Šéf Vodafonu nepodepsal, ale ví, jak dělat vlny

Diskuze čtenářů k článku

jojo  |  23. 03. 2008 10:24

Každý operátor má svoje pro a proti a vždy se chlubí jenom těmi nej, ale v mnoha případech to není ani pravda a opírá se pouze o nějaké ankety, ale data fakta jsou jiná. Např. Vodafoun se chlubí jak je preferovanej u klientů a doporučovanej, ale jak je tedy možné, že nezískal za rok 2007 nejvíce zákazníků? jak je možné, že je nezískal ani za rok 2006? minulý rok to byla TO2 a v roce 2006 TM. To jako ty zákazníci preferují a váží si vodafounu a jsou přesto ke konkurenci? Ta konkurence má samozřejmě svoje neřesti, jako je u O2 až po provolaných volných minut atd., ale zákazníci jim to zatím žerou. jenomže vodafoun asi není alternativa, jinak by tam bylo už mnohem více zákazníků. Je na trhu už hodně dlouho a ten náskok se nedaří snižovat. naopak. Pan generální vodafounu je hold neúspěšný a tak bude končit a příjde čerstvá krev, která se bude snažit o změnu a to doufá pořádnou, která konečně donutí ostatní k praktikám, které budou upřednosńovat soustředění se na kvalitní produkt bez všemožných kliček a pak nějaké smlouvy nikoho nebudou zajímat. Podepíšu to co je pro mě výhodné a pokud s tím nejsem spokojen, tak příště už to prostě nepodepíšu a basta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thrasher  |  22. 03. 2008 04:40

Ani jedno,evidentne dražší. Už jenom blby sms i s vysokými paušály za 2kč vždyt je to ostuda a dokud čecháčci budou "blbý" a líný s tím něco udělat dál Vás budou škubat a to je taky důvod proč oba operátoři si dovolí "odmítnout nabídku",kdyby jim lidi utíkali tak by s tim dávno něco dělali. Nevím zatím jsem s Vodafonem moc spokojený a nemám výhrad. Ono totiž je jedno pravda,POKUD MĚ NIKDE NEDRŽÍ SMLOUVA MŮŽU KDYKOLI ODEJÍT A OPERÁTOR SE MUSÍ SNAŽIT SI ZÁKAZNÍKY DRŽET STÁLE 24H DENNĚ. KDYŽ MĚ NĚKDO DRŽÍ NA SMLOUVU TAK SE KE MĚ MŮŽE CHOVAT AROGANTNĚ,NATAHOVAT MI DÉLKY HOVORŮ A OPAKOVAT HOVORY KTERÉ JSEM NEUSKUTEČNIL,TOLIK MOJE ZKUŠENOST S KYSLÍKEM A T-DEBILEM.NE,DĚKUJI JIŽ NIKDY VÍCE TO RADŠI BUDU BEZ TELEFONU.Vždyt se jenom podívejte na nabídku TM s tím notebokem,zase podvod na lidi. Notebok v tý výbavě předražený,jen dobře vypadající kampan ale ve zkutečnosti ho hned na ůvod celý zaplatíte a upíšete se k drahým službám. Kdyby jste si ho koupili za hotový a vzali si k tomu třeba nějakého Wifi dodavatele tak to vyjde laciněji a bez smlouvy a nutnosti se někomu upisovat.Zase podvod a zneužití neznalostí lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rob  |  21. 03. 2008 10:25

Mahrer to myslel velmi dobře. Pokud operátoři zruší své dvouleté závazky, má mnohem více prostoru k přetahování zákazníků. Udělal to navíc velmi chytře a apeluje na všeobecný názor, že lidem smlouvy a úvazky vadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipkin  |  21. 03. 2008 08:58

bohužel mám s vodafonem špatné zkušenosti a to několikanásobné.považuji za ústní smlouva za znevýhodňující zákazníka- při změně,nebo výpovědi,nebo omylu operátora či pracovníka na prodejně totiž nemám v ruce žádný důkaz...
1.při uzavření paušálu byl aktivován vyšší paušál-nemám v ruce písemnou smlouvu,kterou bych si mohl přečíst a pak teprve podepsat--chyba pracovníka-zaplatím to já.
2.při zrušení tedy výpovědi-opět nemám žádný papír,který by mi zaručil,že paušál bue zrušen a platím minimálně jeden měsíc navíc.operátor samozřejmě tvrdil,že v systému nic nevidí...
aktuální kampaň mi připadá více než lživá,ale zároveň znevýhodňující zákazníka.je to hnus velebnosti.
dvakrát jsem měl u vodafone paušál a vždycky se stejné problémy opakovali.
nemáš důkaz,máš smůlu a plať....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 09:04

Nic podobného se nikdy mě ani nikomu z mých známých nestalo. A cokoliv bylo provedeno špatně nebyl problém vyřešit přes infolinku.. např kamarádovi aktivovali balíček MMS.. zavolal na infolinku že nic takového nechtěl, omluvili se mu a zrušili to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Konty  |  20. 03. 2008 22:02

Smlouvu na 2 roky bych osobně nepodepsal s žádným operátorem, to je bez debat. Komu to nevadí, tak prosím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 08:34

Smlouvu podepisuji každé dvouleté období u TM. U TM proto že má pro moje potřeby nejvýhodnější tarify, které mi konkurence nenabídne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 08:43

Můžeš být konkrétnější? Kdy sis to naposledy kontroloval?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 03. 2008 20:57

Mě smlouva naprosto nevadí. O2 mi nabízí nejvýhodnější tarif ze všech operátorů (pohodu simple) a já smlouvu podepisuju sejně jen kvůli novému telefonu a ten i u vodníka můžu mít jednou za 2 roky. A u O2 mám i neomezené volání jako bonus. Jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  20. 03. 2008 22:55

Ty bys podepsal snad cokoli, kdyby to bylo od O2...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 08:56

Náhodou mam i simky Téčka a Vodníka, ale na volajícího studenta oni kašlou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 09:02

Jsem uživatel VF ale musím se TM zastat.. Co jeho student 226,10 vč DPH 50minut + 100 SMS, 3 hry..? A VF student extra nabito - půl kreditu navíc plus 300 SMS denně zdarma přes Student SMS gratis.. To je typicky pristup zakazniku O2 a TM.. nic si nezjisti ale kritizuji konkurenci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 09:09

U téčka nepotřebuji 100 SMS a Student extra nabito bylo zrušeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 09:21

U O2 mohu provolat 70 min, u T-M 50 min obojí za 200 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 10:10

O zrušení Student extra nabito nic nevím, stále ho používám Moje reakce byla na to, že konkurence nic pořádného pro studenty nenabízí.. Nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 10:17

"Balíček Student extra nabito (dále též jen „Balíček“) není od 18.9.2007 součástí nabídky Vodafonu a není možné si ho aktivovat."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 10:17

Studenti, kteří mají Balíček do uvedeného data aktivní, ho mohou využívat až do data jeho deaktivace provedené v souladu s podmínkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 11:04

No, tak alespoň má pro studenty Student SMS Grátis.. Takže zcela bez náhrady to nezůstalo.. Kde mám u O2 nebo TM 300 SMS denně? A kde mám obdobnou službu jako jsou VF kamarádi? Nikde.. Takže absolutně nepřichází v úvahu ani jeden z nich..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2008 11:12

Ale já nechci SMS a já chci volat!!! A s tím nepřipadá Vodafone v úvahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 11:27

Záleží na struktuře volání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  15. 04. 2008 15:32

Já bych to studentum zdražil. Mají peněz dost a spoustu volna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MN  |  20. 03. 2008 15:52

např. v Praze na Proseku mám tak slabý signál, že z bytu si nezavolám, musim stát u okna a ještě to každou chvíli spadne. A to je cihlový barák, žádný železobeton který by to odstínil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delphi  |  20. 03. 2008 12:43

pokud ano, tak nemusíte "podepisovat" nikde
jinak, ač mi kampaň Vodaphone přijde nesmyslná, tak jsem jeho fanda z důvodů ceny a volných nelimitovaných SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo_CZ  |  20. 03. 2008 12:40

Pokud se nepletu tak muj tata ma T-mobile twist a take dostal tel. za zvihodnenou cenu. Ne sice toli jako u pausalistu ale dostal a s kombinaci T-mobile bonus program (odmena za vernost) ma volani take dost slusne. Takze jen reklama mostavena na NICEM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 12:45

Jasně, dostal telefon za cenu, za kterou by ho koupil v nějakém klasickém obchodě s mobilními telefony (ne u operátora) :) TM Bonus? Jasně, provolávat danou částku (jako paušál), aby měl člověk výhodu ve stylu "ve všední dny volání mezi 20-24 za 1 Kč do vlastní sítě.. Jinak volání za 7 Kč a SMS za 3,50.. To je tak Twisťácký styl ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  20. 03. 2008 11:45

Mám firemní smlouvu s Vodafone na rok a nevadí mě. Asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 11:20

Celkem bych rád věděl, co mají Ti jedinci, kteří jsou s konkurencí tak spokojeni, za tarify a jak moc volají/SMSkují.. Myslím, že ve většině případů by pro ně měl VF výhodnější řešení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichalPolan  |  21. 03. 2008 09:33

Tak třeba konkrétně pro mě výhodnější řešení nemá T-Mobile 250 Hit a ještě mi tu a tam pár korun převádějí do dalšího měsíce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 10:16

Hm, a co takhle VF 119 Po svém.. místo úvazku fungování bez infolinky, Volání prvních cca 20 minut o 5 haléřů dražší ale pak za 4,80 místo 5,95 a SMS na stejno.. A převod kreditu nemusíte řešit.. Popřípadě navíc Extra nabito za 12 Kč dalších 24 Kč kreditu.. A za platbu inkasem dalších 24 Kč.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 10:56

Přesně tak, to jsem si myslel, že lidi neumí počítat. S Hitem to vyjde zhruba na 54 minut za 297 Kč, to je cca 5,50 Kč/min, ale spíše to bude i méně minut, tj. cena se zvedne (kvůli 60+30). U Nabito 119 Po svém vyjde 54 minut maximálně na 282 Kč, což je mírně lepší, ale je. Maximálně proto, že pokud vyčerpá část paušálu na SMS, tak bude mít na větší část z těch 54 minut nižší cenu, tj. 4,80 Kč/min a bude mít tím pádem za stejnou cenu více minut. Navíc tam je balíček Extra nabito a 20 SMS zdarma za inkaso, k tomu podrobný výpis zdarma. Jediná cenová výhoda Téčka jsou MMS, ale ty se budou u Vody taky zlevňovat. Ale pokud jich posílá málo, velký rozdíl to neudělá, pokud hodně, má na to Voda balíček. Výhoda ale taky je, že se odečítají z paušálu, ale u Vody je paušál třetinový, takže toto není problém.
Takže v součtu jsem zcela přesvědčen, že by přechodem na Nabito 119 Po svém platil za stejné služby méně. Shrnuto: menší platby a ještě k tomu svoboda bez smlouvy. Kdo se dobrovolně rozhodne platit více a ještě se upíše na 2 roky, slušně řečeno neumí počítat. Ale možná používá něco, co Voda nenabízí, to nenapsal. V takovém případě bohužel nezbývá než se k dražším službám upsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 11:01

Za inkaso není 20 SMS ale 24 Kč kreditu, jak jsem říkal.. SMS byly u starších tarifů.. Jinak naprostý souhlas.. Nechápu, proč se uvazovat na dva roky kvůli něčemu, co může mít u konkurence levněji, bez úvazku a navíc ještě s dotovaným telefonem, který mu k Hitu nedají..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 11:25

Jo, vidíš, na doťák jsem zapomněl. Ale při úpisu přes Internet dostane u Téčka slevu 360 Kč, takže to se tak vyruší. Ta sleva je 15 Kč měsíčně, takže může mít paušál těch 282 Kč, jako je maximum za volání u Nabito 119. Ale stejně ušetří díky Extra nabito a inkasu... Sice má lepší převod neprovolaných peněz, ale to by ho při paušálu 119 Kč nemuselo vůbec trápit. Navíc ten převod je vlastně bezúročná půjčka operátorovi... A když náhodu některý měsíc bude volat více než za 282 Kč, bude platit astronomických 6,50 Kč/min., což už z principu bych nikdy neplatil. Taková cena při úpisu na 2 roky, to je výsměch zákazníkům, neřku-li plivanec do tváře. Ale někdo je na to hrdý, že s ním operátor oře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 14:33

Díval jsem se teď do samošky na inkaso k Nabito a je tam: Dárek za inkaso v podobě 20 bezplatných SMSek měsíčně jsme přiřadili k vašemu telefonnímu číslu xy. Prvních 20 textovek zdarma bude vašich hned v zúčtovacím období po tom, kdy inkasem poprvé úspěšně zaplatíte Vyúčtování. Volné SMSky si užívejte opravdu naplno, protože je nelze převádět do dalšího měsíce.
Kdyby se někdy stalo, že vaši inkasní platbu nedostaneme do data splatnosti Vyúčtování, na následující zúčtovací období bohužel žádné SMSky zdarma nedostanete. Když ale bude příště všechno v pořádku, můžete se na ně zase těšit.
Mají sice na webu, že dávají kredit, ale podle mě jde čerpat jen na SMS. Nebo má někdo v samošce či na faktuře u Nabito, že benefit může čerpat i na volání? Možná to nějak rozdělují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  25. 03. 2008 10:24

Mám pocit, že ten text jen zapomněli změnit.. Protože tam je "..volné SMSky si užívejte opravdu NAPLNO,.." Naplno byl název starších tarifů, ke kterým ještě za inkaso opravdu bylo 20 SMSek zdarma.. Po přechodu na Nabito se to změnilo na kredit.. Ve finále je to ale stejně celkem jedno.. Prostě hodnota bonusu je 23,80 a to je hlavní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  20. 03. 2008 11:15

Nemít smlouvu je na 100% výhoda a blbečci, co tvrdí že ne, tak evidentně neví o čem mluví... Jistě, dá se žít i se smlouvou, stejně jako se dalo 40 let žít s elektrickým plotem na hranicích )
Ale nabídky tarifů se mění každou chvilku, takže uvázat se k některému na dva roky a za půl roku přijde jiný operátor s lepším a Vy MUSITE platit, protože máte smlouvu - to je poměrně hodně zavazující a znám hodně lidí ve svém okolí, kteří už takto na smlouvy u TM a O2 "narazili". Nehledě na to, že se třeba v životě člověka může naskytnout situace, kdy potřebuje hodně volat, tak si dá vysoký tarif a v průběhu času zjistí, že ta situace už pominula a vlastně ten tarif už vůbec nepotřebuje - ale ouha!! Má smlouvu a musí ho doplatit za dva roky ((
Navíc Vodafone má volací jistinu, jako takovou "zarážku" maximální provolané částky - taky důsledek toho, že nemá smlouvy... Proto Vám nikdy nemůže bez Vašeho vědomí přijít tak vysoká faktura, aby její zaplacení bylo likvidační - např. o O2 zcela normálně jde na běžný nebo i studentský tarif provolat 100 000Kč ) Taky pěkné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 11:18

No, s provoláním bych to neviděl tak tvrdě ale za data běžně chodí faktury i na 500 000,-.. účtování totiž věčně blbne a místo paušálu za neomezený net se zaúčtují veškeré kB..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 12:11

Což samozřejmě není problém vyreklamovat, ale když se vám to stane tři měsíce po sobě, tak to není vůbec příjemné.. žít v neustálém stresu, jestli vám tu reklamaci uznají, nebo jestli se máte jít oběsit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  20. 03. 2008 13:04

No, já se raději upíši, když mi za to dá někdo něco navíc.. Za ty dva roky mi to ušetří pěkných pár tisíc korun, které mohu utratit nějak smyslupněji. Takže raději budu blbečkem.
Co se týče tarifů, tak ty se změnily naposledy kdy? U V to budou dva roky, u ostatních dvou možná rok. A v rámci operátora mohu změnit tarif i se smlouvou, takže i tento argument je zcestný. A provolat 100k? No, to asi poznám, že volám již nekolik dní, abych měl takhle vysoký účet, ne? A nejen u VF si mohu zkontrolovat stav účtu v průběhu účtovacího období

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 08:59

Zase příspěvek mimo mísu.. VF je měnil jen za poslední dva roky 2x.. Vždy snižoval ceny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  21. 03. 2008 21:05

A co mi brání na ně přejít? Já se sice svému operátorovi upsal, ale v rámci operátora mohu s klidem přejít na nový tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 03. 2008 19:31

No, s tou částkou provolanou alespolň u O2 bych polemizoval, zařídil jsem si u nich Simple 240 a 1. měsíc provoláno přes 6000.-, tel. zablokovali(ne kvůli neuhraz. fa) s tím, že se díky nízkému tarifu a vysokému volání vystavuje jistina vratná do další faktury..., čili asi mají nějaké oddělení, které toto kontroluje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichalPolan  |  21. 03. 2008 09:31

Vybral jsem si tarif, který odpovídá tomu, co běžně provolám a propíšu. A když náhodou se stane, že bych tarif potřeboval změnit, tak ho změním...
A pokud jde o měsíční plnění, to mají, pokud vím, všichni operátoři. A nikde to není na dva roky. Mohu si zvolit výši plnění, jakou chci (A je jen blbost lidí, že si berou tu nejvyšší možnou, aby dostali za pár korun supermegahypertelefon, který je jim k ničemu). Tarif se doplácí jen v případě, že přechází zákazník k jinému operátorovi.
Jistinu, o které mluvíte, si u T-Mobile mohu nastavit taky.
Nezdá se vám, že ty výhody se trošku... vytratily? Nebo že by ani nebyly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarin  |  20. 03. 2008 10:42

Upsat se, nebo neupsat se je každého věc.
Mě jde ale o to, že při upsání se (jistota pro operátora že budu platiti) bych za to chtěl nějakou adekvátní výhodu/slevu. Tím nemyslim, že operátor mi dá slevu např. z 5Kč na 4Kč, ačkoli konkurence to má za 4Kč i bez toho upsání. Pak se určitě upsat nechci...
Ale pokud výsledná cena s upsáním bude pod konkurenční cenou bez upsání, pak už je to na zvážení těch výhod a nevýhod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 03. 2008 10:49

Přesně tak, potíž je ale v tom, že O2 ani T-Mobile za úpis nenabízejí v podstatě nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 15:43

Jaký úpis??Přeci vše na dobu neurčitou??Kdo chce HIT či foun, tak se upsat muže ale nemusí.Hlavně u VF je nejméně služeb.Na tom se shodnem a o internetu raději nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  20. 03. 2008 22:53

Stále zde spamuješ naprostými nesmysly. O kolik služeb nabízí Vodafone méně než konkurence (rozuměj služeb využitelných zákazníky)??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 08:10

Já bych třeba velmi uvítal Kde je, kterou nabízí Téčko, a taky možnost dobíjení předplacenek z paušálu, tyto dvě věci u Vody zatím opravdu postrádám. Ale to jsou fakt jen drobnosti, zásadní věci s reálnou hodnotou jako skvělá internetová samoška to bohatě vyváží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 03. 2008 08:05

Přečti si příspěvek, na který reaguju, a pak možná pochopíš i ten můj a nebudeš reagovat mimo mísu. Nejméně služeb? Například? U O2 by mi velmi citelně chyběla internetová samoška, z mého pohledu má VYUŽITELNÝCH služeb nejméně právě O2. Stupidity jako uvítací tóny, placená hlasová schránka nebo SMS za 3,40 Kč fakt nežeru. Takže znovu, co by ti konkrétně u Vody chybělo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří K.  |  25. 03. 2008 19:53

S tím nemohu souhlasit. Jsem u růžového operátora už řádně dlouho a nemohu říct, že by zejména v poslední době byl příliš aktivní na poli zlepšování služeb, ale pořád mi fungují služby které vyžaduji a proto jsem neměl důvod ho změnit. Přesto jsem na konci dvouletého období očekával nějakou aktivitu ze strany operátora. Bohužel mi přišel standardní leták. Tak jsem musel použít techniku, kterou mi dokonce doporučil panáček na jejich zákaz.lince, tj. požádat o informace související s převodem čísla k jinému operátorovi, ... a účel světí prostředky !!! Do 14 dní mi zavolal jiný panáček s velice zajímavou nabídkou a dnes mám ke svému paušálu 2,5 násobek minut zdarma každý měsíc, nový telefon za velice, velice výhodnou cenu a myslím, že spokojenost je opět na obou stranách. Zkrátka a dobře, hlavní příčinou nezájmu našich operátorů o náš zákazníky spočívá hlavně v naší neaktivitě, kdy jako tupé ovce snášíme skoro vše, co nám naservírují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V*  |  20. 03. 2008 10:40

Velice zajímavý je slogan Vodafonu "NEPODEPSAL" Celé je to ale stavěno na reklamštině. Sice například při objednání tarifu u Vodafonu nic nepodepsiujete, ale "ZAVAZUJETE SE" k plnění určitých podmínek po dobu nejméně 1/2 roku. Nový telefon si beztak můžete objednat u jednoho čísla až po dvou letech úvazku (pokud se nezměnily podmínky, které jsem naposledy četla), takže v závěru je na tom člověk naprosto stejně, jako u zbylých dvou operátorů. Jelikož provolám skoro každý měsíc stejnou částku, vybrala jsem si paušál, který mi vyhovuje a je mi už po několik let jedno, jestli jsem u toho nebo onoho operátora. Bylo by pro mne akorát zdržování přebíhat každého půl roku od jednoho opa k druhému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 11:15

Nic Vám ale nebrání tarif po půl roce zrušit a tel. si nechat.. Nemusíte čekat 2 roky.. Navíc můžete mít dot.tel. a ještě výhodný tarif.. Abyste u konkurence měli podobně výhodný tarif, musíte se upsat na dva roky a ještě se zřeknout dot.tel. (výběr mezi dot.tel. a Max/Hit variantou tarifů) :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas26  |  20. 03. 2008 18:30

jo, po půl roce zrušit, odejít a telefon si nechat...ale telefon, který sis koupil na plnou cenu, protože dotovaný ti dají až po dvou letech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leszek  |  20. 03. 2008 23:34

Kecas blbosti. Dotovana cena telefonu "je podminena aktivaci tarifu Nabito a jeho radnym pouzivanim po dobu 1/2 roku". Tak to stoji v podminkach... Takze po pul roce muzes zrusit tarif a telefon ti zustane. Pokud bys ho zrusil driv nez po pul roce, doplatis plnou cenu telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 08:57

Jseš fakt mimo ;) Tel Ti dají hned a ne až po dvou letech..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hazos  |  21. 03. 2008 10:23

Ty si ale vocas. Po půl roce jsem ten dot.foun prodal a tarif zrušil. Ale po dvou měsících jsem přešel zpět a vzal jsem si další a hned 2x protože můžeš mít 2smlouvy na jedno číslo.
TEL. je tvůj za dot.cenu po půl roce a konec!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 10:58

A co tady asi říkám, magore..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hazos  |  21. 03. 2008 11:45

pokud by jsi měl IQ alespoň o 10 vyšší čím by jsi se dostal na 20 tak by jsi pochopil že jsem to nepsal tobě pane blbečku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganimed  |  20. 03. 2008 10:10

Vodafone uz nevi co by mohl udelat s tim odlivem jeho zakazniku k jinym operatorum a tak vymysli hovadiny. Misto toho aby se venoval propagaci svych sluzeb aby si alespon udrzel ty zbyvajici zakazniky tak vymysli kraviny se smlouvama. Jeste ze mam T-Mobile to je kvalita za spravny peniz. A nevim co porad maji proti smlouvam mi to nevadi vzdyt je to otazka 5 minut, podepisu 3 predtistene papiry a nazdar, no pripadne 10 minut kdyz si jeste z nabitky vyberu telefon. Smlouvy vadi asi jen tem lidem co se neumi podepsat nebo nemaji ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 11:12

Za život jsem ještě nepotkal nikoho, kdo by měl VF a odešel by.. Místo toho ale většina známých z okolí postupně k VF přešla... Alespoň Ti, kteří umějí počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  20. 03. 2008 12:58

Mně zase známí od VF postupně přechází...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichalPolan  |  21. 03. 2008 09:15

Tak si mě můžete započítat jako číslo jedna Oskar -> T-Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jinej Michal  |  22. 03. 2008 06:42

kdyz uz mas ty ruce, tak nezapomen na praxi. zatim to vypada, ze i na psani je mas zbytecne...
nicmene venujes 5 minut tomu, ze se uvazes na 2 roky? a az se za pul roku zmeni situace na trhu a ty najednou zjistis kolik preplacis, tak tu budes ve stejne diskuzi nadavat jake je to svinstvo, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darecek  |  20. 03. 2008 09:35

Od té doby co převzal Vodafone Oskara to jde s nima z kopce.Než přišli na českej trh tak slibovali super ceny,velké snížení cen atd atd. Ale opak je pravdou.Opravdu výhodné Oskarovi tarify zrušili a pěkně zapdly do kartelu cen za volání.Nijak nevyčuhujou z průměru. A kde je ta slibovaná 3G síť kterou se oháněli když kupovali Oskara?Vykládali jak ji spustí do 6 měsíců po vstupu na trh.Sou z toho 3 roky a pořád nic. Takže to že Vodafone vaří z vody není vinou ostatních operátorů. já bych to viděl na ty falešný soby který tu poletujou v jejich barvách. Češi totiž nejsou národ tupců jako angličani a spol, tady jim rádoby srandičky managmentu nepomužou. Jako národ slyšíme na ceny.Až udělaj zpátky tarify jako byl paušál 1000Kč, za to 300 minut do všech sítí a potom cena minuty 3,40 tak se o to budou lidi rvát. Teď neni důvod přecházet.
A co se týče rozdávaných sim karet - do statistiky se počítají pouze aktivní karty a ne ty co chráúpou v šuplíku
navíc jim nepomohlo ani to že dávali kdysi číslo na výběr,zlatý čísla zdarma. V tu dobu neměl Oskar ještě pokrytí,takže nalákal jen lidi z věších měst. Proč nepříde s podobnou akcí dnešní VF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gaab  |  20. 03. 2008 10:11

Nechci Vodafone obhajovat, ale koukal jsi na aktuální nabídku? Je tam Nabito 1150- vychází až na 338 minut a minuta je za 3,40 a to všechno s daní. Za Oskara byl podobný, ale uvádělo se bez daně. Tak si myslim že je to ještě lepší nebo ne???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 11:16

Rozhodně, tarif o kterém mluvil by při současné DPH stál 1190,- a za to 300 min aniž by člověk mohl uplatnit tarif i na SMS.. Teď za 1150,- 338 min.. To je dost fajn :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 03. 2008 10:46

Pokud vím, Vodafone nikdy super ceny nesliboval, pouze širší nabídku služeb a telefonů, tj. víc způsobů, jak z lidí vytáhnout peníze, nic víc. O cenách nikdy nepadlo ani slovo, uveď zdroj, kde padlo.
Proč by snižovali ceny, když lidi volají i za tyto? Kdybys prodával rohlíky a lidi je kupovali za 5 Kč, snížil bys sám od sebe cenu na 4 Kč, když v okolních krámech jsou za 6 Kč a další obchody nelze otevřít? To bych chtěl vidět.
Pokud jde o Angličany, o ceny se starat moc nemusí, když můžou mít za 800 Kč 500 minut a neomezené SMS. Z našich tarifů by se jim asi zatočila hlava i při jejich platech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rip_it_up  |  20. 03. 2008 09:12

tak tohle bylo to nejtrapnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiiikiii  |  20. 03. 2008 09:07

Jo, je fajn, že se pánové dohodují, kdo dá komu kolik a za co. Ale místo hádání by mohl šéf Vodarfonu zajistit, aby téměř po třech měsících zase začal fungovat chytrý přehled, aby měli přehled i ti, kteří nemají přístup k internetu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  20. 03. 2008 09:25

Podle počtu příspěvků zde na fóru ohledně nefunkčnosti Chytrého přehledu jim to zlobí více než je zdrávo. Nechápu, co s tím dělají, když T-Mobilu, který tuto službu představil (byť s několikaletým zpožděním po Vodafonu), to ale funguje (zatím) bez sebemenších problémů a to mají zákazníků o dost více...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyS  |  14. 04. 2008 11:04

a oskarovi (vodafone) to fungovalo bezchybne nekolik let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
endy  |  20. 03. 2008 08:42

100 000 nebo 150 000?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANT  |  20. 03. 2008 08:21

Cela tahle kampan mi prijde znacne trapna!
Vodafone uz nevi, jak lidi nalakat zpet.
"Nemusite podepsat, abyste meli skvely tarif"
Co to znamena?
Ja mam skvely tarif u konkurence a je mi uplne jedno, jestli jsem podepsal nebo ne, protoze pokud je ten tarif opravdu skvely a neni to jen marketingovy zvast, upisu se milerad treba na cely zivot.
Howgh. Domluvil jsem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luba81  |  20. 03. 2008 09:32

prosím tě, kterej to je ten tarif, že bych přešel? /doufám, že nevyrukuješ s tarifem, který se už neprodává, nebo s tarifem pro omezené skupiny lidí (student)/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  20. 03. 2008 08:15

Vodafone už neví jak se jinak zviditelnit a tak dělá ze sebe šašky.je mi upřímně těch tragédů líto.zlatý oskar ten měl svou hrdost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 07:31

Ale jo dobrý no....jinak ale komedie na lidi.Místo aby zlevnili a byli výhodnější, jdou na to jinak.Stejně jim to nepomůže a budou miti 1/2 zákazníků oproti dvěma lídrům místního trhu.....Dejme si otázku proč VF od vstupu na trh získal méně zákazníků než konkurence??To je ten nejvíce se rozvíjející operátor??A ta nabídka internetu... Holt diskont. To je ten pravej název.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  20. 03. 2008 07:47

Proč pak tomu asi tak bude?
Co třeba tím, že Vodafon spustil svoji síť jako poslední s odstupem mnoho let za O2 + TM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 07:54

Jsem čekal že na to někdo půjde logicky.Ale jsi mimo...myslím počty zákazníků získaných ode dne příchodu Oskara na trh.(startovní čára pro všechny stejná) I od té doby jich konkurence získala mnohem více, ačkoli byla mnohem dražší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  20. 03. 2008 08:06

Získala jich mnohem víc z toho důvodu, že většina lidí si vybrala operátora, který měl většinu zákazníků v okolí. ALe pokud se podíváš na vesničky, ve kterých teprve od roku 2000 zaváděli mobilní síť (a byl zde přítomen i Oskar), tak zjistíš, že velké procen to zákazníků šlo k Oskarovi.
A navíc, myslím že většina lidí internet v mobilu nevyužívá, navíc je stejně v našich podmínkách předražený. Jako nevýhodu bych to teda moc nebral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 08:24

Co je pojem velké procento??Větší % měla rozhodně konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  21. 03. 2008 12:23

kecáš blbosti. Kdopak ti asi dal ty statistiský data, jak to vypadá na vesničkách? Nikdo, akorát chceš být zajímavý, ale jsi úplně mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  20. 03. 2008 08:13

no a neni to taky tim ze O2 a tmob rozdavaji simky na kazdym rohu takze cast jejich simek chrape v supliku????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 08:27

No není...podívej se na obraty...i když nepopírám nějaké to % výhody to způsobit mohlo.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  20. 03. 2008 08:29

kecas! kde? ja bych si nejakou rad vzal. cestou do prace jsem na zadnem rohu jeste takovou akci nepotkal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  20. 03. 2008 09:03

Kamarádka už dostala 2 od O2 a 3 od TM... Zatímco od VF nikdy nic..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 15:46

když je něco zadarmo , tak je to přeci třeba i dobře??nebo se pletu??U VF by to dobře bylo, ale protože je to u O2 a TMO tak je to špatně.Kdy už začnete bejt soudný a s něčím taky spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 10:11

Jenže na těch SIM kartách není nic výhodného, takže stejně leží v šuplíku pro případ, že by je někdo ze známých chtěl... ;) Nevidím důvod, proč by je měl VF rozdávat.. I tak je má zdarma.. Jen za cenu kreditu, tak proč by to měl dělat.. Není takový zoufalec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adorable  |  26. 03. 2008 13:57

free SIMs pres street dealery je pouze umele navysovani zakaznicke baze aby se u O2 a TM plnily KPIs, sokoliku mozna i proto ma O2 a TM nizsi ARPU nez VF to jen abys videl i zjineho uhlu pohledu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 03. 2008 08:13

Ani v tomhle případě se nejedná o spravedlivé srovnání. V době kdy Oskar začínal, již většina lidí měla jinou síť, což se u ET a Pegasu říct nedá, protože v době kdy začínaly mohly sklidit smetánku z nevyužitého potenciálu milionů zakázníků. A navíc když přišel Oskar, tak všichni měly ony dvouleté smlouvym, takže kdo se nechtěl vyplácet, tak stejně musel zůstat
To by taky mohla být jedinný rozumný důvod, proč by Vodafone mohl opravdu chtít aby ostatní zrušily smlouvy. Za předpokladu že by si VF byl jistý tím, že nabízí zdaleka nejlepší ceny a služby a že důvodem proč někdo použvá jinou síť by byl právě úpis. Tedy že od svého operátora nemůže odejít a logicky přejít k VF, tak jak by chtěl. A já myslím, že k jistému menšímu přechodu k VF by to vést mohlo, ale asi by se nejednalo o žádnou revoluci. Nadruhou stranu, kdyby opravdu všichni zrušily smlouvy, tak by pro Vodafone zmizela její konkuretnční výhoda, tedy to že nemá smlouvy. Dala by se tedy očekávat jistá migrace zákazníků mezi operátory. Podle mě by se však nejednalo o žádná obrovská čísla, ale třeba si VF opravdu myslí, že je nejlepší operátor a že k němu všichni co u něj jěště nejsou nepřešly jen kvůli úvazku u jiného operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 09:35

Pane Michale, píšete že většina lidí měla jinou síť...jenže to není pravda.Zbejvalo cca 8 000 000 potencionálních zákazníků, v danou dobu...a vidíte, ve finále jich je teď ještě více...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira023  |  20. 03. 2008 12:15

Kolik je ve tvém okolí nových fábií druhé generace . Také začíná od nuly oproti staré fábii I. Říká ti něco úvaha o nasyceném trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 15:40

Seš asi natvrdlej.Spočítej si počet zákazníků získaných u jednotlivých zákazníků od data vstupu Oskara na trh.Udělej to a nekecej.O nasyceném trhu v té době nemohlo bejt řeči...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 21:39

u jednotlivých operátorů....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  21. 03. 2008 11:06

Mimo jseš ty. Lidi měli smlouvy, nemohli začít hromadně přecházet.. Navíc nefungovala přenositelnost čísel, tudíž je nemohl VF akvizovat.. Jinak by mu zákazníků přibylo mnohem víc.. Ani teď to spousta lidí neriskuje, jelikož přenositelnost není 100%ní..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  20. 03. 2008 07:21

Grahame Mahrer má dobré nápady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  20. 03. 2008 07:29

Sorry za překlep: samozřejmě Maher.
A jinak je na tom sympatické i to, že tak velký manažer dokáže odhodit škrobený límeček, vyjít mezi normální lidi a udělat si legraci i sám ze sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  20. 03. 2008 07:32

Zdravím dělnickou třídu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Switch007  |  21. 03. 2008 15:25

Přesně tak. Jsem sice zákazníkem jiného operátora a měnit nehodlám, ale všechny tyto akce dokazují, že Vodafone je tak trochu jiná firma. A její management má výborné marketingové nápady. V tom jim opravdu fandím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ester  |  20. 03. 2008 11:28

naprosto souhlasim!!!vybocuje z davu a to se mi libito,ze nemusim na 2 roky podepisovat zadnou smlouvu je jeden z duvodu proc jsem vcera k vodafonu presla.jako student budu mit sms az do konce srpna zdarma a k tomu jeste sms s clovekem,ktery me doporucil take zdarma.k vodafonu prechazi stale vice studentu na nabito 119

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  20. 03. 2008 02:06

Upřímně řečeno, je to jen snaha o zviditelnění Vodafonu, protože jinak by to asi nedělali. To je snad všem jasné. Každý má taktiku holt jinou. A co se týče závazku? No, Vodafone dává lacinější telefon za předpokladu využívání tarifu po dobu šesti měsíců, ale nový telefon si mohu vzít stejně až za dva roky jako u konkurence, tak zde tolik rozdílů není. Můžete samozřejmě argumentovat tím, že MMP je jen na šest měsíců a u konkurence rok, ale ruku na srdce, nevezmu si telefon za korunu, abych platil třeba jen šest měsíců paušál 1200 Kč, když provolám jen 300 Kč. Každý by si měl brát brát tarif především podle toho, kolik provolá a ne proto, že chce ten nejlepší telefon za pár šupů. Proto není z tohoto úhlu pohledu úpis nic tak strašného (i když se jistě najdou rozumné úvahy proti úpisu).
A stejně tak u konkurence mohu mít tarif i bez úvazku. A když mi vyhovuje nabídka za úpis, tak proč se neupsat? Vždyť ona se situace na poli tarifů nějak významně nemění. Osobně bych neměl chuť každých pár měsíců měnit operátora kvůli pár desetikorunám. Za ty dva roky po uplynutí smlouvy se mohu poohlédnout jinde a případně přehodnotit svůj dosavadní stav.
Nechci, aby to vypadalo jednostranně, ale mně dal můj operátor za prodloužení smlouvy něco navíc nad rámec běžné nabídky a já se za to rád upsal. Možná bych něco podobného dostal i u Vodafonu, to nemohu s jistotou říci, ale spíše něco navíc získám tam, kde po mně také někdo něco chce. U Vodafonu se smlouvy neuzavírají, tak nebudou mít snahu dát mi něco navíc (pokud nebudu zkoušet na operátora fintu, že chci naoko odejít), narozdíl od konkurence, kde mohu říci: "Ano, já se vám rád upíši, ale co mi za to dáte navíc?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thrasher  |  22. 03. 2008 04:50

Jo chlape,přeji Ti jen dobré ale zkus si ztahat data Za 7000kč bez DPH a zkuz to Tvému operátorovi reklamovat že Ti jejich zaměstnanec nastavil jiný způsob připojení než jsi po telefonu požadoval. Zaplatíš to a bude jim jedno že jsi tam 10let nebo že odejdeš. Víš jak jsem dopadl??? Aniž bych někam chodil,vše po telefonu.Ihned mi vše odblokovali,a ve finále jsem zaplatil 200Kč a to myslím mluví samo za sebe a tudíš velká poklona VODAFONU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SBDer  |  20. 03. 2008 02:04

Nemyslím si, že by páně Maherova výzva mohla být čímkoli jiným, než snahou přilákat více pozornosti k aktuální kampani Vodafone, nicméně za sebe musím říci, že je pro mě absence písemných smluv velkou výhodou. Když jsem si ještě u tehdejšího Oskara objednával nový mobil s paušálním tarifem, prostě jsem zvedl telefon, zavolal na infolinku a objednal, co jsem chtěl. Po pár dnech mi přišla krabice, já vyndal mobil, zasunul SIM a mohl jsem rovnou fungovat, aniž bych musel cokoli vyřizovat. Vše proběhlo z tepla mého obývacího pokoje a přesně to lenoch jako já vyžaduje. Tedy změna operátora pro mne nepřipadá v úvahu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor