Samsung Mobile Care: Prémiové pojištění telefonů za 159 Kč měsíčně

Služba Samsung Mobile Care představuje mobilní pojištění, díky němuž proběhnou všechny opravy vašeho mobilního telefonu Samsung autorizovanými techniky a za použití originálních dílů. Tato služba je aktuálně dostupná pro majitele telefonů Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+, Note8 a samozřejmě i pro nejnovější model Galaxy Note9.
Samsung Mobile Care: Prémiové pojištění telefonů za 159 Kč měsíčně

Podmínky podle svého

Službu Samsung Mobile Care si můžete pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud je telefon v pořádku a není nijak poškozený. Navíc si můžete sami zvolit, jak často budete pojistné platit, zda jednorázově 3 399 Kč za celé dva roky nebo zda ve splátkách po 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců. Telefon je pojištěn na nenadálé události, které omezují funkci mobilního zařízení, včetně poškození displeje. Během dvouletého pojistného období máte nárok na likvidaci dvou pojistných událostí.

Péče přímo od Samsungu

Samsung navíc klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu proběhnou veškeré opravy vašeho telefonu v rámci služby Samsung Mobile Care pouze u autorizovaných techniků Samsung a za použití originálních dílů.

Specifikace služby Samsung Mobile Care

Klepněte pro větší obrázek

Co je to náhodné poškození?

Ve stanoveném čase a na místě, kdy pojištěný produkt přestane pracovat normálně a jeho funkčnost nebo jeho bezpečnost je ovlivněna kvůli chybám při manipulaci s ním, kapalině nebo vnějším událostem, které jsou nepředvídatelné a neúmyslné (pokud není vyloučeno v čl. 3 Pojistných podmínek). To zahrnuje:

  • Poškození obrazovky: fyzická poškození, jako je prasknutí nebo rozbití obrazovky, která ovlivňují funkčnost produktu a jsou omezena na součásti potřebné k upevnění trhlin nebo prasklin, a zadní sklo, jako je skleněné/plastové plátno, LCD a senzory upevněné na obrazovce.
  • Jiné škody: škody způsobené neúmyslným únikem kapaliny do nebo na pojištěném produktu a jakékoli fyzické poškození, ke kterému může dojít, kromě poškození obrazovky, bránící přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo možnosti nabíjení.

Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.

Další článek: Nudí vás stávající launcher? Vyzkoušejte změnu prostředí à la Pocophone F1


Určitě si přečtěte

Máme eSIM v hodinkách. Podívejte se, jak probíhala instalace

Máme eSIM v hodinkách. Podívejte se, jak probíhala instalace

** Konec teorie, často skloňovaná eSIM se v ČR konečně dostává do praxe ** eSIM jsme si poprvé vyzkoušeli u LTE verze hodinek Samsung Galaxy Watch (46mm) ** Jak eSIM vypadá, a jak probíhá její samotná „instalace“?

Martin Chroust | 45

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

** 6,5" displej nemusí nezbytně znamenat nepoužitelně velkou plácačku ** Výbava nezklame, až na zastaralý microUSB konektor ** Zásadní inovace nečekejte, ale ve střední třídě to (zatím) nevadí

Martin Herodek | 61

RECENZE: Samsung Galaxy J6 je základ pro nenáročné. Vyčnívá jen AMOLED

RECENZE: Samsung Galaxy J6 je základ pro nenáročné. Vyčnívá jen AMOLED

** Otestovali jsme nový model spadající do nejnižší řady Galaxy J ** Část funkcí si bere od Galaxy A6, kovové tělo však nahradil kvalitní plast ** I tak se ale novinka prodává za 6 500 Kč. Není to trochu moc?

Martin Chroust | 22