„Šedý virtuál“ TMT útočí na O2

Diskuze čtenářů k článku

Radim  |  03. 05. 2010 17:43

Melo by to byt jako v sousednim Rakousku ,tam tri operatori nabizeji za cca 300 kc ,1000 volnych minut v cele EU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Infernus  |  19. 04. 2010 19:45

Já doufám, že ČTU, se bude řídit platnou legislativou, a že spor vyhraje O2. Já jsem politik, pracuji v parlamentu 16 let a nidky dříve jsem nebyl s chováním O2 tak spokojený jako dneska, kdy už nepracuje na obědnávku státu, ale pracuje na obědnávku španělských vlastníků.
TMT bude mít smůlu, věřím, že ČTU, potvrdí legitimitu kroků O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpacák  |  19. 04. 2010 22:34

Pracuješ v parlamentu 16 let a nevíš jak se píše objednávka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hála  |  25. 04. 2012 17:18

neví to, proto pracuje v parlamentu, ale jinak souhlas :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  18. 04. 2010 12:20

A kdopak nám tu promazal všechny negativní příspěvky ihned v ten moment, kdy se tu objevil tiskový mluvčí Žabka z O2 ???
Copak tiskový mluvčí mobilního operátora nemůže vidět realitu tak, jak je i bez nasazených růžových brýlí???
Takhle to vypadá, že je většina zákazníků mobilního operátora O2 spokojena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jak to vídím...  |  16. 04. 2010 19:20

Čtu poslední dobou často Mobility a tento web. A zaznamenal jsem, že Telefónica O2 je snad nejlepší operátor, ale s velkým omylem. Dobře vím, že Vodafone to přehnal když ve své reklamě měl, že je výhodnější než O2. To s Telefónica O2 souhlasím to co si dovolil T-Mobile také to je samozřejmost. Vodafone nyní má reklamu za kterou se bude muset omluvit T-Mobile neviditelně je v reklamě řečeno o strašném tarifu Mých5, Přátelé. Až to T-Mobile zjistí bude se také obracet na ČTÚ pozorně sledujte TV a porod králíků a nastavení služeb pět je strop! A váš operátor by se měl přizpůsobovat vám, ne vy jemu! Jasný T-Mobile, že mám pravdu?
Sami v České republice budeme vždy hledat a to dlouho jakého operátora si vybrat já mám Vodafone a nemohu si stěžovat nic mi nezrušil a vždy mi pomohou. Pravda někdy to musí být vysvětleno více operátorům, nováčci to však nevědí a nikdo není dokonalý. Že Telefónica O2 přejde z tarifikace 60+1 na 60+60 jsem nečekal, tarify má minutové takže SMS se naúčtují nad rámec paušálu. To samé má skoro T-Mobile a U:fon má dobrý ceník, ale z NMT přejít na GSM mě víc těšilo než z GSM na CDMA. Ale pokud si vzpomínám tak tarif Go Fun nebyl moc výhodný sice tarifikace 30+30 kterou bych uvítal zpět, ale volání: 6,60 Kč/min. SMS: 1,80 Kč možná Oskarta lepší volání v síti: 3,15 Kč/min. mimo síť: 6,30 Kč/min. SMS: 2,10 Kč
Vodafone vlastně zdražil Vodafone Divoká karta volání v síti: 3,00 Kč/min. mimo síť: 7,20 Kč SMS: 2,40 Kč dobré je mít program dvojka a jaká byla tarifikace tak to už mé myšlenky neví. Škoda, že virtuálové asi nebudou, tady U:fon by mohl zabodovat mohl by to být jediný operátor bez svých služeb nově. Telefónica O2 by v České republice měla skončit fixní služby by získal T-Mobile se službou T-Com nebo T-Home dále U:fon, Volný, GTS Novera, mobilní služby prepaid T-Mobile, U:fon, Volný, GTS Novera, pospaid T-Mobile, U:fon, Volný, GTS Novera. U:fon by měl volání v síti: 1,- Kč/min., SMS: 1,- Kč šlo by o vrácení tarifu Za nula, ale spíše by se odečítal měsíčně kredit. Navíc U:fon by měl mít nekonečnou převoditelnost neprovolaných jednotek měl by mít kreditní tarify s možností kombinace volných minut a SMS, měl by nabízet tarif Za nula, Za 50, Za 100, Za 150, Za 200, Za 300, Za 400, Za 500, Za 650, Za 750, Za 800, Za 1000. U:fon by měl mít tarifikaci 30+30 širší výběr telefonů. Doufám, že U:fon brzy bude mít předvolby také +420791x a rozšíří je tak mezi své virtuální sítě např. Ahold, SPAR, TESCO, IKEA aspoň pro zaměstnance těchto firem. U:fon by se měl zaměřit na firmy. Navíc pomohly by mu tarify jako je O2 Podnikání. Pokud by U:fon nabídl neomezené volání mimo síť denně od 7:00 do 21:00 hod. určitě by měl také více zákazníků takový neomezený tarif by mohl stát 1790,- Kč. ČTÚ by mělo zpřísnit více podmínky, největší operátor by měl poskytovat svou síť dál, měl by být zajímavější pro své partnery, dealery například pokud by T-Mobile zlikvidoval Telefónica O2 všchny prodejny O2 by se přejmenovali na Telecom a vlastníkem T-Mobile by nově musela být společnost Telecom Czech Republic, a.s. ta by vlastnila čísla +420602, +420603, +420604, +420605, +420606, +420607, +42072 a +42073 které by rozdělila dál. Fixní služby by měla jen na smlovu pro RČ / IČ. Telefónica O2 a T-Mobile jsou přeci jen 2 společnosti které se od sebe dělí jen názvem, ale jinak jsou stejné sloučení by vedlo k dalším lepším změnám. Operátoři by měli zavést tarifikaci 30+30, volání v síti zdarma, zajímavé volání do ostatních sítí od 0,- Kč - 4,- Kč, doplňkové služby mít možnost kombinace volných minut, SMS a MMS, zvýhodnit podvečerní volání mezi 18:00-20:00, mít špičku a mimo špičku, volání o víkendech a svátcích zdarma ve vlastní sítí tyto výhody nabízet u tarifů nad 400,- Kč/měsíčně.
tarif:
O2 NEON S + O2 NEON M sloučit s tarify Kredit 300 a Kredit 500 a nahradit novým tarifem
T NEON 400
400,- Kč/měsíčně
HIT +25% (celkem 500,- Kč)
výhoda: Po-Pá volání mezi 18:00-20:00 v síti zdarma
volání na všechna čísla: 5,50 Kč/min.
SMS na všechna čísla: 1,50 Kč
MMS na všechna čísla: 4,90 Kč
tarifikace: 30+30
pokud by došlo ke změnám chci, aby callcentra zůstala jak jsou. Prodejny, aby změnili název O2 a T-Mobile a spíše byl název Telecom jako je to v Německu a nebo jak to mají na Slovensku více se mi líbí prodejny O2 jen změnit modrou za růžovou, ponechat koberec. Tam kde je jen O2 nebo T-Mobile nechat, kde jsou oba operátoři zrušit prodejnu jedné ze společností například OC Letňany zrušení prodejny T-Mobile, OC Chodov zrušení prodejny T-Mobile, OC Arkády Pankrác, Metropole Zličín zrušení prodejen T-Mobile. Centrálu přestěhovat na Brumlovku všichni zaměstnanci by měli doménu telecom.cz nebo telecomde.com ve tvaru jmeno.prijmeni@telecomde.com ke zrušení by nedocházelo původních služeb. Operátor by upravil současnou nabídku tak, aby byla zajímavější. V případě sloučení O2 a T-Mobile by zákazníci mohli odejít ke konkurenci Vodafone. Operátor by nově neměl aktivní prodej svých služeb, více by bylo frenčízových prodejen a infolinka by byla *11 pro postpaid a *88 pro prepaid, operátor by měl externí callcentra, svá samozřejmě také, ale v menším počtu. Operátor by nabízel výhody jen při pořízení 2 služeb fix + mobil nebo mobil + internet atd. Operátor by nově spolupracoval s bankou, finančními služby, poštovními službami. Linka 1183 by se zrušila nahrazena by byla linkou 1188 v České republice by po dlouhé době došlo také k tomu, že Eurotel přejmenovaný na O2 by byl nakonec pod T-Mobile, fixní služby by byli zachovány u Telefónica, T-Mobile by je předal business zákazníky které získal od ČRa, ale byla by to už jen jedna "velká" společnost. Navíc mohlo by dojít také ke spolknutí U:fon. Jediné co mi není jasné jak T-Mobile může mít 4G síť když teprve se snaží vybudouvat 3G síť? Doufám, že ke sloučení dojde už brzy. V Česku se objeví 4 GSM síť která zlikviduje buď Telefónica O2 nebo T-Mobile a budeme mít o jednoho operátora více a méně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2010 20:10

Tý brďo, ty máš fantazii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  16. 04. 2010 18:11

Doufam ze T02 dostane pekne tucnou pokutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  16. 04. 2010 14:44

..a k tomu ta uzasne "slusna" tarifikacia 60+1 resp 60+30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  16. 04. 2010 11:34

OT, ale když se tady bavíte, jak ušetřit za SMS a volání, tak je to vcelku jednoduché:
- mobilní telefon s OS (investice od 4 000)
- datový tarif (FUP je dostačující na tuto činnost)
- GiboSMS - sms zdarma do všech sítí přes internet, který máte zaplacený
- volání přes Skype s kombinací Skype kreditu (~ 0,5 Kč / min)
- smějte se :) takže měsíční paušál do 200 kč (studenti do stovky) a volají za 0,5 Kč a píší zdarma
EDGE je pro přenos dostačující, 3G ideální a pokud se pohybujete často v EDGE/3G, je to to nejlevnější, co můžete mít ;) Nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsauron  |  16. 04. 2010 12:01

Vypada to zajimave, ale realita je jina.
Jak chces volat za 0,5 Kc min ze Skypu? Vychazi na 4,80 Kc za minutu. A dopredu to u nich zaplatiti nejde, pokud teda nemyslis jen pevne linky.
Lepsi reseni je VOIP operator tam se plati 3,20 Kc na mobily vsude, ale to 3G je u nas slabota a lizne si to nekdo kdo potrebuje byt skoro 100% dostupny?
FAndim podobnym resenim, ale fakt je to dnes jeste u nas utopie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  16. 04. 2010 13:09

Jo, už to vidím ... :)
Omlouvám se, 0,5 je do pevných sítí, to jsem popletl, sorry :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
papulin  |  16. 04. 2010 18:40

GiboSMS - přes bránu O2 je posílání naprosto nespolehlivé. každá sms se spožděním, některý i v řádu půlhodin. Nehledě na to, že stačí "slušnější" telefon s podporou jawa a aplikace na posílání sms přes bránu se najde hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fraktik  |  16. 04. 2010 19:19

Pouzivam Oskarek pres javu (na N97 s poslednim symbianem... ) - nic lepsiho jsem (bohuzel) zatim nepotkal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Kasík  |  16. 04. 2010 10:39

Já to vidím spíše tak, že si tímto krokem O2 pohoršilo. Celý případ se silně medializoval a víc lidí si teď uvědomí že u virtuálních operátorů se dočkají lepších cen a v případě O2 často i lepšího zacházení (jejich technická podpora je přímo úděsná).
Takže já fandím TMT :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  16. 04. 2010 10:18

doporucuji se stat zamestnancem CEZu 107 Kc za 240 minut kamkoliv, 100 sms.
po provolani minut volani za 1,2 do O2 a za 1,8 mimo O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Žabka  |  16. 04. 2010 10:10

Vzhledem k tomu, že redakce mobilmania.cz nedala společnosti Telefónica O2 Czech Republic prostor pro vyjádření k této kauze, činím tak alespoň v této diskuzi.
Martin Žabka
tiskový mluvčí
Společnosti TMT Czech, která je standardním zákazníkem našich mobilních služeb, jsme v minulosti poskytli souhlas, aby omezený počet SIM karet poskytla dále do užívání uzavřeným skupinám uživatelů v rámci zaměstnaneckých benefitních programů pro naše významné korporátní zákazníky. Bohužel, společnost TMT nad rámec těchto programů již delší dobu bez souhlasu naší společnosti přeprodává naše služby dalším uživatelům a navíc se neoprávněně vydává za poskytovatele těchto služeb.
Společnost TMT tím nejen závažným způsobem porušovala Všeobecné obchodní podmínky společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., na což byla opakovaně upozorňována a vyzývána, aby od takového jednání ihned upustila, ale navíc i klamala koncové uživatele ohledně charakteru poskytovaných služeb. Jelikož společnost TMT po opakovaných výzvách nezjednala nápravu a dále závažným způsobem porušovala Všeobecné podmínky O2 a klamala uživatele, byla naše společnost nucena omezit s TMT spolupráci a tím bohužel i zrušit služby na omezeném počtu SIM karet, které TMT neoprávněně poskytla části uživatelů z okruhu společností ORIFLAME, AVON a Vegacom.
Protože chápeme, že zmiňovaná čísla mají pro osobní i pracovní účely dotyčných uživatelů zásadní význam, a většina z nich si nebyla vědoma toho, že podpisem smlouvy s TMT přišli o zákonné právo s tímto číslem disponovat, rozhodli jsme se dát těmto uživatelům možnost si tato čísla převést na sebe za srovnatelných podmínek. Uživatelé postižení deaktivací služeb si mohou na O2 značkových prodejnách do 16. 4. 2010 aktivovat speciální nabídku, která je pro ně připravena. Příslušní uživatelé byli informováni prostřednictvím dopisu, SMS, dále prostřednictvím webových stránek www.o2vyhody.cz, na intranetu společnosti Vegacom, dále na značkových prodejnách a franšízách.
Pro naši společnost je velmi důležitá spokojenost koncových uživatelů s našimi produkty a službami. Proto jsme se rozhodli vyjít vstříc koncovým uživatelům, kteří byli poškozeni jednáním společnosti TMT a kteří by jinak o svá čísla přišli. O našem postupu jsme zároveň informovali i Český Telekomunikační Úřad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  16. 04. 2010 10:23

Dobrý den, provlávám něco přes 1 500 Kč měsíčně, také jsem pod rámcovou smlouvou. Když jsem potřeboval od Vaší společnosti nahlásit jaké částky jsem Vám za rok 2009 zaplatil kvůli daňovému přiznání, odmítli jste sdělit tuto skutečnost člověku, který paušál platí.
O spokojenost zákazníků Vám vůbec nejde.
Navíc jsem jednoho dne od Vás zdarma dostal dvě sim karty. Bylo mi řečeno, že pokud je neaktivuji nebudu měsíčně nic platit. Aniž bych je rozbalil platím 40 Kč měsíčně. Když zavolám na O2, aby mi to zrušili, zruší mi to na měsíc, poté opět zaktivují, toto se opakovalo pětkrát.
Myslel jsem si, že si budete víc vážit zákazníků, kteří do Vás měsíčně investují nemalé částky, bohužel je to spíše naopak a děláte z nás idioty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  16. 04. 2010 11:44

Zcela logicky pokud jsi pod CIZI rámcovou smlouvou, tak cokoliv se týká čísel, plateb za ně, neuhrazených faktur atd., prostě cokoliv co nejsou obecné informace, ale je to informace, která se váže ko konkrétnímu číslu, Ti může operátor sdělit jenom pokud jsi:
a) majitel (u firmy jednatel)
b) kontaktní osoba (osoba stanovená majitelem u O2, která za firmu může jednat)
c) máš plnou moc ověřenou notářsky, že za firmu můžeš jednat
Pokud nesplňuješ žádnou z podmínek a SIM máš jenom v užívání a platíš faktury, které jsou na Tebe posílány, tak Ti operátor nic sdělit nejen nemůže, ale dokonce NESMI! To snad dokáže pochopit i žížala... Zkus se v bance zeptat kolik má někdo druhý na účtu peněz a argumentovat tím, že jsi mu tam ale právě vložil 1500,- Kč DD Myslíš, že uspěješ?
Jinak kolik jsi za rok 2009 zaplatil by jsi měl asi vědět sám úplně nejlíp... Protože, abys to uplatil na daňovém odpočtu, tak k tomu musíš mít DOKLADY nebo to musíš mít na výpise z účtu! Takže nahlášení částek operátorem je Ti z daňového hlediska naprosto k ničemu, protože Ti to účetní ani nemá jak zaúčtovat BEZ DOKLADU... A že absolutně nerozumíš účetnictví ani v základu a ještě v tom máš BORDEL, opravdu není chybou operátora!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  16. 04. 2010 22:40

Že se vůbec namáháš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 23:40

presne tak je to marne pokud si nekdo ani neprecte ze na smlouve neni O2 ale uplne neco jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hála  |  25. 04. 2012 17:11

nechci vypadat jako šťoura, ale nikdy by mě nenapadlo si vzít sim a válet je ve stole, když pro ně nemám využití, každý ví, že sim se nejdéle do 5 dnů aktivují a tedy, pokud nic nevyužiji, nevidím důvodv to hromadit, za hamtáctví se platí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 10:43

musim souhlasit
pokud je to tak jak bylo receno od tiskoveho mluvciho tak O2 ma pravdu a svuj krok podniklo opravnene a s maximalnim ohledem na zakazniky.
ALE jen tehdy pokud nam pan mluvci nezapomel uvest i male poznamky pod carou !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel743  |  16. 04. 2010 08:28

Taky už nevím v čem ta exkluzivita eurotelu je, když oskar má už lepší pokrytí a nemají firemní volání apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 09:19

no .... tak evidentne toho moc o ceskych opech nevis(nechci urazet jen postreh)
firemni volani maji vsichni,
pokryti O2 bohdikl skoro nejlepsi(z praxe ne z grafu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel743  |  16. 04. 2010 14:05

Nyní jsme naivně firmu přesunuli k eurotelu a zaměstnanecké volání uvnitř k tomu nenabídli, těžká chyba. Ležel na tom člověk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  16. 04. 2010 14:57

Jo a na to jsi přišel jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 21:36

se svym telefonem jsem na netu docela casto takze si vsimam kde jak co vali.
a nemyslim tim jen ve meste. velmi rad se vypravim i do prirody trosku se vyradit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 08:09

osobne bych rekl, ze je to jen dalsi vydridussky utok na nase kapsy.
Holt nekdo u O2 se rozhodl ze se mu nelibi aby z jeho koryta ktere uz stejnak pretika nekdo neco bral, koneckoncu radsi at koryto pretece hlavne ze bude po okraj.(viz prejdete nebo vas odpojime).
U O2 jsem a mam karty i dalsich operatoru(aktivne vyuzivane) a abych pravdu rekl NIKDE jsem se nesetkal s neprofesionalitou at uz zakaznickych linek(u O2 jsou vas schopni po hodine cekani prepojit se slovy ja to neresim, kdezto u Vodafonu je cekani primerene a T-De*il :) je take relativne v pohode.)nebo proste jen pripravenosti v shopech ci jednanim s okolim(pokud nejsou ve sporu pravnici, O2 na vas zvysoka SE*E).
A celkovy nazor??
Mame sice trzni demokracii, "kdo nezabije bude zabit" , ale vylivat si zlost na chudacich Cechaccich, kteri jsou radi ze za svuj "prumerny" plat zavolaji jednou za mesic babicce nekam do "Prvni posledni" je ubohe a zavrzeni hodne.
A reakce nasich uradu---vzdyt to znate...obalka sem obalka tam, par kapriku tady a par zas onde, koneckoncu "Sejde z oci sejde z mysli".
SME PRECE V CESKE REPUBLICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 08:15

jen jeste ohledne cen volani.........myslim ze se u nas volat da a pokud se nekdo aspon trosku snazi tak si najde i tarif ktery mu bude vyhovovat proste se jen clovek musi divat(coz bohuzel 90% nedela a radsi pak nadava jak je vse drahy) . Ale to uz je jina diskuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  16. 04. 2010 14:55

Cinty, byl jsem u všech tří operátorů a O2 je jednoznačně nejrychlejší a nejlepší. To co řeší O2 hned, max. druhý den, na to má Vodafone 30 dnů. Volací zálohu mi místo po půl roce vrátili po roce. Třikrát jsem je upomínal. Kvůli 124 kč dluhu, mi odpojili číslo, byť měli souhlas s inkasem a mohli si to klidně strhnout. NEZAMĚŇUJ svojí osobní averzi za FAKTA. Chápu, že kdo nenadává na O2 je podezřelej a každej musí vychvalovat "klaďase" VF, neb ti to naservíroval do mozku, přes reklamu. My jsme ti jediní čestní. Velký hráč je přeci ha.zl a my jsme ten malý utlačovaný operátor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 21:31

davam vsem opum stejnou sanci
momentalne mam data od O2 a mohu rici ze nic lepsiho a levnejsiho nez je jisty datovy pausal od O2 neni
kvalita signalu je taktez vinikajici viz jiny muj prispevek v teto diskuzi
a o reklamacich se nejspis bavit nemuzeme je to na kazdem jaky si udela nazor na jednani zakaznik-op
a mmchd VF neni dle me v oblasti nefiremni klientely maly hrac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neonym  |  18. 04. 2010 11:07

Já souhlasím... Reklamace paráda. Když jsem si aktivoval internet v mobilu a připojil se první den, tak mi jako bonus bylo přiúčtováno klasicky GPRS a to bylo přes 1000Kč. Stačil jeden email a za pár dní mi přišla sms, že mi peníze budou vráceny. Nemusel jsem ani nadávat;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drago5  |  16. 04. 2010 06:55

Když jsou to vydřiduši,tak ať se nediví. Byl jsem 10let u Eurotelu a čím déle,tím horší chování.Teď jsem u jedné společnosti využívající síť O2. 300 volných minut všude,100sms,volání ve skupině 0,70/min....475Kč vč.DPH Když vyčerpám tak O2 2,10 ostatní sítě 3,60, sms 1,20.Učtují 60+1 a neprovolané minuty převádí do následujícího měsíce.Jo a smlouva bez závazku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manik  |  16. 04. 2010 07:01

Mně jako studentovi O2 naprosto vyhovuje. 60 minut všude, SMS do O2 zdarma. Minuty ani neprovolám, SMSek pošlu kolem 800 měsíčně. A to za 250Kč vč. DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pit  |  16. 04. 2010 07:41

to je super příspěvěk. Když neprovolám 20 minut tak budu spokojenej i u vodafonu s tarifem za 117 Kc nebo kolik to stojí. Tady se baví v řádech několika hodin volání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  16. 04. 2010 14:47

Tady se mluví o volání obecně, že v řádech hodin, sis vydedukoval a přidal sám Nebo mi prosím ukaž, kde se to píše, že je to diskuse a článek o volání v řádech hodin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 09:40

tak to se mrkni na Vodafone myslim ze jako student i nestudent budes vic spokojen tam(co pul roku novy telefon diky pulrocni smlouve a SMSky neomezene za 350 cca+ hromada dalsich vyhod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  16. 04. 2010 14:35

Nový telefón můžeš mít co dva roky, pokud teda nebudeš co půl roku měnit telefonní číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerLoop  |  16. 04. 2010 21:24

Staci jen zlehka serfovat mezi pausaly ci predplacenymi kartami pak muzes vzdy prejit chvilec zustat a pak hezky jakozto nove prichozi od jineho operatora si vzit telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepík  |  16. 04. 2010 09:29

...volám speciál od TMT (Hermod)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 04. 2010 09:32

Také VOLÁM SPECIÁL od HERMODU... TMT přestalo na přelomu roku působit a jeho závazky přebrala společnost HERMOD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O2Y  |  20. 04. 2010 14:26

Nejste u jiné společnosti, využíváte služby společnosti Telefónica O2. Společnost u které je vedeno vaše číslo je pod rámcovou smlouvou jiné společnosti. Takto výhodné ceny tato firma získala díky tomu že má u O2 velké množství SIMkaret a díky tomu má takto výhodné podmínky, které tímto poskytuje i vám. Vaše firma dostane od O2 možnost zaktivovat si určité tarify, nebo dostane určité slevy, ale je to stále v kompetenci O2 ne té "druhé" vaší společnosti.
Takže oslovení vydřiduši, které jste použil a zároveň tu vykřikovat jak máte výhodný tarif, není zcela na místě.
Skuteční virtuální operátoři u nás nejsou, jsou to pouze firmy které sepisují rámcové smlouvy s operátory a díky tomu mají výhodné ceny, ale to může udělat kterákoliv firma. Je přeci jasné, že když má zákazník jedno číslo tak má jiné ceny než když jich má tisíc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor