Servis telefonů Benq-Siemens: co na to Benq a operátoři?

Diskuze čtenářů k článku

MASH  |  28. 10. 2006 01:04

TELEFONY SE BUDOU DALE VYRABET POD ZNACKOU SIEMENS (pripadne FUJITSU-SIEMENS)

Spekulace a hlavne tlaky (i politicke) jsou v Nemecku pro tuto variantu celkem dost silne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VeVeRka  |  28. 10. 2006 09:34

A ted tu o Karkulce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  28. 10. 2006 11:06

Jen to ne! Na to by solidni znacka Fujitsu-Siemens doplatila, a to by byla velka skoda. Doufam, ze neco takoveho japonsky partner nepripusti. .
Opravy mobilu by mel zaplatit nemecky management a odborari, kteri svymi populistickymi "rozhodnutimi" poslali mobilniho siemense pod kyticky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  28. 10. 2006 12:43

Aha, tak oni napr. komunikartory Fujitsu-Siemens jsou nejakej SHIT? Nebo co? A kdyz se upadajici, poruchovy svedsky Ericsson (kde jsou jeste horsi odbory, nez v Nemecku) spojoval s japonskym Sony... Kdepak jste byl se svym hysterickym zvolanim???
A navic, pochybuji, ze odbory stoji za nejakymi "populistickymi" rozhodnutimi Siemensu (ikdyz ani netusim, co tato Vase kravina ma znamenat ve spojitosti s mobilni komunikaci, nebo vyrobou telefonu). Spise se, clovece ridte svou hlavou a intelektem (pokud mate dostatecne kapacity). Neni dobre jen tupe papouskovat tuposti, ktere Vam kde jaky Tupolo-politik nakeca ).


P.S:Spekulace, ze by se divize mobilnich telefonu v ramci koncernu Siemens opet otevrela (predpokladam za absolutne odlisnych podminek, nez ta puvodni) je pomerne casta. Prolistujte si par nemeckych/bavorskych stranek...


P.S.Zaroven moc nerozumim hysterickemu tonu nekterych prispevatelu o tom, jak byl Siemens priserne nekvalitni a poruchovy. Jiste, ze lowendova rada nepatrila k povedenejsim (stejne jako firmware v pocatecnim stadiu), a posledni modely mely odflaknute plasty, ale vzdyt napr. u Nokie je to proboha to same. Pravda, jeden rozdil tam je, Nokia vyda cca 3-4 verze FW pro telefon a dalsi chyby uz proste dal neopravuje. A po druhe reklamaci Vam reknou, ze o zaruku prichazite kvuli oxidaci... Staci procist par diskuzi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  28. 10. 2006 15:59

... upadajici, poruchovy svedsky Ericsson?
Milej zlatej, já mám R520m od této poruchové značky už 5,5 roku (celou dobu běží 24h denně) a o nějaké poruše se mi ani nezdá! Kterejpak telefon vydržel takhle dlouho Tobě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  28. 10. 2006 16:18

Jezisi, no a co jako??? Mam tu klesat na Tvou uroven a psat tu o tom, jak dlouho pouzivam Siemens S25? Zajdi si nekam do servisu, optej se a pak tu pis... Milej zlatej

P.S:Umi Tvuj dabelskej stroj od Ericssonu dorucenku u SMS???? A odpocitavani znaku pri psani???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peugeotak  |  28. 10. 2006 17:54

T39m to umi..neni duvod, aby to R520 nemela..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  28. 10. 2006 19:20

...a keby len obycajne dorucenky, ci odpocitavanie znakov. R520i ma BT, IrDA, e-mail, kalendar, ci GPRS. Ja moj T39m (zmensenina R520i) pouzivam nonstop 5 rokov a uz snad sto krat mi spadol na zem, pristupil som si ho, presiel bicyklom a nic mu nie je. Pritom pocul som o tom, ze tieto modeli boli poruchove, ale to len tie, ktore neboli vyrobene v europe (moj je priamo zo Svedska)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janinus  |  28. 10. 2006 16:10

Upadajici, poruchovy svedsky Ericsson - No, nevím, nevím... Dodnes mám SE t39m, která byla polita pivem (zavřený flip) a funguje perfektně již něco kolem 6 let (koupeno v říjnu 01)... Spíš bych na tom viděl špatně jakékoli telefony s joystikem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hic  |  28. 10. 2006 20:40

Ano, šest let, někteří diskutující neumí ani do pěti počítat... Ovšem mají mobyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VeVeRka  |  28. 10. 2006 20:32

Hod se do klidu, vubec si sveho predrecnika nepochopil. Odbory uz v SRN poslali do pr... nejednu tovarnu a Blenk-Shitmens mobile je jen dalsi na rade.
Diky volicum te socanske zmrdopartaje v cele z bradavicnatou prasnici takhle dopadne i rada firem u nas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  29. 10. 2006 00:02

Veverko, presvedcil jsi me - to mi staci. S Tebou jiz v zivote nebudu diskutovat (s dusevnimi chudaky to nema moc smysl). Myslim ale, ze bys sve blitkoidni prispevky mohl psat spise treba na diskuze pod Lidovky, Seznam a nebo Aktualne - mezi tu sortu (jak ty pises "chatru") tam se svymi nazory bajecne zapadnes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  29. 10. 2006 00:09

Až na to, že za Schroderovy socdem to šlapalo, teďd je tam pravicová CDU. A u nás začíná prase s gulama a modrým ptákem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  29. 10. 2006 15:57

)))))))))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  30. 10. 2006 08:34

Mash: Nevím, proč se čílíš.. Komunikátory F-S nikdo nehaní - jen se bojí toho, aby to právě tato divize neodskákala i za Siemens. A Siemens - moje první setkání byly jejich "outdoorové" modely, které nepřežily pád na koberec. Pořád sice mám Me45, ale už jen jako HW modem - displej odešel ani ne za rok (a to jsem ho ani nevytáhl z bytu)... Smutno mi nebude.. Sbohem Herr Siemens...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  29. 10. 2006 17:05

Telefony se zn. FUJITSU-SIEMENS bych uvital ale myslim ze japonska fujitsu,ktera v podniku ma rozhodujici slovo,na tohle nepristoupi.Je zajima PC,Prislusenstvi monitory a PDA....o mobily nejspis nemaji zajem,jinak by SiemensMobile koupil namisto benq hned

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 10. 2006 07:32

Tak po včerejšim článku se dá tenhle vysvětlit jen tim že Polesnýho děti drží někde ve sklepě mafie najatá zástupci BenQ Siemens..... Tolik nezdravého optimismu a prázdných tlachů tiskových mluvči operátorů - které nezlobte se na mě - působí ještě směšněji než obvykle , jsem dlouho neviděl.
Už několik měsíců odmítají zkušenější bazarníci vykupoval mobily siemens. Sám jsem se jednoho snažil zbavit, tak to vim z vlastní zkušenosti - v únoru 2006 jsem si koupil v eurotelu novou 75ku - JEŠTĚ TEN DEN JSEM JI ŠEL VYMĚNIT - joystick fungoval jen do 3 stran ,(první byl Made in Germany ale vyměnili mi ho za Made in China) po týdnu odešel foták - oprava byla maličkost: výměna základní desky (trvalo to 3 týdny).... zhruba po 2 měsících jsem si všiml že opět nejde foták (fotim jednou za měsíc)..... jako timhle  style m se vůbec nedivim že se to sesypalo jak domeček z karet - když jen každejj třetí fungoval! p.Polesný - aspon mě nerozčilujte tlachama tiskovejch mluvčí - děte s rozbitym siemensem do eurotelu a zkuste ho reklamovat - krom keců "že vám určitě upad" že "byl jistě ve vlhku" apod. se nic nedovíte a nic vám nespravěj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bomba, bomba  |  28. 10. 2006 20:43

přesně tak,jj jednou jsem měl siemens, kterej jsem měl jen náhodou, že jsem ho vyhrál (sám bych si ho nekoupil) a do dvou měsíců přestal vybrovat, tak jsem ho střelil a dobře jsem udělal. Byl to Siemens C55 a ze svých zkušeností řikám od těchto telefonů ruce pryč. Možná, že se moje názory nelíbí všem, je možné, že je někdo ze siemensem spokojený, ale já jim prostě nevěřim. Potom jsem si koupil Alcatel ot 756, který bezproblémů funguje už dva roky a proto jsem si koupil ještě jeden (pro druhou simku) a je to Alcatel ot s853 + 512 miniSD. Nechci tady něak schazovat siemens, nebo propagovat Alcatel, ale jsou to moje vlastní zkušenosti, který mám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyp  |  28. 10. 2006 07:44

Siemens i BENQ se zrikaji zodpovednosti. Pro mne je ale poselstvi jasne: Nikdy si nekoupit zadny vyrobek techto spolecnosti. Kdyz jim nevadi, ze takova ostuda jejich znacek vznikla diky mobilum, nemusi jim to v budoucnu vadit treba u LCD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Szapet  |  28. 10. 2006 08:09

Přesně tak ... proboha, vždyť BENQ-SIEMENS značka je pouze dočasná, ne ? Pak už to má být jen BENQ ! A pokud jim tohle vážně nevadí tak nevím, co si o tom myslet ... To snad budou v televizích běžet reklamy - TELEFONY NEJSOU NAŠE DIVIZE !!! KUPUJTE OSTATNÍ VÝROBKY BEZ OBAV !!! Ha ha ha ... :o( Jenom ať jim Siemens zatne tipec aspoň s využíváním jejich know-how ... !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  28. 10. 2006 10:57

Jako sorry, ale tebe by třeba odradilo od koupi telefonu to, že Transrapid Internation, dceřinná firma společnosti Siemens byla dlouhodě neúspěšná? O tom docela pochybuju. Spíš si myslím, že o firmě Siemens nevíš nic a navážíš se tady do firmy BenQ, o které opět nevíš nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  28. 10. 2006 10:58

dlouhodobě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Szapet  |  28. 10. 2006 13:13

Já se nenavážím ... Siemens je dobrá firma i značka ! Sám jsem měl tři telefony od nich a všechny bez problémů, stejně jako telefony lidí z rodiny !!! Jsem přesvědčený, že se to nějak vyřeší, ale obyčejným lidem, kteří se o tohle aspoň trochu nezajímají vysvětli že tenhle BENQ je jiný BENQ než tamten co nedělá telefony ... Už takového člověka vidím v prodejně jak říká :" ... LCD BENQ ? To je ta firma co měla ty potíže se servisem telefonů ? Já si vezmu radši toho ACERa ..." V lidech to utkví ... tedy aspoň na nějaký čas určitě ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  28. 10. 2006 18:42

Acer a BenQ je jedna a ta samá firma, takže si myslím, že by jim to bylo vcelku jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  28. 10. 2006 18:44

To bylo trošku nepřesný, tak aby mě někdo netahal za slovíčka, jsou to dceřinný firmy jednoho konsorcia, BenQ vznikl přejmenováním firmy Acer Communication and Multimedia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vy jim teda davate :-)  |  28. 10. 2006 19:16

Benq nema v soucasny dobe s Acerem (oficialne) vubec nic spolecnyho, ac se opravdu jedna o byvalou divizi Acer CM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Szapet  |  30. 10. 2006 08:45

Jo ještě taková drobnost ... Když dám občas nějaký telefon do servisu na přehrání FW dostávám jako náhradní stařičký C25 ! Tož asi tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  28. 10. 2006 08:17

Toho bych se nebál - mám na mysli z pozice zákazníka. Avšak je jasné, že po vyprodaní zásob už prodejci další BS prodávat nebudou... Minimálně ti menší nezávislí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
citrusak  |  28. 10. 2006 08:37

Benq je silenost na reklamacku vam to nikde nevezmou a pokud si chcete koupit nejake prislusenstvi tezko sezenete originalni a jine neoriginalni nepasuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirda  |  28. 10. 2006 09:31

koupil novou pračku skoro za 14 tisíc. Tomu říkám také dobrý masochismus, kupovat si zboží dlohodobé spotřeby od firmy která krachuje. Jak říkávala babička: Komu není z hůry dáno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p-ako  |  28. 10. 2006 09:51

Tak domácí spotřebiče dělají v zase koncernu s Boschem, tak tam snad takové šaškárny nehrozí, ale kdo ví...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  28. 10. 2006 11:18

Krachuje jenom mobilni divize (cemuz se po plejade neinovativnich modelu poslednich nekolika let nikdo nemuze divit), ostatni vyrobky s tim nemaji nic spolecnyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelos  |  28. 10. 2006 14:08

Siemens je jedna z nejvetsich spolecnosti v Nemecku a mobilni divize je jen jedna z jeho casti. Tvrdit, ze kdyz krachuje mobilni divize, ze krachuje cely Siemens se neda. Delaji dale napriklad vlaky (viz prazske metro) nebo snad i soucasti do lodi. Jednotlive divize spolu (krome nazvu) nijak nesouvisi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vy jim teda davate :-)  |  28. 10. 2006 19:15

Siemens nema ted s mobily Benq-Siemens nic spolecnyho.... Ale je videt, ze si to Siemens tim prodejem pekne posral... Ted uz od nej nikdo nekoupi ani pracku, ani lokomotivu, natoz turbinu... Chudaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  29. 10. 2006 17:03

A proc prosim pekne?SIEMENS AG jako dcerina spolecnost se jen zbavila sve mobilni divize aby se venovala naplno tomu co umi,stejne jako to kdysi udelal ALCATEl a naposledy PHILIPS,nevim proc by jim to melo uskodit? Jestli jsi z prahy,jestlipak vis kdo je vyrobce el. vyzbroje do novych vozu metra??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  30. 10. 2006 13:24

Myslím, že to byla ironie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atan  |  28. 10. 2006 09:31

Zdravim,
muj bratr vlastni Siemens CF62, ktery mu v cervnu vypovedel sluzbu. Ovsem prodejna, ve ktere byl telefon zakoupen byla zrusena a byl jsem odkazan v tu dobu na jeste existujici pobocku servisu Siemens. Reklamace probehla naprosto normalne s tim, ze se jednalo o znamou vadu. Jenze telefon po 14 dnech se zacal velmi rychle vybijet a prestaly zhasinat nektere diody na boku (i kdyz byl telefon vypnuty). Behem te doby jsem se dozvedel, ze byla zrusena pobocka Siemensu a ze telefon musim poslat do PPI-ETC, s.r.o. v Praze. Poté, co mi tedy koncem zari zacala v Praze skola (poste moc neverim), jsem tedy sel s telefonem na reklamaci, ktera nebyla uznana diky udajne zoxidovane zakladni desce pod klavesnici. Velmi by mne zajimalo, jak se tam ta oxidace dostala... Vaham tedy, co s tim, jelikoz to asi tezko po takove dobe prokazu, ze tam nebyla... Koneckoncu, kdo mi zaruci, ze ten telefon v servisu treba nepostavili na pul hodinky nad hrnec s varici vodou??? Ze Simense jsem uprimne velmi zklaman. Byla to ma oblibena znacka (od rady 25 po radu 55 jsem mel nejdrive C a pak S), ale nyni jsem jiz presedlal na Sony Ericsson a jsem maximalne spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 10. 2006 10:02

cha cháá "zoxidovaná deska" je jejich starej známej trik - poloviny reklamací se zbavovali právě touhle magickou formulkou! to sem čet na diskuzích už dobře před dvěma lety.... KAŽDEJ siemens kterej neležel někde zatavenej ve folii má za rok zoxidovanou desku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  28. 10. 2006 10:04

V diskuzích to už nějakej pokoutnej prodejce psal - proč by riskoval oprávněnou reklamaci a vlastní finanční újmu (když oficiální servis stávkuje)? Stačí prý telefon potopit do vody, zoxidovanou nebo poškozenou základní desku nafotit a pak ho vrátit neopravený se zrušenou zárukou; těžko bude zákazník prokazovat, u koho se do telefonu "neodbornou manipulací dostala voda..." Jsou to kuwy, vyplatí se telefony kupovat přímo u operátorů a ne u takovejchle <...censored...>.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 10. 2006 10:28

naivo! tenhle trik dělal přímo kmenovej servis siemense v Praze - kam se to všechno sváželo! je uplně fuk kdes to koupil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  28. 10. 2006 11:59

Protoze napr. reklamaci vylomeneho tlacitka klavesnice k S55, coz je vyrobni vada tohoto mobilu tezko budes zamitat z duvodu oxidace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 10. 2006 20:24

Ale mohla by.. tu oxidaci tam proste najdou a smitec..... . Neudelate pak nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pes  |  28. 10. 2006 09:45

Tak ja vlastnim M75ku, jsem spokojeny, ale po tom, co se sebehlo v poslednich dnech bych si uz od teto znacky (Siemens ci BenQ-Siemens), nic nekoupil. Takto se podle mne zachova kazdy racionalne uvazujici zajemce o novy MT. Kupovat neco od teto firmy by byla silenost. Kor v dobe, kdy je spektrum vyrobcu a modelu MT tak siroke... Ja mel vzdy jen Siemens, vzdy spokojenost, ale pristim modelem bude zrejme SE... Spi sladce, Siemensi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  28. 10. 2006 10:36

Pul roku mam ME75 a vse je naprosto v poradku (sw i hw),takze verim,ze mi ty 2 roky vydrzi (C55 funguje uz 4 roky) a pak si koupim neco noveho.O telefonu od BenQ-Siemens jsem do budoucna neuvazoval,takze at to dopadne s firmou jakkoli,nebude me to zajimat.Samozrejme bude dobre,kdyz se tahle situace da do poradku - uz kvuli ostatnim majitelum telefonu S a B-S.Skoda,ze to takhle dopadlo,to si Siemens nezaslouzil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  28. 10. 2006 15:31

Naprostej souhlas. Vlastnim M65 a všechno šlape, jako hodinky. Za 2500,- se jen stěží sežene něco vybavenějšího. Jako nástupce bych, stejně jako přispěvovatel nademnou, viděl něco jiného, než BENQ. Siemens byl Siemens... a ty novoty, co BENQ udělalo už prostě Siemens nejsou. Takže příští mobilek bude asi Nokia 5500 Sport nebo Nokia 6233, jinou možnost moc nevidim. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Micjal  |  28. 10. 2006 20:25

Mohl by jste mi někdo odpovědět.
Když tedy budu u operátora (O2) reklamovat svůj mobilní telfon Siemens, tak co se bude dít? Oni ho tam pošlou a po měsíci když jim to vrátí, tak se to bude teprve řešit? nebo jak k tomu tedy budou přistupovat? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
topsky  |  28. 10. 2006 21:15

Odneseš ho k O2 a oni se postarají o opravu. Přečti si prohlášení O2, T-mob, Vodaf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  28. 10. 2006 21:23

O2 ho vezme na reklamaci, ta proběhne úplně normálně, stejně jako doposud, v autorizovaném servisu.
U operátorů se pro koncové prodejce nic nemění. Problém mají prodejci co prodávali mt od GS Mobilu apod.
Ale zákazníka to podle zákona vůbec nemusí zajímat, má záruku a to že výrobce zkrachoval ať si vyřeší prodejce
Tak to prostě je. Náš úžasně spravedlivej stát chrání bordel nadnárodních korporací na úkor vlastních občanů.
Protože, byť na to mnozí rádi zapomínají, podnikatel je taky občan této země, není to nějaký jiný tvor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  29. 10. 2006 09:44

Proboha, co jsi to tady vyplodil za slint??? Mobilni operatori jsou na tom uplne stejne, jako jakykoliv jiny prodejce mobilnich telefonu, jde pouze a jen o to, ze operatori maji velky financni potencial tyto opravy hradit ze sveho, coz Franta Voprsalek z Horni Dolni asi mit nebude, že?. Zamysli se nad sebou.... A to, ze tento stat chrani korporace a na, dle tveho nazoru, podnikatele kasle...hahaha, ta korporace je taky podnikajici osoba, takze presne receno, mel jsi napsat, ze stat kasle i na korporace. Nicmene uznavam, ze jejich vyhoda je v tom, ze pri takoveto krizi si jsou schopni poradit z vlastnich financnich zdroju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ettore  |  29. 10. 2006 23:55

Na tvůj dotaz lze odpovědět takto:
Jak budou postupovat nemůže nikdo říci, ale jak by postupovat měli, to přesně stanovuje zákon.
Konkrétně jde o Zákon č. 634/1992 Sb., a nás bude zajímat konkrétně § 19

(1) S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, popřípadě i v sídle nebo místě podnikání.

(2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

A copak to v praxi znamená? No pokud je reklamace oprávněná a do 30dnů nebude vyřízena - tzn. nedojde k opravě a opravená věc (za předpokladu Tvé součinnosti) ti nebude předána, máš stejné práva jako při neopravitelné vadě - to je zejména vrácení peněz či výměna, dle tvé volby. Neměj obavy, prodejci i servisy tohle znají, jen ti tyhle Tvá práva (pro ně zcela logicky) neřeknou. A domoci se svých práv je velmi jednoduché, v drtivé většině stačí jedna fundovaná upomínka - tím mám na mysli shrnout skutečnost, odkázat se na příslušné zákony, tj. zákon na ochranu spotřebitele a občanský zákoník, vyzvat je ke smíru a naznačit možný postup.

A věř mi, že tady nevařím z vody, přesně vím, o čem zde píši, je to můj obor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PmP  |  30. 10. 2006 06:33

a tyka se to jinyho (šedivej...) prodeje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  29. 10. 2006 20:00

Muj první C 25 funguje dodnes,dale..ME45 a S45.Absolutně bez problemu.Ted mám C65 a už dvě opravy a občas se vypne.Jinak spokojenost.Fakt nevím co si koupím potom.A pokud má BENQ..už jiný ovládání,menu..prostě to už nebude SIEMENS,tak to pujdu radši do SonyE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chico  |  30. 10. 2006 10:36

jsem toho sameho nazoru.Mel sem M35i,Me45 a ted jedu na M65.Ani jeden me nikdy nezklamal.Akorat v M35 po roce odesla NiMh baterie,ale s LION-kou to delalo zazraky(v te dobe malokomu vydrzel mobil okolo 8 dni-nonstop zaplej a hodne posilane SMS).Siemensy uz ted nejsou to co to bylo driv.MOje pristi volba ten smeruje na SE W810.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vanilak  |  31. 10. 2006 00:11

Přesně, taky jsem na tom se Siemensem úplně stejně M35i, ME45, M65 a kromě slabší výdrže baterie si zatím nemůžu stěžovat . Do Benq-Siemens jsem nešel, prostě už to nebylo ono. Moje volba je taky SE, ale typ K800i.
Myslim, že pro Siemensáky by měl být přestup na SE v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chico  |  30. 10. 2006 10:41

dotatek:
Az sem se divil jak muj ex-mobil snasel osrejsi zachazeni.Lital,plaval,parkrat po schodech skakal a nejakej ten pad pri jizde z kola mu taky nic neudelal.Nevim jestli jsem mel stesti na kvalitni vyrobek,ale vazne vydrzel vsechno...
Ted si svuj M65 hlidam,ale taky uz nejaky ty nehody zazil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chico  |  30. 10. 2006 10:41

dotatek:
Az sem se divil jak muj ex-mobil snasel osrejsi zachazeni.Lital,plaval,parkrat po schodech skakal a nejakej ten pad pri jizde z kola mu taky nic neudelal.Nevim jestli jsem mel stesti na kvalitni vyrobek,ale vazne vydrzel vsechno...
Ted si svuj M65 hlidam,ale taky uz nejaky ty nehody zazil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chico  |  30. 10. 2006 10:41

dotatek:
Az sem se divil jak muj ex-mobil snasel osrejsi zachazeni.Lital,plaval,parkrat po schodech skakal a nejakej ten pad pri jizde z kola mu taky nic neudelal.Nevim jestli jsem mel stesti na kvalitni vyrobek,ale vazne vydrzel vsechno...
Ted si svuj M65 hlidam,ale taky uz nejaky ty nehody zazil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chico  |  30. 10. 2006 10:43

sorr za klonovani prispevku...nejak se mi zblaznil prohlizec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikex  |  31. 10. 2006 09:01

No jo no, jenže M35i byl made in Germany. Kdyby měl paměť na zprávy a adresář s alespoň 500 kontakty, tak ho používám do teď. Teď mam ME45, podle mě jeden z posledních "kvalitních" siemensů .. a ještě dlouho měnit nebudu, má vše co potřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leroy  |  30. 10. 2006 11:46

Chci se zeptat, premyslim ted ze chci novej mobil a libi se mi vybavenim CX75 ale vzhledem k tehle situaci nevim jak mam reagovat jestli kdyz to koupim jako novej mobil v MobilPohotovost jestli budu mit 2 roky plnou zaruku nebo jak to je??? Nebo radsi proste ted Siemens nebrat vubec ikdyz ho jeste porad vsichni nabizeji? I kdyby, tak ve 2 letech by se meli o zaruku starat prodejci a zbavit se ji nemuzou ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quak  |  30. 10. 2006 12:07

Mám S75 vyrobenou v Německu v lednu 2006. Asi jsem se bláhově těšil, že po roce se jim snad povede opravit ty nejvíce do očí bijící chyby ve firmwaru. Za současného stavu na to už asi nikdo nesáhne. Měl jsem tři Siemesovy phouny S6, S35i a teď tu S75 a s žádným z nich jsem neměl potíže, pokud nepočítám zprzněný fw u S75. Kdyby místo přiblblých marketingových kampaní radši udělali pořádný fungující firmware. Kdyby - chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prokop  |  30. 10. 2006 21:30

má už někdo konkrétní zkušenost s jednáním u prodejce? Po 8mi zár. opravách se mi SX zase sype (šuplík MMC-zaklínoval jsem ho a teď zlobí joy. Na oboje už byl reklamován). A konec záruky se blíží...Doufám že v InternetMall jsou solidní. Jinak v rodině máme 7 Siemensů a až na ten můj všechny šlapou v pohodě vč. 6ti leté C25.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  30. 10. 2006 21:59

Tahle stránka je v win-1250, jak se vám tam podarilo dostat UTF8?
Jinak starší Siemensy byly v pohodě, takže věřím, že ten C25 vám vydrží nejmíň dalších 6 let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 10. 2006 10:45

Předpokládám, že datové moduly/modemy (např. TC35i) jsou na tom stejně jako mobily?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prcek  |  31. 10. 2006 16:34

Koupil sem si M65 a nečekaně se mobil začal zasekávat (vyndat baterku a znova start)a postupně přestal i fotit..
Dal jsem ho na reklamaci(srpen 06) v prodejně a oni ho poslali do Prahy (PPI-ETC Czech)na reklamaci.Po měsíci se vrátil s tím že vyměnili základní desku.Řikal sem si že teď už to bude v pohodě,ale hned druhý den přestly svítit a fungovat klávesy.Donesl jsem ho na reklamaci znovu a opět mobil poslali do Prahy.Vrátil se za 14 s tím že je narušená struktura mobilního telefonu a PCB =>porušení záručních podmínek a vyůčtování 200kc za zjištění závady.A to nejlepší: opraví ho ale bude to stát 9616Kc
Což je 3x tolik než nový telefon...V prodejně mě řekli že se servisem není žádná řeč a že to nemá cenu se s níma hádat že to udělali oni..Tak sem si mobil donesl domu, rozdělal a nestačil se divit.Uplně ulámaný sloupky od krytu a z části natavený asi pájkou zpátky..Takže zevnitř uplně roztavenej kryt..Tohle udělal "odborný" servis s mobilem a ještě maj tu drzost říct si o prachy a tvrdit že sem to udělal já.
Tak sem vzal lepidlo a tavnou pistoli a udělal nové sloupky a mobil šlape(udělal sem tu jejich opravu za 9616Kc za 30min ). SIEMENS UŽ NIKDY VÍC!!Taková zkušenost mě vážně stačila..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Refi  |  21. 12. 2006 10:45

Při přečtení článku jsem se zarazila hned u druhého odstavce, kde píší cituji "krachující společnosti Benq Mobile s řešením záručních oprav svých telefonů vzbudil velký rozruch. Hned v úvodu se proto hodí připomenout, že běžných zákazníků by se tato aféra neměla nijak dotknout." Musím říct, že mě se dotkla velice - osobně i mé peněženky. Už od října se totiž snažím vyreklamovat Siemens v záruční době a v servisní prodejně na Radlické, Pha 5 mi ho nevzali, že by jim prý opravu neproplatili. Tím jsem se dostala do patové situace, protože prodejna Phoneland, kde jsem mobil zakoupila už neexistuje, web. stránky mají nedostupné a podle rejstříku a uvedené adresy nemají pevnou linku-čímž se stávají prakticky nedohledatelným. Aféra kolem Benq Mobile se mě tedy dotkla velice a říkám si, pokud nemůžu vyreklamovat mobil ani u jednoho z uvedených kontaktů na záručním listu, zda se nejedná o protiprávní chování hlavně ze strany Benq Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kysela  |  22. 10. 2007 14:42

S opravou a zachranou dat z mobilniho telefonu Siemens (muj C55) mam velmi spatne z zkusenosti - mobil mi bez varovani "umrel" a uz nikdy nenaskocil (=> ztracena vsechna data).
Obehl jsem v Praze minimalne 6 servisu a vsude mi rekli, ze je oprava i zahrana dat je bez sance, i kdyz jsem nabizel ze zaplatim klidne hodne penez, jelikoz data pro me byla fakt velmi dulezita.
Nechci delat reklamu, ale nakonec mi jako jediny pomohl Servis telekomunikační techniky pana Jiriho Balcara v Litomericich, kde mi mobil ozivili i zachranili data za opravdu maly poplatek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor