Beru zpět ten proprietární konektor, podle Wikiny to má být PDMI ( http://en.wikipedia.org/wiki/PDMI... ). To je sice poněkud zvláštní řešení, ale budiž, je to standard.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  06. 09. 2010 11:36

konektory je kapitola sama o sobe, ale taky nechapu proc se dle te dohody co se stanovila nevyrabi vsechno s MicroUSB portem .... Meli by vsichni to same a na jeden kabel byste mohli pouzivat uplne vsechno ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzík  |  02. 09. 2010 17:41

Výborný kousek,jen by mě ale docela zajímalo,zda-li je v něm také rádio ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  02. 09. 2010 20:43

Radii mas na internete plnu pr.del

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 09. 2010 22:12

Dalsi ovce, co neumi rozlisovat mezi klasicky FM radiem a radiem z internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  03. 09. 2010 12:16

ta přenášená informace se liší diametrálně ano ? :)) řekl bys zhruba tak jako paket doručenej po optice a po drátu ? :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  03. 09. 2010 12:23

Tak pokud nechce platit datový tarif,tak je snad jeho otázka na místě.Opravdu nechápu,co to tady melete za blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  03. 09. 2010 12:50

pri cene cca 6 euro za 1 GB mobilnych dat moze to radio pocuvat do zblbnutia. Inak, aky zmysel ma kupovat taketo zariadenie s podporou mobilneho datoveho pripojenia, ak ho nemienim mat zakupene (mobilne data)? A ak uz vyvalim minimalne 500 € za taketo zariadenie, hra skutocne 6 € mesacne nejaku zasadnu rolu?
Viete, pripadne mi to chore. Je to ako s ludmi, co si kupia iPhone alebo nejaky Android za stovky euro a potom kradnu aplikacie v cene 79 centov. Trochu na hlavu…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 13:34

Uz vidim, jak poslouchas radio pres 3G v zahranici.
A tech 6 ecek je mozna tak cena pro Slovaky, ale tady se diskutuje, pokud sis to nevsiml, na ceskem serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  03. 09. 2010 13:38

Přesně tak,jedinej to tady pochopil white.haven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 09. 2010 13:35

To jsi tak blbej, ze nevidis rozdil mezi FM vysilanim a datovym prenosem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyl  |  03. 09. 2010 15:46

Je to ovce, ty jsou vedeny k blbosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor