Samsungu se daří, po milionech prodává Wave i Galaxy

Diskuze čtenářů k článku

martin  |  24. 07. 2010 13:29

Joo super Amoled je prostě neskutečnej displej když jsem ho viděl u S galaxy S tak jsem rychle nakop Iphona (což byla taky dobrá mašina) ale kvuli tomu nádhernýmu displeji jsem čapnul Galaxy S.............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jery Jc 1  |  22. 08. 2010 14:17

Nazdar.Tak by me zajimalo co opravdu říkate na výdrž baterie u Galaxy S 9000,protože u mojí je fakt mizerná.Max.den a to je tam ten super šetřící energii super amoled.Jinak rychlost a odezva telefonu taky nic moc.Občasný záseky atd.Trochu mě to štve,protože v současny době ješte reklamuju u samsungu HDčko 8910,což bylo oravdu tragický.Neustale se kousalo a restartovalo.Přitelkyně má ajfouna a musím říct ač me to štve,že ona žadný takový problémy nemá a občas mi to dává sežrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolinar  |  21. 07. 2010 14:21

Místo toho dohadování by bylo super, kdyby současní majitele uvedli hlavní klady a mínusy, protože po tom co konečně vyreklamuju (zde proklamovanou E52 jedním uživatelem) tak si chci koupit něco jiného a mnohem lepšího než Nokie...
Například uplná tragedie u E52 byl signál, jaký je u Samsung Galaxy S? Když ted srovnám E52 a SE K800i (i při nedržení antény, která je u E52 stupidně na dně telefonu a při telefonování ji držíte v ruce) tak je to i tak K800i vs E52 (100% vs 60-70% signálu) při držení v ruce to de tak na 50% oproti K800i takže tragedie.
Jak to tedy je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  21. 07. 2010 15:16

Že by se tady našel konečně nějaký normální uživatel Nokie E52 a ne ten podivín,který se tu chlubí,jak má ta jeho E52 lepší TFT displej než Xperia X10 .Pokud se pak člověk zeptá,jaký má tedy ten TFT displej,tak jenom mlčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolinar  |  24. 07. 2010 20:56

Displey? Nevim, zda se mi normalni, nic extra, nic hroznýho, ale pocituju tragedii ve stabilite telefonu, signálu a kvalitě telefonování...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xman  |  20. 07. 2010 12:37

Myslíte, ža Samsung už spravil středové tlačítko? Psal jsem si s pár majiteli WAve a jeden psal, že se mu středové tlačítko trochu hýbe, další psal že ne, prý záleží na konkrétním telefonu.
A taky se mi moc nelíbí, jak třeba teelfon pokaždé "oživovat", třeba už zmíněným středovým tlačítkem nebo třeba zamykacím tlačítkem, abych se podíval kolik je hodin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  20. 07. 2010 12:55

K tomu odemykání kup si hodinky a budeš spokojenější.. stačí odhrnout rukáv a když si vezmeš ráno tričko bude to bez starostí navíc
Jinak já byl za rozsvícení středovým tlačítkem docela vděčnej. Předtím jsem měl totiž HTC Desire a ten se rozsvěcel výhradně tlačítkem nahoře, což mě dost štvalo. I když fungoval nějaký prográmek, který to částečně odstranil, ale i tak mě to štvalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xman  |  20. 07. 2010 13:04

no, tak to je docela slabší komentář, ale nevadí, i to se počítá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  20. 07. 2010 13:10

Tak já ti chci poradit a ty na mě takhle ) no dobře no .... možná slabší příspěvek, ale slušnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xman  |  20. 07. 2010 13:30

po pravdě: hodiny jsem neměl na ruce snad už asi pět let. Od té doby co nosím mobil v kapse, jsou pro mě hodinky zbytečností

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jeff  |  20. 07. 2010 14:52

No stále jsou lidi např. manageři apod. kteří by bez hodinek nevyšli a jaké mají mobily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzz  |  20. 07. 2010 20:48

jsem manažer, hodinek mám plný šuplík za mnoho desítek tisíc a nenosím je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adamecir  |  21. 07. 2010 20:29

A muzu se zeptat jaky manazer?? V teto dobe je manazer kazdy druhy. Dnes jsou manazeri nakupu manazeri prodeju. Samy manazer a co znam ze spousty jednani jsou to neotrkani 25ti leti borecci co jsou namysleni. Neberte to prosim jako urazku. Jen uz jsem na slovo MANAGER alergicky (proto nejsem manazer ve firme, ale radsi poradce, nizsi reditel). Mimochodem kdyz vytahnu moji 3310 na slunci tak Vas porazi vsechny. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Strazny  |  20. 07. 2010 10:58

Pokud chcete Galaxy S za skvelou cenu i s 8GB SD kartou a GPS...
http://www.aukro.cz/item1155977685_samsung_ga... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 12:27

Telefon je prý v mezinárodní záruce,tak to bych tedy chtěl vidět,jak by mi ho tady v Britexu vyreklamovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Strazny  |  20. 07. 2010 12:37

Mezinárodní záruka je pro vás novinkou? Co takhle produkty Apple? To samé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  21. 07. 2010 09:05

Bagatelizace?
-Apple má na některé výrobky mezinárodní záruku na některé ne.
-na některé jde přikoupit
-iPhone prodávají jen operátoři
-ze zákona jsou povinni servisovat prodejci ( ským se dohodnout navíc je věc další)
Takže pokud v Čr ne-existuje ! přímé zastoupení firmy Apple a jsou tu jen autorizované servisy a prodejci je Váš argument mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  20. 07. 2010 10:49

Galaxy S je moc pěknej a ač jinak miluji iPhone, tak při těch českých cenách bych raději volil o 30% levnější galaxy S. Mimochodem srovnání http://www.mobilmania.cz/default.aspx...
Vždy mě dostává, jak iPhone prohraje na procenta v hodnocení multimédií, přitom objektivně řečeno multimedia má iPhone prostě nejvychytanější ze všech telefonů na trhu (ostatně to vychází ze zkušeností se 100 miliony používaných iPodů). Ale prostě použitelnost se v tabulkových číslech špatně měří a stejně tak nějaké specificky řešené prvky (třeba objektiv u iphone 4 není chráněný krytkou a přesto bude více chráněn než u jiných co ji mají díky konstrukci celoskleněných ploch)
mimochodem pro mobilmanii - iphone 4 má SAR 1,17 wattů na kilogram (viz FCC ID BCG-E2380A)
Ale zpět k tématu - samsung s bude první z v česku dostupných telefonů, který konkuruje iphone (htc evo či droid se tu neprodávají). Ještě to chce ale v 2.2 Froyo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  20. 07. 2010 11:01

Galaxy podporuje primo divx,xvid formaty a par jeste dalsi a o tom se muze zdat jenom iPhone.Pokud mluvime o Bada, tak ta podporuje same + ma Dolfin browser, ktere umi prehravat Flash=video na vsech webech, Galaxy bude muset pockat na Froyo s full Flash support. K tomu maji FM radio, prenositelnost mp3(bluetooth nebo massstorage), HDMI vystup u Galaxy u Wave nevim. Takze jako proc by nemel prohrat o 1procento. Vzdyt by mel prohravat o vice. Vzdyt pomalu to se neda vyuzit. Kde muze ted a nyni vyhrat iPhone nad nimi je? Ano, iBOOK = proste to je nadhera, tak toto ma vypada idelani e-Books=smekam a slintam jako nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 08:31

Když jsem asi tak před rokem psal o tom,že Samsung má šanci se stát za nějaký 2-3 roky světovou jedničkou,tak jsem byl jen pro blázna,ale teďka už můžu s klidným svědomím říci,že jsem tak daleko nebyl od pravdy.Samsung se teďka daří jako žádné jiné firmě,už pracují na Super Amoledu druhé generace,který by měl hlavně ještě zlepšit výdrž o 30 %.Představen bude na začátku příštího roku.Po HW stránce je Samsung dokonalý,ale k úplné dokonalosti mu chybí ještě trochu více zapracovat na SW,i když je tedy vidět,že snahu opravdu mají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucker  |  20. 07. 2010 10:27

naopak SW diky androidu je dokonali... a kdyby dotahovali HW do detailu tak by si ted treba galaxy S koupili vsichni a nemuseli resit veci jako jestli se obejdou bez diody u fotaku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teoma  |  20. 07. 2010 10:29

Mám Samsunga Wave již cca 3 týdny a musím říci, že intuitivnější, rychlejší a uživatelsky přívětivnější telefon ( operační systém bada s TouchWiz UI 3.0 ) jsem skutečně ještě neviděl. Můj předchozí telefon byl SAM Omnia II s WM 6.5 s nadstavbou TW 2.0 a prostředím SPB mobile SHELL a musím říci po zkušenosti s WM 6.5, Androidem 2.1 a Symbianem S60, že Bada je skutečně to nejlepší co si můžete v dnešní době pořídit - kdo badu pořádně nezkusí tak tomu asi sotva uvěří, ale je to tak ! Bada si vzala to nejlepší jak z androidu tak z iOS a ktomu prostředí TouchWiz UI 3.0. Samsung je prostě špička na trhu. Jediný telefon konkurenční značky by se mu mohl vyrovnat a to Nokia N8 se Symbianem, ale je otázkou jaký nový dotykový Symbian vůbec bude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajs  |  20. 07. 2010 10:33

Ovládá se fakt dobře, ale podpora aplikací je MIZERNÁ. Navíc to není OS ale platforma se všemi nevýhodami... Ne, díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  20. 07. 2010 10:54

Tak Bada je zatim nazacatku sveho vyvoje. O co vice Wave ma vetsi prodejnost nez iPhone2G. A chtel bych se zeptat proc Bada neni OS? Vzdyt to same jako iOS(az na HomeScreen+widget a par veci navic) A cemu mate na mysli platforma....? Nerozumim nechapu vysvetlit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DawQa  |  20. 07. 2010 13:44

všichni pořád aplikace aplikace ale kdo jáký na těch WM a andtroidech používá??? to by mě fakt zajmalo, je pravda že na Badu jich zatim moc ale to se mení za 2. by mě zajmalo kolik jich bylo na první iOS nebo takovej android ze začátku, taky by mě zajmalo kde ste vzal že to neni Os ?? a jinak se musim připojit k ostatnim že je to supr jako celek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čubaj  |  20. 07. 2010 15:54

mám symbian a zkusím odpovědět :) Opera 10, pořádný icq klient, porty her a dosbox, coreplayer, google aplikace.. Wave vypadá super ale ten multitask atd.. Přemýšlím o něm, ale radši ušetřím na Galaxy S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomash  |  20. 07. 2010 16:30

No me by stacilo neco na urovni OziExploreru a GCzII a offline navigaci. Predpokladam, ze ctecku pdb, pdf a pod na to sezenu, hudbu a video to asi zvladne taky. Fotak po zkusentosti s nokiema a miem muze jen prijemne prekvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DawQa  |  20. 07. 2010 18:52

office dokumenty i pdf to otevře bez problemu ten prohližeč je celkem fajn a foťák dle mího mínění super určitě se najdou lepší ale nemam proti němu nic, no a video co dodat prostě super amoled..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  20. 07. 2010 07:51

Wave mě nezaujal - perfektní zpracování ale po SW stránce fakt ne. Galaxy S je zase velké a drahé, tak jsem sáhl po Samsungu Spica za 5k! Maximální spokojenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  20. 07. 2010 08:02

Wave beru manželce - pro ženskou to stačí a snad bude stejně spokojená jako já..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  20. 07. 2010 08:39

A nechybí ti u Samsungu Spica operační paměť? Já měl Legend s podstatně lepším hardware a zpomalení systému bylo znatelné, včetně toho, že mi neustále chyběla RAM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajs  |  20. 07. 2010 10:28

No jo no, paměti mohli dát víc, ale zatím nijak nenarážím na limity Co by člověk chtěl, za ty peníze... Rozlišení HVGA je taky tak "akorát", stejně tak i 800 MHz procík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  20. 07. 2010 07:44

Měl jsem spoustu telefonů, včetně HTC HD2. Ale již zhruba dva týdny mám Galaxy S z Německa a první dny jsem úžasem nemohl zavřít čelist - od displeje až po operační systém jako takový.
Tenhle model se skutečně povedl, je velice rychlý, přesný, spolehlivý, výdrž cca 4 dny ... a to nás čeká ještě spoustu překvapení s Androidem 2.2
Kdo má obavy z nového iPhonu 4 (problémy se signálem), tak mu od srdce a s klidným svědomím doporučuji Galaxy S.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  20. 07. 2010 08:51

a to nás čeká ještě spoustu překvapení s Androidem 2.2... .....myslíte překvapení třeba jako u i5700 Galaxy Spica kde doteť pro ČR oficiální 2.1 firmware není a neoficiální firmaware jsou dost funkčně apha verze?
Galaxy S je povedený telefon ae s těmahle nadšenýma prohlášením o budoucnosti bych byl trochu opatrný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  20. 07. 2010 09:10

Samsung OFICIÁLNĚ vydal prohlášení, že pro Galaxy S bude od srpna Android 2.2. V srpnu začnou doma - v Koreji a do podzimu by to mělo být pro všechny.
Myslím, že v tomhle směru moc opatrný být nemusím. Stačí trochu sledovat média, víte??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  20. 07. 2010 09:28

Ano souhlasím prohlášení vydal to u i5700 také.
Zde na mobilmanii:...
....S updatem se počítá začátkem srpna nejdříve na domácím korejském trhu, kde se za pvních čtrnáct dní prodalo na čtvrt milionu těchto zařízení. Samsung Galaxy S se zde zařadil mezi nejlépe prodávané smartphony všech dob. Evropa i Amerika, kde se Galaxy S prodává nebo v dohledné době začne prodávat u všech čtyř tamních velkých operátorů ve čtyřech různých designových modifikacích, se dočkají snad koncem léta. ...

Na Samsunghub už to info není ani tak optimistické. Tam je prostě že ostatní později. Takže se nedivte pokud by to bylo stejné jako u SonyEricsson. Kde evropa = západní evropa

Vcelku by bylo vhodné hodit link na oficiální proglášení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 09:39

Pokud se podíváte třeba na Youtube,tak zjistíte,že už je update na 2.1.Bohužel problém vidím spíše v tom,že se čeká na úpravu našeho firmwaru.
Zde odkaz
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 09:43

Vedle u našich sousedů už je dostupný,ale u nás jím to všechno trvý o něco déle.Popřípadě zkusit manuálně flashnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  20. 07. 2010 09:48

A? Diť jsem psal, že pro i5700 není pro ČR dostupný.
Link jsem chtěl na tu tiskovou zprávu o 2.2 pro Galaxy S kde je uvedeno že Evropa bude v termínu jak jste psal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 10:05

Mně ta zpráva na update 2.2 přišla z Twitteru Samsungu.V srpnu se začne v Koreji a začátkem září v Evropě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  20. 07. 2010 10:17

Tak ještě jednou.
Můžete dát link na tiskovou zprávu Samsungu, na nějakém solodním serveru, kde uvádí že 2.2 přijde pro Evropu , lépe ještě pro ČR v termínu jak jste psal?
Pokud ne nedělejte ze svého přání objektivní informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajs  |  20. 07. 2010 10:31

Njn, je škoda že podpora Samsungu skřípe... Stejně tak i jejich mizerný SW Kies a PC studio. No, nezbývá než si tam oficiální FW nacpat neoficiální cestou... Řekl bych, že v tomto ohledu je opravdu chyba na straně českého Samsungu :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flamer von Fruster  |  24. 07. 2010 14:01

Při přechodu z HD2 na jakejkoliv smartphone bys asi nezavřel čelist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterson  |  20. 07. 2010 07:35

Samsung ma najvacsiu vyhodu v tom, ze ma vlastne technologie (procesory, flash pamate, toto chipy, displeje atd) a tym padom to moze hned aplikovat do svojich zariadeni, a nemusi sa spoliehat na niekoho ineho, tak ako to robi ostatok konkurencie, kde napr. pre nedostatok AMOLED displejov od Samsungu si teraz musi nejake HTC pre Desire zhanat o triedu nizsie TFT od Sony... A tym to je, preco Samsung stupa a taka Nokia klesa (ktora ma vo svojom sirokom portfoliu produktov co sa tyka tech. vyspelosti same vraky s TFT displejmi, slabymi ARM procesormi a pod.). Ale HW nie je vsetko a Samsung by si to mal uvedomit a hlavne zlepsit SW podporu, lebo priestor pre zlepsovanie v tejto oblasti maju obrovsky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 08:36

mám TFT na Noki a nejvíc využiju čtení na přímém slunci než prohlížení supr krásných fototrafií.....je to paráda, za to bych jakýkoliv amoled nevyměnil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 09:16

Tak to je vidět,že jste v ruce ještě nikdy nedržel Super Amoled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 09:37

no a? řekneš něco, nebo to necháš u takového prázdného příspěvku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 09:45

Co bych na to asi tak měl říkat ?Pokud si nastavíš jas na vyšší hodnoty,tak je na přímém slunci vidět docela slušně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 09:46

no vidíš, já na TFT nemusím světlost vůbec zvyšovat, stačí nejnižší světlost a čtení i tak je parádní na přímém slunci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 09:49

vlastně tam ani to osvětlení být nemusí, a o to jde u mobilů....za každých podmínek použitelné a skvěle čitelné (samo když se sleví u barev, což me ale u mobilního zařízení netlačí, když i na přímém slunci bez osvětlení můžu koukat na film s titulkami)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 09:56

Tak oni se ty čidla stejně nastavují automaticky,ale pokud se podíváš na video,které testoval pan Láska,tak zjistíš,že Super Amoled je ještě o malinko čitelnější na slunci.
http://www.mobilmania.cz/clanky/ctyrboj-nejlepsi-a... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 15:03

možná by tam měla být moje nokie, bo já ani jas vjakémkoliv prostředí mám na minimum, a to je to sakra dobře čitelný.......na slunci se jas zvýší, ale to ve slunci nemůže naprosto nikdo postřehnout.....jak by taky mohl jakýkoliv zvýšení jasu pomoct, když mobil dám pod 100W žárovku, a přesto je to čitelný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BicNaIdioty  |  20. 07. 2010 16:42

Omg. ty jsi vul.
ZAdny TFT displej nema takove zobrazovaci schpnosti jak na slunku,tak celkove jako SUPER AMLOED!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 18:30

omg, ty si ale frajer!
jen si nedokážu představit, že něco je líp čitelný na slunku, než moje Nokia (ne Nokii nemám rád, až na moji e52 :) dyť to přeci ani nejde! Uvidíme, zkusíme, porovnáme s MOJÍ Nokií. Jediný, co by mohlo být lepší, jsou barvy, ale o to mi teď nejde.....uvidíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  20. 07. 2010 20:53

musim souhlasit s anywh. kdyz srovnam na moji raritu 6300 (tft) s htc desire (amoled) tak v citelnosti vyhrava tft. jde ale zrejme jen o podkladku bila\cerna vice jsem to nezkoumal ale bavime se o citelnosti takze tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 20:55

Pokud to srovnáváš s Amoledem,tak samozřejmě,ale my se tu bavíme o Super Amoledu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyX  |  20. 07. 2010 23:33

anywh Ty jsi ale debil :D ... jak je toto možné :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  21. 07. 2010 08:54

možná proto, že jsi vymaštěný :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  21. 07. 2010 09:19

Koukám,že už Ti došly argumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  21. 07. 2010 14:27

jako na slovo "debil" mám dávat argumenty?? tak už chápu tvoji blbost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  22. 07. 2010 08:04

jaký to je ukájet se negativy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 09:45

tak ok, TFT je stále nejlepší, i když ne už o moc
http://wmpoweruser.com/tft-vs-amoled-vs-super-am... ...
desire propadl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  20. 07. 2010 11:18

Vole, jak můžeš říct že TFT je lepší? Ještě k tomu na nejnižší jas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 11:24

Tak vždyť jsi ho slyšel,že se na tom na přímém slunci kouká na filmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 15:05

problémy s chápaním vět dělá problémy, že? chápu.......pokakaný švejku (hnědý švejk? :) třeba náhodou si pustím film ve vlaku a zcela náhodou mi na to zasvítí slunce, ale já stále skvěle vidím, to se pro tebe rovná "kouká na filmy na přímém slunci".....jsi asi génius....možná spíš ten hnědej, teda pokakanej :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 14:59

asi jen čtete články, na video nečumíte......to jste fakt slepí??? asjo, dle videa je nejlepší TFT, i když jen o malinký kouseok. Každopádně je to fuk, na mý Nokii (třeba se to liší), můžu čumět na videa i z přímýho slunce s nejnižším jasem.....jen si dejte negativa, třeba vám to přehluší reálný svět :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 18:12

Chlape,raději už nic nepiš,už jsme se pobavili docela dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 18:33

joooo, hochu, chápu, že ti nejdojde, že né každý mobil je Xperia a že existují jiné modely s TFT s jiným TFT.......ale to nic,třeba ti to dojde do hoďky, co si přečteš tenhle příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 18:59

Tak mi řekni,jakou lepší verzi TFT má ta tvoje Nokie než nejnovější model od Sony Ericssonu ?Aktulně je na trhu ještě Super TFT,ale to jen kvůli tomu,že Samsung nestíhá dodávat Amoled displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spaceq  |  20. 07. 2010 14:00

jak nejlepsi? clanek na ktery poukazujes rika:"The video shows the Super AMOLED certainly having an edge over the AMOLED screen, but not being much different from the TFT, until one goes inside."
mam super amoled galaxy S. Z mojej skusenosti tft k super amoledu vobec nemozete ani porovnavat... kontrast zvysuje citatelnost aj ked na priamom slnku rozdiel velmi nevidno to je pravda.
Zaujimave je ze ked na super amolede galaxy s vypnete obrazovku na priamom slnku vidite v strede cez nu na elektroniku podnou ale iba v jednej casti :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  20. 07. 2010 18:40

tahle galaxy je bomba, jenže kdybych chtěl vše a zkousnul velký přístorj, pořídím si i tak i8910....ten má vše (blesk + FM vysílač).
každopádně já vypnu světlo displaye na svým TFT a vidím na slunci jakýkoliv text, prostě vše :)
prostě se mi nechce věřit, že ten váš SAMOLED bude v tomto ohledu lepší....ale uvidím, sám si zkusím porovnat SVŮJ přístroj s SAMOLED, ne Xperii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spaceq  |  20. 07. 2010 20:09

je sice pravda ze tft a niektore zvlast su dobre citatelne ako stare PASIVNE tft :) ale je to absolutne zle na oci pretoze namas kontrast aj preto sa vymyslel aj e-paper.
Super amoled alebo tft na priamom slnku je skor citanie z nudze...
ak xces dobre citat na slnku zober si e-paper reader alebo mobil ( jeden existuje tusim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  21. 07. 2010 08:57

no ale jak píšu, já můžu na přímém slunci číst parádně i knihy, což čtu, když jedu busem a zasvítí na to zostra slunce.....vůbec to čtení nevadí.....čitelnost se nezhorší......jen se opakuju....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SpaceQ  |  21. 07. 2010 09:44

hmmm no kdyz je to tak tak to je dobry... je pravda ze u galaxy s bys potreboval mit jas na maxime
schvalne skusim se na tu nokii tft podivat a porovnat nekdy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  21. 07. 2010 15:34

konkrétně je to model E52

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  23. 07. 2010 15:32

No tak si to užívej dál a za amoled si klidně neměň! Neboť nemáš ani páru co to tu píšeš za hlouposti. Nebudu tu hodnotit to, že zcela evidentně jde především o hájení Nokie proti všem ostatním dalším značkám, ale technicky je to stejná blbost jako tvrdit, že černobílá Tv značky Sony je super a že o barevnou značky Samsung nestojíš,protože stejně víc kazí barevná Tv oči. Protože pokrok nezastavíš a jednou i ta boží Noki bude muset přistoupit ke změnám, aby si udržela technologický krok a tím i konkurenceschopnost! Jinak amoled na slunci je na tom stejně jako TFT - ani víc a ani míň. Pokud budeš oponovat tak jsi žádný telefon s amoled v ruce na slunci nedržel! Určitě to není super lepší jak TFT (jak zpočátku nám tlačili do hlav), ale není ani horší. Já na amoled především oceňuji to, že při větší velikosti displeje než jsem měl u předešlého dotykového telefonu, + větším rozlišení, při stejném užívání (možná větším) vydrží telefon do další potřeby jej naládovat šťávou o 3 dny déle. Při normálním užívání (volání do 15 min. denně a nějáká ta sms + mp3+video) ho dobíjím jednou za 6 dnů. A vo tom to je, je to vo tom, že můj amoled má mnohem menší odběr z baterie než ten tvůj TFT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mars  |  20. 07. 2010 07:08

V SAMSUNGU mi řekli, že Galaxy S bude tento týden dovážen a příští týden se začne s jeho oficiálním prodejem Konečně super telefon, za rozumnou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  20. 07. 2010 08:33

Někde už by měl být zítra skladem a u zákazníka už 22.7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mz  |  20. 07. 2010 08:52

jeste kdyby pouzivali hlavu, zapracovali na takove drobnosti jako lepsi fotak/optika, prisvetlovaci dioda, tak je to idealni pristroj a hned jdu do nej. tohle mi opravdu hlava nebere .. a zase musim uvazovat ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mildas  |  20. 07. 2010 13:03

Oni tu hlavu použivají a moc dobře, neudělají ideální přístroj, který si koupíš a dva roky u něj zůstaneš protože bude stále TOP. Takhle by se potopili sami výrobci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 07. 2010 13:34

Už ho mám, ......... displej - neskutečná nádhera a jinak naprostá spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor