Možná by bylo dobré se při výběru telefonu (a při recenzi) zaměřit i na to, jaký komfort přinese přístroj nejen jeho uživateli, ale i telefonistovi na druhém konci. Nevím, zda je to pravidlem u všech telefonů Samsung, nebo jen problém jednoho kusu, ale telefon má nepříjemnou funkci šumové brány, která zavírá v modulačních pauzách. Výsledkem je, že člověk na druhém konci slyší usekané kousky slov. Pokud telefonujete a chcete skutečně něco při hovoru vyřešit, je to vážně nepříjemné, neustále se musíte protistanice ptát, co říká, páč prostě nerozumíte.
Úmysl v tom byl určitě dobrý, ale výsledek této funkce je prostě kontraproduktivní a na poslech je to opravdu nepříjemné, člověk musí napínat uši, aby těm usekaným slovů rozuměl. Navíc je nepříjemné i to, že při poslechu vám najednou zcela utichne veškerý šum ve sluchátku a vy prostě zákonitě získáváte pocit, že hovor se přerušil, a neustále vás to nutí ptát se protistanice, zda se slyšíme. Volající na druhém konci si o vás myslí, že jste blázen, páč on nemá ani tušení, co se mu od něj line do vašeho ucha. Vy totiž na rozdíl od něj používáte nějaký jiný telefon, který se chová normálně a nezavírá modulaci v pauzách, takže protistanice vás slyší bez problémů. Tak nějak celkově to prostě vůbec nepřispívá k nějaké pohodě při hovoru.
Můžete mi prosím sdělit své zkušenosti s jinými telefony Samsung? Mám totiž (obávám se, že oprávněnou) obavu, že touto kontraproduktivní funkcí budou vybaveny všechny přístroje tohoto výrobce. Sama bych si takový telefon nerada pořídila s ohledem na lidi, se kterými telefonuji.