Samsung SGH-E700: bez antény, a jak mu to sluší! (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

roman  |  03. 05. 2011 16:52

prosím , kdo může k telefonu samsung sgh e700 nabídnout datový kabel. děkuji moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slávek  |  31. 07. 2005 16:45

Prosím majitele E700, kteří mají k dispozici návod k obsluze,
resp. manuál k tomuto mobilu v češtině, aby se laskavě obrátili na e-mail:
Roman@hi-net.cz  (číslo: 777 242 494).
a podle možnosti mu jej poslali  !  Velmi nutně by jej potřeboval.
Děkuji Vám za vstřícnost i za ochotu.
Slávek,TU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Netty  |  25. 07. 2005 07:17

Tak koukám, že tento telefonek má i pár nedostatků :o( např. Melodie nejdoucí přiřadit ke jménu a ten Bluetooth. Můžete mi ale prosím někdo poradit, když má tento telefon infraport a dokoupím si infraport také do PC, zda budu moci stahovat fotky z telefony do PC? Nebo to snad jde jen přes kabel? Nebo se snad bez Bluetoothu vůbec nečapu? Pořádně ani nevím, co to ten BT je. Moc díky  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenča  |  11. 02. 2005 09:31

mam Samsung E700 a jsem z neho nadsena!!!jenom nevim,jak pridelit urcitemu cislu jine vyzvaneni, ve skupině, než je implicitní melodie??Jdou nějak přiřadit moje stažené melodie??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  17. 02. 2005 19:07

to bohuzel nejde -((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Glajch  |  06. 09. 2004 12:54

...a synchronizovat ji s PC. Jde mi hlavně o fotky. Potíž je v tom, že mám Windows 98, a nejsem si jist, jestli je pro tento operační systém vytvořen nějaký program. Je??? Co všechno potřebuju abych mohl synchronizovat tenhle mobil s PC??? Nebo se mám ¨poohlídnout po nějakém lepším mobilu v ceně sedmistovky??? Poradíte mi po jakém???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  23. 08. 2004 21:57

Dobrý den, mohl by jste mi někdo poradit jak mohu dostat fotky z E700 do pc mám originál kabel a software který jsem si kněmu stáhnul obsahuje editor telefoního seznamu,sms a diáře dále  image editor pomocí něhož mohu importovat fotky z pc do telefonu, ale naopak nikoliv, nebo jsem na to alespoň nepřišel. Poraděte prosím předem děkuji nevím si rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bradáč  |  02. 03. 2004 18:09

Při připojení datového kabelu k PC se telefon vypne a nejde zapnout, pomůže jen vyjmutí baterie. Telefon je kupovaný u OSKARA. Poradí někdo.Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deni  |  30. 01. 2004 22:25

mam Samsung E700 a jsem z neho nadsena!!!jenom nevim,jak pridelit urcitemu cislu jine vyzvaneni (odlisit od ostatnich) - skupinu volajicich!do "Skupiny" jsem se dostala, ale pridat k tomu cislo mi nejak nejde!neporadi mi nekdo???diky moc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PUPA  |  04. 02. 2004 19:06

Aaaahojky D,

tak si vem do ruky telešonek a postupuj následovně, zvol "tel. seznam" dále položku č.1 "najít jméno" vyber bsi jméno ke kterému chceš přiřadit jiné zvonění, dek "OK" a teď listuj doprava na poslední ikonu "Melodie" no a je to

p.p.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Hrubeš  |  28. 01. 2004 11:33

A je to tady! Uz ho mam taky! Presne 1 den lezi na mem stole Samsung E-700. Na prvni pohled kvalitni kousek, bez viklancu u baterky s presne sesazenym kloubem bez vule Design je opravdu revolucni, veckova forma navic velmi zadouci, takze na prvni pohled opravdu paradni telefonek. Behem vecera jsem asi za 1/2 hodiny zvladl z vetsi casti ovladani, ktere se, k memu prekvapeni, v zasade az tak moc nelisilo od Nokii. Prave jim jsem az do ted daval prednost (last 6510). Vetsi cast prace, kterou Samsung musi vyresit na dalsich nastupcich E-700 je predevsim uvnitr. Psani SMS - zakladni a nepostradatelna funkce, ktera je u Samsungu znacne ztizena tzv. cervenym tlacitkem (kterym si zamozrejme zpravu celou smazete). Rad bych se take dopatral, zda je mozne definitivne vypnout slovnik T9 (podle Vasich komentaru funguje stejne spatne), ktery se mi vzdy defaultne nabizi a musim se ho vzdy zbavit. Nevim jak Vy, ale ja si SMS pisu vetsinou v PC a pak si preposilam do telefonu, kde je nasledne edituju a preposilam. Ne vzdy se to spolecensky hodi, napr. na Vanoce, Silvestr - nikdy mi to pripada dost neosobni a vadi mi to. Kazdopadne se mi nepodari umazat vzdy prilozene www na zacatku. Tedy presneji receno podari, ale s casti prvniho slova, ktere musim nasledne dopsat na klavesnici. Prepisy v menu typu kalkulaka je opravdu v dnesni dobe srandovni, ale ve vztahu k tomuto typu a cene telefonu bohuzel k zamysleni Vadi mi i nepreberne mnozstvi gumovych nastrcek, ktere nevypadaji moc vabne a nakonec jsou stejne vsechny odsouzeny ke ztrate. Bohuzel velmi negativne na me zapusobily melodie (uz se pidim po jinych...budu vdecny za tip, kde se daji sehnat) ktere jsou infantilni a zbytecne extrovertni. Mam rad vyrazne - nevyrazne prvky zivota, malickosti, kterych si clovek nevsimne okamzite, mozna mi rozumite, co tim myslim. S timhle telefonem si pripadam jak na trzisi v Koreji. Je to o to horsi, ze nemam moznost vyberu a nektere ze zvuku se proste nedaji vypnout! Hlavne mi vadi varujici zvuky, zvuky pri odesilani a vsudypritomny zvukovy doprovod 40 polyfonich umelcu z Koreji pekny kluci, kolik Vam je? Fotak je spis pro krasu, nez pro vazne myslene foceni. Rozliseni staci snad jen na tapetu telefonu. Je to spis o marketing a prodejnost, nez o funkcnost. Absence prislusenstvi me degradovalo na zastrckoveho maniaka, ktery se bez nabijecky nehne na krok. Oproti Nokiim, ktere jsem nabijel vyhradne v handsfree v aute na drzaku a klasickou nabijecku ani nevybaloval je to zasadni spatne kriterium, ktere u rady lidi rozhoduje o koupi. Korunuje to navic i slabsi vydrz baterie, vzhledem k 2 barevnym displejum. Obavu mam i z lakovane umele hmoty, ktera je nachylna k oderkam a skrabancum. Zjistoval jsem si i moznosti vymenu krytu a moc me to nenadchlo. Kryty nejsou vymenne ale daji se ve znackovych servisech poridit cca za 750,- Kc. (3ks). Kdyz ale pripocitam servisni praci jsem razem na dvojnasobku. 1500,- je dost penez. Schovam si svou starou dobrou Nokii a pockam, jak se mi bude muj novy kamarad E-700 libit.Kazdopadne ma styl a je pro me krokem do sveta MMS zprav, multimedii a barevnych displeju Ceka to na nas kazdeho. At se budeme branit nebo ne Uz jen z toho duvodu, ze se klasicke telefony s displejem proste za par let nebudou vyrabet a vytrati se prirozene z trhu. Nahradi je modernejsi, chytrejsi a celkove spolehlivejsi telefonky. Uz se na ne tesim H.Hrubes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sanka  |  25. 01. 2004 20:38

Funkce good,design z venku fakt super,ale když se otevře vypadá fakt hrozně,klávesnice nic moc,chtěl sem si ho koupit,ale nekoupil,protože je celkem drahej a za tu cenu nestojí lepší je T610!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavman  |  24. 01. 2004 16:24

Je to možná pěknej mobil ale člověku který si zvykl psát  zpravy v t9 a jeste ktomu na nokii,bych ho nedoporučoval.Právě jsem si ho koupil a můžu vás upozornit že jsem sním už pomalu párkrát třísknul o zem. Je to děs a hrůza.To je tak blbej mobil že neví že po tečce nasleduje velké písmenko ,takže ho musím pokaždé přepnout.Další věc jsou ty čárky a háčky.Mladá mě má za blbce když jí přijde 8 zpráv po čtyřech řádcích.No a ve finále to červený sluchátko vedle cečka.Patřím mezi výbušné tipy takže když jsem si po 20 minutách psaní nenávratně všechno vymazal myslel jsem že vylítnu z kůže.Proto spisovatelé ruce pryč od tohoto skvostu který je jinak vážně hezký.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaabbb  |  22. 01. 2004 22:44

prosim pomozte mi nekdo jak sakra pretahnout obrazky do PC pres infra mi to nejde DIKY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Prejza  |  22. 01. 2004 07:01

Nevíte náhodou, kde bych mohl rychle sehnat záslepku na komunikační port. Samozřejmě jsem ji po 14 dnech ztratil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 01. 2004 11:41

Prosím o radu, zda jde poslat vizitku, resp. telefonní kontakt jako SMS? Našel jsem odesílání pouze přes Infraport. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deni  |  14. 01. 2004 22:16

nevite nahodou nekdo,kde bych nasla nejaky pekny tapety na Samsung E700?na netu jsem nemohla zadny najit, poradte nejakou adresu!

diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PUPA  |  14. 01. 2004 13:13

Lidičky HELP, nemohu zálohovat data pomocí exportu v PIMS _ File manageru. Soubor se vyexportuje ale fyzicky má pouze záhlaví sloupců a data nikde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simona  |  10. 01. 2004 16:20

ahoj. já dostala e700 k vánocům a docela mi chybí opakovaný budík. Pro lidi, který s nim žili pár let je to pěkná fuška zvyknout si. jo chci se zeptat jestli je otevření jednou rukou otázka zručnosti nebo to prostě nede ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  10. 01. 2004 16:25

Mně v E700 opakovaný budík nechybí, je tam - a dokonce hned tři. V menu 5 - 5 si navíc můžete nastavit dny, ve kterých má budit.

Jednou rukou to jde, ale stejně si vždycky pomohu druhou. Jde to i v případě, kdy v ní něco nesu, stačí zaháknout jeden volný prst za okraj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simona  |  15. 01. 2004 10:48

blblě jsem se vyjádřila... já měla od základky Ericsson t10 tam se to sice na dny nastavit nedalo, ale když budík zazvonil a nevypnula jsem ho tak to zvonit přestalo, ale zvonění se opakovalo po 10 minutách celou hodinu ... to mi tu chybí  jinak je mi jasný: srovnávat tyhle dva  ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deni  |  07. 01. 2004 12:04

 

Stále se nemůžu rozhodnout mezi těmito dvěma mobily - Sony Ericcson T610 nebo Samsung E700 (neberu v úvahu cenu)

Neustále si čtu nejnovější recenze a srovnávám jejich kvalitu, ale uvízla jsem na mrtvém bodě!

Moc bych uvítala radu někoho, kdo má zkušenosti s jedním nebo případně oběma telefony, jaký telefon doporučuje!

nevím, jestli by mi nevadilo "véčko", bojím se o poškození při stálém otvírání telefonu, ale zase u Sonyho se obávám o vyviklání joysticku!

Moc děkuji - velmi mi tím pomůžete v rozhodnutí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denisa Michálková  |  07. 01. 2004 12:02

Stále se nemůžu rozhodnout mezi těmito dvěma mobily - Sony Ericcson T610 nebo Samsung E700 (neberu v úvahu cenu)

Neustále si čtu nejnovější recenze a srovnávám jejich kvalitu, ale uvízla jsem na mrtvém bodě!

Moc bych uvítala radu někoho, kdo má zkušenosti s jedním nebo případně oběma telefony, jaký telefon doporučuje!

nevím, jestli by mi nevadilo "véčko", bojím se o poškození při stálém otvírání telefonu, ale zase u Sonyho se obávám o vyviklání joysticku!

Moc děkuji - velmi mi tím pomůžete v rozhodnutí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 01. 2004 22:53

Ahoj Deniso, no nejsem zádnej zkušenec,ale pár rad snad mám. Měl jsem t610, což je super telefon, má spoustu super fcí, hodně propracovaný má organizér. myslel jsem si že jiný nechci,ale hle. teď mám e700 a mám trochu jiný názor. t610 bych vytkl, že se jí hroyně špiní display a velice snadno se poškrábe. naproti tomu miniatturní e700. se strachem,že je to Véčko bych si hlavu nedělal ba naopak, kryt se stálým otevíráním zníčit nemůže. práce s ním je velice pohodlná a praktická. velikou předností e700 je podle mého názoru FOŤÁK. velmi propracovaný, má mnoho efektů a umí fotit sekvence,,, až patnáct fotek,,vešli se mi asi do dvou vteřin.... hodně telefony ale střídám tak ho asi stejně prodám. z každého nového mobilu mám radost tak jeden dva dny. takže, kdybych se měl znovu rozhodnout jaký si koupit znovu a přihlédl bych k tomu že jsem žena (teda ve vašem případě) koupil bych si E700. je mnohem elegantnější a pro ženu praktičtější.mějte se martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berentes  |  25. 12. 2003 21:05

Zajímalo by mne, jestli jdou přes ten software k sx-100(nebo jak to je-je prý podobný) posílat fotky do PC....a tam si je dále upravovat.. děkuji moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  14. 12. 2003 14:15

proč nemá bluetooth a nebo má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  14. 12. 2003 12:42

Chtel bych se zeptat jak dlouho vydrzi baterka, pri normalnim pouzivani. Chci si tento mobil koupit a docela me to zajima, i kdyz me to asi nikdo nevymluvi, kdyby ta baterka byla hodne slaba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leebor  |  11. 12. 2003 21:25

                   



Ale nic!


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates  |  09. 12. 2003 22:06

Moc krásný mobilek. Udolal mě svým vzhledem a proto jsem si ho koupil. Byl pro mě velkým zklamáním a po pěti dnech jsem ho prodal. Baterka je velmi slabá, T9 špatně provedená, vybrační zvonění funguje jen u některých melodií ........ atd  Můj osobní názor, jak si člověk zvykne na Nokii nemůže přejít k jiné značce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRKA  |  08. 12. 2003 23:30

Skvělá recenze. Chci se zeptat, jestli někdo nevíte zda by kabel přiložený k v200 fungoval i na v700. Manželce jsem v200 koupil k svátku a překvapilo mě jak skvělý telefon to je. Končím s Nokiema začnu se Samsungama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Půlpán  |  03. 12. 2003 22:39

Chtěl bych se jen zeptat jak je možné vymazat moje melodie z mobilu. U foto to jde primo v mobilu pres menu ale u melodii nebo tapet to nelze ani v menu ani pres Easy Studio. Nebo kdyz bude pamet na vyzvaneci melodie plna prepisou se nektere ? Diky

P.S: Kde najdu nejnovejsi verzi Easy Studia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L-aura  |  04. 12. 2003 15:30

Je to fakt easy: Zvuky - moje zvuky -  vyberete melodii - volby - a tam uz je vsechno..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rejnok  |  05. 12. 2003 12:15

A co třeba přiřazování vlastních melodií skupinám a jednotlivým lidem??? Ať dělám co dělám tak tam můžu přiřadit pouze imlicitní melodie :o((( 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  03. 12. 2003 13:39

Zdravim,

v recenzi je milně uvedeno, že systémový konektro není chráněn pryzovou zátkou. Je, akorát se nesmí ztratit.

Mě se to podařilo ještě ted den co jsem testovací kousek rozbalil z krabice.

 

Dost možná k vám již dorazil ztracený..

AdNo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  02. 12. 2003 23:43

Taky jsem ho zakoupil-je to noblesní záležitost,100%spokojenost. pa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kosta Sirius  |  30. 11. 2003 18:04

nechápu co pro ti němu máte, vždyť je to super  telefon ty oba barevný DISPLAYE. no prostě bomba. NENÍ o ČEM DISKUTOVAT

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kosta Sirius  |  30. 11. 2003 18:04

nechápu co pro ti němu máte, vždyť je to super  telefon ty oba barevný DISPLAYE. no prostě bomba. NENÍ o ČEM DISKUTOVAT

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L-aura  |  28. 11. 2003 09:38

takže: mobil je moc krásnej, fakt jsem hezčí telefon neviděla, ale už jsem na něm našla pár chybiček a to:

- idiotský je, že když píšu sms a omylem zmáčknu  červený telefonek, tak sms je v tahu. Nejsou tu neodeslané sms.

- nevím, jestli s tím neumím, ale budík mi zvoní jak chci (spíš nezvoní).

- a poslední věc - škoda, že se ke jménům nedají přiřadit melodie, které si sama stáhnu. je tu pouze možnost přiřadit si přednastavené..

Jinak jsem s mobílkem spokojená..

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  25. 11. 2003 19:25

a pokud je zde někdo kdo tento telefon vlastní, prosím odepište co vše je v krabici s t-fenem. Doufám ve dvě baterie, datový kabel, handsfree (levná, vím) a cd se softem...Thnx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  25. 11. 2003 23:05

Tak to ta sklamem. Aspon na Slovensku je bez druhej baterie, kabla, CD. Obsahuje okrem telefona a nabijacky uz len hands free a putko na ruku. A samozrejme manual. Ale podotykam ze len na Slovensku v Orange.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  25. 11. 2003 17:58

všechny výše uvedené články, tak bych se rád pozastavil nad jednou otázkou. Uvažuji o koupi tohoto telefonu - přechod z N6100, ale prodejce v Brně mi oznámil že telefon bude prodávat až začátkem prosince. Chápu že existuje jakási exklusivita pro operátory, ale jak je možné, že někteří tento telefon již mají (a předpokládám že v češtině) zřejmě bez nákupu u operátora? Prosím o vysvětlení, kde se dá sehnat dříve. Kibboon-mobile? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bulhar  |  26. 11. 2003 09:42

Taky uz ho mam, zkus www.mobildick.cz  nebo www.1m.cz  Cestina je tam od T-mobile. Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  23. 11. 2003 10:21

Pan Lutonsky, mozem Vas teda poziadat o radu ako sa mam spravne s tymto telefonom spojit cez IRDA? Mam spravne instalovany infra port ku kompu (spojenie so Simens S-55 je bez problemov, aj ked asi z povahy zariadenia velmi pomale), pomaly sa nacitava Siemens Data Suite ale vsetko funguje ako ma. So Samsungom sa spojit neda. Komp telefon rozpozna, zahlasi ze dalsi komputer je nablizku, ale Easy Studio je stale offline. Hladal som aj v nastaveniach, tam sa toho vela zmenit neda tak neviem. Mohli by ste mi teda poradit kde robim chybu? Mam verziu EasyStudio PIMPS & File Manager 1.0.0.1WJ4. Dakujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ken  |  25. 11. 2003 11:36

mel sem stejne problemy, pomohlo zaktivovat irda v telefonu a teprve pak spustit aplikace easy studio, takhle to vyzkousej melo by se to chytit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  18. 11. 2003 20:57

Mam s tymto telefonom prve skusenosti: stve ma, ze som si softver (cca 60MB) musiel stiahnut z internetu cez dial-up. Ked som si ho stiahol a nainstaloval, nespolupracuje s telefonom cez IRDA. V helpe k softu je napisane (ak som to spravne pochopil), ze ide vyhradne s datovym kablom. PC telefon spravne rozpoznalo, ale softver tvrdohlavo hlasi stav offline a jednoducho nefunguje. Cez IRDA sa neda spojit ani zo ziadnym inym telefonom (Siemens S-55, Sony Ericsson T-310 hoci tieto medzi sebou bez problemov komunikuju) Naco tam potom ten infrak je, ked nefunguje ani so svojim vlastnym softom? Neviem kde mam datovy kabel zohnat, myslim na Slovensku. A ked ho zozeniem, bojim sa ze mi bude zase na nic, lebo podla interface softu to vyzera tak, ze sice do telefonu obrazky a zvonenia z kompu mozno poslem, ale naopak nie. A vtedy je ten fotak fakt na h... Alebo inak, ak je urceny vyhradne pre posielanie MMS naco je tam potom nastavenie fotografii 640x480 bodov.  Inak je to, podla mna, telefon nadherny a dobry ale funkcne sa k mojej S 55 ani zdaleka nepriblizuje. (Kupil som ho manzelke). Moj idealny telefon si predstavujem ako zmes najlepsich veci z E-700 a S-55. Samozrejme displej, farby dizajn atd. by Samsung a funkcnost by Siemens 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 11. 2003 22:05

Se Samsungem SGH-E700 používám software EasyStudio PIMS & File Manager verze 1.0.0.1 WI1 - přes infraport a bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Louda  |  14. 11. 2003 13:02

Ahoj, v nejake dizkusi jsem se docetl,  ze u Samsungu E700 nelze vypnout T9ka, co je na tom pravdy? Vim ze u nej diakritika zabira vice mista na sms nez znaky bez diakritiky, ale v te diskuzi nekdo psal, ze to nelze vypnout, moc se mi to ale nezda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  21. 11. 2003 18:18

T9 jde vypnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 11. 2003 11:02

Zajímala by mě dílka těch sms, jak je uvedeno tak když se píše s českými znaky tak to vychází pouze na 70znaků :o( a nejde to vypnout. co když bych ale psal bez háčků a čárek. to pak zůstane na těch 160 ???

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZABAK  |  18. 11. 2003 13:29

Je to tak, že pokud neobjeví háčky a čírky, tak klidně posílá SMS o 160 znací, ale jakmile se Vám tam jediná vloudí, tak zkorouhne počet znaků na SMS na pouhých 70!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mager  |  30. 10. 2003 08:31

vyplati se pockat?

myslim ze v600 je lepsi

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sirka  |  25. 10. 2003 18:00

ty já teď nevim jestli mam Ježíškovi napsat a Sony Ericsson z600 nebo o tohdle drobka. Tenhle je sice dražší, ale mě funkčně ty telefony připadaj hodně podobný ... jde mi hlavně o kvalitu focení a taky trochu o image. Štve mě že nejdou posílat obrázky jako e-mail .... no nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToiToi  |  24. 10. 2003 22:13

(Příspěvek obsahoval nepovolenou inzerci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  21. 10. 2003 21:46

Nevím, jestli si mám koupit E700 nebo jestli si mám počkat n tu novější verzi. Nevíte kdy má přibližně vyjít??? A jaký je Váš názor na to, který z těchto telefonů je lepší? Logicky bych řekl že ta new verze, ale chtěl bych znát Váš názor. Díky Vašek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joe  |  22. 10. 2003 07:52

Zdravím, mám E700 jako jeden z prvních /asi měsíc/, jsem absolutně spokojený/ a to jsem přešel z SE P800 /. E710 bude mít navíc "jen" blesk. Ale nějak nevím, je to přece jen telefon. Osobně jsem udělal asi 5 fotek... Jinak, měl by být do konce roku, za přibližně stejnou cenu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Ježek  |  19. 10. 2003 22:47

Dají se nějakým softwarem stahovat fotky z E700 do PC???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Sova  |  21. 10. 2003 17:56

jasně, v pohodě : EasyStudio       je na www.samsung.cz nebo www.samsung.se  /ten mám/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzka  |  13. 10. 2003 12:16

Ahoj, rada bych Vas poprosila o radu. Chystam se koupit si "veckovy" mobil. Velmi vyuzivam psani zprav a fotoaparat (mam N6610). Proto tyto dva pozadavky budou hrat velkou roli pri vyberu telefonu. Uvazuji o Samsungu E700/E710 - asi nejvetsi favorit, SE Z600 nebo Panasonic GB87. Muzete mi prosim poradit, doporucit ci rozmluvit, ktery telefon je pro "nemanazerskeho" uzivatele nejlepsi?

Diky predem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  04. 10. 2003 01:54

Pred dvemi dny jsem ho koupil u T-Mobilu za 13tis.nedotovany a mam z nej vazne radost i kdyz ma sve mouchy,nevim proc nemuzou udelat t9 bez ceskych znaku kdyz to ma i c100 a BT by se taky hodilo,IRDA do compu kupovat nebudu kdyz uz tam mam BT takze to vyresi kabel az ho teda sezenu,taky se mi zda trochu neprakticky ze na displeji je polovina zabrana obrazkem a az druha je vlastni menu..taky zatim nevim odkud mam stahovat Java aplikace ale snad se neco brzo najde..dejte vedet jestli to nekdo vite pls.Jinak je to super telelefon,ten oled displej vypada cool,kvalita zpracovani je proste skvela a velikost je tak akorat,mel jsem A800 a to je spis pro zensky,fotacek v šeru nevyti nic ale to asi nebude o moc lepsi ani u 710 s "bleskem"Kazdopadne hlavne diky designu a kvalite zpracovani nelituji ze jsem ho koupil a doufam ze mi dlouho vydrzi-posledni tel.mi ukradliAle idealnejsi by bylo kdyby Z600 mela lepsi rozliseni fotacku,byla by rychlejsi a mela tento kabat,ale to bych chtel asi moc-zatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  04. 10. 2003 02:05

Jinak zadny papirek pod baterku nepotrebuji!!!!Sedi totiž perfektne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  04. 10. 2003 09:28

Už jsem to psal tento týden v článku se zkušenostmi - mám asi špatný kousek, taky jsem už měl v ruce E700, kde baterie perffektně seděla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pépi  |  08. 10. 2003 10:51

Pane Lutonský, mnoho uživatelů nyní váhá, který telefon vybrat mezi T610, E700 nebo čekat na V500 či V600. Chtělo by podrobnou recenzi Motoroly V300/V500/V600, aby bylo možno udělat si představu jak je to se softwarem, synchronizací, češtinou v T9 a pod. Moc se na to těšíme a čekáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  08. 10. 2003 10:55

S recenzemi na MobilManii je to tak: když telefon nemáme v ruce, nemůžeme je napsat - jakmile se nám ale do ruky dostane, recenze vyjde tak do týdne. Brzy by se měla objevit Motorola V300, model V600 bude až později a o V500 na českém trhu se zatím moc nemluví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pépi  |  08. 10. 2003 12:50

Tak, tak... už se těšíme.

 

Ještě jeden dotaz ?

Jak je to s tím vyzváněním u E700, skutečně jde ke kontaktu/skupině přiřadit pouze vyzvánění dodané v mobilu a nejde použít to , které si tam nahraju (třeba jiné midi), to mi není jasné.Nebo jek je to tedy ?

Kde sehnat nějakou diskusi o E700 ?

Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pépi  |  04. 10. 2003 11:00

Jak je to s tím vyzvánění, opravdu lze ke kontaktu(skupině) přiřadit pouze vyzvánění dodané v mobilu a nikoliv už to , které si do něj nahraju sám ?

Dají se psát SMS, když vypnu T9, podobně jako u SonyEricssonu přímo 2 a 3 znak klávesy pomocí bočního šoupátka(tlačítek) ?

Jinak je nádhernej

Stále si vybírám a nevím který. SE T610, Samsung E700, nebo počkat na Motorolu V500/V600. Co vy na to chlapi ?

Okouknu to na Invexu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hubble  |  06. 10. 2003 11:43

Resim stejne dilema. T610 ma ty funkce, ktere chci. Ale pak tu mame (budeme mit) Z600, Motorolu V500 a V600. E700 by se mi libil, kdyby umel BT. Vubec nejlepsi volba by byla Z600, ktera by vypadala jako E700. Idealni volba zase neexistuje. Zatracene!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToiToi  |  01. 10. 2003 22:19

Tak dnes mi tento foun nabízeli na Bělohorský 119 - www.okpoint.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.N.G.E.L.S.M.  |  29. 09. 2003 14:58

Prijemnou zmenou je zabudovana antena,funkce jsou taky dobry a nejhezci je ta klavesnice ktera se k takovemuto dizajnu velmi hodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 09. 2003 20:02

Musí to být opravdu skvělý telefon. Když bude stát tak šest tísíc, tak si ho na 300% koupím, ale to asi nebude co??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pépi  |  16. 09. 2003 13:27

Tak trochu bych přidal políčko do ohně ke kritikům recenze.

A) Na co tlačítko pro přístup do tel. seznamu ? Stačí přidržet tlačítko s písmenem abecedy a jste v seznamu přímo u toho písmene, Přidržíte "3" a hned stojíte na písmenu "D" a když ještě máčknete stojíte na "E" atd. Takže to je asi ten důvod proč tam není to talčítko, že ?

B) Na kanále ZDF běží reklama na tento mobil, a jako základní funkce je uvedeno zobrazení FOTKY volajícího při zvonění. Zřejmně výše recenzovaný kousek nemá poslední firmware.

C) Mobily Samsung E700 a P400 jako první mobily vůbec dle MOBIL.CZ (seznámení z veletrhu) , nepoužívají klasické MMF vyzvánění, právě proto aby mohli současně zvonit i hrát polyfonní melodii. Takže záleží jakou melodii si uživatel vybere a podle toho se pak chová vibrace ! E700 při použití 40hlasé polyfonie umí i vibrovat. Při použítí 16-32 hlasého MMF nevibruje, protože "NOKIA" to taky neumí (to je standart)

D) V tabulce vašich telefonů uvádíte SonyEricsson T610 jako super telefon celkem hodně přes 90%. Tak to bych zase netvrdil. Měl jsem ho 1 den půjčený, a ovládání je dost nepraktické, příliš malé klávesy, joystick se ochodí. Nelogická menu, díky povrchu stále opatlaný, no rozhodně není pro manažery, spíš pro hračičky.

E) Radím ostatním, počkejte se na recenzi na MOBIL.CZ. Tato recenze je trošku nepřesná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 09. 2003 13:40

A) Tak jednoduše to bohužel nefunguje. Podržením tlačítka akorát rychle vyvoláte číslo na dané pozici karty SIM. To si pletete se Sony Ericssony.

B) Jste si jistý, že tím opravdu nejsou myšleny ikony, které v článku zmiňuji?

C) S tím souhlasím, v nabídce vyzváněcích melodií je několik kousků, které v sobě mají zahrnuty vibrace.

D) Vy jste ho měl den, já přes čtrnáct dnů :) Ale o to samozřejmě vůbec nejde, protože naše srovnávací metodika nepracuje s pocity, ale s měřitelnými parametry.

E) Nepřesná konkrétně v čem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pépi  |  16. 09. 2003 15:28

Máte pravdu, s tím vytáčením, to jsem popletl.

Co se týče fotek při zvonění, tak jsem to viděl na vlastní oči (tedy v televizi)

No uvidíme co přinese konečná a počeštěná verze !

Rozhoduji se mezi T610 a E700. T610 jsem testoval, a nehodnotím to jako zázrak.

Srovnávací tabulky toho moc nepoví. Když si tyto telefony dám do jedné tabulky tak nechápu některá procentní hodnocení. Ale to je možná jen můj názor.

Který by jste si vybral vy, kdyby stáli stejně ??? To by mě fakt zajímalo a možná i mnoho dalších.

Já se původně celé léto těšil na véčko od SE, ale ta Z600 mi jaksi nepadla do oka, tak zbývají ty dva ?

A jaký si teď vybrat, nebo jsou ještě lepší kousky ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 09. 2003 16:05

Reklamám moc nevěřte. Tak= mám propagační materiály, kde z předního malého displeje E700 září barevná fotka. Samsung tím chce ale nejspíš říct, že čelní displej může sloužit i jako hledáček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  04. 10. 2003 16:36

Reklamam opravdu neverte,tel.mam a fotka priradit bohuzel nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hroch  |  15. 09. 2003 19:25

Koupím nový SGH-E700. Spěchá. Dárek pro manželku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cnedlik  |  09. 09. 2003 07:41

Zdravim autora teto recenze, fakt slusna prace! To je to co jsem hledal, dozvedet se co nejvice informaci o mobilu, ktery si bohuzel zatim nemuzu osahat. Jen tak dal !!!!

 

Cnedlik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  07. 09. 2003 01:56

Jde u E700 vypnout pri psani SMS s T9tkou pouziti ceskych fontu? Napriklad u A800 to melo za nasledek rapidni snizeni znaku v jedne SMS zprave (az na 60!!!)  a tato funkce pohuzel nesla vypnout. Takze pokud chtel uzivatel psat SMS plnohodnotne se 160 znaky, musel na pouziti T9tky zapomenout.... :o( Rad bych se proto touto cestou zeptal autora clanku na vlastnosti T9tky u E700. Dekuji za odpoved Dussan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  07. 09. 2003 01:58

ceske fonty = hacky a carky

Omlouvam se za spatnou formulaci. Dussan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  07. 09. 2003 09:23

V telefonu byl anglický software, takže zatím nevím, jak se T9 bude chovat s češtinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  07. 09. 2003 13:44

Mohl bych vás tedy poprosit, až se k dostane do redakce česká verze telefonu, abyste tuto funkci upřesnil alespoň zde v diskuzi? Je to sice malý detail, ale pro smskujicí zákazníky naprosto nezanedbatelný při rozhodování koupit či nekoupit. Jinak vypadá tenhle nový Samsung více než slušně. Děkuji Dussan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RuddeR  |  03. 09. 2003 12:16

Zdar vsem...Jestli nekdo jiz mate na prodej, nebo vite o miste kde se da v CR koupit Samsung V700, dejte mi pls. vedet. Bazim po nem. Nokie pujde do vecnych lovist .Dekuji Vam...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  03. 09. 2003 16:04

Nabaž se radši DBTelu M8 (viz mobil.cz), to je aspoň kousek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 09. 2003 18:38

Tento mobil se mi moc libi a jsem spokojeny i s jeho funkcemi. Protoze jsem na mobily dost narocny a kupuji si kazdy pul rok az rok novy telefon, tak jsem se rozhodl, ze si tohoto Samsunga poridim. Rozhodoval jsem se i o P400, ale nakonec  jsem se rozhodl pro tento mobil. Absence BT me absolutne nevadi a jeste jsem ho ani na zadnem moblu nemel a ani me nechybel. Myslim si, ze jeste neni doba, kdy by se BT absolutne dal vyuzit a az nastane tahle doba, to bude zajiste velice brzy, tak bude mit BT kazdy telefon. Do te doby se bez nej kazdej dokaze obejit a navic kazdy lepsi telefon ma Infra port. Nikdo z meho okoli BT nepotrebuje a dokaze se bez nej obejit a tech par vyjimek co ho na mobilu chteji, tak ho chteji jen z toho duvodu, ze videli o hodine ve skole sve kamarady, jak proti sobe hraji hry a nemusi sedet vedle sebe, nybrz byly od sebe dobrych 5 metru.

Jinak moc chvalim autora clanku, protoze se recenzi venuje velice podrobne a ctenar si muze udelat na mobil svuj vlastni obrazek, bud spatnej, nebo dobrej, ale je to jeho rozhodnuti, jestli si mobil koupi, nebo ne.

Jinak prechazim od Nokie 3510i a nevadi mi jakakoliv zmena na ovladani telefonu (i k horsimu), protoze to stupidni, stale stejne ovladani Nokii me uz fakt stve. Mam uz asi 8 nokii a jeste jsem nepostrehl zmenu v menu. Pokud ma Nokie novou funkci, tak tam nanejvic pridaji jednu polozku.

Ted bych mel par otazek:
1) Jak to funguje s tim FUN CLUBEM? Abych si mohl neco ve FC koupit, tak platim kreditni kartou? Nebo si musim nakoupit nekde   nejaky credit. A da se credit koupit i v CR?

2) Lze take priradit u E700 skupinam jine ohlaseni zpravy jako u P400?

3) Jakto, ze na vsech cizich strankach o mibilech pisou, ze Samsung E700 bude mit BT a nakonec ho vubec nema? Neni bez BT jen pro Evropu?

4) To co jse tady recenzoval, tak to je uz konecne baleni co dostane i koncovy uzivatel? Je preci divne, ze by Samsun nepribalil do baleni dve baterie, datovy kabel a cd se softwarem. Neni to zatim jen testovaci verze pro recenze?

Moc dekuji za odpovedi

Zaverem chci jen dodat, ze Samsung E700 je skvely telefon, moc hezky a zajiste spolehlivy. Ma par musek, ale ty se daji prehlednout, kdyz je porovname s vyhodami.

Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 20:49

1) Fun Club v ČR tímto způsobem nevyužijete.

2) Nejde to.

3) Byla to nějaká fáma, Bluetooth opravdu nemá.

4) Ne, byla to zapečetěná krabice s finální verzí. Dvě baterie zřejmě nebudou, kabel také ne. Software zatím není úplně jistý, ale z více zdrojů mám potvrzeno, že nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1ka  |  01. 09. 2003 16:42

Samsung proste zvolil taktiku Nokie. Vyraba stale plno nedokonalych mobilov, len aby zahltil trh a stal sa jednotkou..Na takyto primitivny /aj ked ucinny, lebo ludia su blbi/ marketing by vedel prist aj ziak zakladnej skoly..

Aaa, namiesto tych otrepanych obrazkov prirody tam mohli supnut radsej nejaku ropnu rafineriu, aby bolo viediet aspon nejaku zmenu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strasoun  |  01. 09. 2003 16:06

Nevím jak vy ale podle mě vypadá dost dobře!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  01. 09. 2003 15:10

Oba prijdou na trh co vim nekdy v rijnu... me se designove ale vice libi ten Panasonic.. a ma BT... ale zase jen 4 Mb pameti.

Hodne by mi pomohla nejaka vetsi recenzce te X70... ale ta asi jentak nebude...:/

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 09. 2003 12:37

zda se mi , ze temer vsichni jasaji, jak je to super telefon a ze do nej "hned pujdou", ja mam vsak jiny nazor a divam se na nej spis kriticteji.
Obecne povazuju za velmi nestastne (stejne jako u tohoto mobilu), kdyz mi zhasne barevny displej a ja nevidim zmeskane hovory, prichozi sms... - to radsi zustanu u monochromatickeho displeje.
Absenci tlacitka pro primy vstup do tel. seznamu u samsungu stale naprosto nechapu - nepouzitelne pro volani. Nebudu x-krat klikat nez budu chtit nekomu zavolat, chci mit vstup do tel.seznamu na jedno stisknuti a verim ze nechci moc.
Je sice pekne, ze si muzu postranni tlacitko nastavit bud pro odmitnuti hovoru nebo pro ztiseni vyzvaneni - ale co kdyz chci jednou hovor odmitnout, jindy vyzvaneni ztisit? Je to takove surove bud a nebo ale ja chci obe moznosti.
U mobilu s digitalnim "fotakem" mne osobne VELMI zamrzela nemoznost si nastavit ke kontaktu v seznamu i (mini)fotku volaneho/volajiciho.
Absolutne by mne vytacela nemoznost vypnout nektere ty zvuky v konkretnich nabidkach.
U tlacitka "i" bych ocekaval skutecne potvrzujici funkci v menu a ne pouze potvrzovani voleb ci ceho ve wapu, ktery v dnesni dobe za soucase ceny nema temer smysl provozovat.
Navic absence e-mailoveho klienta , bluetooth a dalsich funkci, ktere bych u telefonu kolem 14t rozhodne cekal.
Navic je telefon na muj vkus moc tlusty - mam radsi tenci telefony, jinak musim rict, ze se jedna o celkem pekny (bohuzel pouze designove a navic snad jen pri pohledu shora a na otevreny telefon).
Navic ta viklajici baterie á la nokia 5110,6210 atd...
Telefon dle meho nazoru dost hyzdi ta internetova adresa samsungu na zadnim krytu - to si mohli skutecne odpustit. Nevim, proc samsung uvadi tyto nesmysly na krytu mobilu , podobne jako u starsich typu velkymi pismeny "gprs" , tft colour a dalsi. Pripada mi to jako ty megalomanske samolepky na "hi-fi" za 500kc u rakosniku na trzisti,coz na kvalitni telfon myslim nepatri, protoze to pusobi prilis lacine, resp. teatralne.
Takze snad jen castecne pochvalit design, integrovanou antenu, 9mb pameti (to urcite mnoho lidi oceni, i kdyz mne by stacily i 2mb) a pamet na 1000 jmen v seznamu.
Co mne zamrzelo snad nejvic u "megarecenze" p. Lutonskeho je absence jakychkoliv zkusenosti s telefonovanim ohledne telefonovani (nebo ze bych neco prehledl?), hlavne pak postrehy tykajici se hlasitosti a kvality prenosu hovoru. To je podle meho skromneho nazoru na telefonu to nejdulezitejsi, pokud uvazuju ze s telefonem se v prve rade telefonuje.
Je to proste jen dalsi telefon v rade, ktery si urcite pro jeho nedostatky nekoupim a byl bych velice rad, aby si pro tentokrat ti, kdoz budou reagovat na muj prispevek nesouhlasne, odpustili ty jednoradkove tupe reakce typu: "taky ti ten telefon nikdo necpe" apod. ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 09. 2003 13:02

Ke kvalitě zvuku nemám žádné připomínky, žádný šum jako u - tuším - Samsungu V200. Hlasitost je také dostatečná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 09. 2003 13:24

dekuju a verim, ze se hodnoceni kvality zvuku stane samozrejmou soucasti recenze (zvlaste pak megarecenze).
pro mnohe je prenos zvuku nejdulezitejsim faktorem vyberu mobilu.
rozhodne ne se vsemi (ba ani s vetsinou) telefonu na nasem trhu si uspokojive "hlasove nezakomunikuju" a to nemam zadne problemy se sluchem, ba naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prokop  |  05. 09. 2003 23:46

Dobrá a co T9? Lze přidávat vlastní slova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  07. 09. 2003 09:19

Ano, lze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaa  |  01. 09. 2003 10:36

Rozhodně to NEN9 první véčko bez antény (možná první od simsungu...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 09. 2003 10:55

Jaké jiné véčko bez antény si u nás můžete koupit? Telefony, které se prodávají v Asii jsem samozřejmě nebral v úvahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaa  |  01. 09. 2003 11:04

pokud to bylo míněno pouze z telefonu oficiálně prodávaných u nás, pak beru všechno z5...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stag  |  09. 10. 2003 10:32

Napr. SE Z 600, rozhodne dle meho nazoru lepsi koupe. Ale priznavam, ze zrejme nepatrim dle tvrzeni pana redaktora do reprezentativni skupiny uzivatelu mob. tel. Ja totiz na pritomnosti BT v mob. tel. TRVAM. Stag.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta7  |  01. 09. 2003 07:26

Nemyslim si že by vestavěná anténa byla výhodou. Stačí pokud anténa je několik centimetrů(např 3cm) od hlavy, tak vyzařovaná energie SAR(ať už ve tvaru koule nebo kužele) která protíná hlavu je třeba dvakrát i vícekrát ménší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta7  |  01. 09. 2003 07:37

A jinak u véčka, mít anténu je větší machrovinka než jí nemít. V nejnovějších bojových filmech z asie, musí mít bojovník buď véčko s anténou a pokud véčko nemá tak z normálního telefonu musí vytáhnout vytahovací anténu. - to je machrovinka. S telefonama bez antény je to jako s hodinkama digitálkama - všichni je museli mít. Nyní musí mít všichni rafičky i když digitálky umí víc věcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nicole  |  01. 09. 2003 02:39

To vse je moc krasny ale prd platny kdyz to nema ani americkou sit. Bohuzel si ho nemohu koupit protoze bych ho tam nemohla pouzivat. Nechapu proc porad vyrabeji telefony ktere nepodporuji vsechny site automaticky. Absolutne nesnasim kdyz se svet furt kouskuje jako kdyz nektery lidi v nekterych statech nejsou dost dobry nebo co. At se dou vycpat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jedine amerika  |  04. 12. 2003 01:15

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venca.raketak  |  31. 08. 2003 18:32

ja si osobně myslím že je to dost slušnej kousek který by se mi velmi líbyl......... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 08. 2003 15:22

Bluetooth, bluetooth, bluetooth. Ach jo.

To je to tak technicky složité, že to neumí udělat, nebo musí někomu platit licenční poplatky, nebo proč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 15:26

Běžný uživatel neví, co je to Bluetooth, natož aby to chtěl používat. Proto ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  31. 08. 2003 18:04

Radek to napsal možná trochu moc drsně, ale v podstatě má pravdu. Možná je to nejlepší mobil od Samsungu ale oproti konkurenci (např. SE) má ještě co dohánět. Na druhou stranu je pravda, že vypadá opravdu skvěle a cena také není nejhorší, takže by se dalo na některé drobné nedostatky zapomenout. Bohužel mu však nemohu odpustit absenci BT a ty otravné nevypnutelné zvuky. Škoda, nebýt těchto dvou věcí tak bych do něj okamžitě šel.

Stanley

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuromancer  |  31. 08. 2003 18:04

Absence bluetooth  v telefonu je ve zdejších diskuzích stejný šlágr jako neomezený tarif na internet. Pak minulý měsíc  T.Waleski prohlásí, že tarif Data Nonstop používá celých 3 000 lidí ze 4 000 000 zákazníků ET, to samé bude s využitím bluetooth v telefonu, obě jsou to velmi příjemné věci, ale pro 98% klientů mobilních sítí naprosto zbytečných. Jejich potřeba se nedá posuzovat podle počtu zdejších příspěvků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  31. 08. 2003 18:26

Netvrdím, že BT je v mobilu nutnost. Je určitě spousta lidí co ho nechce/nepotřebuje. Já BT v mobilu chci a proto si tenhle foun nekoupím.  Jinak je to fakt pěknej kousek, designéři samsungu si vážně dali záležet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 09. 2003 12:31

No, 3000 je víc než kolik dokázal ČT udělat ADSL přípojek, myslím. A evidentně proti GPRS tolik lidí zaujatých není, jako proti BT.

Je to jednoznačně o mediální masáži. Na slovo "foťáček" začínám být alergický, zvlášť když jediné co s tou fotkou člověk může udělat je poslat ji (do telefonu vedle na stole) přes MMS. Fakt skvělé. Hlavně že to má 180-hlasé melodie, nebo kolik jich tam je.

Názor že uživatel nechce BT bych bral od pana Hájka, který potřebuje udělat vývar ze služeb prohnaných svou sítí, ale od technického redaktora bych to neočekával. Respektive: navrhuji aby recenze měly v úvodu jasně řečeno, o jakou kategorii telefonu se jedná a z pohledu jakého uživatele bude ten telefon hodnoce (slovy jako "výborně vybavený", a tak). Jestli je to telefon na blbnutí, nebo na práci. Trvám na tom, že spousta lidí kolem má 6310 prostě proto, že nic lepšího za rozumnou cenu na trh od té doby s výjimkou T68i nepřišlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 16:22

Názor že uživatel nechce BT bych bral od pana Hájka, který potřebuje udělat vývar ze služeb prohnaných svou sítí, ale od technického redaktora bych to neočekával

Tak jinak. Vy si myslíte, že věta "Většina uživatelů chce používat Bluetooth a vadí jim, že tuto funkci výrobci mobilů ignorují" je více pravdivá než "Většina uživatelů vůbec neví, co to Bluetooth je, natož aby tuto technologii využívali a vyžadovali"?

Já jsem přesvědčen - a sami výrobci telefonů to dokazují - že druhý výrok popisuje dnešní situaci. To, že něco potřebuji já sám (a věřte, že Bluetooth potřebuji, ostatně tento příspěvek píšu ve vlaku připojen přes Ericsson T39), přece neznamená, že to potřebuje celý svět a výrobci jsou "tupí", že tento požadavek nevidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 09. 2003 20:20

Nemyslím si, že je více pravdivá. Ale Vy jste původně psal "... natož aby to chtěl používat". Na to, abych chtěl nějakou funkci používat nepotřebuji znát, jak se to technicky udělá. Jsem přesvědčený, že většina lidí by radši poslala fotku z telefonu do telefonu nebo z telefonu do počítače způsobem, který je nebude stát peníze za MMS operátorovi. Že většina lidí by radši nedrátovala handsfree. A že většina lidí by radši poslala telefonní číslo (vizitku) vzduchem než pomocí SMS. A stejně synchronizace kalendáře a tak. Neříkám, že většina lidí chce posílat vizitky nebo používat HF. Ale ti, kteří chtějí, by pravděpodobně bezdrátový a nezpoplatněný způsob ocenili.

Když to otočím a budeme si hrát na ty většiny: myslíte, že většina lidí využije a vyžaduje barevný displej? To bych se dost hádal. Lidi používají to co se jim nacpe. A přitom se z barevného displeje během roku stal standard. Někdo holt udělal rozhodnutí, že bluetooth se lidem cpát nebude, zatímco foťáčky a barevné displeje jo. Z čistě konspirativního hlediska za tím vidím operátory, kteří by na BT nevydělali.

No a zajímá mne, jestli je možné hledat za tím i nějaký technický důvod (licenční poplatky, žere to moc proudu ...) nebo jestli je to dáno čistě marketingovým rozhodnutím: foťáčky jo, BT ne. Protože podle toho se rozhodnu, jestli se dá očekávat, že BT i v budoucnu bude rozvíjená technologie a má cenu do ní investovat, nebo jestli mám hledat jiné způsoby. Lapidárně řečeno: mám koupit 20 notebooků s BT (ať už built-in nebo dongle), nebo radši s WiFI, a k tomu příslušný model PDA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 20:44

Když se řekne barevný displej nebo foťáček, je hned jasné, jak to vypadá, k čemu to je. Když se řekne Bluetooth, není jasné nic. Výrobci by tedy svým zákazníkům napřed museli vysvětlit, k čemu jim Bluetooth pomůže, proč by za něj měli platit. Potom by následoval problém s nastavením, který je aktuální i pro velmi pokročilé uživatele, natož pro obyčejné lidi.

Zeptejte se alespoň trochu reprezentativní skupiny lidí, jestli by chtěli mobil s fotoaparátem, barevným displejem nebo Bluetooth. Jsem přesvědčen, že většina o třetí možnosti ani nezauvažuje. A vysvětlovat něco úplně nového je pro výrobce velmi složité, drahé a nejisté.

Barevný displej naopak většina lidí využije: jsou na něm obrázky a ikonky, lze zde použít barevnou tapetu, vypadá to dobře, mobil s barevným displejem je atraktivní. Možná se smějete, ale tohle dá více bodů než nějaký Bluetooth. Téměř všechny možnosti využití, o kterých píšete, zastane obyčejný infraport, zbývá jen handsfree. To je ale málo atraktivní, barevný displej je lepší :) Za strategií výrobců je zcela jistě pragmatické marketingové rozhodnutí.

Kupte notebooky s Wi-Fi, to má větší perspektivu. Moduly Bluetooth jsou dnes velmi levné a mohly by být za čas ještě levnější - seženete je snadno, kdyby náhodou byly potřeba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 09. 2003 12:45

Zeptejte se alespoň trochu reprezentativní skupiny lidí ...

Jo, čili jsme u toho, kdo je reprezentativní. Nebo-li: kdo je cílová skupina? Nebo-li: jaký je rozumný telefon pro lidi, kteří potřebují pracovat (a nejsou to zrovna realitní makléři, kteří by potřebovali mobilně fotit, což u nás stejně skoro nikdo z nich nedělá a v US si na to kupují Sony PDA)?

... zastane obyčejný infraport, ...

Takže tu otázku zkusím položit ještě jednou: Ten bluetooth je technicky výrazně složitější nebo dražší než infraport? Vyhození Ir a nahrazení BT by vedlo k navýšení nákladů a tím i ceny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 09. 2003 21:12

Reprezentativní je taková skupina, která není okrajová a do které může patřit co nejvíc lidí.

Bluetooth je jednak technicky složitější implementovat než infraport - a také je dražší. A hlavně s tím jsou pořád šílené problémy, zařízení nejsou kompatibilní. Infraport je osvědčený a hlavně levný, takže výrobcům nevadí, když to používá jen pár lidí. To je ale samozřejmě můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 09. 2003 17:59

OK, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 08. 2003 21:33

Běžný uživatel taky jen "tuší" že barevné displeje jsou "in"

Divil byste se jak moc lidí tuší k čemu ten divný Bluetooth je ... a nepoužívají ho prostě proto že "namají na čem" ... třeba proto že výrobci mobilů mají buď podobně zcestné předsudky a nebo nejsou schopni/ochotni k jeho implementaci. Nejde totiž jen o mobilní data (i když o ta až v první řadě ), ale i o tak prosté a užitečné věci jako jsou např. univerzální/přenositelné handsfree - Vás to drátování při nastupování do auta baví a nebo taky jako běžný český uživatel auta "nevíte", co je to Handsfree a v autě voláte s mobilem u ucha?
Tak prosím neshazujte kvalitu Vaší recenze podobně zcestnými příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 21:51

Žijete asi v jiném světě. To, že v diskusích na MobilManii jsou příspěvky Bluetooth, Bluetooth, Bluetooth, opravdu neznamená, že to tak vypadá i "tam venku".

Nikdy jsem netvrdil, že Bluetooth není užitečný, nemusíte mi vysvětlovat jeho výhody. Je to ale technologie, kterou vyžaduje jen mizivé procento nadšenců, a pro výrobce jsou důležité hlavně masy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prokop  |  05. 09. 2003 23:41

Ono to bude asi tím, že tento web má jako primární cílovou skupinu teenagery a ti preferují barevné displeje před BT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-X  |  31. 08. 2003 22:39

Prosimvás už tady přestaňte mlátit tu prázdnou slámu, další funkce si tím do mobilu stejně nepřivoláte a vaši vroucnost pro BT tady s vámi nikdo nesdílí. Vaše kecy jsem bohužel nucena číst, jelikož diskuze zatím nezobrazuje u podobných snůšek do headlinu poznámku "čtení tohoto tupého příspěvku je ztrátou času". A protože mě zajímají názory, které vy (češtinou s hrubkami) hodnotíte jako scestné, musím se bohužel prolouskat i těmi vašimi. Jestli nepotřebujete ulevit svému egu, tak se ani neobtěžujte na tento můj příspěvek reagovat, bylo by to zajisté něco podobného, co už jsme si zde od vás měli možnost přečíst..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  01. 09. 2003 00:31

Milá T-X, vzhledem k pokročilé době a Vaší evidentní lingvistické nevzdělanosti si dovoluji předpokládat že ráno za třináctý a čtrnáctý plat stávkovat nebudete. Jinak byste asi věděla že na záměrné slangové citace vykopírované v uvozovkách se pravidla českého pravopisu až tak nevztahují. Taky by neškodilo si před replikou přečíst víc než první řádek.

Ale tohle už do diskuse pro mobilní maniaky opravdu nepatří. Omlouvám se ostatním za marnění jejich místem na obrazovce a vyplýtvanými elektrony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vybaveny  |  04. 12. 2003 01:36

a musi proste na to reagovat,omluvy?radsi nic uz nepis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 08. 2003 13:43

Dovolím si s autorovým (asi dobře zaplaceným a proto tučným) závěrem trochu polemizovat (jinak ta recenze je opravdu vynikající a detailní):


Drahý to ano (za kvalitní provedení se platí ).

Ale výborně vybavený? A to jako čím?

- že to má konečně integrovanou anténu? Pokud vím tak není ani první ani nejlepší a nejmenší... a s výbavou to nemá pranic společného

- že má 2 barevné displeje a ten vnější je po zhasnutí úplně k ničemu?

- že to má (jako už dávno spousta jiných) integrovanou "dírkovou kameru" se stěží 0.3MPix?

- že má sice přiložené blbé drátové handsfree za stovku, ale už žádný bluetooth? Takže žádné použitelné handsfree, žádná skutečně mobilní data... (a třeba rádiu které má spousta nových Nokií radši ani nemluvě)

- že k tomu nemáte ani vůbec žádný software a bez drahých MMS byste ani nemohli vyzkoušet a opublikovat tu parodii na foťák?

- že to nemá ani náznak mailového klienta a nebo ICQ? Java asi díky problémům s přístupem na servery Samsungu (zřejmá neschopnost spol. Kiboon s.r.o jako výhradního zástupce) není taky moc košer...

- že to má konečně integrovanou anténu? Pokud vím tak není ani první ani nejlepší a nejmenší... a s výbavou to nemá pranic společného

- Že týden v kalendáři v Samsungově a možná i v USA (kam se tahle verze dodávat nebude) na rozdíl od CELÉ Evropy (ano, i v Anglii a v Turecku týden začíná pondělkem) začíná nedělí?Drahý to ano (za kvalitní provedení se platí ).

Ale výborně vybavený? A to jako čím?

- že má 2 barevné displeje a ten vnější je po zhasnutí úplně k ničemu?

- že to má (jako už dávno spousta jiných) integrovanou "dírkovou kameru" se stěží 0.3MPix?

- že má sice přiložené blbé drátové handsfree za stovku, ale už žádný bluetooth?

- že to nemá ani náznak mailového klienta a nebo ICQ? Java asi díky problémům s přístupem na servery Samsungu (zřejmá neschopnost spol. Kiboon s.r.o jako výhradního zástupce) není asi rychle schůdným řešením...

- že k tomu nemáte ani vůbec žádný software a bez MMS byste ani nemohli vyzkoušet a opublikovat tu parodii na foťák? Vím že MMS jsou dnes díky marketingové masáži operátorů "in", ale kdo má možnost používat klasický e-mail (včetně příloh), ten po nějaké stupidní a předražené MMS ani nevzdechne...(možná plivne )



Když se tak na výše uvedený výčet dívám, myslím že Samsung (a nejen on - taky SonyEricsson, Panasonic...) má mezi nedávno představenými a v některých případech už i prodávanými véčky lepší kousky, tak zrovna tohle véčko s amputovanou anténou (což je asi jediný výrazný klad) by třeba mě ke koupi zrovna nedonutilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 08. 2003 13:49

Omlouvám se, je to trochu přeházené, příště radši budu psát v notepadu ...ale v podstatě je tam všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-X  |  31. 08. 2003 14:14

Ale v podstatě jsou to taky jen samé kecy,že? To co tady píšete je jen vata, nikdo vás ke koupi nenutí, stejně jako nikdo normální (zřejmě kromě vás) neočekává od integrovaného mobilního foťáku 3MPX digitál..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 08. 2003 21:11

Nikdo Vás kecy číst nenutí.

Samsung vyrábí kvalitní mobily i s čipy 1.3MPix (ale CDMA, ne GSM). Že Samsungu implementace BT trvá ještě déle než Nokii je jiná věc, každopádně třeba pro mě je to stejný handicap jako PC bez USB. Že není schopen dodat k otestování mobil této cenové kategorie včetně software je ostudou jeho lokálního zastoupení. Že má kalendář hezké barvičky ale jinak pochází z jiného světa je dlouhotrvající nedostatek firmware všech Samsungů (stejně jako např. budíky u Nokií a Motorol), mimochodem Samsung by možná vyhrál v kategorii "nejhorší český překlad menu a systémových hlášení" a často se vyplatí znát i původní anglický výraz. Na komplikovaný přístup k různým seznamům bych si nestěžoval kdyby ty příkazy šly nastavit aspoň jako horké klávesy. Že to cvrliká jako ťamanský piáno při všech možných příležitostech a nejde to vypnout... budiž, cílová skupina zákazníků jako Vy si evidentně přeje aby byli stále středem pozornosti.

Myslím si že informační hodnota výše uvedených faktů je pro váhající zákazníky mnohem vyšší než příspěvky typu "No dyk to je supr mobyl, hnéd du do něho", nekecám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 21:27

Mám k dispozici zapečetěnou krabici, na kterou české zastoupení Samsungu ani nesáhlo. Problém s chybějícím softwarem je celosvětový, zmiňuje se třeba i v zahraničních diskusích.

Český překlad posledních telefonů se od starších modelů, kde jsme na to upozorňovali, hodně zlepšil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 08. 2003 21:38

Děkuji za informaci a uznávám - je to předsériový vzorek. Na tu češtinu se těším, u Samsungů které mi prošly pod rukama byla opravdu děsná (občas bylo lepší vysvětlovat s anglickým manuálem po ruce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 21:52

Bohužel to je finální verze, žádný prototyp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vybaveny  |  04. 12. 2003 01:28

jasne kritik,kterej si neco precetl v casopise,ma plno kecu co je spatne a pritom spis zavidi te cilove skupine...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vybaveny  |  04. 12. 2003 01:24

a expert,vy jste asi priletel z nejake cizi planety,tady u nas jsme jeste trosku pozadu s tou technikou - myslim s tou pristupnou pro normalni smrtelniky,tady neni kazdej clovek pracujici v nasa nebo coja vim v nejaky spolecnosti vyrabejici telefony...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 14:01

Kompletní přehled parametrů najdete v Katalogu mobilů. Zde zjistíte, proč je Samsung SGH-E700 vybavený telefon. Při srovnání všech parametrů je na dvacátém místě ze všech mobilů na trhu, a to hodnotíme známkou "výborný".

Ke každému telefonu, i nejlepšímu, který seženete, lze napsat libovolný počet podobných výtek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mata  |  31. 08. 2003 13:07

Mam registraci u samsung fun clubu, pres wap se prihlasim a uz muzu utracet body. Rozlisuje to velke a male pismena takze vzdy musim zmacknout neco pak to smazat a teprve potom treba heslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 14:05

Už mi dnes kdosi psal e-mail - možná jste to byl vy, proto jsem všechno znovu zkusil. Jsem dávno zaregistrován, na webu se bez problémů přihlásím, na wapu ale bohužel ne, takže z placených položek nic nestáhnu. (Vím, že jméno a heslo musí být malým písmem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  31. 08. 2003 11:41

Na te ukazce jak se ty slova delili na starsim typu v popisu pod obrazkem uvadite ze je to z S300,ale podle textu co tam je je to evidentve obrazek z recenze na S100... tak si to opravte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 11:49

Měl by to být opravdu S300, já jen prostě často, když píšu testovací SMS, udělám v názvu telefonu chybu (ostatně špatně je to i u E700 ). Zjistím to až doma, když zpracovávám fotky a už je většinou pozdě na to, jít zpět do studia. Ale slibuji, že si na to už budu dávat pozor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  31. 08. 2003 11:38

...vážně pekněj telefon. Škoda, že nemá Bluetooth, ale oželel jsem ho u M55, oželím ho i zde. Na trh přijde v říjnu, takže zatím vypadá na nástupce mojí M55. Už se na něj těším.

Ještě musím pochválit recenzi. Je vážně výborně napsaná a hlavně se mi líbí, že pan Lutonský se telefonu podíval na zoubek ve všech detailech. Jen tak dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  31. 08. 2003 11:35

Pěkně jste se trefili při tom srovnávání velikosti s platebkou, že je pokaždé vidět logo banky. Připomíná mě to V. Železného a jeho nenápadnou Korunní minerálku na stole s nenápadně nastaveným štítkem na kameru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 11:38

Radši tam nechám logo banky než číslo a platnost své platební karty :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  31. 08. 2003 11:48

To mě taky napadlo, ale nemohl jsem si nerejpnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
All Bunda  |  01. 09. 2003 11:03

A co takhle fotit rubovou stranu karty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2003 08:48

2All Bunda: Aby si viděl podpis co?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  31. 08. 2003 10:51

Pane Lutonsky, na fotkach displeje jsem nikde nevidel pritomnost GPRS v siti, nebo jsem to prehlednul? Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 11:10

Nepřehlédnul, telefon GPRS v síti nijak neindikuje. Nepříjemné také je, že v menu nikde není čítač přenesených dat (zapomněl jsem to napsat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SäMSöNk  |  06. 09. 2003 02:18

Tak to je teda pěknej [PÝZ OF ŠIT]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cheesy  |  31. 08. 2003 09:28

Fakt skvelej telefon.. Ted mam Nokii ale priste to bude Samsung.. i kdyz ta cena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuromancer  |  31. 08. 2003 09:18

Nemáte zkušenost jak probíhá oznamování druhého příchozího hovoru u tohoto telefonu? U moji SGH V200 to není ve sluchátku vůbec slyšet a po ukončení hovoru se divím, že mám displeji několik zmeškaných hovorů. Jediný více slyšitelný zvyk je krátká melodie, když volajicí zavěsí, to už je ale k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 09:38

Tady to je slyšet dobře. Ve sluchátku se ozývá opakované pípání, při ukončení vyzvánění druhou stranou se ozve jiný zvuk, takže člověk ví, že to dotyčný vzdal. Zajímavé je, že u protistrany se ve sluchátku neozve "volaný účastník právě hovoří", je tam běžný vyzváněcí tón.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marteen  |  31. 08. 2003 10:01

Takže tento telefon je diskrétní tam kde má (co je komu po tom, jestli právě hovořím nebo se dloubu v nose a telefon nezvedám ) a indiskrétní taky tam kde má (cvakající "spoušť" - i když to tajné focení by nemuselo být špatný..), no a celkově velmi dobrá a podrobná recenze pane Lutonský (např. to poklepávání mobilu prstem - to už je skoro jako předoperační vyšetření..), pročítám ji už od půl sedmé (u toho ještě pracuji ) a před chvílí jsem si ji vytiskl. Teď už zbývá jen koupit ten telefon , ale trochu mě odrazuje ta vrzající baterka a horší(?) klávesnice, mám teď S500 a u něho mi klávesnice vyhovuje, je tahle o hodně horší? Děkuji za případnou odpověď.. Jinak by mi funkce E700 opravdu vyhovovaly, je hodně podobný S500, který jsem si oblíbil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 10:06

Cinknutí jsem objevil, když jsem telefon pokládal na stůl - až potom jsem do něj začal různě klepat, abych zjistil příčinu. Bude to asi někde uvnitř v elektronice. Baterie nevrže, jen pruží - podobný problém měl třeba Ericsson T68. Chtělo by to ale posoudit víc telefonů, třeba jsem neměl štěstí na dobrý kousek. Klávesnice je srovnatelná s ostatními Samsungy, není nijak horší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Plotinos  |  12. 09. 2003 10:26

Neni to mechanicka vule ve vibracnim vyzvaneni? Od te doby, co mi upadl muj N6210, tak mi prestal vibrovat a mam z nej misto toho chrastitko :o))) Tedy ne ze bych myslel, ze je Samsung nejak poskozeny, ale ta vule, kdyby tam byla....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JOBI  |  31. 08. 2003 09:12

Je opravdu SUPER! bez antény, s velkou pamění...

        kdy měl ještě rádio, tak je skoro dokonalý
   
                  Jobi -
www.sweb.cz/jobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  31. 08. 2003 09:11

Telefon je to nadherny, ale ta cena . Pro jsou vecka obecne o tolik drazsi nez klasicka konstrukce? A ted nejen k tomuto telefonu- podle me srandicky jako infra, BT, fotak jen zbytecne zvysuji ceny telefonu. Rozsireni MMS prilis neverim, tipuji, ze skonci podobne jako WAP. Kdo MMS veri, ten si telefon s fotackem koupi, ale koho operatori nepresvedci, ze bez MMS jsou nemozni, tak ten si koupi "obycejny" telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 09:41

Problém je spíš v tom, že Samsungy jsou všeobecně dražší značka. Véčka například od Motoroly jsou poměrně levná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopaťák  |  31. 08. 2003 14:02

No jo drahý je ale v porovnání s Nokiema se to dá přežít --> šel bych raděj do Samsungu než do nějaké Nokie kde mi budou nejméně třikrát přehrávat firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  31. 08. 2003 09:06

To same Java programy smerem do telefonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 08. 2003 09:32

Pokud se k telefonu objeví software, neměl by to být v případě fotek problém - teď jsem je ale musel posílat jako MMS. Javové programy ale pravděpodobně nebude možné z telefonu poslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2003 08:08

Nefunguje to ani pomocí Easy GPRS?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
storeman  |  31. 08. 2003 07:36

Zase nejsem první  a zase mám skažený den. No alespoň ten mobil je super! Jdu do toho!

Čau všichni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meluzín  |  31. 08. 2003 07:24


 ranní ptáče dál doskáče i v neděli, jsem totiž první

Mobilek je hezký, že by šla moje S500 do baziše?  
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor