Sendo X: chytrý, hezký, anglický (kompletní informace)

Diskuze čtenářů k článku

Frodo Bagin  |  04. 03. 2004 15:07

Jsem opet zamilovanej. Už jsem SENDO pohřbil. Kdysy mé srdce hořelo pro Z100. Pak pohaslo a já jsem zkomíral. Teď opět zářím a mé srdce také. Doufám že bude brzo k dostání ale zajímalo by mě kdy. KDYYYYY !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n00dle  |  12. 01. 2004 11:05

Prodeje V CR se nedockas.., ale treba pro me je to squela zprava, aspon ho nebude mit kazdy a to je ta prava frajerinka  ja sem si ho uz predobjednal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra H  |  10. 01. 2004 18:54

Chci se zeptak kdy asi tak bude u nas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cestmir  |  07. 01. 2004 16:43

Kdy uz se zacne konecne prodavat, v nabidce italskeho operatora TIM ho uz maji, ale nejak se od nich neda objednat

Nevite nekdo kde uz se da koupit?  Nechci skoncit s SX1 v kapce to neeeee

Musim vydrzet, MUSIM!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  29. 11. 2003 01:44

no prave, vzpominam si ze puvodne to snad mel bejt Sendo Z100 nebo tak nejak, a tehnologicka bomba to byla uz pred 2ma lety. Pak se o tom prestalo zahadne mluvit, pak ze sou problemy s M$ OS, no a ted to porad jen vypada jako "demonstrace". Mozna ne nahodou je nk6600 takova jaka je ale je na trhu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  28. 11. 2003 10:48

no prave, vzpominam si ze puvodne to snad mel bejt Sendo Z100 nebo tak nejak, a tehnologicka bomba to byla uz pred 2ma lety. Pak se o tom prestalo zahadne mluvit, pak ze sou problemy s M$ OS, no a ted to porad jen vypada jako "demonstrace". Mozna ne nahodou je nk6600 takova jaka je ale je na trhu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  28. 11. 2003 10:35

no prave, vzpominam si ze puvodne to snad mel bejt Sendo Z100 nebo tak nejak, a tehnologicka bomba to byla uz pred 2ma lety. Pak se o tom prestalo zahadne mluvit, pak ze sou problemy s M$ OS, no a ted to porad jen vypada jako "demonstrace". Mozna ne nahodou je nk6600 takova jaka je ale je na trhu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  28. 11. 2003 09:10

na http://www.sendo.com/smartphones/intro.asp je ale dole takovej divnej odstavec... doufam ze se bude opravdu jednou prodavat, je fakt super :)
uz se tesim jak zahodim palm m515 a nk 6310i.... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+ (H_plus)  |  28. 11. 2003 00:42

Netušíte někdo, jak rychlé to má mít GPRS? Přeci jen bych z 4+2 na S55ce nerad zpomaloval, to by bylo jaxi proti lidské přirozenosti...

Jinak - hezkej mobílek, jen co je pravda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  28. 11. 2003 03:32

Kdybyste si přečetl článek, věděl byste, že Sendo X má GPRS v konfiguraci 4+1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  28. 11. 2003 00:40

na http://www.sendo.com/smartphones/intro.asp je ale dole takovej divnej odstavec... doufam ze se bude opravdu jednou prodavat, je fakt super :)
uz se tesim jak zahodim palm m515 a nk 6310i.... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  28. 11. 2003 08:38

Mas pravdu je tam doslova napsano: The actual finish and appearance of the phone may vary.
The Sendo X phone has not yet received CE approval and has not yet been authorised as required by the rules of the Federal Communications Commission. This product is not, and may not be, offered for sale or lease, or sold or leased, unless and until authorisation is obtained. Other validations and approval are also still pending.
Takze, az to dostane schvaleni od FCC, tak se bude teprve prodavat. Zatim je vse ve schvalovacim procesu. Ach ti zasr.... urednici.MDKILL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  28. 11. 2003 09:13

no prave, vzpominam si ze puvodne to snad mel bejt Sendo Z100 nebo tak nejak, a tehnologicka bomba to byla uz pred 2ma lety. Pak se o tom prestalo zahadne mluvit, pak ze sou problemy s M$ OS, no a ted to porad jen vypada jako "demonstrace". Mozna ne nahodou je nk6600 takova jaka je ale je na trhu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emirmazelenou  |  28. 11. 2003 19:07

Schválení úřadem FCC znamená že se telefon bude moci prodávat v USA. EU má vlastní úřad a ČR taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  28. 11. 2003 00:40

na http://www.sendo.com/smartphones/intro.asp je ale dole takovej divnej odstavec... doufam ze se bude opravdu jednou prodavat, je fakt super :)
uz se tesim jak zahodim palm m515 a nk 6310i.... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffee  |  27. 11. 2003 21:56

Jake jsou rozmery displeje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  27. 11. 2003 22:18

Rozměry výrobce neuvádí, pouze rozlišení 176 x 220 pixelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  27. 11. 2003 18:34

Jestli se bude prodavat i u nas tak pro nej bezim a za nejakej 15 000 je to super mobil

Kam se hrabe nokia!

Jezisku koukej mi pro nej dojet jestli se nebude prodavat u nas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  27. 11. 2003 17:50

Tak toto snad uz konecne s tymi spiacimi gigantmi pohne
Takto si predstavujem zakladne balenie telefonu tejto kategorie
Teraz uz len dufat ze do X2 daju aj dotykovy display a od uzasu sadnem na zadok. Snad konecne vyrobca zamerany na zakaznika a nie len na marketing!!!!!!!!

Mlokia sa moze ist kupat(aj s vybratou bateriou na vymenu pamatovej karty). Na SX1 su uz lepsie len tie komare, ale snad to dakto skonveruje aj pre Sendo.

Len tak dalej!!! Snad uz dakto rozhybe stojate vody marketingovych (pardon - mobilnych) firiem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kluk  |  27. 11. 2003 16:57

Funguje SENDO X s GOuckem pls? Ten telefonek je pro me jak usitej na miru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr M.  |  27. 11. 2003 16:54

N6600 je vedle tohohle pasaka  jako nicotna cetka.... lol :D a siemens nejspis taky heh  jestli v tom nebude nejakej hacek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Globetrotter.XL  |  27. 11. 2003 15:27

Gheee, cim to bude ze uplne stejnou klavesnici akorat ze ve stribrnym mam k FS PocketLooxu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss  |  27. 11. 2003 14:27

Hele chtěl bych podotknout že displej je TFT,ale nikde jsem se nedočetl rozměry,jen rozlišení.

Probůh to si nemůžete někde zjistit. To snad jen opisujete článty z      www.3g.com (www.threegmobile.net) nebo co jako???

Jinak mobil budu na 100% chtít,prodám n-gage ktrou doufám vyhraju na na nokiagame.

Trochu mám naštřeno,tak až bude dostupnej,tak hned ho koupím,

Taky bych chtěl podotknout,že nejde nahrávat rádio do paměti,třeba přijde nějakej firmware nebo aplikačka od javy.

Boss

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  27. 11. 2003 22:14

Nikde nic neopisujeme, rozměry displeje zkrátka výrobce neuvádí - pouze rozlišení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emirmazelenou  |  28. 11. 2003 04:28

Výrobce uvádí rozměry displeje - 34,85 x 43,56 mm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
someone else  |  28. 11. 2003 08:32

ale ale

na mobil.cz je odkaz na pdfko primo od senda a tam jsou snad vsechny myslitelny parametry tohoto founu

 

a rozmery displaye samozrejmne taky.. i fyzicke i v pixelech

 

 

paka:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faraday  |  27. 11. 2003 11:13

Nějak mi nesedí informace o baterii. V článku se píše Li-Pol o kapacitě 1050 mAh, v přehledu dole je potom Li-Ion, 900 mAh. Tak jek to tedy je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  27. 11. 2003 11:24

Omlouvám se, přehled parametrů pochází ještě ze staršího článku, poslední informace hovoří o Li-Pol 1050 mAh, takže bych se přiklonil spíše k tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BohusBohus  |  27. 11. 2003 10:56

No uf teda, chtel sem jit do N6600 (sux bakelitak s hnusnym vokem na zadech) , ale SENDO X (rox) me zachranil, doufam ze v nem pojede ET GO  

SENDO X pod k tatinkovi hihi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 11. 2003 08:39

Původně jsem si chtěl koupit nový telefon a ještě nějaký mp3 přehrávač. Koupít tohoto bych ale zabil 2mouhy jednou ranou :o)
Akoratá by mě zajímalo jestli někdo nevíte jakou maximální kapacitu těch SD/MMC karet je to schopno vzít, pokud bych tam dostal třeba pouze jen nějakou 64 tak si hudby noc nepřehaju :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JKL  |  27. 11. 2003 12:05

Přesně to chci udělat taky, mít vše v jednom. Ovšem v tuhle chvíli si ještě pořád myslím, že se vyplatí počkat na Tréo 600, ketré má navíc (i když malou) qwerty klávesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jklamo  |  28. 11. 2003 18:59

Maximalni kapacity bych se nebal. V moji obstarozni SL45i jsem rozchodil i 256 MB MMC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Busva  |  05. 09. 2004 17:59

S klidem- MMC je 512 MB


A SD az 1GB :)


A lacne su v www.obchudecek.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedRicK  |  27. 11. 2003 08:02

...ale ako spokojny uzivatel Pocket PC PDA, jediny nedostatok, co ja na tomto telefone vidim (je to moj nazor, tak no flame plz) je prave absencia Windows Mobile 2003.

Mam Axim X5 a T610, ale hardwarovo takyto telefon a sw od MS by ma presvedcil oboje predat...

RRK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  27. 11. 2003 08:07

No tak prave vo tom to je,ze nema "Windows Mobile 2003" coz je jeho prednosti.Staci,kdyz se z woknama musim nervit v praci a mit to jeste ve founu,tak zblaznimHosi v Sendu vedeli moc dobre co delaji,kdyz tam dali Series60.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedRicK  |  27. 11. 2003 08:48

Vidis, ja by som rovnaky system na workstatione aj v telefone (no dobre, od rovnakeho vyrobcu) povazoval z hladiska synchronizovania dat za vyhodu. Oplaca sa mi to teraz, a nerad by som sa toho vzdaval.

RRK

P.S.: Sybian je tam len preto, lebo ich MS skaredo ojebabral

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  27. 11. 2003 13:54

No upřímě řečeno, Woknous na Desktopu a klony Woknous CE pro PocketPC/PhoneEdition spolu zas tak moc společného nemají, dokonce i to GUI už se od třeba XP opravdu hodně liší a o přímé obousměrné kompatibilitě dokumentů a nebo dokonce aplikací si raději nechte vyprávět jinou pohádku.

A jestli se obáváte že z Epocu a nebo PalmOS na Vás vybafne něco jiného než okýnka a dialogy s tlačítky, listboxy, comboboxy, editlajnami, záložkami a podobnými věcmi (které ostatně byly vymyšlené už dávno před malošoustacím DOSem), zůstaňte klidní - nic jiného Vás nečeká. Hodně důležitým faktem je že EPOC (dnes Symbian 6 a 7) byl na rozdíl od Widlí od začátku dělaný tak aby si vystačil i bez "ukazovátka" (jojo, Psion ). Aplikací pro Sendo asi taky bude dost - třeba díky kompatidebilitě s těmi zatracenými Mlokiemi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  27. 11. 2003 16:21

Já mám Acera n10 a T610 a maximální spokojenost.
Měl jsem MDA, kde jsem měl vše pohromadě, ale spíš mi vyhovuje kombinace telefonu a PDA.

Ale tohle je pěkná hračka. I když za svoje současná zařízení bych ji nevyměnil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  27. 11. 2003 07:45

Tak jsem na stejnem problemu Sendo nebo SX1?Vypadaji dobre a nadupe founy jsou oba.Bude to tezke vybrat.Jedine co ma Sendo lepsi,tak bude asi klavesnice,ale uvidime,az budou oba v realu,tak potom "Hyn sa ukaze" Ale kazdopadne jeden z techto dvou pristi rok kupujiNemaji proste konkurenci v zadnem pripade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
someone else  |  28. 11. 2003 08:34

Jeste bude Samsung D700, kterej je jeste hezci, mensi a lehci, ale nema bluetooth... ale kdyz nebude za 20 000, tak se na BT vyseru a koupim si ho

 

prece jenom tenhle sendak ma porad dost cihlovity sedumdesatsestpadesatkovy nadech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  27. 11. 2003 07:41

Tak teď jsem na rozpacích. Sendo X vypadá moc dobře a rozměry konkuruje SX1, která má pořád zpoždění. Tak teďka nevím jestli ještě čekat nebo si koupit Sendo. Klavesnice hraje pro. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  27. 11. 2003 07:58

A kde ho koupíš, když se k nám oficiálně tato značka nedováží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  27. 11. 2003 08:09

No to jeste neni jiste,ze se u nas nebude prodavat,jeste se k tomu operatori oficialne nevyjadrili,aspon tak to psali na konkurencnim servru.Tak jeste neni potreba hazet flintu do zita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  27. 11. 2003 10:19

neni preci zadny problem jej koupit pres internetovy obchod, treba pres ebay, mam s tim jenom dobre zkusenosti. Navic na webu senda se pise, ze bude i ceska lokalizace, takze myslim, ze si na tento telefon pockam. Myslel jsem, ze pujdu do N6600, ale tenhle je evidentne lepsi, vypada lip a neni z plastu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel lohnisky  |  27. 11. 2003 11:28

neni preci zadny problem jej koupit pres internetovy obchod, treba pres ebay, mam s tim jenom dobre zkusenosti
mohl bys to popsat, prosim. zajima me dodaci doba, zpusob platby, postovne ...
diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  27. 11. 2003 11:47

Kupoval jsem tam dvakrat, vzdycky fotak. Naposledy zrcadlovku za 15tisic.Koupil jsem ji novou od obchodnika, ktery ma kamenny obchod kdesi v nemecku (preci jenom veci z druhe ruky si radeji osaham predem nez je koupim), je tam dvouleta zaruka. Platil jsem to mezinarodni platebni kartou (je to nejlepsi moznost, vyhodnejsi kurz), prislo mi to asi do 2 tydnu, postovne je priblizne kolem 10-15 eur (ale kazdy prodavajici si postovne urcuje sam). Nejlepsi je jeste napsat tomu obchodnikovi, aby to poslal jako soukromy balik, aby se nemuselo platit clo a dph (i kdyz od 1.4.2004 po vstupu do eu nastesti tato povinost odpadne u zbozi koupeneho v eu). Takze jediny problem pro me byl sehnat nemecky mluviciho cloveka aby mi rozlustil tu hatmatilku na strankach ebay.de (bohuzel ebay.com, narozdil od nemeckeho, neumoznuje platby kartou z cr).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  27. 11. 2003 16:37

Nemusi to jit jenom pres e-obchod. Staci nejaka sluzebni cesta do zapadniho sveta. Jelikoz se dostanu ven z CR tak 3x do roka, pockam si az cena trosku spadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  27. 11. 2003 07:37

Myslim ze tohle je presne to co bych chtel :o) Takze ted uz jenom pockam az  za rok-dva bude stat polovinu a jdu do toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor