No vidíš to, já třeba nemám vůbec potřebu volat operátorovi a to ze dvou důvodů, nejsem lama a za druhé si všechno (tedy skoro všechno, je toho opravdu minimum co ne) můžu nastavit v samoobsluze. A to buď přes net a nebo klidně i ve fonu. To už musí být, že bych volal oprarátora, počítám, že tak jednou za 3 roky. A když už bych tam volal, tak mě takový, jak říkáš, kecy rozhodně nepohoršují bo co víc, přišlo by mi to i docela rozptýlení narozdíl těch monotóních hlášek. A jelikož když už na oparátora volám, tak chci mluvit přímo s člověkem, tudíž se nabídkou lehce "proklikám" a je to. Takže já "určitý komfort o správě svého ůčtu přes internet" mám i bez smlouvy na dva roky a zadarmo. A zaplatit fakturu si můžu třeba v bankomatu, stačí zná tel. číslo
Nicméně abych se držel tématu, tak souhlasím s těmi, kteří si myslí, že je to jen takový výkřik do tmy a rozhodně s tím ostatní nebudou nic dělat. Ani nechápu k čemu by to VF bylo dobrý, spíš jen takový upozornění na sebe.