Samsung i450: z druhé strany hudba

Diskuze čtenářů k článku

Aress  |  03. 02. 2008 20:04

Na to že je to první mobil s klasickým Symbianem od ne Nokie, jste ji těžce odbili! Na Nokie máte recenze fakt propracované, ale tohle je bída. Co třeba sms a T9? Zracuje či jak? Dýchá z toho na mě dojem, že jste se snažili ho moc nevychválit a spíš decentně odsunout do pozadí...V symbianech potřebuje Nokia konkurence jako sůl, jinak usne na vavřínech a nebude ty telefony vůbec vylepšovat. Ted jsem si koupil n73 a změnilo se tam velmi málo věci od mého prvního symbianu před 3 roky. Akorat foťák se vylepšuje asi nejvíc. Jinak pořád malý displeje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wolf  |  02. 02. 2008 00:16

Reaguji na ji zmíněné komentáře a tak mně napadá že by to vůbec nemusel být špatná telefon.Symbian byl jěště do nedávna u samsungu tabu a potom byl stejně jenom u komUNIKÁTORŮ.Určitě bych ještě nezatracoval za 2mpx fotak ale bohate to dohání svými hudebními funkcemi.Sám sem vlastníkem samsungu d900 a tento telefon by byl pro mně ideaální.A proto nevidím důvod proč by mněl být kvůli fotáku zatracován . Ale pravda můj samsungu bude fotit líp a to je to starý model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otvor  |  01. 02. 2008 16:39

Zkusím zase konstruktivně ... Nevíte někdo, jak je to se zkracováním SMS, resp. ořezáváním diaktitiky před odesláním? Symbian to podle mne neumí na ničem a učit ho zdlouhavě nechci. Je tohle vyjímka? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  01. 02. 2008 15:20

Takle divně udělaný tlačítko pro vstup do menu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 10:53

Vsechno je to jneom o marketingu proc si myslite ze prvne byly 640x480 fotky a postupne se do zvysovalo? jak by pak mohli neco vydalet jinak nez tak ze tam vsehcno budou cpat postupne jednou se dockame hrozne moc dobrych fotaku v mobilu ale proc hned zejo kdyz postupem je vydela asi milionkrat tolik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 10:58

sorry za preklepy ale snazim se do toho jist a koukat na pratele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Foxik  |  01. 02. 2008 13:32

hm...za rok tu bude mobil, ktery vam utre dokonce i prdel....samozrejme v kvalite 8Mpix!....
Verte mi pánové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  01. 02. 2008 15:42

jsi vedle jak tá jedle. kdyby hned uměli udělat levný a kvalitní CMOS foťák s 3,2 Mpix tak by to udělali, ale to víš učí se a vyvíjí vše, a každý výsledek se snaží zůžitkovat, musí se zaplatit vývoj a mimo to čekat až to bude super namakoš hyper brutální tak konkurence by chrlila ž něco dávno a než bys se spamatovali, tak by jim ujel vlak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 16:30

jj jasne mladej jelikoz v japonsku sou telefony s fotakem uz hodne dlouho a telefony co tam v soucasnosti maj sou na tisickrat vetsi urovni a to nejen ve foceni takze kdyby nokia chtela pujci si pulku veci od japoncu a jede ale proc zejo co by do tech telefonu pak davali ty asi vubec nic nevis o marketingu a to tvoje super namakos hyper mi prosimte preloz do cestiny ono celkove ten tvuj prispevek nema hlavu ani patu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  01. 02. 2008 17:35

To je naprosto geniální myšlenka! To ti řekly děti ve školce, pavián Bongo nebo jsi na to přišel úplně, ale úplně sám? Nobelovu cenu za obecného génia bys třeba nechtěl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 17:37

ty si dnes spal v nejake vtipne knihovne ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacque  |  02. 02. 2008 14:04

Ty tu lamenntujes,ze něčí příspěvek nemá hlavu ani patu a přitom tu píšeš takové nesmysly! Kdyby sis radši napřed přečetl svoje příspěvky... A chováš se tu jak,kdyby jsi měl v hlavě encyklopedii ! Kdyby jsi radši akceptoval názory ostatních,kteří třeba mají v dané tématice praxi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ComaR  |  02. 02. 2008 18:09

Hlavně že vy jeho názory akceptujete, že?
Také si myslím, že už v době 7600 by byly schpni vytvořit něco mnohem lepšího. Proč to ale dělat, když to mohou protahovat a postupně přidávat a vydělávat? Samozdřejmě nějaký vývoj tady je, ale když zjistí jak vytvořit 32GB SD kartu, tak na trh pustí zatím jen 16 GB. Je to logické.
Podobný příklad:
Máš tři stromky, každý jinak velký. Ale i ten nejmenší je pořár větší než konkurence. Prodáš nejdříve ten nejvyšší, aby konkrunece zjistila čím jsi ho dopoval a tím pádem potom budeš na stejné úrovni?
To samé se děje i tady, zde se pouze i konkurence snaží dělat "hloupou" a neustále "vyvíjet" nový doping, a přitom už ho má hotový

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 10:50

Dobri trapaci ze samsungu ten jejich paskvil je akorat blbe udelana n95 dohromady s n81 de videt ze vsem pomalu dochazej napady a ze je vsechny vede nokia byt nokii tak si necham vsehcno patentovat vcetne krabice ve ktere dostanes ten telefon protoze hruza a ti co furt trvdi jak mobily foti hrozne a ze jejich SE model CosiKdesi foti krasne tak asi upadli a ze to poorad este mozna nedosahuje digitalu- coz mi nepijde jako dvakrat pravda tak k tomu muzu rict jediny- NO A CO? lepsi neco vyfotit telefonem nez to nemit vyfoceny vubec- jo a stejne nikdo nepozna co je foceny moji n95kou a co fotakem proste kdyz ty fotky nezvetsujes jak magor aby ses podival jestli ten pes vzadu na fotce fakt kadi nebo ne tak sou ty fotky proste uzasny a konec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  01. 02. 2008 11:46

LSD nebo marjánka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 12:06

rozum chlapce rozum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  01. 02. 2008 22:56

Spíše než rozumem byste měl argumentovat, s jakým kompaktem jste porovnával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  01. 02. 2008 15:38

Neurážej samsung, nebo ti okomentuje předraženou sračku hračku od Mlokie, ok?
kdyby něco tak Nokia by nesměla dělatslidery, mimo to je ani pořádně neumí, jsou to cihly s ne nejlepší konstrukcí a mechanizmem, tak kdyby si chtěla vše dát patentovat tak by cvakal jiným za slidery!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  01. 02. 2008 17:04

stala me 8000 to mi pripada docela v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  01. 02. 2008 23:00

Za tu cenu bych si ji vzal - kde ji mají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  02. 02. 2008 00:05

vsude v eurotelu kdyz ses firemni zakaznik(jo a rec je to n95 ne o tom samsungu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikas  |  02. 02. 2008 00:07

:D ajo on uz neni eurotel takze u O2 ja si na ten kyslik asi nikdy nezvyknu:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  01. 02. 2008 10:30

Skvely napad s tim merenim hlasitosti zvoneni, tohle bych zavedl i tady, klidne i do katalogu....hodne telefonu clovek proste neuslysi, jak knikaji...i kdyz ted uz je to lepsi...ale byl by to urcite zajimavy parametr
a jinak jsem se velmi pobavil vetou, ze je klavesnice dobre podsvicena, takze neni problem psat SMS v noci :)))))) To na nekterem mobilu je? :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  01. 02. 2008 07:44

Nechapu proc nam autori porad cpou ze fotak v mobilu musi mit vic a vic megapixelu. Kvalita fotek nikdy neodpovida ani 1Mpix obrazku, ktery je nafoceny kvalitnim fotakem a interpolovany na vyssi rozliseni. Krome toho, k cemu je vam 5 Mpix fotka z mobilu? To si vazne myslite ze si z toho bude nekdo tisknout A2 plakat? To je skoda cartridge/toneru!!! A na zalozeni do alba na DVD, nebo tisk klasickych fotek 10x15cm 2Mpix bohate staci. Staci vzpomenout legendarni K750i/W800i, ktere se svym 2 Mpx jeste do dnes dovedou udelat lepsi fotku nez mnohe nove mobily s vyssim rozlisenim.
Podle meho nazoru by se meli vyrobci zamerit spise na lepsi optiku a aby byl autofocus+blesk zaklad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 02. 2008 09:18

Plne s tebou souhlasim, ale nyni je problem v tom, kam by jsi chtel dat tu optiku a poradny blesk :))). Ja mam nyni 3.2mp a bohate to staci. Jak na monitor, tak i na obycejne fotky... Takove predbihani ve vyssim poctu mpx nechapu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  05. 02. 2008 12:48

for Pavel, Michal: mate rechta.. jen by jsem rad prihodil, ze vetsi pocet bodu muze z casti nahradit ZOOM (skutecne jen z casti - staci si to spocitat) . V pripade vyrobcu by jsem spis udelal krok v nasteveni a to v tom smyslu, ze bych drzel rozliseni obrazku na 2 az 3 Mpx.. to by ve finale znamenalo opak interpolace - nemluvim o prostém oříznutí z např. 5 na 2Mpx (kdyz nepocitam ten zoom). A pri pouziti nakeho vhodneho vypoctu by se dala udelat o poznani kvalitnejsi fotka.. bez sumu a taaak napr. ale to me jen tak napadlo.. Tak cao lidi a peknej den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lordx  |  01. 02. 2008 09:40

přesně tak! bereš mi to přímo z klávesnice!!
jinak fotky z tohodle telefonu jsou ale fakt nic moc,kostrbatý,přepálený,bez barev atd ...mám N91 8gb a fotky to dělá daleko lepší...škoda že nemá AF a plesk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr - ale zase ne ten ja  |  01. 02. 2008 09:40

No ty 2 MPix sou malo, 3 sou v poho, ale obavam se ze tento fotoaparat nebude trpet jenom temi 2 MPix, ale take prave tou nekvalitni optikou ... coz ve vysledku nemuze dat poradnou fotku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor