Sedm hovorů do roka, jeden stojí pětistovku. ČTÚ chce zrušit telefonní automaty, ombudsman má jiný názor

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

05. 06. 2020 12:24

A další peníze daňových poplatníků by se daly ušetřit zrušením úřadu ombudsmana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2020 18:53

Já to tedy vidím přesně obráceně, než jak to vyznívá v článku. Ty budky mají stát 32 milionů ročně a je nás 10,5 milionů. Bavíme se tedy o 3Kč na osobu za rok. Tolik snad není ani běžné spropitné u poledního menu v restauraci.Z budky jsem nevolal tak 20 let, ale jsem rád, že tady jsou. Člověk nikdy neví, kdy v nějaké zapadlé prdeli rozbije/vybie mobil, něco si udělá a bude se potřebovat spojit s blízkými.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2020 09:56

Naši voliči si umí vybrat vždy ten nejlepší tým. Všechny aukce na houby a bojím se, že píšu už i o současné. Pokrývání Metra až v 20. letech 21. století. Nyní zde čtu tento retro zádrhel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2020 09:33

Měly být zrušeny už dávno. Zbytečný Křeček zafungoval přesně tak, jak se od příznivce M. Zemana očekává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2020 09:26

O co jim jde? Však budky mají dotované, neprodělají na tom, ani kdyby z nich nevolal vůbec nikdo! A kdyby nebyli vy***ní na peníze a nabídli by cenu jako nař. Odorik, tak by jim spousta lidí volala z budek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2020 01:56

Kde žijete? 7-8 Kč - schválně jsem si našel ceník:Veřejné telefonní automaty (VTA)
Služby veřejných telefonních automatů Cena/impulz vč. DPH
Telefonování 15,00 Kč
SMS do mobilních a pevných sítí v ČR 5,00 Kč
SMS do zahraničí 10,00 Kč
Odeslání e-mailu 5,00 KčAsi zrušit, tak jako za mého mládí se používal telegram, dálnopis, později fax a tyto služby jsou zrušeny a lidská práva zůstala zachována. A to jsem podstatně mladší než pan Křeček, ten ještě musí pamatovat, že pošta se doručovala 2x denně a ne každý druhý den jako teď, pokud si člověk nepřiplatí.
Zřejmě by bylo vhodné tuto službu zachovat opravdu někde na letištích, nádražích, ale opravdu jen tam, kde se to opravdu používá. A samozřejmě v místech, kam nedolehne signál mobilních operátorů, i taková ještě jsou, tam to asi pro ten IZS svůj význam má.
Pamatuji, když jsem před 40 lety nastoupil do práce a měl obvolat závody v okresech tehdejšího Jihomoravského kraje, tak už se dokonce dalo vytáčet meziměsto přímo, ale do Kroměříže a ještě někam se s předvolbou volat nedalo, takže jsem ráno zavolal invalidovi, který obsluhoval ve firmě telefonní ústřednu, že potřebuji objednat závod Kroměříž, on to přes poštu objednal a k polednímu mi zazvonil na stole telefon, že tam mám tu Kroměříž. A ta telefonní ústředna měla malou kapacitu, tak mu k ní přidali ještě "kolíčkovou" ústřednu a některé linky v sídle firmy musel přepojovat ručně zastrčením kolíčku s kabelem do příslušné díry. A to je jen 40 let, pan Křeček pamatuje posledních 80 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2020 22:50

Hmm až zas bude chtít někdo prchnout a odpojit se z Matrixu, tak je bez budek v pr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2020 22:45

A nebyl ten hlavní důvod rušení telefonnich budek v tom, že děti a psychicky nemocní lidé je zneužívali k anonymním hovorům na tísňové linky a zbytečně tak zaměstnávali IZS ? Všude v okolních zemí už zrušili telefonní automaty, tak nevidím důvod, proč by tomu nemělo být i u nás. Například v Polsku se to stalo někdy v roce 2016.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 06. 2020 20:41

Též bych je zrušil jediný koho jsem je viděl naposledy používat je naše nepřizpůsobivá menšina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 06. 2020 16:04

Průměr je hodně zavádějící číslo. Tam může byt 100 budek, ze kterých 10 let nikdo nevolal a pak jedna ze které se vola několikrát denně. Třeba u letiště/nádraží, když profrčí někdo mimo EU tak jen 7-8kc /min je úžasná cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2020 14:46

Tady je zase nablito! Ty budky se udržovali při životě kvůli IZS. Spíš bych chtěl vidět kolik lidí volalo na záchranné složky a podle toho to zrušil nebo nechal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 06. 2020 12:24

Křeček opět nezklamal. Zeman mu za toto dá jistě metál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2020 09:59

Bych ty budky zrusil. Kdo by volal za 7 nebo 8 kc dneska mate predplacenky atd od 1.50 do 3.50 kc. Jen blazen bude tvrdit ze budky jsou ok. Je to přežitek už.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 06. 2020 08:58

Přesto se ozval ombudsman Stanislav Křeček a z vlastní iniciativy zahájil šetření. Podle něj zrušení automatů musí předcházet důsledné ověření, že služba skutečně není potřebná, nebo že je dostatečně zajištěna jinak – komerčně. Veřejný ochránce práv zpochybnil závěry ČTÚ a obrátil se na předsedkyni ČTÚ s žádostí o podrobnější objasnění a zaslání podrobné dokumentace.
----------------------------------------------------------------------------------------------Všichni to ví, že telefonní automaty jsou v dnešní době přežitek, běžně je nikdo nepoužívá, ale ombudsman Stanislav Křeček to neví !
Kdo by taky volal za 7 korun - minuta .Kde ten Blbeček žije ?Někde v Bunkru ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor