Říkám to už snad od roku 2005 - Vodafone má pouze 2 schůdné možnosti.1) Získat injekci od britské matky a modernizovat + pokrývat na patřičné úrovni.
nebo
2) Zabalit to a těch pár podřadných vysílačů prodat konkurentům.Současný stav je už několik let jen trápením a hororem pro všechny. Vodafone je nejslabší a nejděravější síť už snad odjakživa; o sdílení sítí škemrá už řadu let .. a k tomu ty technické nedokonalosti a problémy typu výpadky sítě, "aktualizace", nefunkční samoobsluhy, atd.Vodafone si stále neuvědomuje přání + požadavky zákazníků - či uvědomuje, ale nemá prostředky k jejich uspokojení. Každý chce profesionalitu (odborně vyškolení operátoři, kteří ví co, jak a o čem mluví), funkčnost (samoobsluhy, přehledy..) a dostupnost (nejlepší a nejširší možné pokrytí s nejrychlejším internetem). Nejsem zvědavý na stupidní hlášky typu "Ať děláme co děláme..", nebo na trapné reklamy s Dvořákem, zajímá mě hlavně výše uvedené. Proto jsem u T-Mobilu a proto má T-Mobile taky nejvíce zákazníků.Mimochodem, lidé si Oskara / Vodafone stále pamatují jako operátora, který přinášel revoluční změny (tarify), bojoval proti smlouvám, snažil se KONKUROVAT a být FÉR. Dnes vše otočili - pošlapali, srovnali ceny s konkurencí, nutí lidem smlouvy a tváří se jakoby se nechumelilo. Vodafone je ještě takové malé děcko, které neví co chce a nemá jasno ani ve vlastní strategii. Nemá co nabídnout ani konkurentům v případě sdílení, takže v konečném důsledku JE TAM KDE MÁ BÝT.
Názor byl 2× upraven, naposled 26. 02. 2014 11:58